1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Quattro - un nou proiect

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexMaroga, 1 Apr 2018.

  1. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    @gabitza121 este un material bun, nu am ales ceva low cost, producatorul zice ca rezista intre 5 si 7 ani...acum ramane de vazut, probabil nu voi tine masina atat. Sunt curios de zgarieturi, daca apar dupa mai multe spalari, o sa o sterg numai cu microfibra si o sa incerc sa dau jos cat de multa mizerie pot inainte sa o sterg. Oricum...se poate face polish deci n-ar trebui sa mi fac griji. A costat 800 de euro, avand in vedere ca ma stiu cu tipul care mi-a facut-o si l-am mai si ajutat la montat, demontat. Ca idee am primit preturi de peste 1000 de euro la alte firme din Bucuresti.
    Despre cum se vede in realitate pot spune ca sunt 2 nuante, in functie de lumina. Spre seara sau cand nu este soare se inchide foarte mult, cand e soare devine o culoare mult mai aprinsa.
    (Poza postata a fost facuta de dimineata la ora 9 fiind o ceata foarte densa dar conteaza si pe ce vezi poza, pe laptop e mult mai stearsa, pe telefon se vede mult mai bine)

    @t_qua77ro Multumesc. Tu ai deja una speciala, nu te mai gandi la nimic :) E o culoare destul de rar intanlita, chiar intoarce multe capete. Ce imi place cel mai mult este ca acum ies jantele in evidenta.

    Mai sunt pragurile de facut si apoi intra la niste poze profesionale. Stie cineva vreun loc mai special in Bucuresti pentru poze? Multumesc.
     
    Ultima editare: 23 Oct 2019
    gabitza121 apreciază asta.
  2. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    E interesanta culoarea :)
    Jantele nu te-ai gandit sa le vopsesti ? Negre sau "gun grey" :)
     
    AlexMaroga apreciază asta.
  3. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    Multumesc @Scorpyon. Încă mă gândesc la asta, negre in niciun caz...nu o sa mai iasa in evidenta deloc, își pierd formele. Un gun grey ar merge.
     
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    E faina masina, vazuta live dar eu nu pot sa ma impac in veci cu efectul de coaja de portocala :))
     
    AlexMaroga apreciază asta.
  5. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    @DonDoneL Trebuie sa mai faci si cate un compromis cateodata...
     
    DonDoneL apreciază asta.
  6. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Felicitari pentru culoare, este speciala si o prinde, la fel si combinatia cu negru de la geamuri si jantele pe argintiu :icon_thumright: Daca iti faci jantele, as merge pana la maxim gunmetal cu frane colorate tot ceva strident. Cand o vad nu stiu de ce imi este dor de B7 :happy:
     
    AlexMaroga apreciază asta.
  7. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    @George Stoica Multumesc frumos. Mai am de lucru pana cand va fi "gata". Am deja in minte o culoare pentru:
    -etrieri
    -cusatura de la volan și de la manșonul schimbatroului/franei de mana
    -centuri de siguranță
    -capace roti
    -acele indicatoare din bord.
    Pe exterior va rămâne doar sigla fata cromata(consider că nu are niciun farmec fără ea), în rest va fi totul black:
    -siglele s-line de pe uși
    -sigla portbagaj
    -elementul acela de sub portbagaj

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
    mirceacml apreciază asta.
  8. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    Prima ei sedinţă foto :)

    Screenshot_20191109-112304_Instagram-01.jpeg
     
    F33lings, gutza25, AlexPTB și alți 4 apreciază asta.
  9. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    Am ales culoarea in ton cu anotimpul :)

    IMG-20191109-WA0002-01.jpeg IMG-20191109-WA0009-01.jpeg 20191109_141002-01.jpeg 20191109_141308-01.jpeg IMG-20191109-WA0010-01.jpeg
     
    flav94, Mocanu.adi, alanb1 și alți 12 apreciază asta.
  10. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    La multi ani tuturor, imi pare rau ca nu am apucat sa va spun mai devreme.
    Am inchis anul 2019 cu o revizie a motorului, ca de obicei, ulei Motul 5w40 si filtre Mahle. Un etrier pe spate cedase, am luat unul din dezmembrari + kit de reparatie, am schimbat discurile si placutele spate (TRW), am aerisit, totul in regula acum.
    Pentru anul 2020, nu as avea prea multe obiective pentru ca vreau sa ma bucur mai mult de masina si sa merg la ceva expozitii. Prin urmare, am in plan urmatoarele:
    -franele 320/288 mm
    -un alt set de jante pe 18" pe care pot pune 235/40 si sa nu mi mai atinga din cauza supensiei prea joase...
    -grila de S4
    -retapitat plafonul(s-a dezlipit)
    -as vrea sa imbrac in piele perforata si alcantara volanul de A8 D3
    -covorase din material textil
    -reconditionare faruri
    -set pedale S4
    De sarbatori m-am invartit in zona Brasovului, am urcat la Cheile Rasnoavei acolo unde este facuta si poza. Cu toate ca este joasa, nu am avut nicio emotie. Urcarea catre pensiune a fost ceva mai abrupta ... si cu un drum groaznic, am tot atins pe sub dar asta e viata.

    P.S.:

    Prietenii cu tractiune fata n-au reusit sa urce. :)

    017d374d-18db-4bc9-b74b-0bbce5ecc6f9.jpg
     
    Xtremer, alanb1, z1daru și alți 13 apreciază asta.
  11. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    Haideti sa mai stergem putin praful de pe aici...Masina nu a mai suferit mari modificari doar am condus-o si am intretinut-o. Am sa va povestesc ce s-a mai intamplat:
    Am mai trecut printr-o revizie, ca de obicei ulei motul si filtre mahle, discuri si placute spate trw + schimbarea etrierului de pe dreapta pentru ca nu functiona frana de mana.
    Am schimbat senzorul g65 de presiune ac impreuna cu radiatorul+incarcare freon.
    Am vopsit etrierele si tablele de protectie.
    Am gasit in sfarsit o grila radiator de S4 sh in stare buna dupa lungi cautari..(nu prea m-a mai lasat buzunarul sa platesc 600 de lei pentru grila noua cum am facut la prima masina).

    O sa mai las cateva poze

    c4acb061-c882-48b5-800b-ec05a54bc0cd.jpg b1df9ca4-143c-4b9e-911b-ae162208e1a2.jpg e433c431-c7a7-42bc-a35f-b029d81690e5.jpg
     
    DSF, Chriss_Deejay, AlexPTB și alți 8 apreciază asta.
  12. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    Hai ca mai aveam putin se implineau 4 ani de la ultima postare...Nu s-au mai intamplat multe intre timp, doar mentenanta:

    1.In 2022 ambreiajul a inceput sa patineze usor in treptele 5 si 6 asa ca l-am schimbat imediat. Numarul de km si setup-ul de brd si-au spus cuvantul. Am optat pentru kevlar nefiind o diferenta semnificativa de pret intre un kit complet nou si varianta aleasa de mine. Volantul arata foarte bine si nu avea joc asa ca l-am lasat in pace.

    2.Desi toata articulatia fata era schimbata recent, tot in 2022, nu scapam de o bataie pe partea dreapta...am observat ce planetarele au putin joc, asa ca le-am schimbat. Ulterior am descoperit ca sunetul era de la o placuta de frana....

    3.Am renuntat la suspensia reglabila, in ideea ca o sa vand masina. M-am intors la suspensia s-line de fabrica, careia i-am reconditionat amortizoarele(Am intrat oarecum in lumea driftului iar acolo se foloseste aceasta metoda, de intarire a amortizoarelor si am zis sa incerc si eu) Nu am optat pentru intarirea lor, doar pentru o simpla schimbare a uleiului din ele. Fiind prezent la atellierul respectiv, am vazut si reconditionarea amortizoarelor electromagnetice. Ca si feedback, dupa un an, sunt foarte multumit si pot spune ca lucreaza mult mai bine suspensia decat cea reglabila pe care o aveam.

    4.Recent, la 420.000km, am schimbat distributia, pompa de apa si curelele de la accesorii; aceleasi repere ca si prima data: curele continental, role ina si pompa de apa skf cu paleti de plastic. Dupa mai bine 5 ani si 70.000km, lucrurile aratau bine cand m-am apucat sa desfac. Intinzatorul se dusese la maxim dar rola si cureaua aratau bine, pompa de apa nu avea nicio scurgere cum am mai auzit ca au patit alte persoane la un numar mai mic de km(30-40.000). Manopera a fost realizata de mine, totul a fost strans cu dinamometrica urmarind intocmai procedura.

    Sunt foarte multumit de masina, merge extraordinar de bine si nu m-a dezamagit niciodata...chestia este ca au trecut vreo 7 ani de cand sunt pe platforma b6, am cam modificat ce era de modificat si cred ca vine timpul pentru o schimbare. Este destul de dificil in ziua de azi, cand preturile masinilor sh au crescut asa de mult si cand masina de la care plec este un quattro de peste 180 de cai cu impozit si intretinere infime...Fiind fan fitment si roti mari si dorind sa fiu intr-un cadru legal cred ca o sa ma indrept spre platforma c7(perne oem+ modul aftermarket si roti 20-21 omologate) Fie ca va fi a6, a6 allroad sau a7 cred ca o sa merg pe 3.0 bitdi asa cum vad ca deja au facut-o cativa de pe acest forum(ma incanta mai mult fiabilitatea cutiei decat difernta de putere fata de varianta cu s-tronic). Un plus al acestei platforme ar fi si active exhaust-ul care cu cateva modificari ajunge sa sune chiar bine. Ma mai gandesc si la varianta de 2.0 tfsi de 252 cai quattro regasita pe a6 si a7 facelift dar e o configuratie destul de rara si destul de scumpa. Varianta din urma ar fi mai future proof avand in vedere ca este pe benzina si euro 6, eu avand de gand sa tin masina minim 5 ani...La noi nu se mai aude nimic de taxe sau restrictii pentru masinile diesel dar in viitor probabil vor aparea.
     
    DonDoneL, Xtremer, RazvanRXR și alți 3 apreciază asta.

Distribuie pagina asta