1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B7: "Project in progress"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de vladmang, 21 Oct 2017.

  1. vladmang

    vladmang 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Astazi, pentru a continua cu evidenta, las aici cateva informatii cu ultimele lucruri ce s-au intamplat. Saptamana ce tocmai a trecut, am efectuat schimbul de ulei si filtre, de data aceasta la doar 7.660 de km de la ultimul schimb. Actualmente masina a adunat 188.684 de km. Am ales pentru acest schimb tot filtre Hengst, cu cel de ulei OE si ulei Ravenol VMP 5W-30 iar in plus, am schimbat si acel surub de la baia de ulei. A consumat in acesti km aproximativ 400 de ml de VPD, simtitor mai putin fata de Valvoline. Pare sa se simta bine cu Ravenol, sper sa-i placa si VMP-ul.

    20190913_085320.jpg

    Pentru iarna ce urmeaza am achizitonat un set de anvelope Kleber Krisalp HP3, pe dimensiunile 205/55/R16, DOT 2119. Dupa lupte interioare si tot felul de pareri impartite, am luat decizia de a rula in continuare in sezonul rece cu jantele pe 16 dar cu anvelope noi. Consider ca e cea mai buna optiune in momentul de fata deoarece am un proiect amplu in desfasurare ce nu include masina. O anvelopa cantareste 8.93 kg. Sunt curios in cat timp se vor consuma si am de gand sa tin o mica evidenta a lor in continuare cu privire la acest aspect si nu numai.

    20190911_120751.jpg
    20190911_120838.jpg

    Am ajuns intr-un final sa curat si "inima", cat de cat.

    20190816_180229.jpg
    Alte noutati nu mai am momentan, daca vor mai aparea, o sa aflati. Toate cele bune! :hi:
    P.S: Doua anvelope din poza sunt pentru masina de naveta a tatalui meu.:)
     
    DrLexic, gabitza121, lowlife și alți 7 apreciază asta.
  2. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    07' A4 B7 BPW Multitronic JZU Panther Black Crystal Pearl
    Ai grija cu Kleber alea pe umed, inget, etc...o varza totala. Pe zapada sunt destul de ok.
    Eu unu nu mai cumpar mizeriile respective.
     
    Marco_audi și vladmang apreciază asta.
  3. vladmang

    vladmang 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Uhmm :think:. In teste si reviewuri sunt promitatoare... Ramane de vazut cum se vor comporta la iarna. O sa imi formez o parere dupa ce voi trece cu ele prin toate situatiile posibile si probabil o voi posta aici. Multumesc pentru atentionare! :hi:
     
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+ /\ Bmw E30 1989 325i m20b25 /\ VW Golf VI 2010 1,6 mpi DSG
    După un sezon ma declar foarte mulțumit de Kleber ! :cool: Poate când ai 300 cp sub capota sa fie duse la extrem lasa urme de îndoiala dar altminteri nu văd de ce sa apara reticente !
    Ce mai vorbim de Sunny, Kormoran, Tigar, Debica ?! :)
     
    vladmang apreciază asta.
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sunt discrete ca si cauciucuri, singurul minus este ca sunt subtiri in carne si in contact cu o bordura/piatra/ghiata se taie destul de usor. Trebuie doar sa stai atent! :icon_thumright:
     
    airden și vladmang apreciază asta.
  6. vladmang

    vladmang 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Faptul ca si tu, Cosmin, le-ai achizitionat si le-ai dat o sansa, am zis sa merg pe varianta asta sa vad ce iese. Si eu sunt pozitiv cu privire la ele. Intr-adevar, profilul lor din fabrica mi se pare unul mediu, mic. Profilul mediu calculat de catre mine in centrul anvelopei mi-a iesit de 8.43 mm +- 0.1 mm in urma efectuarii mai multor masuratori iar in final am facut o medie a acestor rezultate (sper sa interpretez ok rezultatul pentru ca n-am avut cine stie ce contact cu multe anvelope noi astfel incat sa imi formez un etalon). Peretii laterali sunt subtiri, am remarcat si eu asta, dar nu am o problema cu atentia caci mi-am impus de la inceput sa evit tot ce inseamna bordura, groapa, obiecte de orice natura care ar putea cauza pagube (bineinteles, in limitele situatiilor in care ma aflu, fara sa incomodez ceilalti participanti la trafic). Oricum, faptul ca-s noi, mie imi ridica nivelul de incredere pentru iarna caci dupa cum bine stiti eu am repetat istoria cu intamplarea mea in doua ierni pana acum si vreau sa se opreasca bucla asta. :keule::lmfao:
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T stock, B8 2.0tfsi stock
    Eu consider ca problema principala o reprezinta franarea, apoi vin manevrabilitatea (conditii normale) si performantele gen aderenta la blana sau in curbe cand vrei sa o alergi. Daca lovesti vreo masina sau doamne fereste un pieton pe trecere s-a dus dracului super economia de 100 euro la cativa ani. Nu zic ca e cazul cu acestea, ci e ceva general valabil.
     
  8. vladmang

    vladmang 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Acusi se face anul de la ultimul post :)).

    Am sa incerc sa va readuc cu informatiile si cu cele intamplate la zi.

    I. Iarna ce a trecut a fost din cale-n afara de blanda astfel ca n-am mai ramas blocat pe nicaieri. Anvelopele si-au facut treaba, am ramas multumit de ele in conditiile in care le-am exploatat. Am parcurs 5.710 km iar profilul celor de pe fata e acum la 6.91 mm iar pe spate la 7.36 mm (initial 8.43 mm).

    II. Lucrul asta s-a intamplat la cateva saptamani dupa declararea starii de urgenta... Pe scurt, masina in curte, ciobanesc german de 4 luni tot in curte care s-a pus la lucru intr-o dimineata deranjat fiind de dantura. Am reusit cat de cat sa remediez stricaciunile, cu foarte mici eforturi. Sunt convins ca reuseam sa fac mai bine dar bara se va inlocui in viitor sper cu una S-line iar la aripa probabil ma voi inarma cu cele necesare si voi purcede la treaba.

    20200407_084700.jpg 20200407_155257.jpg 20200407_155139.jpg 20200401_112452.jpg

    III. In jurul sarbatorilor pascale au aparut niste zgomote pronuntate si destul de deranjante in momentul in care viram rotile stanga sau dreapta (mai ales spre dreapta) iar verdictul final a fost: o bucsa brat superior stanga rupta si inca vreo 2 uzate + ambii capeti de bara aveau semne de uzura (burduf rupt). In cele din urma am ajuns sa schimb: 4x bucsa brat superior fata stanga-dreapta, 2x bucsa brat inferior fata stanga-dreapta ("secere" cred ca i se mai spune), 2x cap de bara, 4x bucsa brat curbat spate stanga-dreapta, suruburi reglaj spate cu saibe si piulite, tampoane arcuri spate superior-inferior, amortizoare fata Bilstein B8 cu flanse si protectii noi. Mi-am facut astfel lista initiala mai lunga pentru a reusi sa reglez unghiul fata-spate cum trebuie si sa inchei capitolul suspensie pentru ca doar amortizoarele lipseau din peisaj. Acum pot spune ca masina e la un nivel egal fata-spate si stanga-dreapta. Zgomotele au disparut, reglajul s-a facut fara probleme, in concluzie, proprietar fericit.:laugh:

    20200501_155034.jpg

    IV. Recent am incercat un experiment care a esuat din nefericire. E vorba de balamalele cu arcuri pentru deschiderea portbagajului din cheie. In linii mari, am incercat balamale de A6 (arcurile au acelasi cod si la A4 si A6 din cate am vazut). Amortizoarele le-am montat tot pe ale mele. Am pus sistemul sus iar la momentul adevarului, portbagajul a sarit un sfert si aia a fost. O sa caut sistem complet potrivit pentru masina mea. Am returnat balamalele si am achizitionat in schimb, altceva.

    20200513_163226.jpg
    V. Bunul meu prieten, @AlexPTB, s-a gandit la mine cand a pus mana pe o nuca si un manson de B8, ceva ce-mi doream la interior si astfel ca de joi schimb vitezele cu stil :laugh:. Planul pe viitor ar fi crearea unui manson potrivit pentru rama de B7, cusatura in ton cu cea a volanului si mansonul de la frana de mana imbracat in ton cu celelalte elemente. Cu pielea de pe nuca sunt 50/50.
    20200521_155106.jpg 20200521_143533.jpg

    Anul acesta cred ca voi mai repara pompa de ulei in momentul schimbului de ulei si voi inlocui senzorul de nivel de ulei pentru ca a luat-o razna de ceva timp si l-am tot ignorat. Pe data viitoare! :hi:
     
    arazvan2002, AlexPTB, mirceacml și alți 3 apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF+ powered by arazvan2002
    Eu zic sa pastrezi nuca, are piele oe perforata. Calitativ, nu prea ai sa gasesti ceva de felul ala.
     
    vladmang apreciază asta.
  10. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Tot nuca de audi tt zic eu ca da cel mai bine, chiar daca trebuie taiat din tija pentru asta
     
    vladmang apreciază asta.
  11. vladmang

    vladmang 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    @AlexPTB, nu-i nimic imposibil. :)

    @DonDoneL sincer sa fiu, nu prea-mi place versiunea de tt. Acum stii cum e, fiecare cu gusturile si fixurile sale. :p
     
  12. vladmang

    vladmang 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Salutare.
    @AlexPTB are grija de mine si ma ispiteste mai nou cu fel si fel de lucruri de interes. Iti multumesc si pe aceasta cale! :hi:Unul din ele este un tunel fara gauri pentru suportul de telefon. Intr-un final am reusit sa scap de decupajul pentru suportul de telefon pentru ca era urat din punct de vedere estetic.

    20200620_173552.jpg 20200620_173606.jpg 20200620_173615.jpg

    Un alt lucru pe care l-am mai facut a fost montarea balamalelor de portbagaj cu arc, de data asta varianta de B7. Aici inca n-am incheiat inca povestea dar e mai bine decat experimentul esuat cu cele de A6. Situatia e in felul urmator. Balamalele cu arc impreuna cu amortizoarele mele vechi (codul cu J si 700 Nm) nu ridicau capota de niciun fel. Balamalele cu arc impreuna cu amortizoarele ce le insoteau (codul cu K si 680 Nm) ridicau capota cand si cum, adica in unele situatii functiona corect, in altele trebuia sa ajut eu cu mana ca sa finalizeze ridicarea. In cele din urma am hotarat sa iau amortizoare noi, Stabilus, achizitionate dupa codul 8E5827552K. Lucrul interesant e ca, codul de la Stabilus (020878) l-am regasit si pentru codul cu K si pentru cel cu J, amortizoarele Stabilus avand 700 Nm. Le-am montat, am facut proba iar rezultatul e in GIF-ul de mai jos. Am lasat masina cateva ore, m-am dus sa testez din nou sistemul si surpriza, la prima ridicare nu se ridica mai deloc si am fost nevoit sa intervin cu mana iar la a doua ridicare functioneaza relativ normal atat doar ca miscarea e efectuata mai lent, deja la a treia deschidere consecutiva functioneaza in parametrii. Inca e o nebuloasa aceasta functionare defectuoasa dar cercetez problema in continuare si sper sa-i dau de cap pentru ca sistemul de deschidere sa functioneze corespunzator mereu. :think:

    20200620-123612.gif
     
    Oudi, Adrian Dumitriu, DrLexic și alți 2 apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am atasat eu de nenumarate ori codul amortizoarelor si restul ce va trebuie. Am acest sistem din fabrica montat pe masina din profil. De ce nu ai cautat informatia pe forum si ai facut experimente aiurea si inutil ?
     
  14. vladmang

    vladmang 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Initial experimentul a fost facut cu balamalele de A6, fapt asumat in totalitate, dar nu asta e problema. Sistemul actual e de pe un B7 iar montat la mine, functioneaza defectuos in sensul ca uneori trebuie ajutat, uneori deschide mai lent, uneori deschide la viteza corespunzatoare. Din aceasta cauza am luat 2 amortizoare noi, Stabilus care au cod 020878, cod echivalent pentru 8E5 827 552 K regasit pe forum dar si pentru 8E5 827 552 J (cod ce-l aveam pe masina deja), gandindu-ma ca cele originale (8E5 827 552 K 01S) au ajuns la o uzura ce nu permite sistemului sa fie 100% functional. Am tot cautat daca exista si alt cod la Stabilus, si nu numai, pentru echivalenta unica cu 8E5 827 552 K dar n-am gasit nimic. Fiecare amortizor gasit are specificat la forta de ejectare valoarea de 700N si potrivirea cu codurile 8E5 827 552 C/J/K (PR-4E0,4E2 si PR-4E5) indiferent de firma. Balamalele, arcurile si capacele de protectie ce vin prinse pe ele corespund codurilor regasite la postul #73 din topicul "Portbagaj la A4 B7..". O posibila diferenta ar fi la acele opritoare de cauciuc (8E5 827 249 G) despre care nu stiu cu certitudine ca au acelasi cod dar chiar in urma cu cateva ore am comparat cu B6-le lui Alex care are acelasi sistem, tot de pe un B7 si functioneaza la fel de bine si fara acele opritoare. Nu-mi dau seama ce nu se potriveste sau ce am facut gresit, daca exista si alte cauze ce pot afecta functionarea... Se poate muta discutia in topicul corespunzator daca nu-si are locul aici.
     
    DrLexic apreciază asta.
  15. vladmang

    vladmang 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Completăm pachetul exterior cu elementul lipsă curând. :)

    20200709_161931.jpg

    Nu e într-o stare ireproșabilă dar cu puțină atenție va fi într-o stare foarte bună. Acum am de gând să înfoliez cromul din jurul geamurilor în negru ca să se potrivească cu grila. Sunt în dubii în schimb cu privire la dunga cromată de deasupra bării spate și a capacelor de oglinzi. Parcă ar da bine și cu aceste elemente negre. Ce părere aveți?

    Mai las două poze dragi mie. :happy:

    20200627_211418.jpg
    20200614_095643.jpg
     
    Chriss_Deejay, gavryus, Oudi și alți 7 apreciază asta.
  16. AndreiF92

    AndreiF92 Bronze Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 265 HP CDNC
    Arata perfect. Si volanul ala face tot interiorul :applaus:
     
    vladmang apreciază asta.
  17. vladmang

    vladmang 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    @AndreiFlorea , mulțumesc mult!

    Salutare! Vești noi. Am montat bara și pot spune că mă uit la ea în parcare cu și mai mare drag! :) Nu am apucat sa o reglez la perfecție din lipsă de timp. Singura problema, pe lângă micile imperfecțiuni, este faptul ca ghidajele (deflectoare sau cum s-or numi) de aer ce direcționează aerul spre intercooler nu se potrivesc de la bara normală la cea S-line și evident că nu i le-am cerut vânzătorului... facem rost și de astea cândva.
    Altă noutate ar fi faptul că săptămâna aceasta am efectuat revizia obișnuită la 10k km, 198.600 actualmente. În materie de ulei continuăm cu Ravenol 5w-30 VMP, filtru de ulei OE, restul filtrelor Hengst și senzor de nivel ulei Hella (de prea mult timp îmi freca nervii). Având în vedere faptul că mă apropii cu pași repezi de pragul psihologic de 200.000 km, am trimis pompa de ulei la recondiționat. Sper că am dezamorsat "bomba cu ceas". :unsure: În orice caz, am înțeles că nu a fost foarte accentuată uzura, semn ca nu eram la limită dar somnul noaptea-i mai liniștit acum.
    Următorul lucru de făcut e rezolvarea unei probleme de natură electrică care-mi cauzează aleatoriu probleme la pornire și înfolierea chrome-ului exterior pentru a se potrivi cu grila.
    Stay safe! :happy:

    20200725_172945.jpg
    20200723_183608.jpg
    20200723_172038 (1).jpg
     
    Gabi_KGT, Andu333, Tommi-KGT și alți 9 apreciază asta.

Distribuie pagina asta