1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B7: "Project in progress"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de vladmang, 21 Oct 2017.

  1. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Si eu cum crezi ca merg ? Ma tot gândesc dacă sa dau 500 euro pe sistemul complet nou de autoleveling pe kufatec, dar ii va veni și lui randul. Macar bara cu capacele de spalatoare sa fie.
     
    vladmang și AlexPTB apreciază asta.
  2. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    M-am tot gandit si razgandit asupra acestui aspect de-a lungul timpului. Momentan cuget, astept sa vad ce se mai petrece in viitor. Daca mediul va fi favorabil, probabil ca voi face trecerea la bi-xenon. I-am spus mai demult pas unui kit de retrofit, @AlexPTB insistand ca "ar veni manusa"... pe al doilea poate nu-l mai ratez, cine stie. :rolleyes::)
     
    mirceacml și Beetle94 apreciază asta.
  3. Beetle94 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2014
    Locație:
    Bacău / București
    Masina:
    VW 1.9 tdi ALH
    Poti sa pui lupe si becuri halogen :)
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Becuri halogen? "Halogene" are acum pe masina: H7.

    Nu stiu daca la B7 e la fel ca la B6, calea rapida pentru faruri Bi: pur si simplu le montezi :) (nu stiu daca e plug and play, daca vor functiona precum vechile faruri). Vei pierde reglajul pe inaltime, dar le poti ajusta manual din cele doua locasuri dedicate din far (stanga-dreapta, sus-jos). Hard way: kitul complet, instalatia facuta, codat, etc.

    Eu am zis ca ar arata mai bine cu lupe. La B6 ai lupa in far chiar daca ai xenon sau ai halogen.

    Si sa nu mai aducem in discutie vorba de mofturi ...

     
    Chriss_Deejay și cipri29 apreciază asta.
  5. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Colegul @Beetle94 sigur se referea sa modifice farurile actuale si sa le puna niste lupe aftermarket si apoi niste "halogene" xenon look sau led:). Efectul final sigur va fi mult peste ce ofera farurile actuale de pe masina daca lucrarea e facuta cum trebuie. Si astfel nu ai treaba cu omologarea. Mi se pare compromisul ideal daca nu vrei sa pui farurile OE si kitul de autoleveling
     
  6. Beetle94 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2014
    Locație:
    Bacău / București
    Masina:
    VW 1.9 tdi ALH
    Culmea, dar cand am zis becuri halogen chiar la ele ma refeream deoarece colegul zicea ca nu vrea sa aibe probleme legale. Mie personal imi place foarte mult aspectul unui b7 cu faruri cu lupe si chiar ar completa bine masina colegului. In plus ar avea perspectiva unui upgrade la lex/xenon aftermarket pe viitor.
    Becurile halogen "xenon look" nu le recomand nimanui, sunt foarte slabe ca intensitate.

    Farurile bixenon oem vor fi cel mai probabil sh, deci vor avea minim 10 ani vechime si sunt sanse mari ca lupele sa fie "arse" si sa necesite inlocuire, deci tot la faruri desfacute se va ajunge. Bixenon oem merita dpmdv doar daca faci retrofitul complet, adica cu spalatoare, autoleveling si ce mai e necesar.
     
    Ultima editare: 24 Sep 2020
  7. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    @Beetle94 , lupe si halogene in niciun caz. Oricum as fi in ilegalitate din momentul montarii lupelor, indiferent de becurile dinauntru (b7-le nu are halogen+lupa de fabrica). La capitolul aspect, sunt total de acord cu tine, un mare plus pe partea asta!
    @turbo_diessel , faruri halogen modificate cu lupe aftermarket si xenoane am avut pe B7-le parintilor si au fost mai bune decat xenoanele de fabrica (aici compar cu un B7 care are bi-xenon de fabrica, nefiind intervenit asupra lupelor/becurilor recent).
    @AlexPTB , mofturile astea... sa stii ca inca ma gandesc ce sa fac :))

    Daca ar fi sa fac acest pas, am 2 optiuni mari si late aici:
    1. Modificarea farurilor halogen cu lupe aftermarket si becuri xenon/led (reglate corespunzator, fara a incomoda participantii la trafic).
    2. Retrofit complet la faruri bi-xenon de fabrica (faruri sh, reconditionate complet) + DRL + senzori de lumina si ploaie.

    Cum mie imi place un lucru bine facut, as merge pe varianta 2, dar pentru a merge pe varianta 2 trebuie sa cresc bugetul semnificativ ceea ce nu sunt dispus sa fac momentan (+ ca bara am luat-o fara spalatoare...)
     
    Beetle94 și F33lings apreciază asta.
  8. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Salutaree,

    De jumatate de an n-am mai dat niciun semn de viata... Si nu, n-am disparut :)
    Sa va povestesc pe scurt ce s-a mai intamplat cu masina si ce va mai urma.

    1. Am schimbat bateria in decembrie pentru ca aveam o pornire mai greoaie. Am pus Exide, pe care am prins-o la un pret destul de bun.

    165239059_902518900293768_3238182488014347769_n.jpg

    2. Am schimbat stergatoarele deoarece incepeau sa dea semne de imbatranire. Aici am mers pe SWF, fiind foarte multumit de calitatea acestora.

    3. Am comandat proiectoare de ceata noi de la Kufatec si am facut rost si de acele ghidaje, deflectoare de aer pentru bara S-line caci am ramas restant cu ele. Urmeaza sa le montez in zilele ce urmeaza.
    165173663_435318467541163_4976777633975269558_n.jpg

    4. Cea mai importanta "modificare" e in schimb aceasta:
    165520656_152025800045316_4946031455492241639_n.jpg 165260401_275641317457653_2175095103170222968_n.jpg 165175433_1366572487051464_1478728966422614909_n.jpg 165204819_737195626989649_4832898788675320930_n.jpg
    Jante OZ Superturismo LM 18x8 ET35 cu anvelope Michelin Pilot Sport 4 235/40/18. Eram putin sceptic la inceput cu privire la aspect dar acum vazandu-le montate am noi motive sa intorc capul dupa masina in parcare:laugh: In putinii km pe care i-am parcurs cu configuratia aceasta ma declar mai mult decat multumit de aderenta, confort si de feedbackul pe care-l ofera soferului aceste anvelope. Sunt tare curios de comportamentul pe asfalt umed.

    In viitorul apropiat va trebui sa ma ocup de comutatorul de marsalier pentru ca astazi s-a gandit sa-si dea duhul... simptomele sunt: raman becurile aprinse mereu si senzorii activi. Mai vreau sa infoliez geamurile fata-spate. In privinta foliilor, cel mai probabil voi merge pe llumar airblue pe fata (daca ma incadrez in standardele legale) si ceramic pe spate. In rest, apa, paie si bataie.. Presimt ca nu ma opresc anul asta doar la jante si la folii ;)
    Mai las si o poza din iarna ce a trecut.:salute:
    165979531_296750615142387_4925141523905863428_n.jpg
     
    Ionut B., F33lings, smurff și alți 9 apreciază asta.
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Bravo pentru jante :applaus:. Trebuie cumva sa ne intalnim sa probez si eu o roata daca intra fara distantier pe fata :)
     
    vladmang apreciază asta.
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Mai rar dar mai bine.
    Lasa ca eu pun orice pe forum si ii disper pe unii, care din pacate nu sunt colegi ci doar “heitari”.
    Sa citez: “iar pune ala poze, iar se lauda” :asskicking:
     
    F33lings, vladmang și smurff apreciază asta.
  11. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    @mirceacml , trebuie.. rămăsesem oricum restant cu o întâlnire :)
    @AlexPTB , eu ce să-ți fac dacă ești lăudăros? :p Eu-s mai melc, mă mișc mai greu și de aceea postez rar
     
    mirceacml apreciază asta.
  12. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Săptămâna trecută am facut o vizită la service, astfel că trec în registru un schimb de ulei la cifra de 206600 km (8000 km de la ultimul schimb). Am mers tot pe rețeta "clasică", și anume, Ravenol 5W30 VMP cu filtre Hengst și cel de ulei OEM. Odată cu revizia am reușit sa schimb și comutatorul problemă astfel ca problema legata de senzorii de parcare și de becurile de marșarier s-au rezolvat. Am mai schimbat lichidul de frână deoarece după aproape 3 ani de utilizare acesta prezenta urme de apă în compozitie. (Pozele sunt la grămadă cu piesele pentru revizia celuilalt B7)

    20210330_123936.jpg 20210331_125857.jpg

    Astăzi am spălat mașină și am pregătit niște ornamente exterioare pe care de abia am așteptat sa le montez. @AlexPTB e de vină și de data asta, cu frumusețile astea:

    20210410_131928.jpg 20210410_134535.jpg 20210410_150413.jpg 20210410_150500.jpg

    Bandouri S4. Dacă tot s-a ivit ocazia, n-am putut sa zic nu. Parcă nu dau rău așa cum sunt acum :) pe viitor mai vedem în ce culoare vor rămâne. Momentan le-am curățat bine bine, le-am dat cu niște Scratch X și vreo 2 straturi de ceară ca să aduc negrul la adevăr cât de cât.
    Întrucât în postarea trecută am uitat complet de un aspect care tine tot de îngrijire, OZ-urile au fost date cu protecție ceramică. Doamne cât de ușor se curăță acum... incredibil :anbet:. În plus, am dat și de o soluție de jante care se vrea a fi prietenă cu protecția, pe care o mai folosesc în caz de murdărie excesiva.

    20210410_125923.jpg

    Acestea fiind spuse, foliile se mai amână puțin. :p
    Pe curând!
     
    lowlife, DonDoneL, mirceacml și alți 3 apreciază asta.
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Asa da ! Altceva ! Nu pot spune “decat” faptul ca dau bine pe masina, pe negru. Ar mai merge niste elemente negre pentru o evidentiere buna.
    Sa le folosesti sanatos !
     
    vladmang apreciază asta.
  14. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Ziua buna! :)

    Actualizez topicul cu ultimele noutati petrecute la masina.
    La sfarsitul lunii aprilie am montat folii pe geamuri. Am ales producatorul Llumar si am mers pe spate pe varianta Lati 35 si pe fata pe AirBlue90. Mi-am creat 2 asteptari de la folii, si anume, aspect si confort termic imbunatatit iar ambele au fost implinite. In ciuda faptului ca majoritatea recomanda AirBlue80 pentru geamurile fata, acea varianta nu poate fi omologata din nefericire pentru B7 din ce mi s-a spus, astfel ca, am ales varianta mai "light" si legala. Performantele lui AirBlue90 imi multumesc pretentiile si nu regret alegerea facuta.

    De ceva timp, lampile China de la numarul de inmatriculare dadeau eroare de bec ars spontan si devenea enervanta aparitia erorii... Am achizitionat in acest sens lampile de inmatriculare originale pentru care am cumparat si adaptorul de la Kufatec pentru a asigura functionarea corecta si fara eroare a acestora. Imi plac mult aceste lampi deoarece cantitatea de lumina este arhisuficienta si placuta ochiului.

    Saptamana aceasta am efectuat si "mentenanta" anuala ce consta in decontaminarea vopselei si aplicarea unui strat de protectie pe aceasta, dar si curatarea compartimentului motor. Anul acesta am incercat Collinite 476s si sunt curios cum se va comporta in timp. Ceara e destul de laudata de catre utilizatori.

    Cam astea ar fi aspectele noi din ultima perioada. Atasez niste poze "la gramada" mai jos. Pe data viitoare! :hi:

    20210427_162036 (1).jpg 20210428_145559.jpg 20210626_182127-01.jpeg 20210610_160921.jpg 20210805_175956.jpg 20210810_162325.jpg 20210810_160156.jpg 20210810_214145-01.jpeg 20210810_214328-01.jpeg 20210810_214122-01.jpeg
     
    Oudi, AlexPTB, mirceacml și alți 3 apreciază asta.
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    M-ai bagat putin in ceata pentru ca si eu am pus leduri originale (4H0943021/22) si n-am avut nevoie de "adaptor". Ba stiu ca m-am uitat dupa manerul in care se infig becurile numar si era la fel si la B6 si la B7.

    Diferenta e ca B6 mele sunt printre primele si nu dau eroare de bec ars :), deci la masini de produse in anul in care a fost facuta si a mea nu mai trebuie cablul adaptor de la Kufatec.

    Sub ceara nu dai cu nimic, un glaze ? cred ca ai culoare ca a unui prieten pe care am dat cu CG blacklight si FK1000p, mi se pare ca arata mai wet/deep decat la tine. Dar e posibil sa fie si din cauza luminii sau camerelor.
     
    vladmang apreciază asta.
  16. M4D4L1N

    M4D4L1N 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    Audi A6 C5 / 1.9TDI - AVF / 2003
    In Romania, folia montata pe geamurile laterale fata nu se poate omologa, este interzis sa pui asa ceva pe masina.
     
    vladmang apreciază asta.
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Daca nu intrebi, am eu adaptorii aia, ramasi de la aceleasi becuri, deoarece nu imi da eroare de bec ars.
     
    vladmang apreciază asta.
  18. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    @lowlife, la B7, calculatorul sesiseaza consumul redus al ledurilor astfel ca afiseaza eroarea de bec ars. Solutia pentru a asigura functionarea fara eroare este de adaugarea unei rezistente care sa aduca consumul la valorile normale.
    Cat despre ceara, nu, nu dau cu nimic sub ea doar decontaminez si degresez suprafata inainte de aplicare. Cred ca si postprocesarea telefonului afecteaza putin pozele dar ce am sesizat e ca, fata de Meguiar's Ultimate Wax, Collinite-ul e putin mai slab la acel efect de deep despre care amintesti. Nu am incercat produsele indicate de tine ca sa pot sa compar, asa pe poze e mai greu...

    @mirceacml, de unde sa fi stiut?...:3sadwalk:

    @M4D4L1N, inainte sa montez foliile m-am asigurat ca sunt conform cu legea. La momentul acela, legea indica o transparenta de minim 70% pe geamurile laterale fata. Geamul din fabrica nu are o transparenta de 100% iar datorita tratamentelor aplicate ajunge pe la 80-85% transparenta de regula, astfel ca orice varianta de folie pe care o montai ajungea sub 70%, deci imposibil de omologat. Varianta aleasa de mine, AirBlue90, montata pe geamurile laterala fata asigura transparenta ceruta de lege astfel ca am obtinut omologare pentru ele. (Am intrebat la fiecare atelier la care am sunat care e varianta pe care ei o omologheaza pentru geamurile fata iar aceea era singura folie pe care ei puteau sa o omologheze pentru modelul meu).

    Eu zic ca nu sunt probleme din punct de vedere legal cu foliile de pe geamurile fata dar daca am dat informatii eronate, va rog sa ma corectati pentru a nu induce in eroare. :)
     
    AlexPTB apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe geamurile fata nu se pot monta folii antireflex adica cele inchise pentru protectie solara. Sunt interzise prin lege din cauza ca nu asigura transparenta necesara. Se pot monta doar si exclusiv folii anti UV sau antiefractie complet transparente adica albe complet.
    Nu atelierele omologheza foliile ci sunt alte organe abilitate ale statului pentru asta iar unul din ele este R.A.R-ul. Cei pe care i-ai intrebat te-au mintit in fata din necunosterea legii sau cu tupeu obraznic.
    Mai departe: atelierele sunt doar niste montatori si atat pentru folii omologate sau NU. Ma repet: pe geamurile fata nu ai voie sa montezi niciun fel de folie inchisa la culoare deoarece deja din fabrica geamurile fata sunt mai inchise la culoare si automat cu folie mai inchisa ajungi, asa cum ai mentionat si tu, sub acei la 70 % admisi prin lege.
    Pe cale de consecinta tu acum esti in ilegalitate si daca intalnesti un control risti, pe langa amenda si demontarea foliilor la fata locului, sa ti se suspende si Certificatul de Inmatriculare. Ai mare grija pentru ca exista aparate pentru masurat transparenta unui geam si multi politisti au asa ceva in dotarea autospecialelor.

    Cu asta am incheiat discutia cu privire la acest aspect deoarece s-a mai dezbatut si clarificat aceste nelamuriri in topicul dedicat montarii foliilor autorizate pe geamurile masinii. Bafta.
     
    Bogdan20cj, djxme200, seba18 și încă o persoană apreciază asta.
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Manerul este la fel, B6 sedan si B7 sedan respectiv B6 avant si B7 avant (chit ca e cu gaura butuc cheie sau nu). Nu acolo e diferenta ci in calculatorul central de electrica (cum zic unii, calculatorul de lumini).
    Am vazut B6 2001/2002 ce dau eroare de bec ars, B6-le meu e 2004 si nu da eroare deoarece calculatorul/instalatia este "low-line" nu "high-line".
     
    F33lings, lowlife și vladmang apreciază asta.

Distribuie pagina asta