1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B8 2.0 TDI 2009

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de anarchy, 14 Aug 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    jucarii noi de la darkside :

    IMG-20160811-WA0003.jpg

    IMG-20160811-WA0002.jpg

    IMG-20160811-WA0006.jpg
     
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Darkside face si clapete de acceleratie? :)
     
  3. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    vinde. clapeta e continental originala dar e vanduta de ei. si fiind murdare ale mele acolo in zona de la ulei am zis sa le schimb cu totu de lene sa le curat :)
     
  4. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Tare sunt curios cum scoti tu tzeava aia de la egr si ce faci cu vaporizatorul :D

    Oricum, frumos! :)
     
  5. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    mie mi-e foarte clar si logic ce fac cu ele. anyway am primit si instructiuni de montaj precise :)
     
    cata181 și Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    pai nu de asta zic. Rahatul ala de tzeava este bagat naspa rau prin spatele motorului si nu prea ai cum sa o scoti fizic fara sa demontezi la greu ...
     
  7. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    azi am reusit sa montez motoarele la portbagaj....
    maine sper sa reusesc sa montez navigatia 3g+

    IMG_20160913_135233.jpg

    IMG_20160913_135223.jpg
     
    laaav, flavius89, Dobritan sorin și alți 2 apreciază asta.
  8. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    da nici nu are parte masina ta de o companie pe masura:))
     
    D@ny apreciază asta.
  9. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    fiare :)))
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  10. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    In sfarsittttttt ... dupa 4 zile grele de munca am terminat si eu portbagajul electric si conversia de la MMI 2G High la MMI 3G+ cu DAB cu difuzor central pe bord de B&O si subwoofer.
    Sunetul este acum impecabil fata de ce era inainte si fara diful central si fara subwoofer, trecerea de la 2G la 3G+ este uriasa din punct de vedere al sunetului.
    Cele 2 addon-uri au facut sunetul si mai frumos. Nu prea ii dadeam sanse subwoofer-ului de la roata de rezerva, la cat de mic e in comparatie cu lazile unora din portbagaj, dar suprinzator isi face treaba excelent si-ti vibreaza stomacul de la el :) il tin la jumate.
    am primit de la colegul mabalaru si senzorul de deschidere portbagaj cu piciorul dar nu am apucat sa-l montez. Multumesc Marius.
    Ala ar mai fi de montat si antena de DAB. Restul este total functional.
    Mi-am activat si video in motion si mi-am pus pe card cateva videoclipuri si se vad si se aud superb. A meritat din plin conversia.
    O singura problema am, pe care sper sa o rezolv: cand bag in reverse, imi dispar senzorii dupa o secunda si revine la ceea ce facea inainte.
    Vreau sa multumesc pentru sfaturi pretioase si la timp, colegilor cata181 si mabalaru.
    Atasez cateva poze :

    IMG_20160915_171810.jpg

    IMG_20160915_171819.jpg

    IMG_20160915_171828.jpg

    IMG_20160916_204756.jpg

    IMG_20160916_204800.jpg
     
    Alex_WeS, laaav, tommy lee și alți 11 apreciază asta.
  11. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    wow, finally! :)

    Felicitari!!!!
    :applaus:
     
    anarchy apreciază asta.
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Superb!
     
    anarchy apreciază asta.
  13. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    continuam..... in wkend sau sapt viitoare fac convesia la o pompa de inalte cu debit marit care nu mai are moarte (zisa si Bosch CP3).
    urmeaza sa o combin cu o noua turbina Garret GTB2260VK capabila sa duca in spate pana la 310cp safe.
    voi schimba si intercooleru cu unu custom sau de 3.0.
    traseul de aer format din furtune o sa-l inlocuiesc cu conducte deoarece nu cred ca va fi capabil sa reziste la noua presiune.
    intr-o luna sper sa am dyno montat si sa o duc la un nou prag de 250 hp.
    cu alte cuvinte......stage 3 is coming :)
     
    Chriss_Deejay și ovidiutm apreciază asta.
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Bravo!
    Ai intrat bine in proiecte! Interesanta mutarea la o noua turbina dar si la CP3! More power!

    Ce presiune poate duce CP3, e cu mult mai mare fata de CP4?
    Dar noul turbo, in ce presiune lucraza?
     
  15. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Uhu, te tii bine.
    Te intorci la ambreiajul sport ?
     
  16. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    rotitza :
    turbina noua poate suporta 310cp si merge pana la 2.4 bar (deci 3.4 cu tot cu atmosferic). nu o sa merg pana acolo.... o s-o tin probabil in 3 bar.
    pompa noua duce lejer 2400 bar. deci pot sa urc linistit acum de la 1600/1800 la 2000 cum merge un motor mai nou 3.0 de vag/porsche.
    avantajul mare e ca nu se macina ca cp4.
    marius :
    nu. no way. ma gandesc la un proiect de adaptare a unei cutii dsg7 de pe vw.
    sau o sa caut ceva solutie hibrid pentru ambreiaj ...incat sa nu fie tare pedala ca nu-mi place.
     
  17. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Bravo domnule! ambitii mari de viitor :applaus:
    P.s. Cand esti mai "liber" sa facem si la mine un remap?
     
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Din cunostintele mele si CP4 duce max 2500 bari. Dar inteleg mutarea, fiind si pe ratiuni de "span" :))

    Spor sa ai!
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  19. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    sel : putin cam greu cu timpul dar rezolvam curand...
    rotitza : doar cp4.2 e capabil sa duca atat...dar noi avem cp4.1 ... ambele cu probleme si sensibile la calitatea motorinei...
     
  20. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    dragilor... cu parere de rau va anunt ca masina va avea de poimaine alt propietar.
    a venit timpul sa renunt la munca si pasiunea mea pentru aceasta masina.
    noul propietar va fi unul fericit ca gaseste astfel dotari pe o masina cu un motor aproape nou (ambreiajul o sa-l schimb iar inainte sa i-o dau).

    eu nu parasesc acest club minunat. o sa revin in cateva zile sa va prezint noul audi ... a6 c7 3.0tdi quattro

    va rog mult... nu ma intrebati cu cat am dat-o... am dat-o unui prieten cu un pret de masina cheala.
    pentru cei care investiti ca mine bani si pasiune in masini : sa nu va asteptati sa le pretuiasca cineva la cumparare... doar noi cautam dotari...restu pret
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta