Hristos a înviat ! Am schimbat becurile de semnalizare din fata cu unele de la led it up ,deoarece farurile mele sunt aftermarket becurile sunt PSY24w ,iar pe spate P21W Să ne auzim cu bine !
Am făcut-o schimbare pe partea de sunet. Deoarece mașina are sistemul Audi Concert, am făcut un upgrade pe partea de boxe. Pe spate am achizițonat doua boxe Hertz Uno v165 de 300 wati cu 165 mm, pe care le-am adaptat = introdus in carcasele boxelor originale după care am cositorit cum se văd in următoarele imagini. In partea din fata am cumpărat după boxe noi originale Bang & Olufsen si deoarece pe ușile din fata mașina nu avea twetere de fabrica, am cumpărat și doua twetere de 24 mm marca Hertz pe care le-am legat din boxele din fată iar sunetul s-a schimbat total, mult mai puternic, mult mai clar. Boxele Hertz sunt peste cele de fabrica cu mult, un upgrade de care sunt foarte mulțumit.
Pe viitor caută un amplificator cu 4 canale de 100w pe canal, o sa simți o schimbare totala. Poți lua semnal audio din unitatea mașinii așa că "fidelitatea" nu o vei pierde, dar o sa vezi cu adevărat ce pot face niste boxe amplificate corect
@DonDoneL M-am informat si eu înainte,clar că cu un amplificator se schimbă treaba , dar pentru mine e mai mult decât suficient ,neavând nici subwoofer , acum se mișcă cu adevărat oglinzile ca și când as avea . Te salut !
Încă o revizie la 367.000 km in creștere. De data asta am optat pe filtre Mahle și acelaș ulei OE, bine înțeles cu filtru de polen colorat, cum îmi place mie.
Salutare Azi ne-am ocupat pe partea de direcție mai exact la brațele superioare. Pivoți sunt in stare foarte bună dar bucsele erau moarte, așa ca am cumpărat 4 bucse pe care le-am schimbat pe mașina deoarece brațele din fuzeta nu au fost scoase niciodată deci nici nu am încercat. Anul trecut am schimbat toate bucsele la brațele mari, pivoți,etc.. Am schimbat și amortizoarele cu altele marca Bilstein B6, plus protectiile de praf. Amortizoarele mele erau praf, o simțeam pe drum ca era cam instabilă mașina dar acum s-a schimbat complet, e mult mai stabilă și unpic mai rigida asa mi se pare la prima impresie.
Salutare, De la ultima resoftare nu am fost foarte mulțumit la felul cum mergea mașina, așa ca am refăcut softul la TDI Performance. Mașina avea mult lag, mai ales la schimbare de trepte pierdea foarte mult și avea o planșă mică in care tragea cât de cât, de la 2300 - pana la 3800 rpm. Mașina initial avea 189 cp cu 418 Nm si soft necunoscut. După resoftare ECU la TDI Performance s-a schimbat total, adica trage mult mai bine de la 2000 pana la 5500 rpm, trage la fel de tare fără niciun lag.
Un nou setup suspensie H&R reglabilă, am ales aceasta suspensie deoarece arcurile Eibach erau foarte moi, nu puteam să pun nici o persoană pe banchetă pentru ca îmi freca jantele in aripi, se lasă foarte mult , așa ca am găsit o suspensie in stare foarte bună.