Sa speram ca nu o sa mai am probleme la frâne pentru ca de când am montat frâne de Audi S4 pe fata numai probleme. Bine și eu sunt încăpățânat dar asta m-a c-am costat, un set de discuri EBC cu plăcute ATE Ceramic care după 6.000 km au început sa bată ca toți dracii. Dupa asta am cumpărat un set de Brembo perforate cu plăcute Brembo extra, aceiași treaba după 3-4.000 km, dar plăcuțele Brembo lăsau foarte mult praf si s-au înfundat găurile si au început sa bată si astea. Prostia continua, cumpăr alt set de Zimmerman Perforate, aceeași țreaba si cu alea, așa ca am renunțat la cele perforate sunt doar de design in rest sunt 0 . In plus si mult bani dați de aiurea pentru incăpățânarea mea dar acum am scăpat de probleme, am trecut la discuri normale ca să terminam cu bătăile in volan, etc. .. Acum am cumpărat alt set de Zimmerman cu plăcute ATE normale, aceeași combinație am si pe spate si sunt foarte mulțumit.
Tot cu Zimmerman normale merg si eu de vreo 10-15.000km, doar ca pe fata am placute Brembo Xtra. Insa inainte de a ma hotari am stat zile bune sa citesc pe site-uri, forumuri si vizionat Youtube despre discuri/placute, pentru ca si eu vroiam la inceput sa iau tot ceva perforat. Si am ajuns la concluzia, ca si tine, ca sunt doar de design cele perforate. Plus ca pe acestea le-am gasit la un pret super bun pe autodoc. Sunt destul de multumit de frane, fara praf, fara scartieli si franare foarte buna.
Mie zimmerman cu zimmerman nu îmi fac probleme, perforate, acum poate nici nu le abuzez eu prea tare (nu prea merg cu viteze mari)
Am modificat evacuarea din simpla in cea dublă. Evacuarea a fost făcută la Repsol Racing Timișoara de la jumatate pana in spate si este de 60 mm. Este făcută de la jumate cu reducție de la 55 mm la 60 mm din inox, in caz de îmi retine careva talonul sa o pot pune pe cea originală la loc fără alte modificări. Cu tipsurile de la Akrapovic de 100 mm, sunetul este mult mai frumos și mai puternic cu evacuarea dublă, un lucru care mă încânta maxim.
Urasc replicile alea de Akrapovic. Strict parere proprie si personala, dadeau mult mai bine chrome sau negre, la alegere, quad ca pe S sau ovale ca pe RS. Stiu, implica alt diffuser, dar si efectul vizual este la alt nivel. P.S Nu stiu daca e din cauza unghiului din care ai facut poza, dar par prea iesite in exterior. +1 pentru prinderea cu cleme si nu sudura, pot fi inlocuite imediat.
Poziția lor e ok e fix sub difuzor mai înăuntru nu le pot bagă , sunt ok deocamdată pe viitor voi lua ceva mai de top ,plus că gusturile nu se discuta , mie personal îmi place maxim cu a ieșit și cum arată ..
Cam asta ar fi pozitia “flush”. Nu o lua in nume de rau, gusturile nu se discuta sub nici o forma. Eu nu sunt adeptul Akrapovic deoarece de cand au aparut pe Aliexpress, au fost montate pe aproape toate marcile. Eu le vad mai mult pe un 3.0TFSI unde si sunetul este pe masura, nu pe un TDI (indiferent de capacitatea cilindrica). Cu toate ca daca ma intrebi strict la obiect, prefer oricand quand-ul de pe S, cat mai “clean” si spre OE. Briz-briz-urile, erau la moda acum multi ani. Oricum, felicitari pentru intretinerea masinii.
Mulțumesc , oricum dacă iau alte tipsuri tot negre vreau ,sunt mult mai frumoase având in vedere ca am difuzorul negru lucios și stopurile fumurii ..
De acord cu tine, pe vechea masina aveam quad negre, pe prezenta tot negre voi monta. Nu vreau sa stau cu spray-ul de Triumph pe cele cromate, indiferent daca exista DPF sau nu.
Îmi place lucrarea, sudurile, întradevăr, un cm mai in interior cred că te avantaja mai tare, însă, este ceva remediabil daca vrei și tu asta, desigur. Iar ca o mica critica, nu este reducție, este o majorare )
Scuzați, nu îmi venea in minte care e termenul de la mic la mare, dar reducție e opusul ceea ce am făcut eu. Am refăcut ședința foto pentru a va putea da seama cum sunt așezate tipsurile acum evacuarea fiind rece .
După 2 ani de la ultimul ITP, azi mi-a venit rândul. Nu mai îmi poate prelungi inspecția tehnica pe 2 ani din cauza că mașina este mai vechie de 12 ani, ea fiind 2009, așa că facem ITP din an in an In așteptare verii, am achiziționat doua anvelope noi Michelin Pilot Super Sport XL 255 35 ZR 19 96Y
Salutare, Am antifonat puntea spate a mașini și partea din spate a caroseriei, cu un antifon bituminos de la Wurth, așa ca acum rugina nu mai își poate face apariția. Am șmirgheluit toata puntea și caroseria, degresat, după care am aplicat antifonul.
Waiting for Summer. Am spălat jante de iarnă si le-am băgat naftalina, până la următorul sezon. Wheels Audi S5 Aloys Black Edition - 255 35 r19, ET 33, 9.0 J cu Michelin Pilot Super Sport
#Audi#A4#B8#Avant#S-line#Meteorit#Grey La începutul topicului mașina nu avea nicio urma a pachetului S-line, dar, in timp și cu multă răbdare, am reușit să-i fac o schimbare. Pot spune ca este pachetul S-line complet, in urma completarii ultimului element adica bara fata S-line, plus toate piesele necesare acestui retrofit. Am achiziționat și un set de preșuri de cauciuc OE cu inscripția A4 , plus două sigle black cu inscripția S-line pe care le-am lipit pe aripile din fata .