Am inceput cu niste cosmetica si putin de audio. Nu am terminat cu imbracatul, mai am stalpii A si D.
E gata interiorul, cam 20 de ore de munca pentru a imbraca totul cum trebuie(demontat, imbracat si remontat), fara cute sau alte probleme estetice. Stalpii toti au fost facuti de mine iar la plafon am avut ajutor specializat, la plafoniera a trebuit sa impartim in 2 si sa lipim in dreptul oglinzii retrovizoare, nu ar fi dat frumos altfel. Urmeaza acum sa montez difuzoare noi, o sa schimb initial mediile si tweeter-ele. Planul cu partea de audio e sa bag masina la competitii in EMMA. In alta ordine de idei, mai am 700 de km pana la urmatorul schimb de ulei. Cel mai probabil o leg cu distributia, probabil 2 zile o sa dureze. Fun times ahead... L.E. manerul din stanga spate a venit cu amortizorul sarit din pozitie am incercat sa-l bag la loc dar fara success. Ori nu am inteles cum functioneaza ori e nevoie de ceva scula cu care sa-l pretensionezi si sa-l bagi. Preventiv am comandat maner nou, SH imi e ca vine tot defect. Daca e cineva care are vreo idee cum se repara, as aprecia ceva sfaturi, mersi.
Si putin de audio. Am schimbat media din bord dupa ceva teste si tweeter-ele. Masina a primit si un tunning de sistem mai profi si acum este o experienta audiofila. Urmeaza sa ma ating de mid-bass si de amplificare.
De ceva vreme ma tot supara scaunul soferului, structura are joc in curbe, sau condus mai dinamic(franare, accelerare) simt cum se misca sezutul, banuiesc ca sunt duse ceva nituri. Cu ocazia asta am cumparat un interior complet de pe o masina de anglia, si un volan tesit (o buba mai veche care se cerea scarpinata). Starea nu este cea mai buna dar a fost relativ ieftin si avea km putini (160k). Am vrut intentionat o masina din anglia, nelovita, ca sa fiu sigur ca scaunul din stanga nu este prea folosit. O sa schimb structura mea veche cu aceasta plus toate sistemele lipsa sau de care este nevoie. O sa detaliez operatiunea pentru cei interesati. Si acum ca am interior complet. husele acestuia (fata, spate) o sa fie descusute ca sa ramana piesele individuale si o sa fac sabloane din ele astfel incat sa cos alte huse noi, in centru pot sa folosesc acelasi material alcantara ca pe plafon/stalpi De cusatura de airbag nu imi fac griji pentru ca am sa-o refac in masina speciala de cusut airbag, la munca. Cel mai probabil o sa imbrac si bordul daca tot ma duc asa departe, macar sa fie materialele legate la interior.
Am pregatit si midbass-ul pentru instalare. Va atasez si fisierele 3d create pentru cei ce vor sa isi printeze, ca sa mearga trebuie sa stergeti .pdf de la finalul fiecarui fisier.
Nu am fost multumit de forma suportului pentru tweetere, asa ca am inceput iar. Acum arata mai bine dar mai trebuie finisate ininte de a fi imbracate si inca nu sunt hotarat daca se le imbrac intr-un vinil care imita bine plasticul original sau alcantara.
Am finalizat sistemul, asa au iesit imbracate, dar nu sunt deloc multumit si o sa refac mai tarziu dar nu mai am material si nici timp. Sambata e competitie si merge asa deocamdata. Totul e setat , acum vedem cum o sa ne descurcam.
Locul 2 din 3, cu o diferenta de 8 puncte, avand in vedere ca locul 1 a avut echipament de 5 ori mai scump, sunt multumit. Am avut ceva probeleme in sistem cand vine vorba de scena pe partea stanga centru - 6 puncte numai de aici. Acum o sa incep inlocuirea componentelor de amplificare, planul e sa fiu gata pana in August.
311000 km s-au inlocuit - distributie + lichid de racire - releu de incarcare la alteranor - curea de accesorii + rola si intinzator - stergatoare fata+spate A luat ceva timp lucrarea si din pacate nu am reusit sa fac tot ce imi propusesem. Nu am putut sa deafac surubul de la arborele cotit pentru a inlocui simmerring-ul, undeva in capul meu cumparasem ceva pentru a-l bloca... Am zis sa nu fac vreo improvizatie si sa dau in altele La alternator cand am desfacut releul, am vazut santuri adanci pe ax si rulmentii scoteau zgomot asa ca am renuntat sa mai schimb rola pentru ca alternatorul necesita o reconstructie. Dupa operatie am plecat in proba si la intoarcere a aparut o eroare in bord pentru sistemul de lumini adaptive, am pus VCDS si becul de cornering din dreapta se arsese...
Am schimbat si structura sezutului. Operatia este relativ usoara nu prea am intampinat nici o dificultate. A trebuit sa iau tot ce tine de incalzire de pe scaunul meu pentru ca donatorul nu avea nimic pentru functia asta Ca sa nu rupeti clipsurile de la cablaj prima data trebuie data jos husa cu bureltele si de dasupra apasat cu o tubulara de 6 sau mai mica unde aveti clipsuri de plastic si o sa iasa fara sa le rupeti. Din pacate scaunul donator a avut o problema pe reglajul de inaltime si mi-am dat seama numai cand l-am instalat in masina, anume scapa dintele cand este cineva pe scaun si incerci sa-l ridici. O sa schimb mecanismul meu dar asta inseamna alta demontare...
Mic update. Acum 2 saptamani a avut loc ultima etapa din campionatul Emma Suedia si am luat locul 1 de data asta, dupa ceva ajustari la sunet. Acum astept finala, care o sa se tina in trei saptamani, pentru asta am schimbat subwooferul, difuzoarele de mid-bass din usile fata, plus amplificatoarele. Daca o sa castig ma califc pentru finala Europeana in Salzburg de anul viitor. Am reusit sa reimbrac suportul pentru tweeter. Lucrez momentan la un suport pentru player-ul de la noul aplificator/DSP. O sa folosesc scrumiera ca suport si fac niste probe pentru a adapta un suport cu piesa printata 3d Cateva poze cu masina
Am instalat si playerul. Dar trebuie sa desfac tunelul ca sa trag cablul usb si pentru butonul de on/off pentru system Trebuie sa-i dau un pic de hotglue (plastic incalzit) le butonul de eliberare a scrumierei ca sa nu sara