1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi a4 b8 bijuteria mea

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de CheGuevara, 12 Noi 2018.

  1. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    Salut!Am trecut de la a4 b6 la un a4 b8.Am cautat ceva timp sa ma incadrez in bugetul meu si sa aibe ce doresc.
    Nu stiu cat de fiabil este motorul 2.0TDI 143 cp dar sigur o sa aflu de la voi.De a4 b6 Avf am fost mega multumit incat am decis sa o pastrez.

    Ca dotari:Oglinzi rabatabile
    -Navi
    -scaune electrice
    -interior piele foarte ingrijit
    -senzori parcare,plus camere
    -senzori lumini,ploaie
    -sistem audio ce se aude demential
    -ceasuri color
    Azi am achizitionat.o la suma de 8750 euro,anul este 2008 si are 190k km.
    Urmeaza sa ii schimb distributia si ulei+filtre.Iar de la anul un stage 2 plus multe alte inbunatatiri.Mai multe poze maine.
     
    Alex_WeS, Glemeanu, George Stoica și alți 6 apreciază asta.
  2. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Bine ai venit. Sistemul este Bang & Olufsen:rockwoot:. Si interiorul este foarte mișto, asteptam modificările....și poze.
     
  3. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut, frumoasa achizitia, ca sfat daca schimbi distributia schimba si axul de la pompa de ulei iar daca mai ai posibilitatea schimba preventiv si pompa de inalta presiune ca sa nu ai surprize destul de costisitoare dupa . Atat de problema axului cat si de problema cu pompa de inalta poti gasi documentatie pe forum.
     
  4. 23BBI

    23BBI 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2018
    Locație:
    Marghita Bihor
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI 2000
    Chiar e o bijuterie sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.Multi km fara belele si sa ai grija de interiorul ei este superb.
    Asteptam modificarile cat si pozele de rigoare.
     
  5. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    Azi a primit un schimb de ulei plus filtre.Tot azi am comandat si distributia care urmeaza sa fie montata saptamana asta sau inca ma gandesc sa o las pe luna viitoare,poate intre timp reusesc sa cumpar si pompa de inalta si acel ax problematic de care am tot auzit ca e pericol pentru aceste motoare.
    Am deja 500km parcursi cu ea in 2 zile si ruleaza perfect,ma simt ca intr.un avion.
     
  6. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Felicitari, tare comparatia cu avionul. Eu cel putin am avut alte asteptari cand am luat a6-le, fata de o masina non-premium sa zicem asa.
     
  7. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    Cand m-am hotarat sa schimb A4 B6 cu ceva mai nou, m-am gandit si la BMW, am gasit un seria 3 F30 din 2013 la 13.000 euro dar nu se compara nici macar putin cu audi, cel putin pentru mine iar urmatoarea masina va fi tot Audi. Nu mai zic ca B6-le ce il mai am si acum, e tanc pe roti, nu m-a dezamagit niciodata.
     
  8. RazvanRXR

    RazvanRXR 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0 TFSI 211cp Quattro 2009
    Felicitari pentru achizitie! Un mare like pentru interior. :arco:
     
  9. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    Am facut upgrade la cp3 plus distributie urmeaza soft plus evacuare dubla

    O poza si cu vechea iubire a4 b6
     
    smurff apreciază asta.
  10. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
  11. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Interiorul este demențial.
    Bravo!!!
     
  12. sofo_bogdy

    sofo_bogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 tdi 101 cp 2002
    Salut!Aveai span de ai trecut la Cp3 sau ai facut operatiunea preventiv?Si eu am facut la Skoda Superb 2 insa acum si-a cumparat si fratele meu un A4B8 CAGA si ne gandim sa facem conversia si la aceasta.Ciudat e ca,din ce am citit,la Audi problema se pare ca nu e atat de frecventa ca la Vw si Skoda.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ba este la fel de frecventa. Doar ca nu se scrie. Schimba pompa de inalte cat poti de repede pentru a sta linistit si fara griji.
     
  14. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Confirm ca este la fel de frecventa, la randul meu m-am documentat mult inainte sa cumpar B8-ul si am schimbat-o la doua saptamani dupa achizitionare. Ce-i drept am schimbat-o tot cu CP4 preventiv (cea veche nu are urme de span) dar am vrut sa fiu linistit.
     
  15. sofo_bogdy

    sofo_bogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 tdi 101 cp 2002
    Ok!Multumesc mult de informatii!
     
  16. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    Salut,
    Am schimbat pompa preventiv, pentru ca stiam de problema si am zis sa fiu sigur ca nu imi face vreo surpriza. O pompa CP4 noua era vreo 3.300 lei iar kit-ul de CP3 2.500 lei, adica mult mai sigur si mai ieftin.
    Mai urmeaza si la pompa de ulei sa umblu dar mi-e frica sa nu nimeresc la vreun mecanic "dorel". De fapt asta e problema mea cand se strica sau trebuie sa fac ceva la masina ... lipsa de mecanic bun.
     
    smurff apreciază asta.
  17. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    Am mai adaugat cateva detalii mici:
    #Capacele ventil (+5cp :lmfao:)
    #Set pedale

    Masina se comporta pana acum perfect am avut doar 2 mici probleme:

    #Maneta de semnalizare nu mai functiona ok si sa rezolvat prin demontarea ei si curatarea pinilor
    #Senzor autoleveling punte spate defect
     
    Caprita Emanuel, ovidiu.crc și RazvanRXR apreciază asta.
  18. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    Dupa mult timp in care mașinuța a primit doar schimburile de filtre+ulei la timp,am decis azi sa reconditionez pompa de ulei!
    Asa ca am alergat 350km de la Timisoara pana la Tg-Mures unde am reconditionat pompa.
    Imbusul nu avea uzura mare,cred ca a fost schimbat de fostul proprietar,balansierul nu era foarte tare uzat,dar cu toate astea a fost refacut.
    In schimb uzura mai mare exista la "cuzinet pentru pinion intermediar" ca sa citez mecanicul.
    Sunt incantat pentru ca am bifat si pompa de ulei pe langa cea CP3:anbet:
    Tot azi am schimbat si filtrele + placute fata/spate ATE.
     
    Caprita Emanuel, RazvanRXR și vladmang apreciază asta.

Distribuie pagina asta