Salut!Am trecut de la a4 b6 la un a4 b8.Am cautat ceva timp sa ma incadrez in bugetul meu si sa aibe ce doresc. Nu stiu cat de fiabil este motorul 2.0TDI 143 cp dar sigur o sa aflu de la voi.De a4 b6 Avf am fost mega multumit incat am decis sa o pastrez. Ca dotari:Oglinzi rabatabile -Navi -scaune electrice -interior piele foarte ingrijit -senzori parcare,plus camere -senzori lumini,ploaie -sistem audio ce se aude demential -ceasuri color Azi am achizitionat.o la suma de 8750 euro,anul este 2008 si are 190k km. Urmeaza sa ii schimb distributia si ulei+filtre.Iar de la anul un stage 2 plus multe alte inbunatatiri.Mai multe poze maine.
Bine ai venit. Sistemul este Bang & Olufsen. Si interiorul este foarte mișto, asteptam modificările....și poze.
Salut, frumoasa achizitia, ca sfat daca schimbi distributia schimba si axul de la pompa de ulei iar daca mai ai posibilitatea schimba preventiv si pompa de inalta presiune ca sa nu ai surprize destul de costisitoare dupa . Atat de problema axului cat si de problema cu pompa de inalta poti gasi documentatie pe forum.
Chiar e o bijuterie sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.Multi km fara belele si sa ai grija de interiorul ei este superb. Asteptam modificarile cat si pozele de rigoare.
Azi a primit un schimb de ulei plus filtre.Tot azi am comandat si distributia care urmeaza sa fie montata saptamana asta sau inca ma gandesc sa o las pe luna viitoare,poate intre timp reusesc sa cumpar si pompa de inalta si acel ax problematic de care am tot auzit ca e pericol pentru aceste motoare. Am deja 500km parcursi cu ea in 2 zile si ruleaza perfect,ma simt ca intr.un avion.
Felicitari, tare comparatia cu avionul. Eu cel putin am avut alte asteptari cand am luat a6-le, fata de o masina non-premium sa zicem asa.
Cand m-am hotarat sa schimb A4 B6 cu ceva mai nou, m-am gandit si la BMW, am gasit un seria 3 F30 din 2013 la 13.000 euro dar nu se compara nici macar putin cu audi, cel putin pentru mine iar urmatoarea masina va fi tot Audi. Nu mai zic ca B6-le ce il mai am si acum, e tanc pe roti, nu m-a dezamagit niciodata.
Am facut upgrade la cp3 plus distributie urmeaza soft plus evacuare dubla O poza si cu vechea iubire a4 b6
Salut!Aveai span de ai trecut la Cp3 sau ai facut operatiunea preventiv?Si eu am facut la Skoda Superb 2 insa acum si-a cumparat si fratele meu un A4B8 CAGA si ne gandim sa facem conversia si la aceasta.Ciudat e ca,din ce am citit,la Audi problema se pare ca nu e atat de frecventa ca la Vw si Skoda.
Ba este la fel de frecventa. Doar ca nu se scrie. Schimba pompa de inalte cat poti de repede pentru a sta linistit si fara griji.
Confirm ca este la fel de frecventa, la randul meu m-am documentat mult inainte sa cumpar B8-ul si am schimbat-o la doua saptamani dupa achizitionare. Ce-i drept am schimbat-o tot cu CP4 preventiv (cea veche nu are urme de span) dar am vrut sa fiu linistit.
Salut, Am schimbat pompa preventiv, pentru ca stiam de problema si am zis sa fiu sigur ca nu imi face vreo surpriza. O pompa CP4 noua era vreo 3.300 lei iar kit-ul de CP3 2.500 lei, adica mult mai sigur si mai ieftin. Mai urmeaza si la pompa de ulei sa umblu dar mi-e frica sa nu nimeresc la vreun mecanic "dorel". De fapt asta e problema mea cand se strica sau trebuie sa fac ceva la masina ... lipsa de mecanic bun.
Am mai adaugat cateva detalii mici: #Capacele ventil (+5cp ) #Set pedale Masina se comporta pana acum perfect am avut doar 2 mici probleme: #Maneta de semnalizare nu mai functiona ok si sa rezolvat prin demontarea ei si curatarea pinilor #Senzor autoleveling punte spate defect
Dupa mult timp in care mașinuța a primit doar schimburile de filtre+ulei la timp,am decis azi sa reconditionez pompa de ulei! Asa ca am alergat 350km de la Timisoara pana la Tg-Mures unde am reconditionat pompa. Imbusul nu avea uzura mare,cred ca a fost schimbat de fostul proprietar,balansierul nu era foarte tare uzat,dar cu toate astea a fost refacut. In schimb uzura mai mare exista la "cuzinet pentru pinion intermediar" ca sa citez mecanicul. Sunt incantat pentru ca am bifat si pompa de ulei pe langa cea CP3 Tot azi am schimbat si filtrele + placute fata/spate ATE.