1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Ce retrofit la B&O sau oglinzi rabatabile sau MMI 3G+....Cel mai spectaculos retrofit e să-ți faci un Quattro dintr-un FWD!!! Dar acum că ne-ai făcut pe toți să crăpăm de invidie, tare ar fi fost interesant un topic separat dedicat, în care sa aflăm detaliile...poate îl mai mănâncă si pe altul să-și facă mașina perfectă zic eu. Eu am vrut la un B4 să fac asta, luasem de la dezmembrari un Competition cu transmisia si suspensia OK, dar era de sudat/tăiat pe caroserie, deci ceva mai complicat decât ce povestești tu a fi aproape plug&play la B8. Deci ce zici? Ne mai fierbi puțin în suc propriu sau ne dai mură-n gură, să umplem țara de Quattro, mai ales Avant (asta am și eu)? Eu te felicit pentru realizarea retrofitului și îți mulțumesc că m-ai pus pe "jar"!
     
  2. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Acum 2 ani era moda sa pui flexul pe mașină. Acum am trecut la nivelul, nu faci din fwd - quattro, nu ești demn.
     
  3. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    La B4, B5 presupune multa sudura si flex acest retrofit. De la B6 s-a achimbat treaba cu suspensia spate si e mult mai simplu de facut.
     
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @bobalex18, nu a fost mocangeala, a fost o sansa de a gasi toate piesele pachet. Doar in acest fel m-as fi apuct de aceasta modificare. Masina donatoare era din acelasi an de fabricatie, deci sanse maxime de reusita.

    @mirceacml, multumesc pentru apreciere! Pai ce mai stai, documenteazate si spor la cumparaturi! :) Ca sa o dau si sa iau un "an" mai bun ar trebui sa cumpar un A4 B6, atunci se faceau masini ;)

    @Cosmin ZKG, ma pricep mai bine la retofituri decat la organizare de intalniri :)) Multumesc pentru apreciere!

    @arazvan2002, multumesc tare mult pentru apreciere si mai ales pentru sustinere! :hi:

    @LucianP, sa invat mai intai pe uscat cum e cu quattro, dupa ma bag si la zapada. Am timp de exersare pana cade prima zapada :)

    @Stefan, multumesc! Flatante cuvinte!

    @stefan550, multumesc! Pai mai bateti-l la cap, ca de facut se face :)

    @Red_, multumesc Mircea!

    @manzzotty, multumesc! Sa vina! :)

    @MRR, multumesc domnule! Stii cum e, ne bucuram de ce avem ;)

    @snipe, multumesc!

    @mabalaru, multumesc! Nu umblam cu jumatati de masura, doar stii. :)

    @turbo_diessel, multumesc! O sa-mi fie cam greu sa filmez din masina :)

    @cogdao, multumesc! Am luat in calcul aceast lucru. Din pacate birocratia si "mintile luminate" de la noi cred ca or sa ma faca sa renunt la acest gand. Eu sunt super linistit pentru faptul ca masina din punct de vedere tehnic este OE, tot ce este pe masina este la fel de original ca si pe o masina quattro vanduta de fabrica. Faptul ca autoritatile romane vor sa recunoasca acest aspect pe bani multi si cu multiple piedici nu face decat sa ma scarbeasca. Pentru moment iau o pauza si ma bucur de retrofit. Voi aborda acest aspect mai tarziu. Daca va fi o reusita va voi anunta.

    @dvr, multumesc! Chiar si toamna este diferent pe 4 roti motoare. :)))

    @gabi79, multumesc domnule! Nu e ea "full extra", dar e a mea si ma mandresc cu"dansa" :)

    @mabalaru, mai sunt cateva elemente, dar toate la randul lor :) De terminat side assist-ul, o camera spate, un interioar Recaro cu memorii si perdelute, home link, priza de 220 ce o am prin balcon si nu mai gasesc acum altele...

    @crysty7, multumesc pentru apreciere! Pe scurt, e plug&play, pe bune! :) Daca ar fi fost ceva de modificat hardware as fi detaliat chiar in postul de prezentare. In principiu este bine sa cauti piesele toate de pe aceeasi masina, motorizare si sa fie din aceeasi generatie. Daca ai NFL, atunci ia piese de pe NFL iar daca ai FL ia de FL. Un exemplu ar fi ca la FL pompa de motorina din rezervor este comandata in doua trepte de ECU pe cand la NFL este doar alimentata la 12V. Pe partea electrica este foarte simplu, cel putin in cazul meu, NFL, este nevoie sa tragi doua fire din pompa in ceasuri pentru ca nivelul din rezervor sa fie citit cu acuratete. Rezervorul de quattro are doua plutitoare care trimit date de nivel catre instrumenele de bord. Restul sunt codari.


    PS: multumesc foarte mult si celor ce au dat like postului!
     
    Ultima editare: 23 Sep 2019
    vladmarcel, cogdao, dvr și alți 9 apreciază asta.
  5. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Sunt chiar curios ce impresii iti va lasa quattro pe aceeasi masina care pana acum era fwd. De multe ori se compara quattro cu fwd dar pe masini diferite din mai multe puncte de vedere; aici singura variabila este quattro.
     
    D@ny, dvr, lowlife și încă o persoană apreciază asta.
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Jos palaria! :hi:Genial retrofitul! Si vorba aia ... deja iarna nu-i ca vara de acum incolo pentru tine, o sa fie fun! :)

    Bafta in continuare Mihai!!!
     
    MRR apreciază asta.
  7. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Respect pentru ceea ce ai făcut și spor la treabă în continuare.
     
    smurff apreciază asta.
  8. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Asteptam cu mare nerabdare sa vedem ce urmeaza si sa speram ca aceasta masina va ajunge una de muzeu...
     
  9. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Mihai, venind de la tine, chiar nu ma surprinde acest retrofit. Oricum, felicitari pentru reusita! Fiind un deschizator de drumuri in multe modificari, cu siguranta multi vor copia acest retrofit.
     
    andyzaharia apreciază asta.
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @MDU , impresiile sunt multe. Momentan inca descopar.
    Puncte tari:
    - plecarile de pe loc sunt mai rapide, datorita aderentei. De fapt si cu ESP OFF nu ai cum sa rupi aderenta :)
    - la plecare de pe loc in intersectie, la viraj, masina se aseaza fix pe trasa dorita instant.
    - senzatie de masina mai inchegata
    - la viteze mari, curbele se abordeaza mai bine in accelerare pe tota curba fata de FWD unde e mai bine sa acelerezi dupa jumatatea curbei
    - astept si iarna pentru mai multe impresii :)
    Puncte slabe:
    - cutia de viteze este mai scurta (Ex: la FWD in trapta 6 la 3000rpm viteza de deplasare este de 170km/h.La AWD in aceleasi conditi viteza de deplasare a masinii este de 150km/h)
    - senzatia de putere este mai scazuta (Desi am acelasi soft pe motor masina nu mai este la fel de "nebuna" la demaraje)

    @andyzaharia , multumesc foarte mult! Astept si eu cu interes zapada :)

    @Caprita Emanuel , multumesc foarte mult pentru apreciere si urare!

    @smurff , muzeu... nu e cazul :)

    @waf, multumesc foarte mult pentru cuvintele flatante domnule! Eu chiar ma bucur daca pot fi de folos si altora!
     
    vladmarcel, Tudor.r, gabitza121 și alți 4 apreciază asta.
  11. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Nu poți să apreciezi un Quattro decât atunci când îl ai.Sper sa îți aducă satisfacția dorită. Într-adevăr diferență între Quattro si non-quattro se simte tot timpul,mai ales în curbe,la plecarea de pe loc, nu mai vorbesc prin zăpada. Si eu aștept zăpada să mă distrez puțin cu mașina mea ca doar de aia avem Quattro...bucura-te in continuare de mașina ta!
     
  12. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Sincer, nu m-ai mai surprinde nici daca ai zice ca ii pui 3.0 [emoji16]
    Felicitari inca o data!
     
    stefan550 apreciază asta.
  13. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Da, pai acum motorul trebuie sa invarta 4 roti in loc de 2 :)
    Daca reusesti mai scazi vreo 4 kg din greutatea fiecarei roti cred ca o sa simti o imbunatatire majora. Stiu ca aveai un setup cu roti destul de mari, pentru look poate ca da foarte bine dar din punct de vedere acceleratie (la viteze mai mari unde aderenta nu mai e o problema) nu stiu cat de potrivit e pentru 2.0 tdi care in prezent mai e si Quattro.
     
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @Caprita Emanuel, asa este! Momentan ne obisnuim unul cu celalalt.
    Weekend-ul ce tocmai a trecut am iesit la o plimbare de aprox. 800km. B-BV-SB. Plecare pe A3-DN1- Rupea - Sighisoara si intoarcere pe Sibiu - Valea Oltului - A1.
    Pe langa cele enumerate mai sus am remarcat ca desi cutia este mai scurta, pare ca este etajata mai bine, adica la vitezele de deplasare normale in diversele conditii din trafic sta mai tot timpul in cuplu, lucru ce mi-a placut. Rampele lungi si virajate par mai usor de abordat, motorul avand putere sa traga chiar si in trepte mai mari cu lejeritate. La viteze de autostrada accelerarile in treapta 6 sunt o placere, cuplul fiind prezent mult mai pregnant fata de cutia de FWD.
    Ce sa mai... ma declar multumit pana acum de retrofit! :yahoo:

    @cogdao, ar fi trebuit sa fac pasul acum! :)))

    @MDU, :)
    Pai si cu roti pe 16"-17" cum stai la viteze mari pe curbe?
    Legat de greutatea rotilor pe care le am, eu zic ca sunt in baremul celor usoare totusi ;)
     
    vladmarcel, stefan550 și MRR apreciază asta.
  15. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Daca ai suspensie sport si quattro stai f bine pe curbe si cu roti de 17. Stiu ca ai ceva de calitate si lightweight acum dar indiferent cat de lightweight ar fi niste roti model Z pe 19 de la brandul X, cele model Z dar pe 17 vor fi mai usoare.
    Oricum este o chestie de preferinta si fiecare alege in consecinta.
     
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @MDU, ok. Multumesc pentru opinie! ;)
     
  17. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Sustin ceea ce ai spus, la fel am constatat si eu in 4 ani de condus daily , doar ca nu cu un A4 B8 ci un Passat B5.5 1.9 TDI ( cu turbo hibrid si soft) 4motion, care practic este un quattro de pe A6 C5. In treapta a 6'a am tot 150 km/h, rapoartele sunt scurte, insa bine etajate asa cum ai spus tu, e o placere sa intri in depasiri sau sa traversezi muntii si pe autostrada in treapta a 6'a ai cuplu la discretie.
    Ce-i drept la mers pe distante lungi pe autostrada poate fi putin enervant, motorul fiind prea turat.
    Insa daca te saturi de rapoarte scurte ma gandesc ca ai putea oricand sa modifici cutia cu niste rapoarte mai lungi, din cate stiu s-a mai facut asa ceva:)
    Oricum sunt surprins ca s-a pus cutie cu rapoarte asa scurte pe B8, B8.5, ma asteptam sa fie mai lungi:think:.
     
  18. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Nu stiu cum este cutia quattro la B8, dar la mine la B8 FL (B8.5) am foarte putin peste 160 km/h in treapta 6-a la 3000 rpm.
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @turbo_diessel, cred ca rapoartele sunt cam acealeasi deoarece si B8-ul foloseste diferential central torsen ca si generatia anterioara, diferenta constand in faptul ca torsen generatia 3 are raportul intre axe 40:60 iar torsen generatia 2 are raportul intre axe 50:50.
    Dat fiind faptul ca motoarele 1.9 si 2.0 tdi au cuplurile apropiate ca valoare, cam asta a iesit din calcule cred.
    Oricum ar fi, este clar ca s-a dorit transmiterea cuplului de la turatii mai mici pentru a putea impinge masina cu usurinta, in acelasi timp incercand sa mentina un consum decent de carburant.

    @DeViAnS, dupa anul 2010, odata cu aparitia S5-ului, Audi a introdus noul diferential Crown Gear care este prezent si pe B8,5. Acesta are raport intre axe tot 40:60, doar ca rata de transfer intre punti este ceva mai mare fata de torsenul clasic. Odata cu acest nou diferential central cred ca s-au facut si alte calculele de distribuire a cuplului pe plaja de turatii, rezultand o viteza mai mare la ture mai putine.
    Cam asta-i teoria mea :)

    Oricum ar fi, cutia joaca un rol decisiv in comportamentul masinii cand vorbim de masini de tractiune versus masini de fuga.
    Conteaza doar ce setup si-au dorit inginerii sa obtina pentru fiecare in parte si cat de pregnanta sa fie caracteristica, forta sau fuga.

    Pentru mine e clar ca o tractiune integrala permanenta are nevoie de forta.
     
    vladmarcel, bobalex18, MRR și alți 8 apreciază asta.
  20. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    M-am uitat iar pe dotarile initiale ale masinii (postul #0001) si am reusit sa-ti citesc tot ce ai scris aici....multe , multe retrofituri ... cred ca am gasit unul care iti lipseste si e foarte util .... Adaptive Frontlight System (AFS). Sau poate ai de serie si nu l-ai mentionat. Stima pentru toate realizarile tale!
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta