1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Poza de wallpaper :hubbahubba:

    Am plecat la fix din Bucuresti inainte sa inceapa iarna 2.0 :)
     
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    La Bucuresti e cam iarna 1.0 :))

    93E37719-289D-43E6-B3F2-4C326DFC4E04.jpeg 9179B9C7-FC77-49A1-9712-6D563395C96F.jpeg 8C94B385-27BF-4C01-B602-8177D67433FA.jpeg 5C4E97D8-C1A7-43FB-82B2-3AB6F5157103.jpeg 426D75EF-2B83-414E-805A-F0A8847C37E6.jpeg A7233601-8CA9-4435-BE3F-4143DACD5791.jpeg 13B87611-2B88-4CDC-93A5-D4FAA7A192F0.jpeg D9B7B610-0E40-4F12-9C76-1F01FAE516D7.jpeg 6D81032E-BB30-47B9-ADF9-F177BED61910.jpeg
     
    K3nT, clauuualc, George Stoica și alți 29 apreciază asta.
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Masina asta întinerește pe zi ce trece! :applaus:
     
  4. [solo]

    [solo] 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 / 2.0 TDI / 2007 BRE 140 CP
    A trecut ceva timp de cand "n-am mai dat pe "ClubAudi" dar vad ca lumea nu sta degeaba.

    Felicitari domnule Rotitza ! Modificari cu bun gust pe toata linia :applaus:

    P.S. Nu cred ca mai este nevoie dar vreau sa subliniez si eu ca rosu + gri e o combinatie perfecta.:hubbahubba:
     
  5. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Cel mai upgradat Audi A4 B8 de pe forum! Bravo! E superb! Poate mi-a scapat mie...cu ITP-ul cum ai rezolvat...având acum quattro?
     
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @stefan550 multumesc pentru apreciere!
    [solo] welcome back! Multumesc!
    @crysty7 multumesc pentru apreciere!
    Masina a trecut fara probleme la ITP. Din punct de vedere tehnic este “tun” conform celor spuse de cei ce au inspectat-o.
     
  7. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Eu fac ITP-uri. La orice stand de frânare trebuie să ii spui dacă mașina e 4x4 sau nu, altfel ori strici standul ori ceva pe la transmisia mașinii.
    Nu poți efectua test frână la un Quattro pe modul autovehicul cu o singură punte motoare, rolele standului de franare se învârt în sensuri diferite la 4x4 și în acelasi sens la 4x2. Era să fac praf un Haldex la un Golf 5 4Motion pentru că am setat standul pe frana la 4x2.
     
  8. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Pai le-am spus ca este quattro. :)
     
  9. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Nu are importanță ce le-ai spus tu...în primul pas la ITP se verifica neconcordanțe dinte mașină și actele acesteia (carte identitate). Dacă le ziceai ca e Q8 te credeau? EU am înțeles că faci ITP-ul la un amic și nu trebuie să-i spui ca e quattro, că deja știe....speram să aflu cât de complicat e sa fie totul legal (quattro trecut in CI), deși d.p.d.v tehnic nu ți-ai făcut decât un bine atât ție cât și mașinii. Felicitări pentru mașină, sper să te zăresc și in trafic prin Iași să te salut.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In Romania inca e ok, in alte tari nu treci ITP-ul chiar daca ai anvelope noi dar indicele de greutate/viteza e diferit fara de ceea ce ai in talon/C.I.V.
    Italia e una din tarile unde pun mare accent pe acest aspect.

    In Germania am vazut personal control la sange, jante, suspensie, anvelope, distanta aripa/anvelopa, motor, evacuare, etc.
     
  11. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Pentru rotitza nota 11 cum intretine si modifica masina. Cam offtopic ce scriu mai jos, scuze.
    La cate epave circula pe drumurile noastre ....Romania nu e deloc OK....:(:(:(.
    Da, asa e unele tari vestice sunt foarte drastice in privinta modificarilor de pe masina, dar asta nu inseamna ca interzic acele modificari, doar le reglementeaza foarte bine, iti dau OK-ul pentru orice modificari facute ca la carte, nu orice tiganie.
    Eu sunt foarte ofticat pe aceia care sunt in stare sa faca stage 7 la masina, dar merg cu niste cauciucuri la sarma (au ei impresia ca au "slick-uri"), vor putere maxima, scot EGR, scot DPF, scot esapament......scot fum ca o RABA din '81. Aceia sunt periculosii soselelor din Romania. A venit un Mercedes E de prin 2012 la ITP la mine si din fata se vedeu 3 roti de stramb ce era. ITP-ul expirat de 5 ani, dar el a venit asa fara vreo frica de politie sau de vreo nenorocire pe drum, sigur ca masina trece de ITP. I-am zis ca e stramba si sa-si cheme o platforma sa o ia, sa nu mai circule pana nu o repara ca lumea, daca se mai poate repara. Raspuns de idiot: "e de la drifturi asa, adusa de stanga oleaca". Bine zic, mergi si mai fa niste drifturi pe partea cealalta, poate o rupi in doua si scapi de belea.
     
    Beetle94, mabalaru, Cosmin ZKG și alți 3 apreciază asta.
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Ca sa ne înțelegem ...

    Desi am mai spus-o si cu alte cuvinte, am sa o repet:
    Atat timp cat legislația romană te considera bun sau nu in functie de câți bani dai, eu ma declar incompatibil cu acest lucru.
    Concret, am fost, am discutat, s-a inspectat masina si raspunsul a fost clar: cu aprox. 10.000 lei cu factura, masina va fi in acte Quattro. Totul legal, adica cu toate testele facute: test dinamic, consum, noxe si asa mai departe.
    Atat timp cat masina este egala din punct de vedere tehnic cu una produsă de fabrica, nu vad de ce trebuie omologata individual ca si cum at fi construită artizanal!
    Inginerii au inteles dar legea nu ii lasa sa faca ce au inteles. Ba chiar s-au declarat neputinciosi pentru ca le-a plăcut foarte mult masina si modificările OE aduse.
    Concluzia: masina se poate omologa fara probleme dar cu o suma considerabila. Bani pe care nu sunt dispus sa ii dau. Cel putin pentru moment.

    Mai in gluma, mai in serios, in banii astia schimb cutia de tractiune fata de cate ori vreau si ma prezint la verificări FWD.

    Aceasta modificare este una asumată. Eu dorm linistit ca totul este facut conform producătorului, iar masina a fost inspectată de oamenii in domeniu care au dat ok-ul. Lipseste doar o formalitate scumpă. :)

    In cazul in care voi face acest pas va voi anunta. Asta asa ca sa fie toata lumea liniștita. :)

    PS: @crysty7 cu mare placere ne putem întâlni cand mai trec prin Iasi.
     
    vladmarcel, bugscata, Oudi și alți 2 apreciază asta.
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Pana una alta, am mai întinerit-o cu un set de scuturi de facelift :)
    D78EAA99-ED12-4A26-90E6-6050ABD2D4ED.jpeg

    Diferenta consta in faptul ca cele laterale si cel de sub cutie sunt din pâslă, contribuind la o antifonare mai buna. In plus, cel de cutie se continua cu unul suplimentar, tot din pâslă, pe burta masinii.
    Scutul de motor, si acesta are o antifonare suplimentară din pasla, fata de cel vechi care avea fagure pe interior din plastic cu rol de antifon.
    Una peste alta, multumit si de aceasta modificare. :)

    E438AC94-1704-412C-A940-A9FC84CBE95C.jpeg

    Scuturile laterale mai au urme de atingere, motiv pentru care le voi schimba cu unele corespunzătoare, însă le-am montat pentru ca eram curios sa vad daca exista diferenta de decibeli. Si exista. :)

    PS: Scutul de motor, la întâlnirea cu scutul de cutie are 3 suruburi ce trec prin ambele si se infileteaza in cadrul “x” de sub cutie.
    La facelift poziționarea celor trei suruburi este usor glisantă. Soluția rapida dar urâta in opinia mea este sa lărgești găurile din scut astfel încât sa vina pe pozitia de montaj sau sa se schimbe cadrul tip “x” cu unul de facelift. Solutie pe care vreau sa o adopt la mine :p
    8B3D5C8E-CB16-464A-B209-BCB0F40EB694.jpeg
     
    bugscata, bx3m, Chriss_Deejay și alți 9 apreciază asta.
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Back in her shoes! :superman:

    F261684A-9ABB-494D-A000-0F4ED06CE66E.jpeg 0877FCD3-5627-40ED-92AC-000C2C69DDE5.jpeg

    Monza silver outside, magma red inside. :happy:

    168CF578-C736-4B61-8641-9DFBA7EB0436.jpeg
     
    Bogdan20cj, Xtremer, stefan550 și alți 25 apreciază asta.
  15. WPW

    WPW 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 2012 2.0 TDI Stage 1 si A4 B8 FL 2013 2.0 TDI quattro Stage 1
    Daca este sa o dam pe englezisme, it was about time! Oricum, la tine Rotitza, nu este mare diferenta deoarece si jantele de iarna sunt frumoase.
     
    rotitza apreciază asta.
  16. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    In loc sa fii la munte pe zapada cu Quattro ... tu ai pus vara ? :)

    Arata superb, sa o stapanesti sanatos in continuare!

    Toate bune
     
    rotitza apreciază asta.
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Dupa montarea CarPlay-uli a rămas sa montez camera spate. Știu, multi se vor întreba cum de nu am montat una pana acum? Pur si simplu de fiecare data am preferat sa fac altceva cu banii respectivi. Camera de marșarier funcționând in cazul MMI2G prin intermediul unui calculator separat, destul de greu de găsit.
    Prin urmare, odată cu chinezăria de CarPlay am cumparat si o camera tot chinezeasca pt marșarier.
    Montajul clasic al camerei AM se face luând semnal de 12V de la becul de marșarier, dar nu mi-a plăcut deloc ideea deoarece camera era comutata doar cat timp levierul era in poziția revers. Pentru parcări mai strâmte ești nevoit sa introduci in mod repetat din marșarier in treapta 1. Faptul ca in acest setup se comuta camera in mod repetat ma enervează. :)
    Asa ca am încercat sa o fac sa funcționeze cat mai aproape de comportamentul OE, adică sa rămână comutata imaginea de la prima introducere in revers si sa stea activată pana la atingerea vitezei de 15km/h asa cum de altfel funcționează si senzorii de parcare.
    Acest lucru a fost posibil datorită faptului ca având sistemul de senzori fata + spate, pe consola centrala a mașinii se afla un buton de activare/dezactivare al acestora. Folosindu-ma de comanda acestui buton, am reușit sa rezolv situatia neplăcuta. :)

    So, as I wish:

     
    RazvanRXR, vladmarcel, stefan550 și alți 12 apreciază asta.
  18. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Dar modulul Carplay nu are alimentare separata pentru camera spate? Cel putin Carplay/Android Auto pentru MMi 3G asa are, si se activeaza singura cand bagi in retur, nu este nevoie sa iei semnal de la becul de marsarier. Poate ca la varianta pentru MMI 2G o fi diferit
    Oricum buna treaba, eu nici acum nu am mai reusit ca instalez camera de retur, chiar daca am montat modulul Carplay cam cu in an in urma, cumparand in acelasi timp si camera. Daca si la mine va functiona diferit fata de comportamentul OE cred ca voi "fura" idea ta
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @turbo_diessel cel putin in cazul meu, interfata CarPlay are intrare de semnal de marșarier si ieșire 12V pentru alimentarea camerei. Deci acea ieșire de 12V este activa la primirea semnalului de marșarier pe celalalt fir. Semnal ce se ia de regula de la bec.

    PS: in cazul MMI3G poate mai indicat este sa montezi camera direct in unitatea MMI si sa setezi unitatea CarPlay, din jumperi, ca are camera OE ;)
     
  20. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Deci cea de 2G functioneaza putin diferit fata de interfata pentru MMI3G.
    Ar fi si asta o varianta, asa cum ai spus tu, ramane de vazut care e cea mai buna, ce as vrea neaparat e ca afisajul grafic al senzorilor de parcare sa fie in continuare prezent. Cand ma voi apuca de treaba voi testa sa vad care combinatie e castigatoare
     
    b49wob apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta