1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Worthersee de România :)

    4326D72E-AE69-47AC-A9AA-B0814F314981.jpeg
    E49B6568-53C5-418B-A7EE-5C85CD04A6B5.jpeg

    Datorita situației pandemice nici acest an nu a fost posibila deplasarea la marele eveniment. Prin urmare, in aceast mai, cativa nostalgici ne-am strâns in Bucovina.

    De data aceasta, plimbarea pe care o făceam la Pyramidenkogel, a fost simbolizata de o plimbare pe Transrarau catre Pietrele Doamnei. :)
     
    Iulian06, stefan550, iulian21 și alți 18 apreciază asta.
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Hai ca zici ca ai fost la Worthersee, te-ai intersectat si cu un Caddy vechi :) sa para excursia cat mai apropiata de cele din anii din urma!
    Multam' de vizita ! Tot salivam la scaunele tale, ar sta bine si-n Caddy ! :friends:

    49.jpg
     
    stefan550, RazvanRXR, gavryus și alți 11 apreciază asta.
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Waiting in the rain :photo:

    89593C96-02E8-4CCB-AA7D-A7404799F1E7.jpeg
    86248BFC-4628-4A1C-9E9A-B2F034119B7B.jpeg
     
    redlife, stefan550, vladmarcel și alți 18 apreciază asta.
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Like a star! :wub:

    AAEB2157-0344-41B6-92B2-80D733754EB7.jpeg
     
    Vlad Fru, Kox, redlife și alți 17 apreciază asta.
  5. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Ar merge bine cu aceste etriere...
    345 MM ..
     
    rotitza, vladmarcel, arazvan2002 și alți 2 apreciază asta.
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @Lucian189 ar merge! Dar totusi as folosi discuri de 320mm. Ma gandesc ca ar fi mai echilibrata frânarea iar costurile de întreținere mai mici.
    Am amânat aceasta schimbare deoarece am tot avut discuri si plăcute de rezerva.
    Cine stie, poate va veni si acel moment cândva :)

    In schimb m-am delectat cu alt sticker “quattro”, de data aceasta gri antracit, mat.
    Mi-am dorit sa fie o tușa mai discreta.

    28FBB7F2-D602-45DD-8DC9-6DCE107FE305.jpeg
    E9322960-662C-415C-A13A-113A1939C5A6.jpeg

    Pentru cei ce isi doresc, acesta este codul original: 8X0064317Q
     
    Oudi, AlexPTB, vladmarcel și alți 11 apreciază asta.
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Toate la timpul lor. :)

    Dupa ceva timp de la momentul precablarii masinii si a achiziționării carcaselor de oglinzi care sa primească lămpile de side assist, a venit si momentul definitivării lucrării.
    5BBFC055-F0BB-447D-840A-96F0435F361F.jpeg

    Tot din capitolul modificări, printr-un concurs de împrejurări, am facut upgrade-ul la frânele fata cu etrierii brembo cu 4 pistonase de Q5 si discurile de 320mm.
    89864346-853E-4AFB-A0A2-E1CE936E1F3B.jpeg

    So, I keep it rolling! :racer:
     
    redlife, bubu182, vladmarcel și alți 20 apreciază asta.
  8. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Mâine-poimâine ai 10 ani de la achiziție, însă cum sa te plictisești când tu tot ii aduci împrospătari constante ?! :) bravos !
     
    rotitza apreciază asta.
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Da… trece timpul. Important sa treacă cu folos si sa fii împăcat cu ce ai reusit sa faci in acesta perioada. Eu, unul, sunt împăcat si multumit in ceeea ce priveste “proiectul B8”.
    Am reusit sa fac modificări pe care poate intr-un timp mai scurt nici nu se justificau.
    Am învățat multe in acești ani. In unele cazuri am reusit sa-mi depășesc anumite limite in altele am învățat sa fiu cumpătat.
    Cu bune cu rele “proiectul” s-a desfășurat in mod constant in acest răstimp, iar asta ma bucura cel mai mult!
    Sper ca si pe mai departe constanta asta sa se mențină.

    Si cum nu trece o zi pana nu pun la punct lucrurile asa cum mi le-am planificat, astazi m-am ocupat de “design” :)

    271A6CB8-DE9D-428C-BE35-2C09E9C2F944.jpeg A3DABC85-D69A-4410-8A71-23D34A1B35B1.jpeg
     
    redlife, bubu182, vladmarcel și alți 9 apreciază asta.
  10. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Pai, eu zic sa cauti un motor de 3 litri. :p
     
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Sunt curios totusi cand se va vinde ce gol in stomac vei avea....:unsure: pana la urma vine si vremea aia, nu ?! :) :whistle2:
     
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @AndreiF92 am facut niste calcule in mai multe configurații: 3.0 TDI, 2.0 TFSI, inclusiv trecerea la Stronic.
    Câștigătoare din mai multe puncte de vedere a ramas configurația actuala.

    @Cosmin ZKG stii vorba, “la pretul corect orice este de vanzare”.
    Momentan nu iau in calcul vânzarea lui “Audila”. Este la zi din pdv tehnic, opțiunile ma multumesc (daca mai vreau, mai adaug :). Dar nu prea mai am ce :p), estetic eu zic ca sta bine, inca mai oferă starea de euforie cand o conduc.
    Prin urmare inca are toate ingredientele care sa ma mulțumească si care sa imi mențină vie pasiunea de a o folosi.

    PS: decat sa primesc telefoane de genul:
    “Care-i ultimul pret BOSS?”
    sau
    “Am gasit una la fel, mai ieftina in alta parte”

    prefer sa ma bucur eu de ea si nu sa o dau altuia care sa nu fie in stare sa aprecieze just masina asta. :hi:
     
    AllinDanut, vladmarcel, marius_r și alți 7 apreciază asta.
  13. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Felicitari pt. upgradeul etrierilor, se cereau de mult ! :P)
    In ceea ce priveste vanzarea, te felicit si te apreciez ca esti asa de cumpatat... altii s-ar fi plictisit muuuult mai repede ! E o masina care a ajuns la stadiul de "state of art" si ar fi pacat sa plece in alta parte !

    Toate cele bune, Ma inclin !
     
    cogdao și rotitza apreciază asta.
  14. WPW

    WPW 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 2012 2.0 TDI Stage 1 si A4 B8 FL 2013 2.0 TDI quattro Stage 1
    Urata masina, pfiuu :) Te-am vazut acum vreo luna in iasi, insa te-am remarcat tarziu. Felicitari pentru noile modificari, si apropo, am vazut ca masina are si pagina de instagram :hubbahubba:
     
    rotitza apreciază asta.
  15. cristysir

    cristysir 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A5 Coupe, 1.8 TFSI 170 CP, 2009; Audi TT Roadster, 1.8T 225 CP APX, 2000
    Salut,

    Acest model de etrier este plug&play sau trebuie ceva adaptori speciali?
    Ma intereseaza pentru un A5 2009, din cate stiu fuzeta este aceeasi ca si la b8!

    Cu respect,
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    @cristysir sunt plug and play, doar ca unele jante, in special de A5, ating in etrier chiar daca au et mic. Au mers si pe jante cu ET47, alea de B8 pe 17. Vezi sa nu plece spitele spre interior. Cu altele ramane spatiu sa bagi mana. La mine la allroad e foarte mult spatiu intre etrier si jante si pe 17 si pe 18, tine de spite. Am tot varianta de 320mm ca si rotitza.
    Exista si de 345mm tot pe Q5, dar 3.0TDI
     
    cristysir și rotitza apreciază asta.
  17. cristysir

    cristysir 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A5 Coupe, 1.8 TFSI 170 CP, 2009; Audi TT Roadster, 1.8T 225 CP APX, 2000
    Am inteles, multumesc frumos pentru raspuns. Nu cred ca la mine este problema de spatiu. Am jante pe 19" de vara, cele de RS5 19 x 9 J cu ET 24, iar la cele de iarna 17 x 7.5 J (ET-ul nu il mai stiu) dar am flanse de 20 mm. Cred ca incap lejer franele, chiar si cele de 345 mm, presupun ca la varianta asta etrielele sunt ceva mai voluminoase. Cu respect.
     
  18. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Te salut Cristi , eu am frâne pe fata de audi S4 b8 și încap lejer și jante cu et 47 îți spun din propia experiența , cele de 345 mm si merg si cu jante de vara pe 19 , cu et 33 si mai este loc destul, la cele cu et 47 mai rămâne c am 3-4 cm pana in spitele jantei , succes
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @Red_ Multumesc pentru apreciere!
    @WPW da, am stat cateva zile prin Iasi. Multumesc!

    Legat de etriere, intram in off-topic, dar trebuie precizat.
    Eu folosesc etriere făcute de brembo (4 pistoane -2 pe o parte si doua pe cealalta). Deci etrierul este mai dolofan spre spitele jantei.
    @Peto , tu ai etrierii făcuți de TRW cu un singur piston, iar acela este pe spate. Din acest motiv etrierul in partea dinspre roata nu iese mult înspre spitale jantei.

    Prin urmare, etrierul facut de brembo, fie el cel pentru discurile de 320mm, fie cel pt discurile de 345, iese mai mult spre spitele jantei fata de cele TRW specifice discurilor 345mm.

    Razvan vrea sa spună, ca sunt unele tipuri de jante, cele la care concavitatea pleaca direct de langa butuc, ca pun probleme de atingere a etrierului in partea lui dinspre butuc. Atentie, la etrierii brembo pentru discurile de 320mm etrierul este mai aproape de butuc fata de cel specific discului de 345mm. Datorita diametrului mai mare al discului, etrierul este poziționat mai departe de butuc.

    Sper ca m-am facut cat de cat inteles. :hi:

    PS: priviți cu atentie cele doua modele de etriere. Cel TRW este mai suplu, pe cand cel brembo iese mult mai mult fata de planul fuzetei.

    45C47FDB-C5E0-42A6-9562-9B978FADB490.jpeg 769ED02A-6E13-4E5D-AEA1-2E75A4C28054.jpeg
     
    redlife, Chriss_Deejay, cogdao și alți 6 apreciază asta.
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Cu frânele e bine. Se simt cum musca mai ales la viteze mari, lucru ce iti aduce un plus de încredere.
    Mi-a fost frica sa nu dezechilibrez masina pe partea de frânare, dar inca sunt in parametri.

    Am reusit sa gasesc o rama originala de black optics pentru grila frontala. Cea anterioară era cea de crom pe care o vopsisem. Datorita pietrelor, ciupiturile rezultate erau inestetice rau. Sper ca aceasta sa reziste mai mult drumurilor noastre.

    A70F1875-F7E6-4C4C-928D-C93FE8A421E8.jpeg

    Incerc sa o mentin, cum zice americanul, cat mai aproape de “mint condition”, atat cat imi permit si atat cat se poate in conditile noastre de trafic.

    Si o imagine de la interior:
    EA10BB56-94B2-43EE-8F0C-37AF9593ADEE.jpeg
     
    Bogdan20cj, Vlad Fru, George Stoica și alți 27 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta