1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A5 (B9) 2015 si Facelift 2019

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 1 Iul 2015.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  2. SBU

    SBU 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A5 2.0TDI 2017
    mai impartaseste cu mine cineva ideea diferenta de la non FL la FL a modelului vechi e mai WoW decat de la FL la modelul nou?Vorbesc de exterior aici...
     
    Andrey199415 și VladOpait apreciază asta.
  3. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A4 B9 sedan, 2.0 TFSI ultra(CVKB), S-tronic, 190CP, Model 2017

     
    Ultima editare: 4 Iun 2016
    Cata_ADC și teg apreciază asta.
  4. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Nu stiu voua dar dupa mine pare o Alfa Romeo Giulia in 2 usi. Pacat ca au rotunjit caroseria in halul asta Audi se pare ca renunta incet incet la muchiile ascutite, caracteristica care pentru mie era un plus
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    I3 , e-drive, 2018 / S3 8V sedan ,CVUA, 2018 , S5 sportback ,CWGD , 2017
    in realitate cred ca arata bine
    prima generatie consider ca a fost cea mai reusita de pana acum, subscriu la ceea ce spui tu @SBU
    actuala aduce foarte mult catre conceptul Quattro
    audi-quattro-concept-13.jpg

    cu niste roti maricele si o garda coborata it's not bad
    In orice caz mult mai frumos ca si facelift-ul
     
  6. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A5 Sportback este testat in China

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    VladOpait apreciază asta.
  7. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    La șapte ani după nașterea modelului A5 Sportback*, noua versiune își face apariția. Coupé-ul cu 5 uși combină designul elegant și emoțional cu funcționalitatea înaltă și mult confort interior. Automobilul, potrivit și pentru familie, este perfect conectat și oferă sisteme de infotainment high-end. În plus, noua generație vine cu un sistem de suspensii reproiectat, manevrabilitate de înaltă performanță și sisteme inovative de asistență. Modelul S5* intră pe șosea cu un nou motor turbo cu șase cilindri ce dezvoltă 354 CP și 500 Nm (368.8 lb-ft). A5 Sportback este de asemenea disponibil cu propulsie bivalentă g-tron*, astfel că poate merge pe Audi e-gas, gaz natural comprimat sau benzină.

    Design exterior

    Pentru noul A5 Sportback, designerii Audi au combinat formele dramatice cu suprafețele alungite. Ampatamentul întins, consolele scurte și capota alungită și curbată subliniază dinamismul acestui coupé în cinci uși. Grila tridimensională Singleframe este considerabil mai plată și mai lată decât la modelul precedent.

    Linia ondulată a lateralelor conferă modelului o eleganță emoțională. Este chiar mai accentuată decât la modelul anterior și se conturează tridimensional, ceea ce creează un joc de lumini și umbre. Spatele prezintă linii orizontale la fel de atent stilizate. Portbagajul alungit se termină cu eleronul caracteristic.

    Interior Noul Audi S5 Sportback s-a mărit semnificativ în interior. A câștigat 17 mm în lungime, până la 11 mm la nivelul umerilor pe linia pasagerilor din față și 24 mm la nivelul genunchilor pentru pasagerii din spate. Materialele sofisticate, precizia liniilor și armonia culorilor din interior sunt specifice pentru Audi. Arhitectura orizontală a bordului creează impresia de spațiu. Luminile opționale ambientale cu 30 de culori disponibile evocă mereu starea interioară potrivită.

    Cu o capacitate a portbagajului de 480 de litri, A5 Sportback se încadrează în categoria de top a clasei sale. Audi oferă de asemenea opțiunea sensor control pentru deschiderea și închiderea portbagajului.

    Display și dotări Grație noului concept de display, șoferul poate controla toate funcțiile în mod intuitiv și fără efort. Ca alternativă a bordului analog standard, există acum Audi virtual cockpit. Numeroasele opțiuni de afișare aduc un confort sporit șoferului. Monitorul mare, high-resolution TFT (12.3 inci) prezintă o grafică detaliată. Display-ul optional head-up proiectează informațiile importante pe parbriz sub forma unor simboluri și numere ușor de interpretat în așa fel încât șoferul să nu fie distras de la drum.

    Infotainment și Audi connect Versiunea de top Audi este MMI navigation plus cu MMI touch. Include 10 GB de stocare flash, DVD, servicii gratuite Audi connect timp de trei ani, până la cinci update-uri gratuite pentru sistemul de navigare și un monitor cu diagonala de 21 de cm (8.3 inci) cu o rezoluție de 1,024 x 480 de pixeli. Audi MMI navigation plus este coordonat cu multe dintre sistemele de asistență și siguranță.

    Smartphone-urile cu sisteme de operare iOS și Android sunt integrate în vehicul via Audi smartphone interface prin platforma specială MMI. Audi phone box conectează telefoanele prin antena mașinii pentru o mai bună calitate a semnalului. De asemenea, smartphone-ul este încărcat wireless prin Qi standard. Sistemul inovativ de sunet Bang & Olufsen cu sunet 3D asigură calitatea sunetului pentru a oferi pasagerilor sentimentul că se află într-o sală de concert. Amplificatorul furnizează 755 wați în cele 19 difuzoare.

    [​IMG]
    Sistemele de sistență
    Sistemele de asistență acoperă o varietate de funcții în noul Audi A5 Sportback. Tehnologiile inteligente disponibile sporesc siguranța și confortul șoferului, dar și eficiența mașinii. Între timp Audi face următorul pas spre condusul autonom.

    Un rol central îl deține sistemul adaptive cruise control (ACC) Stop&Go cu sistemul de asistență în trafic inclus. Acesta asigură distanța față de ceilalți participanți la traffic prin accelerarea sau frânarea automată a mașinii la viteze de până la 65 km/h și preia temporar și funcția de virare. Sistemul predictive efficiency assistant evaluează informațiile GPS din apropierea mașinii și ajută la economisirea combustibilului - o trăsătură unică în acest segment.

    Collision avoidance assist intervine în cazul în care mașina trebuie să ocolească obstacolele pentru a evita un accident. În baza datelor primite de la camera din față și de la senzorii radar ACC, sistemul calculează într-o fracțiune de secundă direcția recomandată. Gama este completată și cu alte sisteme de asistență precum turn assist, park assist, cross traffic assist rear, exit warning, camera-based traffic sign recognition, Audi active lane assist și Audi side assist.

    Suspensiile
    Distanța dintre roți și ampatamentul lung sunt trăsături esențiale pentru adaptarea suspensiilor într-un mod echilibrat și sportiv. Distanța dintre roți este de 1,587 mm (62.5 inci) în față și 1,568 mm (61.7 inci) în spate. Ampatamentul măsoară 2,824 mm (111.2 inci).

    Puntea față a fost îmbunătățită cu suspensii 5-link față de sistemul de suspensii trapezoidal folosit anterior. Amortizoarele adaptive disponibile optional sunt integrate în sistemul standard Audi drive select dynamic handling. Acestea permit o experiență a condusului atât confortabilă cât și dinamică. Noua servodirecție electromecanică oferă un răspuns mai bun și mai multă precizie de virare. Opțional este disponibilă și servodirecția dinamică, al cărei raport variază în funcție de viteză și unghiul de virare.

    Motoare și trenul de rulare
    Noul Audi A5 este disponibil în mai multe variante de motorizare: două TFSI și trei TDI. Puterea dezvoltată este cuprinsă între 140 kW (190 CP) și 210 kW (286 CP). În comparație cu modelul precedent, Audi a redus consumul de combustibil cu până la 22 de procente și a crescut putea cu până la 17 procente.

    Trenul de rulare prezintă o tehnologie specifică conform fiecărei motorizări: transmisia manuală în șase trepte, transmisia S tronic cu dublu ambreiaj în șapte viteze sau tiptronic în 8 viteze. Tracțiunea față este standard, iar tracțunea integrală quattro este disponibilă optional pentru două versiuni și devine standard pentru varianta 3.0 TDI cu 210 kW (286 CP).

    Motorul V6 turbo accelerează noul Audi S5 Sportback de la 0 la 100 km/h (62.1 mph) în 4.7 secunde și atinge 250 km/h (155.3 mph). Tracțiunea integrală Quattro și sistemul tiptronic în 8 viteze fac parte din echiparea standard. În viitor, producătorul auto de la Inglostadt își propune să includă în gamă și varianta bivalentă A5 Sportback g-tron. Motorul 2.0 TFSI dezvoltă 125 kW (170 CP) și poate funcționa cu Audi e-gas, gaz natural comprimat, sau benzină.

    Caroserie și echipament
    Caroseria noului Audi A5 este cea mai ușoară din segmentul său. Un mix inteligent de materiale o fac mai ușoară cu 15 kilograme decât cea a modelului anterior. Greutatea totală a noii generații a scăzut cu până la 85 de kg ajungând astfel la 1,470 de kilograme.

    Modelul a fost îmbunătățit cu o varietate de echipări standard, ce includ o gamă largă de funcții suplimentare.

    Noile modele Audi A5 și S5 Sportback vor intra în showroom-uri cel mai probabil la începutul anului 2017.
     
  8. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    VladOpait și MarianMaxx apreciază asta.
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca acesta este modelul definitiv, mie imi place de pe acum, nu trebuie sa ma mai obisnuiesc cu noua infatisare. :)

    Observ ca si emblema s-line laterala a suferit o mica atentie. ;)
     
  10. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A5/S5 Sportback, pe scurt:




    A5/S5 Sportback, in detaliu:

     
  11. TEZEUguyTEZEU

    TEZEUguyTEZEU 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    A5 s-line sportback , 2.0 TFSI , 2010
    e mai frumos B8`ul :D
     
    Andrey199415 apreciază asta.
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"


    Eu zic ca nu are rivali. ;)
     
    TEZEUguyTEZEU apreciază asta.
  13. TEZEUguyTEZEU

    TEZEUguyTEZEU 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    A5 s-line sportback , 2.0 TFSI , 2010
    daca te uiti atent nu sunt multe schimbate fata de a5 b8 , farurile , stopurile capota, interior.. . Altfel liniile sunt cam aceleasi.
     
  14. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A5 Sportback, prezentat inaintea premierei de la Paris:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    stefan550 și MonikaMNK apreciază asta.
  15. TEZEUguyTEZEU

    TEZEUguyTEZEU 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2016
    Locație:
    Medias
    Masina:
    A5 s-line sportback , 2.0 TFSI , 2010
    sux !!!!!!!!!
     
  16. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A5 Cabrio:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]
     
  17. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Mda, bordul clar are influenta de BMW, iar fata nu este de Audi, pare alta masina... Pacat... Cu spatele ma pot obisnui, sa zicem ca A5/A7 arata binisor cu linia aia mai rotunjita, dar cu fata nu ma pot obisnui, pare altceva decat Audi :(
     
    TEZEUguyTEZEU apreciază asta.
  18. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Prea multe detalii, muchii. Pentru mine less is more..
    Plus ca fata arata cam ciudat, are "botul" prea mic comparativ cu garda la sol. Cu o garda coborata probabil ca arata super.
    E ceva nou, si pana nu ne obisnuim cu ele pe strazi nu o sa ne placa. Doar ca ultimele modele de la audi , cu cateva exceptii, sincer mie nu prea imi plac. Am imbatranit eu si am ramas cu gandul la modelele care m-au marcat in adolescenta ?? :)
     
    TEZEUguyTEZEU apreciază asta.
  19. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Si mie mi se pare ca majoritatea producatorilor se duc spre aceleasi linii, difera doar cateva detalii. Ce imi pare rau este ca atunci cand fiecare facea ce il taia capul, Audi chiar a adus mult la capitolul eleganta si "sobrietate", iar in momentul asta pare ca se duc si ei tot inspre ceea ce altii aduc pe piata. Apropo, ati vazut cat de usor se poate confunda Seat Exeo break cu Audi A4 break???? :(
     
    TEZEUguyTEZEU apreciază asta.
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    I3 , e-drive, 2018 / S3 8V sedan ,CVUA, 2018 , S5 sportback ,CWGD , 2017
    Voi nu pricepeți ca nimeni nu poate sa iasă din tipare. Am un prieten în echipa de design al VW și îmi explica ca absolut orice linie ieșită trece prin șefi, sefuti care dictează produsul finit. Epoca wow a trecut, nimeni nu mai face după cum visează.
    Cum ar fi însemnat un A5 sa ajungă la forma unui Porsche 911, aparținand aceluiași grup...
    Este clar multora vechile forme ne-au plăcut mai tare, spre exemplu eu am luat A5 ul pre facelift tocmai ca facelift ul nu mi-a părut sa aibe personalitate.
    Înțelegeți liniile pe viitor vor fi la fel
    De la distanta nu vei ști ce va veni, A3, A4, A5 etc

    Si A5 B9 cu un pachet s-line arata destul de bine, părerea mea ca au făcut treaba mai buna decât m-aș fi așteptat.
    Gusturile clar nu se discuta

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta