1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A5 Sportback

Discuție în 'Stiri Audi' creată de f4271, 14 Noi 2007.

  1. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Audi avea inainte niste "traditii" pe care le respecta. A4, A6, A8 ca si limuzine din diferite categorii de marimi, A3-ul coupe/hatchback, A5-ul sedan cu 2 usi, etc. Acum coupe-ul A5 capata 4 usi, A3-ul vine si cu sedan... ma intreb atunci ce rost mai are A4, A6...? Ca si sectoare de clienti, credeam ca limuzinele A4, A6, A8 acopera cerintele. Sunt modele noi de care nu este sigur ca are piata nevoie, fiindca deja exista masini in aceste clase. Nu m-ar mira sa scoata vreun pick-up :tocktock: sau vreo duba. Piata concurentiala se pare ca isi spune cuvantul si aici si Audi se aliniaza, iesind din traditionalism. Totodata se lanseaza modele in fiecare an... pai la A4 B5 au stat ani de zile si l-au perfectionat, la A8 la fel. Ce se intampla acum nu este sau cel putin nu era caracteristic pentru Audi. Cred ca lansarea acestor modele au doar rolul de a veni pe piata cu eticheta de NOU... e foame de bani baieti
     
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Pai in primul rand companiile au ca scop profitul.

    In al doilea, cate A6 (de exemplu) se mai pot vinde in plus la anul fata de anul asta? 5%?
    E normal ca atunci cand ai atins o cota de piata pe un segment, sa te orientezi spre alt segment.

    In al treilea rand, te contrazic: nu prea exista masini in aceste clase. Cu cine concureaza A5 Sportback? Cu cine va concura A1 ca model premium in clasa mica? Cu cine va concura Q3?
    De ce alti constructori sa inventeze clase precum cazul lui Mercedes CLS iar Audi sa nu ofere alternativa A7?
    De ce cea mai mare lista de asteptare la BMW este la X6 sau la noul seria 5 GT iar Audi sa se limiteze la modelele clasice?

    Audi au defectele lor, dar lansarea de modele de nisa nu e printre ele
     
  3. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Cand am spus ca A4, A6, A8 acopera segmentele ma gandeam la clasele de marime. A5-ul e pe undeva printre ele. daca exista cerinta unei limuzine precum A6, de ce nu s-ar vinde si in anul urmator? Adica anul asta am facut A6, iar la anul ii dam inainte cu A5 sportback, ca la marime e aproape acolo (nu in totalitate), doar ca i-am schimbat numele... in fine, poate ca asa gandesc cei de la Audi. Atingerea cotei de piata pe segment cu vanzarile anuale nu sunt acelasi lucru. Cota de piata atinsa pe segment o faci prin lansarea unui produs care indeplineste cerintele segmentului, iar vanzarile anuale pot fi diferite: s-a lansat A6 in anul X, dar poate in anul X+1 va avea vanzari mai mari. In cazul acestor modele noi e vorba de atragerea clientilor noi, asa ma gandesc, pentru ca din ce am vorbit cu lumea, cei care odata au devenit proprietari de Audi, nu mai schimba marca (si nu vorbesc aici doar de cei de pe forum), asadar sunt fidelizati. Prin urmare cine cunoaste gama Audi nu are nevoie de modele noi, pentru ca daca stie ca o anumita limuzina ii satisface cerintele, o va cumpara.

    Este clar ca toate modelele au un succes de inceput, cum va fi si la Q3 si la A1, samd, dar trebuie vazut daca acest succes va si dura, sa faca din masina un model de renume, sau vor aparea proprietarii dupa 1-2 ani si vor spune ca ceea ce acoperea A5-ul ca si cerinte (performante mecanice, spatiu, condus, fiabilitate, etc) poate acopereau si modelele deja existente. Ca si exemplu: uite la Opel, modelele corsa, astra ce continuitate au, in timp ce frontera... pauza. Eu totusi sper ca studiile celor de la Audi nu se inseala, si daca lanseaza un model s-au asigurat ca va avea succes... sper sa fie asa. Iar concurenta pt modelele pe care le-ai zis, va aparea, stai linistit.

    De ce alti constructori sa inventeze clase precum cazul lui Mercedes CLS iar Audi sa nu ofere alternativa A7?
    Eu as pune altfel problema daca as vrea sa lansez un model nou:
    Este nevoie de o asemenea masina, sau lansez pentru ca a lansat si concurenta? Spun asta fiindac niste costuri de cercetare-dezvoltare, proiectare, promovare, productie, etc sunt foarte mari, si banii ii recuperezi abia cand ajungi sa si vinzi ceea ce ai produs.

    "Scopul" unei companii se numeste OBIECTIV si se regaseste in declaratia de politica a firmei, este un document pe care il are orice firma, mai mica sau mai mare. Acesta este in general marirea profitului (cam general spus, trebuie spus si prin ce mijloace), dar mai poate fi si altceva, de ex: intrarea pe piata, fidelizarea clientului, etc

    Citeste fraza mea in tot contextul, nu interpreta cate o propozitie. Am spus ca modele noi se lanseaza in fiecare an, e o cerinta moderna la orice produs, dar ziceam ca nu este sau mai bine zis nu era in politica Audi o astfel de prioritate. Ia B3+B4, B5-ul sau A8-ul pe care le-am mai exemplificat si vezi ca s-au produs cca. 5-6 ani de zile, s-a pastrat modelul si s-a perfectionat in timp. Dar s-a pastrat modelul. Acum se pare ca nu au ce face. Si nu doar Audi, cam asa sta treaba in toata industria auto, apropo si de Mercedes, cum ai zis.
     
    Ultima editare: 3 Aug 2009
  4. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Baieti, nu va agitati atata, in plus, incercati sa fiti mai constructivi, parerea mea...
    Forum-ul este o oportunitate "publica" de a-ti exprima opinia, avem cu totii ocazia sa emitemi pareri, impresii, teorii, dar acest lucru nu inseamna nimic fara respectul fata de opinia celorlalti, nu detinem nici unul adevarul absolut, hai sa lasam cititorilor unui anumit post posibilitatea de a trage o concluzie obiectiva despre subiectul respectiv, daca ne contram in permanenta orgoliile nu aducem nimic bun, din contra...:think:

    In privinta gamei de modele a constructorilor actuali am si eu cateva remarci:
    - suntem in 2009, si cu totii avem impresia ca lucrurile se misca din ce in ce mai repede, timpul parca se compacteaza, in acest context, nu-si permite nimeni sa nu evolueze, sa nu-si adapteze inteligent oferta / strategia, sa nu caute noi oportunitati
    - ca si consumatori avem doar de castigat cand avem de ales dintr-o paleta mai larga de oferte, iar cei carora le este lene sa aleaga, au in continuare modelele clasice...:p
    - modelele nisa sunte dezvoltate plecand/utilizand platformele existente, de aceea, pretul final nu este determinat de costurile de dezvoltare (MB: CLS=E classe; BMW: X3=X5, X1=Seria 3, GT=Seria 5; AUDI: A5 copue = A5 cabrio = A5 sportback = A4 limuzina = A4 avant = A4 allroad = Q5), pentru cei care nu stiu, in dezvoltarea unui nou model, platforma/sasiul reprezinta cel mai mare cost 1-5 miliarde EUR...

    PS Daca va uitati la gama de modele AUDI produse pe platforma 8K va puteti gandii la doua provocari:
    1. ce model mi se potriveste cel mai bine?!
    2. ce model descopera vanzatorul ca ti se potriveste cel mai bine (astfel, doream sa subliniez rolul unui vanzator in satisfacerea/identificarea nevoilor clientilor :p)?!
     
    Ultima editare: 3 Aug 2009
  5. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    De unde rezulta ca nu ne respectam opinia unul celuilalt?
    In plus, prefer ca pe forum sa existe o dezbatere decat sa cantam toti in cor ode lui Audi.

    mariu5_chibe, ti-am raspuns punctual, fiindca doar cu anumite puncte din ce ai spus tu nu eram de acord. pot intelege opinia ta despre A5 Sportback, fiindca de exemplu nici eu nu inteleg rostul lui A4 Allroad.

    Probabil ca Sportback a fost facut doar pentru cei care si-au spus vreodata "imi place A5, as lua si eu unul, pacat ca nu are 4 usi"

    On topic, un nou film, de la Bright.tv: http://www.bright.tv/series/audi-a5-sportback&prev=_t&rurl
     
  6. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Ca amuzament, unii deja se gandesc cum va arata A5 Sportback Allroad:
     
  7. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    doar ne-am spus fiecare parerile, sper sa nu intru in polemica. parca mai bine arata allroadul la A5 :)
     
  8. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Sa revenim va rog la A5 ... ;)
     
  9. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Audi A4 Allroad quattro

     
    Ultima editare: 4 Aug 2009
  10. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Pai A6 Allroad are garda reglabila, asa ca poate performa ca "all-road"

    Cred ca intre A6 si A6 Allroad sunt mai multe diferente decat intre A4 si A4 Allroad

    A4 Allroad e doar un A4 quattro, cu 2 cm mai inalt si cateva plastice in plus.

    Virtuti de SUV... nu stiu ce sa zic

    Ca imagine arata mai bine decat A4 avant standard, e adevarat, dar putea fi doar o echipare pentru A4 si gata (gen pachetul off-road pentru alte modele)
     
  11. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Audi A4 Allroad quattro

    Off - topic big time:
    Nu incerc sa te fac sa spui "bine, ok, imi place" dar avand in vedere ca esti bine informat, ma astept sa recunosti calitaile unui model chiar daca nu-ti place, sau altfel spus, nu ti-ai cumpara niciodata asa ceva.
     
    Ultima editare: 4 Aug 2009
  12. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) A sosit si lista de pret pentru RO (vezi attach).
    Astept comenzile voastre;)
    Comenzile incep acum, livrarile din Septembrie 2009!
     
    Ultima editare: 5 Aug 2009
  13. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  14. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Autoblog.nl prezinta mai multe articole critice (mai ales ale unor jurnalisti britanici) dupa test-drives cu noul A5 SB

    Concluzia lor pare a fi: nu-l cumpara daca nu-ti permiti si optiunea Drive Assist

    Articolele aici:

    Autoblog.nl: http://74.125.87.132/translate_c?hl...le.com&usg=ALkJrhgNAw6MY4s7sgEwWz6vBQpG1wtyyQ

    CAR: http://www.carmagazine.co.uk/Drives...-TDI-CAR-review/?content-block=1&prev=_t&rurl

    Autocar.uk: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Audi-A5-2.0-TFSI-ADA/242299/

    Channel 4: http://www.channel4.com/4car/rt/audi/a5+sportback/31761/2
     
  15. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  16. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    are cineva idee de unde ar proveni kilogramele in plus la sportback?
    masina este mai grea ca un A4 avant cu toate ca forma caroseriei nu ar recomanda asta si este mai grea cu aproape 70 kg fata de un A4 sedan.
     
  17. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
  18. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    Exact! A5 a fost conceput ca un tribut adus celebrului Quattro - Coupe. :(
     
  19. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    S5 Sportback va fi lansat la IAA Frankfurt, va avea o motorizare 3.0 V6 de 333 CP si va avea un pret de pornire de 57.900 euro
     
  20. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    AUDI S5 Sportback

    :) Comunicatul oficial din Teaserul Frankfurt suna asa:
    "Elegant dynamics: Audi S5 Sportback
    The S5 Sportback is the pinnacle of the new Sportback model line.
    This elegant, five-door coupé is propelled by a three-liter V6 with a mechanical compressor.
    From a displacement of 2,995 cm3 (182.77 in3), the small turbo engine delivers 245 kW (333 hp) and 440 Nm (324.53 lb.-ft.) of torque between 2,900 and 5,300 rpm.
    The S5 Sportback sprints from 0 to 100 km/h (62.14 mph) in 5.4 seconds [provisional figure]; its top speed of 250 km/h (155.34 mph) is limited by an electronic governor.
    It averages just 9.7 liters of fuel per 100 km (24.25 mpg) [provisional figures] — the best in this power-output category.

    Concerning the powertrain, the Audi S5 Sportback similarly underscores its superiority: a seven-speed S tronic dual-clutch transmission and quattro
    permanent all-wheel drive are standard equipment. Upon request, Audi will include the sport differential. It variably distributes power on the rear axle
    between the rear wheels.
    This new “top model” has a sportily configured chassis with 18-inch aluminum wheels fitted with 245/40 tires; black brake calipers bear S5 emblems at the front. Speed-dependent servotronic steering is also standard.
    Small yet striking exterior and interior features visually distinguish the Audi S5 Sportback. Equipment highlights include electrically adjustable S sports seats covered with Silk Nappa leather. Sales of the Audi S5 Sportback will start in Spring 2010; its basic price will be 57,900 euros."
     

Distribuie pagina asta