1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A5

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de MARRIUS24, 14 Oct 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    am rezolvat problema rezonantei de la 2000 rpm
     
  2. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Au mai aparut si 2 tevi si un difuzor de S5 :)
     
  3. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Da :) am fost nevoit.Deja masina e strutocamila.
    Am renuntat la milltek din cauza rezonantei care a aparut dupa ce am anulat DPF-ul si l-am inlocuit cu un downpipe pe 76 mm.
    Sistemul de la milltek este perfect pentru masinile care pastreaza DPF-ul , diametrul interior a tobelor finale este de 56 mm si freeflow , acum am ales finale pline si cu un diametru mult mai mic pe interior 41 mm .
     
    Ultima editare: 20 Noi 2015
  4. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    215.000 km :) Ambreiajul și volanta au început sa "obosească" din ce în ce mai tare . Așteptam sincer de ceva vreme , a ținut eroic și încă pot sa mai trag de el.
    M-am uitat după upgrade-uri dar toate sunt single mass și nu fac copromisul ăsta , dacă varianta OEM a rezistat 215.000 din care 125.000 !!! a suportat un cuplu de 800 Nm jos pălăria îl voi alege fără nici o ezitare.
    Motorul în continuare se comporta exemplar , doar senzorii de temperatura au fost înlocuiți după renunțarea dpf-ului , se defectează destul de rapid cred ca se ard din cauza temperaturilor din downpipe.
     
  5. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    daca ai anulat dpf senzorii aia nu mai sunt folosiți de nimeni. puteau fi anulati din soft.
     
  6. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Senzorii si sondele au ramas pe pozitie , sunt monatate pe downpipe asa au cerut cei care au facut remaparea
     
  7. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Salutare , revin cu mici update-uri în curs de dezvoltare :)
    retrofit bosch CP3
    turbo borg warner S300v
    XXXXXXXX
     
    Horia88, BogdyXDERS, Chriss_Deejay și alți 5 apreciază asta.
  8. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cat e de mare noul turbo...se mai inchide capota? :) Ce rulaj ai acum cu ea?
     
  9. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Capota se închide , sunt alte mici obstacole :)
    Încă nu este finalizata lucrarea
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  11. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Iaui ce e acolo...
     
  12. Horia88

    Horia88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Prahova Romania
    Masina:
    Audi A5 3.0 Tdi 2009
    Pompa Bosch Cp3 este R90 stock? La turbina ne poti da un cod sau specificatii :)) !? Banuiesc ca astea nu sunt toate modificarile... si urmeaza o masuratoare frumoasa a masinii❤
     
  13. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Prea multe detalii tehnice nu pot sa Îți dau încă , modificări a suferit și sistemul de injecție
    Turbina la baza este un S300v dar a suferit și ea destule modificări.
    De proiect se ocupa colegul nostru Lucian 189

    :) mai este treaba pana la măsurătoarea finala , oricum va fi un ++++400 hp
     
    Chriss_Deejay, Horia88 și Lucian189 apreciază asta.
  14. Horia88

    Horia88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Prahova Romania
    Masina:
    Audi A5 3.0 Tdi 2009
    rzve46 și Cata_ADC apreciază asta.
  15. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
  16. Horia88

    Horia88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2017
    Locație:
    Prahova Romania
    Masina:
    Audi A5 3.0 Tdi 2009
    Cum mai merge treaba ? :sign_pics:
     
  17. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    `Ai Lucica...baga tata niste overtime ca sa o termini mai repede!
     
    Chriss_Deejay și Horia88 apreciază asta.
  18. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Lucrurile încet încet se aliniază , au fost foarte multe lucruri mărunte ce au îngreunat proiectul , s-au făcut de la zero o mulțime de piese ( flanșe , conectori , conducte ).
    Aștept și eu cu nerăbdare rezultatul final , și o sesiune de testări dyno .
     
  19. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Poze :p:p
    E bine ? :)))
     
    Ultima editare: 25 Feb 2017
  20. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta