1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 2.0 Tfsi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de R.Z.V., 15 Feb 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Dupa 13zile de mers numai prin Bucuresti, astazi am facut plinul.
    62l consumati = 466km parcursi -> consum 13.3l/100km. Sunt placut surprins, ma asteptam la un consum mai mare.
     
  2. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    pai e foarte bine, eu consumul asta il am la extra-urban :), serios fiind, chiar este un consum foarte bun, este mai mic ca la 325i...
     
  3. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Compari si tu un motor de 3 litri cu un motor de 2 litri... nu prea merge :)
     
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    puterea e apropiata iar masa lu Audi e mai mare, vorbeam de E46 325ci pe care l-a avut Razvan inainte, acela e un 2.5, oricum e un consum foarte bun pentru o masina de cca 1.9T...
     
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Intradevar, la Bmw nu prea am scazut sub 15l/100km urban. Ma asteptam ca la Audi sa fie un consum similar. Pentru consumul decent de vina e si masina si faptul ca am avut recent permisul suspendat pentru viteza;)
     
  6. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Astazi am luat la rand reprezentantele Audi pentru completarea reviziilor in cartea service, am fost intai la Midocar Vitan, apoi PBN, apoi Midocar Otopeni. Foarte amabili toti, in special domnul de la PBN.

    Atentie! La PBN accepta sa vii cu piesele tale si ei sa acopere doar partea de manopera. Singura problema ar fi ca nu acorda garantie! La Midocar Otopeni nu accepta sa vii cu piesele tale decat daca acestea sunt OEM Audi. Prin urmare, un mare + pentru PBN. Daca as fi nevoit sa aleg o reprezentanta pentru revizie, cu siguranta as alege PBN.
     
  7. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Ai lipsit la portia de stand'up comedy de la intalnire :)))) Povestile despre Midocar au fost atractia serii :))))
     
  8. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    In seara asta masina a atins pragul de 70.000km. Moment prielnic pentru 2-3 poze de calitate indoielnica:thumbs-up:
    @marius: sunt convins ca majoritatea povestilor cu reprezentantele au loc la Midocar, aparentele cam asta indica.:arco:
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa faci poze bune data viitoare scoate/opreste blitz-ul. Lumina de fundal a ceasurilor si Kilometrilor este suficienta pentru o poza de calitate chiar si cu telefonul. Este probata de mine tehnica.

    O seara buna
     
  10. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    O sa tin cont de sfat data viitoare, acum eram in miscare si a fost destul de incomod sa fac pozele. O seara buna si tie Cristi!
     
  11. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Am o nelamurire..nu stiu daca e tocmai normal, dar indicatorul pentru temperatura lichidului de racire sta undeva la 75-80grade. Temperatura scade (si se mentine) la 75grade in regim extraurban, iar in regim urban, la ore de varf, creste pana la 90grade (dar nu depaseste). E o problema undeva sau asa e normal?
     
  12. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Cred ca a ramas termostatul blocat pe deschis, aceiasi problema am avut si eu, am schimbat termostatul si acum acul de la temperatura sta mereu la 90 grade si nu mai oscileaza. Oricum nu cred ca e o problema eu am mers asa cu masina 2 ani pana am schimbat termostatul.BAFTA
     
  13. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Acest lucru l-am patit si eu. Am schimbat si eu termostatul si problema a disparut.
     
  14. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    M-am gandit ca nu e normal sa stea la 75-80grade..o sa verific termostatul la revizie si o sa il schimb daca e cazul. Multumesc!;)
     
  15. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Da, sigur e termostatul ca la fel mi-a facut si mie, e cam complicat de schimbat, trebuie dat jos alternatorul daca nu vrei sa dai fata masinii jos complet.
    Succes
     
  16. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Astazi a urcat direct la 90grade si acolo a stat...foarte ciudat. Pana acum urca la 90 doar in aglomeratie sau daca abuzam putin de masina. Poate avea vreo legatura si procentul de antigel din instalatie? (mai putina apa, mai mult antigel)
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu are legatura in mod direct.Antigelul ajunge mai greu decat apa la temperaturi mai mari, insa si cu 80% antigel masina trebuie sa ajunga la 90 de grade, mai ales una pe benzina.
    Motorul meu se incalzea la 90 de grade cand erau afara intre 15-20 de grade.Sub 15 grade imi statea apa la 70 de grade mai ales in afara orasului.Schimba termostatul chiar daca in curand vor fi afara peste 20 de grade constant si iti va urca apa la 90 de grade,pentru ca este important sa ai o temperatura constanta.
     
  18. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    O noua vizita la benzinarie, 446km - 64l => 14,3l/100km.
    Termostatul a inceput sa faca din nou figuri, lichidul urca la 90grade, apoi coboara, iar urca samd. Prin urmare va fi schimbat si el la revizie.
     
  19. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Vineri m-a prins o ploaie faina la Universitate, fiind destul de aglomerat am facut 2-3 poze cu bordul masinii. :)
     
  20. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    485km - 64l => 13.2l/100km. Am facut deja 2000km cu masina, consumul este chiar decent pentru o masina atat de mare si o talpa atat de grea:)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta