1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 2.0Tfsi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de R.Z.V., 15 Feb 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Te astept la o liniuta Razvan :) Sa vedem daca creste consumul :)
     
  2. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Razvane vad ca esti pasionat de consum in ultima vreme :), cum ti se mai pare masina? totul bine pana acum? ceva plangeri de adaugat la dosar :sly: ?
     
  3. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    @Marius: dupa resoftare, poate am noroc..pana atunci, waste of time:)
    @mik: le notez aici pentru ca in alta parte nu o fac, am incercat tot felul de variante, dar le abandonez pe parcurs. Foi prin masina, aplicatii pe tel samd..
    Masina mi se pare din ce in ce mai mare si mai puturoasa, restul plangerilor sunt legate de revizia ce o tot aman. A consumat ceva ulei (vreo 400ml in 2000km) si cam atat. In maxim 2 saptamani sper sa rezolv cu revizia generala, iar apoi incep cu partea estetica.
    Apropo, ce imi recomanzi: Kit Caractere, S-line sau RS? Vorbind doar de bara fata/spate+praguri, nu ma bag deocamdata la faruri/stopuri. :)
     
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    e frumos kit-ul de la Caractere, imi place plus ca este si foarte rar, S-line mai vezi. La fel si cel de RS6, dar cred ca nu isi are rostul daca nu duci pana la cap kitu-ul, mai bine mergi pe Caractere, e mai deosebit!
     
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Ai dreptate..si cred ca ies mai ieftin cu kitul de la Caractere, vad ca are mai putine elemente. La RS6 eram incantat de evacuare (2x2) si de grila fata, S-line nu prea l-am luat in calcul.
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cel de RS6 e frumos, nu incape indoiala, dar doar daca il duci pana la cap, nu doar o grila si evacuare, nu are rost, vezi ca este un baiat pe forum care a facut RS6 optic dintr-un 2.0TDI, i-a iesit foarte bine dar a schimbat foarte multe :)
     
  7. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Stiu masina..am salvat cateva poze cu masina lui asa ca tinta. Nu sunt mare fan leduri, luminite samd, tocmai din acest motiv nu prea vad rostul schimbarii farurilor (pt niste beculete luminoase). E o discutie pur ipotetica oricum, nu sunt dispus sa aloc un buget foarte mare acestor modificari. (max 2000e)
    Pasiunea mea pentru aceasta marca are o limita:)
    Am avut cateva oferte de a vinde/schimba masina si inca ma gandesc asupra unei oferte. Asta e unul din motivele pentru care am tot amanat revizia, detailing si tot ce mai trebuie..
     
  8. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cu vrei sa o schimbi? in cazul asta nu are rost sa te apuci de investitii, desi revizia nu-i o investitie, doar un cost necesar ca sa poti rula cu ea safe!
     
  9. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Un e92 330i. Mi-a fost ceruta o diferenta decenta. Revizia simpla o fac oricum, insa nu are rost sa schimb brate, distributie samd daca schimb masina. Alta varianta ar fi sa o tin pana prin octombrie...sunt cam nehotarat:)
     
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    pai daca tot vrei E92 si ti se pare decenta diferenta iar masina respectiva merita, atunci go for it! :)
     
  11. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Pun in balanta avantaje/dezavantaje. Diferenta, acceptabila, este totusi destul de consistenta. Am avut nesansa ca e92-ul sa apara la cateva saptamani dupa ce am luat A6-le. Probabil pastrez masina, macar pana in toamna..:)
     
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    da, asa este. Am mai avut inainte masina de clasa mare, de fapt tot A6, dupa care am trecut la Seria 3, acum din nou la clasa mare, sincer nu m-as mai intoarce la seria 3 sau A4, mi se pare mult mai comod asa, am spatiu si confort suficient, mi se parea de multe ori ca stau prea inghesuit in seria 3, cu atat mai putin la Coupe, pe care l-as lua doar daca ar fi un seria 6 sau de ce nu un M6, altfel nu as mai face saltul!
     
  13. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Cam asta e sentimentul si la mine..Desi nu am nevoie de masina mare, m-am obisnuit foarte repede cu spatiul interior de la A6. Fiind destul de mic (1,91m) in coupe stateam putin incomod.
    P.s. Prima optiune a fost Lexus Is250. Am renuntat la varianta asta fiindca atingeam cu capul de plafon..:(
     
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    eu am cu vreo 5cm mai putin si vreo 86kg, atletic as spune chiar(zici ca-i anunt de matrimoniale) :), dar oricum parca seria 3 ma strange, ca sa nu mai zic ca atunci cand am fost in concediu pana in Oman, doar eu cu sotia si a fost plin portbagajul, cand va mai fi si un bebe e clar ca nu va fi loc. Apoi la viteze mari categoric sta mai bine o masina de genul asta si alta e senzatia de siguranta! De ce nu te orientezi catre un seria 6 mai bine daca vrei BMW, un 630i ar fi ideal, e tot coupe insa spatiul interior e mai mare, am condus multa vreme si e ok masina ca spatiu, nu-i la fel de sportiva ca un 3ar, fiind mai grea, fapt ce se simte, insa e peste la orice alt capitol!
     
  15. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Nu am luat in considerare seria 6..principalul motiv ar fi pretul, ceva ok se apropie de 30.000E.
     
  16. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Am si eu o intrebare:
    Am inteles ca la schimbarea bratelor superioare este recomandata schimbarea unor "suruburi" (sau ceva de genul asta). Care e adevarul?:)
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vin cu tot cu kitul de brate. Bine asta daca o sa cumperi Lamforder daca o sa cumperi chinezarii probabil si mai mult ca sigur nu vine cu suruburi. Bafta.
     
  18. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Ma gandeam sa iau Meyle. Se pot lua separat suruburile alea? E absolut necesara schimbarea lor?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In principiu, este recomandata schimbarea din cauza sarcinilor suportate de catre acele suruburi. Se pot comanda separat la reprezentanta si nu costa foarte mult.
    Iti recomand sa cumperi Meyle HD NU Meyle simplu. Este diferenta de calitate intre cele 2 produse.
     
  20. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Multumesc Cristi!;)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta