1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 2.0Tfsi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de R.Z.V., 15 Feb 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Prima postare pe anul asta: 2016 sa aduca fiecaruia dintre voi numai bine si bucurii!
    Legat de masina, ma bucur de aerul rece pe care il inspira in perioada asta, se simte mult mai vioaie, pacat ca nu sunt drumurile curatate..
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sa mai urci o poza cu IC-ul peste 7.000 km :)
     
    D@ny apreciază asta.
  3. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Am facut o diagnoza bateriei, fiindca mi-a dat de 2 ori dimineata avertizarea ca "battery level low", in zilele cand au fost -15 grade. Ceea ce constat e ca battery state of charge e cam mic, 70%, din ceea ce am gasit pe net ar trebui sa fie la minim 85%. Eu fac numai drumuri scurte, maxim 20km, pun acel 70% mai mult pe seama acestui lucru.
    Intrebarea e: merita sa fac un drum mai lung sa incarc bateria sau singura solutie este sa dau bateria jos si sa pun la un redresor? Bateria este OE de 110ah, are 3 ani.
    Cu exceptia zilelor foarte reci, nivelul bateriei este mereu la 100% in MMI, iar atunci cand da avertizarea "battery level low" imi arata la pornire 10% nivel baterie, acest nivel ajungand la 100% in maxim 15min de mers. Pornirea este in regula, nu am avut niciodata probleme, nu se inchide navigatia, nu palpaie luminile etc.
     
  4. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    la un drum mai lung ar trebui sa se incarce. Am avut si eu o singura data mesajul ala si chiar am monitorizat.
    Nu cred ca are rost sa o dai jos sa o incarci cu redresor.
    Toate bune
     
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Dupa un drum de vreo 150km facut acum 5zile bateria a stat cuminte..pana astazi cand iar mi-a dat avertizarea cu battery level low, dar m-a surprins ca nu a dat-o la prima pornire, rece, ci vreo 40min mai tarziu cu motorul cald, dupa o stationare de vreo 10min intr-o parcare subterana. Dupa ce am mai mers inca 30min a urcat pe MMI la 100%.
    As vrea sa iau un redresor de la Lidl, e vreo nasoala daca las masina fara baterie 10-12 ore cat ar dura o incarcare?
     
  6. Mocanu.adi

    Mocanu.adi Bronze Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2011- S-line - 2.0 TDI (CAH) 170 CP
    Arată foarte bine cu interiorul ăla tot negru ! :applaus:
    Imi place foarte mult ! :hubbahubba:
    La câți mai mulți kilometri !!!
     
  7. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Multam fain, la fel și ție!
     
  8. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Nu am mai facut de mult o verificare de consum BC/pompa, chiar eram curios..
    Rezultat: 433km, alimentat 52,05l, viteza medie 23km/h => consum la pompa 12,02l/100km; consum BC: 11.9l/100km.
    Tinand cont de temperaturile din ianuarie ma declar super multumit.
    Ieri am aplicat un tratament hidrofob pe parbriz, cu decontaminare/degresare in prealabil, pe ploaia de astazi nu am folosit stergatoarele mai deloc.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Sunt din ce in ce mai gelos pe TFSI-uri :)
    Pt parbriz ce tratament ai folosit - esti multumit in oras de el? am inteles ca se vede eficienta la drum lung, cand vantul impinge frumos apa pe plafon. Eu sunt curios prin oras cum este.
    Alta chestie: ai cautat, n-a semnalat nimeni probleme ale produsului cu stergatoarele? am inteles ca unele produse nu se impaca bine cu cauciucul stergatoarelor.
     
    R.Z.V. apreciază asta.
  10. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Nu stiu ce tratament este, am mers la niste baieti care se ocupa cu detailing auto, toata operatiunea a durat vreo 45min. Solutia in sine este cam la fel, indiferent de producator, foarte important este procesul de aplicare, degresarea, decontaminarea parbrizului, samd.
    Ca feedback, in oras de la vreo 60km/h in sus incepe sa zboare apa de pe plafon, folosesti stergatoarele doar cand opresti, iar de la 80-90km/h in sus poti sa uiti complet de stergatoare. Stergatoarele sunt mai silentioase, dar nu stiu daca sa pun asta pe seama curatarii parbrizului sau a solutiei hidrofobe.
     
  11. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Eu folosesc Rain Shield de la Pro-X, au niste produse foarte bune baietii astia. La viteze de peste 50 km/h, uit complet de stergatoare :)
    Nu am semnalat probleme ale produsului in contact cu stergatoarele. Da, conteaza mult modul de aplicare / degresare inainte a geamurilor (eu o folosesc si pe geamurile laterale si luneta). Aplicata cum trebuie, efectul pe mine ma tine si o luna.
     
    blling apreciază asta.
  12. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Quattro ani de A6 2.0 tfsi :)
    Masina buna A6-le daca ai grija de ea, cam asta ar fi concluzia mea.
     
  13. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    La cat mai multi!:)
     
  14. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Partea a II-a: 485km, alimentat 57,35l, viteza medie 22km/h => comsum la pompa 11.82l/100km; consum BC: 11.7l/100km.
    Din cate observ, abatarea BC/pompa e de 0,1l/100km.
    In ambele cazuri AC-ul a stat in permanenta la 22-23grade, asa sta fie vara, fie iarna, il opresc doar cand merg la spalatorie fiindca parcurg doar cativa km dus-intors.
     
  15. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Partea a III-a, finalul trilogiei "La pompa":
    719km, alimentat 80litri (am avut o alimentare intermediara de 100lei) => consum mediu 11.12l/100km, BC fix 11l/100km.
    Toate plinurile au fost facute la aceeasi pompa, am folosit mol evo98.
     
  16. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Ca tot e la moda "before/after", incerc si eu sa atasez cateva poze cu evolutia masinii :)
     
    skiper, barladi și MarianMaxx apreciază asta.
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    :) si la tine a intinerit masina!
     
    R.Z.V. apreciază asta.
  18. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Arata mult mai bine.
    Cum ai facut ornamentele chrom de la geamuri? folie sau ai cumparat altele negre?
     
  19. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Multumesc! Colantare, a costat foarte putin si s-a mentinut foarte bine, am inlocuit o singura portiune in vreo 3 ani de cand le-am pus.
     
  20. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Diferentele majore sunt ca before era iarna si after era primavara :):) Glumesc....se vede pasiunea :)
     
    R.Z.V. apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta