1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 2.0Tfsi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de R.Z.V., 15 Feb 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    @George...nu gasesc despre oemplus decat o poveste pe skodatoys.ro, dar ma gandesc ca fiind vorba despre un pachet complet nu prea au la ce sa dea gres.
    @Marius...Resoftarea va urma imediat dupa revizie, care a fost amanata foarte mult din cauza unor probleme personale. Fiind vorba de o crestere mica, de la 170cp/280nm la 220cp/350nm, nu cred ca as avea nevoie de frane mai mari sau de ambreiaj sport.
    LE: am gasit mai multe despre oemplus..cam aiurea:)
     
  2. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Si eu am fost in aceeasi dilema - am optat pana la urma pentru varianta 2 cu faruri de RS6 .
    Avantaje :
    - pastrezi proiectoarele - chiar ajuta pe ceata ;
    - farurile de RS6 au mai multe leduri decat cele de facelift si au marginea de sus care seamana cu o pleoapa - look mai agresiv ;
    - bara de facelift ( parerea mea ) da mai bine pe o masina care nu e S/RS ;
    - grila de RS6 nu are emblema inclusa - poti sa te descotorosesti foarte simplu de ea - iar suportul de numar care nu e pe toata lungimea grilei da un aer mai sportiv .

    Ca sa iti dai seama de rezultatul final , ai mai jos un link cu masina personala .
    http://www.clubaudi.ro/masina-mea-prezentarea-membrilor/22449-a6-2005-3-0-tdi-quattro-3.html

    P.S. Nu cauta neaparat piesele noi - poti gasi cam tot SH si iesi pana in 1000 cu toate modificarile
     
  3. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Farurile de RS6 sunt cele mai frumoase, asta e clar. Daca se potrivea bara de RS, cu siguranta asta era alegerea mea. Cat te-au costat farurile de RS6? Poti sa imi dai PM daca vrei. Multumesc!
    P.s. Am atasat o poza cu un S6 care imi place. Cam asa as vrea sa arate la final..deocamdata:)
    LE: Legat de proiectoare...in 3 ani de zile le-am folosit extraurban o singura data. Iar in oras le folosesc foarte rar, doar cand merg pe stradute prost iluminate noaptea pentru a evita gropile. Prin urmare, as putea renunta foarte usor la ele.
     
    Ultima editare: 24 Mai 2012
  4. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Astazi a intrat masina in service, dupa aproape 3500km de la achizitie. Vor fi schimbate:
    - ulei Castrol 5w30 + filtre Mann/Mahle
    - brate superioare, bielete antiruliu, cap de bara, bielete directie
    - kit distributie + kit transmisie + pompa apa + termostat
    - tachet pompa benzina
    - garnitura capac + silicon + bujii
    - lichid frana + antigel
    - becuri xenon d2s
    Pe langa asta se va face o verificare generala foarte riguroasa, va fi curatat blocul de electrovalve samd. Sper ca rezultatul final sa aduca o imbunatatire semnificativa.
    P.s. Astept o recomandare din partea voastra referitoare la o vizita/verificare ce poate fi facuta la reprezentanta si trecuta in cartea service, astfel incat sa pastrez si istoricul masinii. Geometria poate fi facuta la reprezentanta nu?
     
  5. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Cea mai simpla si mai ieftina metoda de a trece in cartea service o vizita la reprezentanta este o inspectie generala. Dar poti trece inclusiv pentru o spalare si atunci iti vor trece in baza lor de date nr de km ... Stiu asta pentru ca m-am interesat si eu pentru masinile mele si mi-au spus atunci mai multe metode dar eu voi opta pentru inspectia generala care acum e 125 RON cu tot cu tva :)
     
  6. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Initial am vrut sa schimb ulei+filtre, dar m-am razgandit. Apoi am vrut sa fac incarcarea cu freon, dar la telefon mi s-a spus un pret de cca 300ron (deci pas). Acum trebuie sa fac geometria dupa revizie si ma gandesc ca mai mult de 200ron nu pot lua:). O sa trec oricum pe la PBN pentru ca vreau sa ii pun kitul S6 (sa vad ce oferta au).
    P.s. Cand am cumparat masina am platit 370ron pentru inspectia generala (verificare rampa+diagnoza).
     
  7. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Am ridicat astazi masina de la service. Primele impresii: mult mai silentioasa, orice zgomot de la gropi/denivelari mult atenuat. Toate piesele inlocuite (cu exceptia filtrelor bineinteles) erau cele originale ale masinii (momentan avand 72000km). Prin inlocuirea termostatului s-a rezolvat si problema temperaturii apei, acul ajunge imediat la 90grade si ramane acolo. Pentru cei interesati de acest model, costurile aproximative au fost:
    - ulei+filtre - 450ron
    - tachet pompa benzina - 150ron
    - garnitura capac+bujii - 330ron
    - kit distributie - 320ron
    - kit transmisie - 380ron
    - pompa apa+termostat - 300ron
    - articulatie - 1700ron
    P.s. Tachetul de la pompa de benzina era in stare buna, daca are cineva nevoie de el il dau cu cea mai mare placere.
     
  8. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Imi poate spune cineva cum imi dau seama daca bobinele au fost schimbate? Prin acel recall pt ele, am citit pe forum, dar nu mai gasesc. Multumesc!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  10. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Cu alte cuvinte, ce se termina cu F e "cah", M-L-D e bun. Asa e nu?:)
     
  11. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Distanta parcursa / Consum / Alimentat
    590 / 10.7 / 63.13
    466 / 13.3 / 61.98
    446 / 14.3 / 63.78
    485 / 13.2 / 64.02
    520 / 11.9 / 61.88
    460 / 13.5 / 62.10
    410 / 14.8 / 60.68
    515 / 11.9 / 61.28

    Consum mediu de la achizitionarea masinii...12.8l/100km. :)
     
  12. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Super bun consumul. Felicitari :)
     
  13. valyany

    valyany 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    italia
    Masina:
    a4 b5 1.8 t 20v 150 cp
    salut si bine ai venit
    La intrebarea 4 te pot ajuta eu eu. Am pe masina un casetofon de audi concert anul 2003 si fiindca citeste doar cd- audio i-am luat un adaptor ce se ataseaza la spate cu o mufa si sincer m-a costat 120 euro asta findca sunt in Italia si l-am luat de aici dar in Romania nu stiu cat costa.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iun 2012
    Cezar21 apreciază asta.
  14. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    @Alex..tinand cont ca rulajul e in mare parte urban, iar stilul meu de condus nu e tocmai batranesc, ma declar multumit de consum. Sunt curios sa vad cum va influenta resoftarea (in curand) aceste cifre.
    @Valy..o sa cumpar un adaptor pt Ipod, dar deocamdata nu e graba. Ascult in general radio, iar la drum lung 6cd-uri sunt mai mult decat suficiente.
     
  15. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    La acelasi stil de mers nu va afecta consumul deloc, decat daca vei vrea sa faci uz de noua putere dezlantuita din tfsi ul tau. Abia astept sa revii cu impresii dupa :) Mult succes
     
  16. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Din cate am inteles/citit de pe motortalk si de la cateva persoane ce au acest model si au apelat la resoftare, consumul scade semnificativ la acelasi stil de mers cu cca 1-2l/100km. Probabil datorita cuplului de dupa resoftare, 350nm in loc de 280nm stock. Astept in principal comportamentul masinii dupa resoftare, consumul nu este un criteriu important.
     
  17. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Problema de AC ce parea a fi cauzata de lipsa de freon s-a dovedit a fi ceva mai serioasa. La o verificare mai atenta, dupa verificarea cablajului, senzorilor, instalatiei samd s-a ajuns la concluzia ca problema este de la compresor. Mai exact, compresorul a fost dat jos si s-a observat ca este plin de mizerie/pilitura. Am inteles ca ideal ar fi sa schimb si radiatorul de clima si filtrul uscator (cred). Imi puteti recomanda o marca anume pentru aceste piese? Astept sfaturile voastre.

    P.s. Multumesc baietilor de "La Service", au dat dovada de multa rabdare si corectitudine.
     
  18. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Am cumparat astazi compresor Denso. Am comandat deja radiator Denso si filtru NRF. Radiatorul de clima se poate curata pe interior? (scutindu-ma astfel de achizitia radiatorului):) Trebuie rezolvata cat mai repede problema AC (vezi poza 1).
    P.s. Intre timp mi-am comandat ultimul model de oglinda laterala dreapta, tip invizibil. Transmisia imaginii se face prin satelit direct pe ecranul MMI. Sunt foarte multumit de ea, le multumesc din suflet celor care mi-au facut-o cadou.:angrymod:
     
    letkuteb apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bine ai venit in club, referitor la oglinda :) De aia nu-mi mai pun geamurile electrocrom inapoi la oglinzile exterioare. Niste nenorociti.
    La tine pare a fi rupta din accident, sigur e furata ?
     
    Ultima editare: 21 Iun 2012
  20. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    A fost furata cu siguranta, era pliata oglinda, nu putea fi rupta fara a atinge masina.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta