1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 (4G) Avant 2.0 TDI 190 CP ultra S-Tronic - o noua aventura

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de MarianMaxx, 29 Sep 2017.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu am mai scris de mult prin topic deoarece nu au mai fost noutati. Am ajuns la 228.000 km si am facut schimbul de ulei si filtre. Pe ulei am mers tot pe Castrol EDGE Professional, dar la filtre am ales aftermarket pentru o curiozitate. Inainte de schimbul de ulei am facut schimbul la filtrul de aer si clima. Am fost surprins sa vad ca masina acum merge mai bine, primeste mai mult aer si nu se mai simte asa tare acel lag de la turbo. Si clima acum impinge mai bine, chiar si la viteza mica. Acestea sunt materialele folosite:

    20220625_203917.jpg

    Intre timp am pus rotile de 20" si am decis ca acestea vor ramane mereu. De aceasta data am imperecheat bine rotiile si nu mai am acel disconfort, efectul sinelor de tren. Am dat comanda de anvelope noi, all season, tot Vredestein Quatrac Pro - 255/35 R20 97Y, care vor fi montate doar spre toamna. Am reușit sa le gasesc la un pret foarte bun, 680 euro tot setul.

    Datorita caldurii, boxele din fata uneori se auzeau prost sau bruiau. Am ales sa le inlocuiesc momentan cu cele originale deoarece nu am avut chef sa fac improvizatii. Problema principala este umiditatea care depune praf si ingreuneaza culisarea. Au fost 45 euro bucata, dar sunetul si calitatea pentru mine este sufficient.

    20220625_190933.jpg 20220625_184347.jpg 20220625_184342.jpg

    Tot de la caldura, un mic cheder, ce vine intre plafon si hayon a inceput sa se dezintegreze. Era inestetic si am preferat sa il inlocuiesc. A fost 45 euro, dar acum imi place cum se vede.

    20220625_182649.jpg 20220625_201224.jpg 20220625_201231.jpg 20220625_182723.jpg

    Momentan nu am reusit sa gasesc un set de ornamente exterioare pe negru in perfecta stare, iar de vopsit ale mele nu prea ma convinge. Am gasit un remediu foarte satisfacator pentru indepartarea petelor de pe crom, dar care isi pierde efectul doar daca spal masina tot cu spuma activa. Am folosit o carpa inmuita cu Svitol. Nu stiu daca merge si cu W-40 deoarece eu nu folosesc acest produs. Am uitat sa fac o poza cu rezultatul final.

    20210527_183433. (1).jpg
     
    Chriss_Deejay, Oudi, Andu333 și alți 6 apreciază asta.
  2. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Ar fi interesanta si poza cu efectul final, suntem multi care avem problema aceasta :)

    Spor !
     
    MihaiM071976 și MRR apreciază asta.
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca au fost persoane interesate de rezultatul final cu Svitol, am spalat masina de doua ori cu spuma pentru a avea un impact major asupra cromului si am incercat sa fac si doua poze. Din cauza soarelui si neandemanarii mele ca fotograf, rezultatul nu este egal cu realitatea. Acest remediu nu este definitiv, dar este rapid (maxim 5 minute de lucru) si care pentru o buna perioada arata ca noi.

    1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg 10.jpg
     
    vibeup, stefan550, mihaicristian și alți 11 apreciază asta.
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ca tot este perioada vacantelor... pot spune ca in acest an am iesit 5 zile si noi. Am ales ca locatie Barcellona deoarece era mai aproape. Din cauza multor restrictii am mers foarte incet, dar sigur o amenda doua tot am luat. Consumul a fost cel mai mic de cand am aceasta masina ... 6,4 la dus si 6,2 la intors. La intrare in Spania am primit avertizare pentru placutele de frana. Am decis sa merg pe Textar din moment ce sunt asa de laudate, atat pe fata cat si pe spate. Saptamana viitoare vedem de ce sunt capabile. :)

    20220905_144557.jpg 20220909_110049.jpg 20220906_192552.jpg 20220906_154935.jpg 20220906_172245.jpg 20220906_161335.jpg 20220906_181936.jpg 20220906_174846.jpg 20220906_180939.jpg 20220907_213404.jpg
     
    stefan550, flavius89, Oudi și alți 6 apreciază asta.
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    233.000km
    La masina pana acum nu am avut probleme, dar am decis sa fac cateva schimburi de piese. Am inlocuit bateria cu una originala deoarece cea de pe masina nu mai tinea asa bine curentul dupa cateva zile nepornita. A fost mai mult o decizie psihologica decat una necesara. Culmea este ca a doua zi mi-a aparut eroare de bujie arsa (numarul 4) asa ca am inlocuit toate 3 normale (1, 2, 4) cu altele BERU originale. Numarul 3 este cu senzor de presiune si momentan o las asa.

    20221124_131326.jpg 20221124_143424.jpg
     
    stefan550, mihaicristian, Oudi și alți 2 apreciază asta.
  6. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Unde e marianmax de alta data? Care dădea cu pumnii în capota. De mult timp nu ai mai schimbat mașina.
    Întrebare, cum merg farurile? Mulțumit pe termen lung?
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Salut! Deocamdata ma intereseaza sa merga, iar de schimbat momentan am abandonat ideea. Am in plan sa mai iau una anul viitoar. Farurile nu au dat niciodata probleme, lumina si partea estetica este ca in prima zi. Imi creaza putin disconfort farul din stanga (am dat ceva peste cap in interior cand am facut reglajele la inceput si nu am avut inca schimbati suportii de far cu cei de la facelift) adica lumina are un mic con de umbra si nu se vede uniform ca cel din dreapta. Daca ajung intr-o zi sa dau farurile jos, am sa vad ce este inauntru.
     
    Red_, stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    A mai trecut 1 an de la ultima revizie si masina acum are 237500km.

    La partea de motor:
    - am inlocuit toate filtrele (am ales MANN de data aceasta) si ulei tot de la Castrol EDGE Professional 5W30.

    20230506_130815.jpg

    Pe partea de cutie:
    - initial am plecat cu ideea sa inlocuiesc uleiul ATF si MTF plus filtrele interne, dar din 4 reprezentante niciuna nu a fost in stare sa imi inlocuiasca filtrele interne. Am apelat la un service specializat pe reparatii cuti automate, dar ei folosesc doar ulei Total. Dupa cateva discutii au acceptat sa imi puna uleiurile originale ... deci trebuia sa le comande. Dupa 3 luni de amanari, m-am saturat de insistente si am mers la reprezentanta. Am inlocuit uleiul ATF si MTF fara filtrele interne. Acestea este uleiul recomandat de catre acel atelier.

    received_170895874931379.jpeg

    Am inlocuit si lichidul de frana care era din 2020. ;)
    Intre timp am facut rost de un set de finale pentru evacuare cu sistemul sound booster. Am luat deja cablajul nou si mai astept modulul. Daca reusesc sa il fac sa porneasca, il montez. Am si difuzorul de la Competition cu evacuarea neagra ... posibil sa ramana o vreme. :)

    IMG-20230519-WA0017.jpeg IMG-20230530-WA0003.jpg IMG-20230525-WA0105.jpg
     
    stefan550, mihaicristian, Iulian06 și alți 6 apreciază asta.
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Inevitabilul s-a produs. Lacul de pe capota la motor a cedat. De anul trecut a inceput sa se "coaca" si acum arata destul de jalnic. Urmeaza sa o vopsesc iarasi, dupa care mai fac si doua retrofituri.

    20230717_162921.jpg 20230717_162847.jpg 20230721_200948.jpg 20230721_200957.jpg
     
    mihaicristian apreciază asta.
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Arata cam ciudat
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In Italia e ceva normal efectul asta.
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nimic nou deocamdata. Am ajuns la 240k si totul este bine, farà surprize. Am vopsit intre timp capota de la motor si bara spate deoarece am de gand sa vin in Romania de Craciun cam pentru o luna. Ideea este sa ii fac un polish si daca nu gasesc profilurile de la geamuri si bare portbagaj negre, sa pun folie pe ale mele. Caut eventual si tapiteria neagra, de ce nu, chiar alcantara.

    P.S. am mai montat un covrig, doar de proba... l-am vandut deja. :) VideoCapture_20231205-172553.jpg
     
    stefan550, CB927MF, Andu333 și alți 6 apreciază asta.
  13. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
    @MarianMaxx Salut am si eu ceva de vorbit cu tine, nu pot lua legatura aici in mesaj privat imi poti da un mesaj pe wapp ( 0733840343 ) , multumesc mult de tot !
     

Distribuie pagina asta