1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 2010 - 2.7 TDI quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de turbo_diessel, 9 Mar 2019.

  1. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Salutare tututor!

    Doresc sa imi prezint si eu masina mea, un Audi A6 C6 din 2010, varianta de echipare S line ( doar interior). Am cautat mult aceasta masina, dorind neaparat combinatia de 2.7 TDI quattro automat si sa fie S line macar pe interior, la exterior avand oricum alte planuri si de aceea nu prea conta daca era S line sau nu. Dupa multe cautari si aproape jumatate de an am reusit sa o gasesc ( locuiesc in Belgia si aici majoritatea modelelor de 2.7 quattro cutie automata sunt allroad, cele S line fiind fie cu motor de 3.0 TDI fie 2.0 TDI multitronic lucru pe care nu il doream) cand am gasit anuntul si vazand ca este ceea ce caut am pus imediat mana pe telefon si am fost sa o vad. A fost dragoste la prima vedere asa ca am cumparat-o fara sa mai stau pe ganduri.:)
    Dupa cum am mai precizat masina are o motorizare de 2.7 TDI , cod motor CAND , euro 5 si 120 kw (163 CP) , tractiune quattro si cutie automata.
    Ca si dotari mai semnificative masina vine cu scaune de piele cu insertie S line, cele fata sunt electrice, cu memorii si incalzite ( o dotare ce o voiam neaparat) , plafon negru specific Sline, MMI 3G high, sistem audio Bose , lumini ambientale, volanul este cel in 3 spite , senzori parcare fata spate, oglinzi rabatabile electric, suspensie pe aer adaptiva , carlig retractabil cu actionare pneumatica din portbagaj, faruri cu xenon.
    Pozele postate acum sunt cu masina in stadiul in care am cumparat-o, pe parcurs voi prezenta si masina cu modificarile actuale plus cele care urmeaza:)
     
    Ultima editare: 9 Mar 2019
    Mihael03, Cosmin790, Andu333 și alți 5 apreciază asta.
  2. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI, (BKE) fara DPF
    Multi km fara incidente.
    De ce 2.7 si nu 3.0 ? Cel putin la noi in tara, diferentele sunt nesemnificative privind taxele.
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  3. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Multumesc ! In Belgia altfel sta treaba, la o motorizare de 3.0 as fi platit mult mai mult deoarece un factor important il reprezinta puterea motorului, taxele ajungand chiar dublu:wacko:. De aceea am optat pentru un 2.7, mi s-a parut alegerea optima in combinatie cu sistemul quattro si cutia automata.
     
    Marco_audi, stefan550 și Scorpyon apreciază asta.
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+ /\ Bmw E30 1989 325i m20b25 /\ VW Golf VI 2010 1,6 mpi DSG
    Felicitari pentru achizitie si bun venit in club ! :icon_thumright:
    Despre ce planuri la exterior vorbeai in descriere ? S6 / RS pack ceva ? :cool:
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  5. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Faină mașina, mulți km fără probleme si spor la treabă.
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  6. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ma bucur ca ai inceput prezentarea mașinii.

    Chiar daca nu sunt fan 2.7tdi la tine se explica alegerea iar faptul ca e quattro si are dotari te face sa uiti de 300cmc:)

    Te astept cu restul de prezentare,restul de ganduri frumoase pentru viitor.:arco:
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  7. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Pana la urma ai un motor v6 cu aceleasi taxe ca si la 2.0
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  8. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Multumesc tuturor pentru aprecieri!
    @gabitza121 mi-am luat inima in dinti si am inceput si eu prezentarea:) ,multumesc pentru impuls:thumbs-up: in curand chiar ca voi uita de 3.0 tdi (cel putin stock )pentru ca am deja programare pentru resoftare si sesiune dyno ( wish me luck :) )
    @seftaka taxele sunt tot ceva mai mari ca la 2.0 dar nu ma plang, e acceptabil.
    @Cosmin ZKG ca tot ai adus vorba, voi continua cu restul prezentarii, masina in momentul actual fiind putin altfel. nu e S6 sau RS6 pack, ci mai mult o aroma de RS6 ca sa zic asa ;) ( inca astept cu nerabdare sa vad fata de RS6 pe masina lui @gabitza121 )
    De cand am cumparat masina, aceasta a suferit urmatoarele modificari:
    - prima data am schimbat toate luminile interioare pe LED, inclusiv cele de la numar;
    - becuri cu Halogen super white pentru proiectoare, nu suport deloc lumina galbena, si oricum proiectoarele le folosesc mai mult pentru follow me home/ leaving home, si se vede super)
    - apoi au urmat pedale si footrest de aluminiu;
    - folie ( am dorit mai inchisa, dar apoi nu mai era legala in Belgia. Pe Pasatul negru din poze am folie mai inchisa dar aveam probleme noaptea cu parcatul pentru ca nu vedeam mai nimic asa ca m-am consolat cu ideea asta de a pune mai deschisa pe Audi, cu toate ca la inceput mi-a parut foarte rau )
    - butoane cromate la comenzile scaunelor fata ( s-au potrivit toate mai putin cel de inainte - inapoi si nici nu gasesc deocamdata nimic care sa se potriveasca:confused:)
    - grila fata RS style ce a fost putin personalizata de mine ( nu stiu daca e pe placul tututor dar mie imi place mult )
    - difuzor spate tot RS style
    - eleron ceva mai agresiv ca cel de RS, vad ca isi face treaba cu brio deoarece viteza maxima a cazut e la 230 la 220 deci asigura o oarecare forta de apasare ( nu ca tare as avea nevoie, l-am montat doar pentru aspect)
    - oglinzi laterale argintiu mat specific RS ( mi-a luat ceva timp sa le montez dar s-a meritat pe deplin:))
    - xenoane OSRAM Cool Blue 6000k ( s-a ars un xenon si am profitat de ocazie sa scap de xenonul de fabrica deoarece nu eram multumit nici de aspect nici de vizibilitate)
     
    Ultima editare: 11 Mar 2019
    Sergio, stefan550, Andu333 și alți 6 apreciază asta.
  9. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Doresc sa prezint si ultima modificare adusa masinii si anume volanul de Audi TT/TTS. Mi-am dorit mult sa fac acest retrofit, inca de cand am vazut la colegul @gabitza121 in tutorialul pe care l-am vazut la prezentarea masinii sale cam prin luna Octombrie anul trecut daca nu ma insel, insa il vedeam ca pe un vis greu de implinit. Inca nu stiam sigur ce sa aleg, ori acest model de volan ori cel de A4 B8. Timp de cateva luni am stagnat cu proiectul insa nu am renuntat la idee si dupa multe cautari am gasit si volanul mult dorit , dorind neaparat sa fie cu piele perforata si padele, eu neavand padele nici pe cel original al masinii. Multumesc lui @gabitza121:friends: atat pentru ajutorul indirect dat prin realizarea tutorialului acestui retrofit cat si pentru ajutorul direct dat prin sfaturi si informatii utile, am avut o gramada de nelamuriri si intrebari dar a avut rabdare cu mine :).
    Am avut sansa sa gasesc la acelasi vanzator atat volanul cat si airbag'ul dual stage impreuna cu cablajul. Am avut putin de furca cu cablajul deoarece difera fata de cel al lui @gabitza121 , al meu fiind de Audi TTRS/R8, si avea in plus un conector cu 6 pini. A trebuit sa anulez acel conector, insa firele sa le introduc in conectorul cu 4 pini care intra in volan. Firele initiale de la conectorul cu 4 pini vin anulate cu totul. Aceasta este diferenta fata de ceea ce a prezentat Gabi in tutorialul sau. In rest totul a decurs bine, trebuind doar sa activez padelele si sa sterg cateva erori de la calculatorul volanului si al airbag'ului. O eroare a ramas totusi prezenta insa din cate am vazut nu afecteaza cu nimic, producatorul modulului zicand ca este normal sa fie.
    Pe viitor mai urmeaza:
    - padele R8 style ( deja comandate, astept sa ajunga),
    - nuca schimbator de RS/ S tronic - dupa parerea mea e o combinatie perfecta impreuna cu volanul ( il am deja cumparat dar astept sa prind putin timp liber si curaj ca sa rotesc cu 90 de grade tija de plastic de la schimbator :))
    - resoftare si sesiune dyno ( o am deja programata luna aceasta)
    - un update de firmware si de harti la MMI, masina inca are versiunea de fabrica atat la harti cat si la firmware. ( in privinta asta inca nu stiu daca sa ma apuc eu sau sa apelez la cineva cu mai multa experienta, mi-ar place mult sa stiu ca si lucrul asta a fost facut tot de mine :) dar ramane de vazut
    - de asemenea tot la MMI ma tenteaza pe viitor sa montez un display de 10.25" cu sistem android in locul display-ului original. masina pastrand in continuare functiile originale ale masinii, dar avand de asemenea functionalitatea unui sistem android. Am mai montat unitati android pe alte 2 masini ale mele plus la alti prieteni si sunt foarte multumit de ele. Am urmarit cateva prezentari de genul atat pe A6 C6 cat si pe Q7 si nu stiu ce sa spun in privinta aspectului, poate a montat deja un coleg si poate impartasi cu noi niste pareri.
    - as dori sa ii mai cobor garda la sol cu VCDS-ul, eu conduc mai mult pe modul comfort si mi se pare cam inalta.
    Am uitat sa mentionez ca la masina mai am activat si Needle sweep, lap timer, green menu, battery level si oil level. Am incercat sa activez si rabatarea automata a oglinzilor la inchiderea din telecomanda dar fara succes. stiu ca e posibil lucrul acesta la MMI 3G dar poate ca nu la A6 C6 ....
     
    Andu333, smurff, hercheacatalin și alți 6 apreciază asta.
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    bine ai venit si spor in continuare la modificari, vad ca esti in priza cu ele :). Jantele alea sunt totusi din alt film, e pacat de masina sa nu ii oferi niste jante pe masura, carora clar le va trebui si o suspensie ceva mai joasa. Pacat totusi ca nu ai luat difuzorul cu evacuarile pentru tipsuri de RS6, acelasi difuzor il am si eu dar cu aceste evacuari.

    Cum se aseaza acel eleron? E bine lucrat? Ma intereseaza si pe mine unul.
     
  11. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Merci! Recunosc ca imi place mult sa fac modificari, citesc, intreb pe altii, caut informatii, imi bat capul si in limita timpului si a bugetului mi-am lasat amprenta cam pe toate masinile. Masina o am de aproape 2 ani si modificarile le-am facut rand pe rand, usurel, insa in prezentare am pus totul deodata:), oricum modificari mai urmeaza de facut in functie de timp.
    Am cumparat masina cu aceste jante, o vreme ma batea gandul sa le schimb pentru ca si mie mi se pareau ciudate dar deocamdata vor ramane. Am suspensie adaptiva, dar o conduc de obicei pe modul confort, de aceea arata asa de inaltata. Oricum pe viitor urmeaza sa o mai cobor cu VCDS-ul. Am vrut sa las evacuarea originala ca sa nu am probleme cu controlul tehnic de aici, fiind destul de stricti, dar sincer sa fiu nici nu stiam ca se gaseste difuzor cum ai tu pentru tips'uri ovale, ca de stiam poate ma riscam:)
    Eleronul se aseaza relativ bine insa cel care l-a vopsit si l-a montat a avut ceva de munca la el, la o privire mai atenta se vede putin in valuri ca sa zic asa. Nu pot spune ca sunt 100% multumit de el dar ma gandesc ca daca il pregatesti mai bine rezultatul final va fi mult mai bun. Am cumparat si un lip pentru bara fata care cica e special pentru 4f facelift, bara non s line, dar nu imi place cum se aseaza, asa ca nu l-am mai montat, poate ca nu m-am priceput eu prea bine...
     
  12. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 Sport Exec 2017 3.0 TDI ( CTBD )
    Frumoasa masina, sa te poarte sanatos peste tot. O intrebare asa mai offtopic ,suportul de telefon e din ala la care am tot vazut facandu-i-se reclama cum ca se deschid " bratele " prin sensor de miscare si se incarca ?
     
  13. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Multumesc! O am de aproape 2 ani si am facut aproximativ 37000 km si nu am avut nicio problema cu ea, sa dea Dumnezeu sa fie asa in continuare. Nu stiu nimic de reclama insa suportul are incarcator wireless integrat si bratele se inchid si de deschid atunci cand pui sau iei telefonul din suport, tot mecanismul fiind mecanic, bratele si baza pe care se aseaza telefonul fiind conectate intre ele prin roti dintate. E un mecanism simplu dar ingenios si foarte practic.
     
    Cain apreciază asta.
  14. Cosmin790

    Cosmin790 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2016
    Locație:
    Bruxell
    Masina:
    Audi a6 2,7 tdi 2011
    Frumoasa masinuta.Pentru soft iti recomand ecu-soft. Sunt la Dilsen-Stokkem... profesionisti oamenii... iti dau adresa in pm daca te intereseaza. Cat despre 2,7tdi... eu am trecut de 220k cu ea fara probleme.. super rezistente motoarele. Astia de la ecu soft de la 163 il duc la 223 fara probleme...
     
  15. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Multumesc pentru aprecieri :) In legatura cu softul, am deja programare pe maine, abia astept sa vad si sa simt rezultatele. In mod normal, varianta de 2.7 TDI 163 CP este dusa pana la 230 la varianta facelift si la 220 la varianta prefacelift, motoarele fiind identice din punct de vedere hardware cu variantele de 190 cp facelift respectiv 180 cp prefacelift, dar ramane de vazut maine dupa sesiunea de dyno daca e asa sau nu ;)
     
  16. Cosmin790

    Cosmin790 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2016
    Locație:
    Bruxell
    Masina:
    Audi a6 2,7 tdi 2011
    Se simt bine calutii in plus stai linistit:))
     
  17. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Salutare tuturor! Dupa cum am mai spus si in posturile anterioare , astazi am avut programata resoftarea si sesiunea de dyno, care a fost plina de surprize. La prima sesiune de dyno in care trebuie masurata puterea initiala rezultatul a fost unul la care nu ma asteptam, puterea fiind de 222.8 CP si 465 Nm cuplu:w00t:. Singura concluzie este ca masina a fost resoftata de proprietarul anterior, avand doar unul inaintea mea, insa nu am stiut nimic asta. Mi se parea mie ceva suspect pentru ca masina tinea pasul cu masini mai puternice decat cei "163 de cai" ai mei, dar crezand de la inceput ca masina este stock si obisnuindu-ma cu ea nu mi s-a mai parut nimic extraordinar, de asta a aparut si dorinta de a avea un plus de putere, pentru ca voiam ceva mai mult. Tunerul mi-a spus ca va verifica softul sa vada daca este facut cum trebuie si daca e asa atunci nu mai are rost sa mai umble la soft si sa dau niste bani degeaba Nici nu stiam daca sa ma bucur sau nu insa imediat am fost cam dezamagit de cele aflate pentru ca ma gandeam ca voi pleca de acolo cu masina mai "musculoasa". A ramas sa verifice softul si sa vada daca se poate imbunatati ceva, asa ca m-am dus cam suparat in sala de asteptare. Dupa ceva timp a venit la mine cu ECU in mana si mi-a aratat ca avea un sticker de ABT pe el si ca softul era unul era unul mai "light", deci mai era loc de imbunatatiri. Ma gandesc ca masina a fost resoftata de noua la achizitionare de catre proprietar, tunerul zicand ca pretul ar fi putut ajunge chiar si la 1000 euro, ABT fiind o firma nu chiar ieftina la preturi:) . Dupa modificarea softului si o alta sesiune de dyno au rezultat 235 CP insa cuplul ramanand cam acelasi si cum nici eu nici tunerul nu am fost multumiti a urmat o alta repriza de modificari si dyno, rezultatul final fiind unul multumitor : 240.8 CP si 520 Nm :), suficienti deocamdata pentru ce am eu nevoie. Voi posta si graficele cu puterea si cuplul initial, cu valorile finale si un alt grafic cu cele doua harti pe acelasi grafic pentru o mai buna comparatie .
    Pentru un 2.7 mie mi se pare mai mult decat ok, ajungand la valorile unui 3.0 TDI stock de facelift.
     
    Cosmin790, stefan550 și gabitza121 apreciază asta.
  18. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Weekend'ul acesta am mai reusit sa fac un retrofit masinii, pe care il doream de ceva timp si anume schimbator de Audi RS6 C7 facelift. Acest schimbator l-am vazut intr-o poza in topicul Volane compatibile si inlocuire - Comenzi Volan la A6 C6 - discutii probleme si rezolvari , postarea nr 209 si din momentul acela am stiut ca trebuie sa il fac si eu la masina mea. Schimbatorul l-am achizitionat cu cateva luni in urma insa din lipsa de timp am amanat, dar ieri mi-am facut curaj am pornit la treaba. :)
    Teama mea era sa nu topesc, rup sau sa afectez in vreun fel acea tija din plastic ce permite selectarea treptelor. Dupa cum o parte din voi stiu deja, pentru a monta acest tip de schimbator trebuie rotit cu 90 de grade acel plastic ce iese din tija schimbatorului, la modele Audi pana in anul 2013-2014 daca nu ma insel, butonul de actionare fiind in partea stanga, iar la modelele 2015 in sus butonul este situat in partea centrala.
    Procesul in sine mi-a luat cam 30-40 de minute, am preferat sa fac incet si cu grija decat sa ma grabesc si sa fac o prostie. Din cat m-am documentat eu am vazut atat reusite insa si esecuri, unii reusind fie sa topeasca fie sa rupa acel plastic, insa spre surprinderea mea nu e chiar atat de sensibil, fiind destul de rezistent si elastic in acelasi timp. Pistolul cu aer cald l-am setat cam la 350-360 grade Celsius iar turatia ventilatorului cam la jumatate, o temperatura mai mare mi se pare cam riscanta pentru acest gen de operatiune. De asemenea am protejat si bordul si consola centrala dupa cum se vede in poze, better safe than sorry. :)Mansonul de piele l-am folosit pe cel original al masinii, transferul fiind destul de usor de facut.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  19. turbo_diessel

    turbo_diessel 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Salutare tuturor! Astazi am prins putin timp liber asa ca m-am apucat sa montez noile padele pe care le am deja cumparate de ceva timp insa nu am mai reusit sa le montez. Initial am vrut sa le montez in acelasi timp cu noul volan, insa mi-au venit mult mai tarziu si nu am avut rabdare sa stau atata timp cu volanul in cutie:(:). Insa vorba aceeea : " Niciodata nu e prea tarziu!"
    Am cumparat doar carcasa, nu am vrut sa dau bani in plus si pe partea electronica pentru ca oricum nu pot sa o folosesc.
    Transferul nu a fost chiar plug&play, a trebuit putin sa lucrez la noile carcase pentru a se potrivi pe partea electronica a padelelor cu care a venit volanul, insa nu a fost chiar asa de mult de lucru. Partea care ma speria mai mult a fost scoaterea tijei metalice, deoarece nu am vazut nicaieri cum se face pas cu pas( poate ca este si nu am vazut eu, insa e bine din cand in cand sa ne mai punem si noi mintea la contributie;)) asa ca m-am gandit sa gauresc putin cu o freza mica si apoi sa imping tija cu o unealta ce o aveam in trusa de reparat ceasuri, nu ii stiu numele:think: insa o poza face cat 1000 de cuvinte:). Tija a iesit mai usor de cat ma asteptam. spre fericirea mea. Am avut putin probleme cand sa pun carcasa noua deoarece nu mai intra tija si nu stiam de ce, insa asa cum se va vedea si in poze trebuia putin luat din carcasa si apoi treaba a mers ca unsa. Am repetat procesul si pentru cealalta, fiind identic, chiar si partea cu frezatul pentru a intra tija.
    Am montat totul inapoi. am sters toate erorile ce au aparut in urma deconectarii airbag'ului si ale comenzilor si apoi am facut un test drive cu noul set up, sa ma asigur ca totul e ok.
    Sunt multimit de rezultat, acum ma pot concentra asupra celorlalte modificari care vor urma:) cat de repede nu stiu, insa nici Roma nu a fost construita intr-o zi:p. Pana una alta ma mai "alimentez" cu modificarile facute de colegii de pe forum si iau notite. Stiu ca nu am facut ceva nou, sunt alti colegi care au facut asta cu mult timp inainte, insa nu strica sa mai reamintim un DIY sau sa prezentam o abordare diferita:)
     
    Ultima editare: 1 Iun 2019
    Andu333, MarianMaxx, Ciobanu Cristian și alți 2 apreciază asta.
  20. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Wow! Imi place maxim cum arata interiorul cu volanul si schimbatorul ala!
     
    turbo_diessel apreciază asta.

Distribuie pagina asta