1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 Avant 3.0TFSI - the white Beasty

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mik15, 27 Noi 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    exact asta am vrut să spun și eu: model, km parcurși, profil rămas și condiții de exploatare (și „cele mai de iarnă anvelope” le faci să alunece cu un 3.0 tfsi). eu la ale mele le pot reproșa doar frânarea pe ud. următoarele vor fi allseason cu a pe ud.
     
  2. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    De cand ai cumparat acest cazan ..?
    Inca astept sa conduc si eu pe domnul "setila"
     
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Cum km nu prea aduna, mai facem una alta pe la ea in asteptarea vremii mai bune, asa ca azi am finalizat si montarea footrest-ului de RS6, Intre timp am dus la vopsit si trim-ul din jurul IC-ului pe care il voi face piano black. Am in vizor un difuzor de RS6, bineinteles ca nu este OEM, este unul AM facut sa se potriveasca pe bara normala pe care il voi asezona cu doua tipsuri tot a la RS6. De asemenea si grila fata honeycomb va urma si ea, e in acelasi cos cu difuzorul :).

    WhatsApp Image 2019-01-24 at 7.49.45 PM.jpeg WhatsApp Image 2019-01-24 at 7.49.20 PM.jpeg

    Pe aceeasi tema, am gasit in DE o folie(care are si TUV normal :) ) care se pune pe faruri si le face practic sa arate exact ca cele de RS6, ma refer spranceana, evident nu voi avea si cele 10 Led-uri de la DRL. Daca mai sunt care vor acest mod, mai am un set disponibil.

    RS6 head 1.JPG RS6 head22.jpg
     
    eKKoMan82, bobalex18, stefan550 și alți 8 apreciază asta.
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Legat de geamuri, sunt duble, asta e expresia populara, dar si fizic se vede ca sunt 2 foi de sticla si intre ele este o folie. Asa arata si la C6 4F geamul dublu.

    DB glass.jpg

    Legat de trapa, e a 4-a sau a 5-a masina cu genul asta de trapa, nu le-am cautat dar asa au fost sa fie, preferam una prin care sa vad, si da, din exterior se vad celulele fotovoltaice si legaturile dintre ele, arata ca un circuit pe PCB.

    Si daca suntem aici, azi mi-au ajuns niste piese. Sunt AM, le-am luat de la o firma din DE, grila este super ca si finisaje, difuzorul RS6 replica, ce se poate monta pe bara mea normala este din fibra si nefinisat, ca atare l-am dus la vopsit. Desi vroiam sa il fac piano black, vopsitorul a zis ca nefiind chiar perfect si avand ceva probleme din turnare, sa il fac culoare OE, pentru a ascunde anumite defecte. Voi sti mai multe dupa ce il finiseaza si il da cu primer.

    IC trim e si el gata de montat, cum am ceva vreme il si urc :).

    WhatsApp Image 2019-02-05 at 8.22.39 PM.jpeg

    Acum caut tipsuri evacuare a la RS6, sper sa gasesc ceva OE sh.
     
    bobalex18, skiper, gavryus și alți 5 apreciază asta.
  5. bzn_marius

    bzn_marius 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4H, 3.0TDI, CMH, An2012
    Ultima editare: 5 Feb 2019
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Si eu votez cu cerculete, deja este un UFO.

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    UFO style deci :)...nu, le voi pune bineinteles.

    @Marius - uite ca nu stiam de ele, par o alternativa atragatoare, le-as vrea insa negre, dar cred ca le pot vopsi cu ceva termorezistent. Mersi de tip.
     
    mirceacml apreciază asta.
  8. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    In final am luat aceste tipsuri si am adaugat si un set de jante OEM Segment. Maine ar trebui sa fie gata si difuzorul, l-am vazut azi pregatit, a iesit super, putea fi facut si piano black in final, dar am ramas la culoarea originala cu care vine si pe RS6. M-am tot gandit si la piano black dar e un pain in the ass pe o piesa atat de expusa mizeriei, zgarieturilor s.a.m.d., as fi prea stresat sa-l vad zgariat sau ciobit de la pietre.
     
    increatul, paul14, mihaicristian și alți 11 apreciază asta.
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Acum ca a fost o saptamana cu o vreme usor mai calda, m-am apucat sa mai mesteresc pe la masina si sa mai pun piese pe ea ce-si asteptau randul, asa ca in fiecare azi saptamana aceasta am lucrat la ea, dupa job normal.

    Am inceput cu jantele de vara Segment, le-am incaltat cu gume noi, am curatat si etrieri pe care apoi i-am vopsit in culoarea lor OE.

    IMG_5171.JPG

    A urmat montarea grilei fata, replica RS6, de care pot spune ca este foarte bine facuta, s-a potrivit perfect pe gaurile grilei originale. In schimb, suportul pe care vine logo-ul nu e chiar 100% insa cu putin ajutor l-am facut si fie ok. Incalzitorul ACC l-am pus dupa grila, l-am testat si functioneaza perfect, am vazut solutia pe forumul din DE, nu prea aveam chef de bricolat grila. Evident, bara fata trebuie data jos pentru a face aceasta operatiune, nu e complicat nici macar de unul singur.

    IMG_5338.JPG

    Urmatoarea zi, urmatoarea pe lista, difuzorul spate, de asemenea replica RS6, impreuna cu tipsurile a la RS6. Aici a fost ceva mai mult de munca, am demontat bara pentru ca nu reuseam nicicum sa scot vechiul difuzor. Am taiat apoi tipsurile originale, care mi se par oribile, ma bucur ca am scapat de ele :). Cu difuzorul nu a fost chiar plug&play, fiind din fibra nu este atat de maleabil ca cel OE, insa din nou, cu ceva persuasiune am reusit sa il fixez foarte bine si sa urmeze linia corecta fara a ramane gap-uri si fara a folosi adeziv, e practic prins ca si cel OE.

    IMG_5271.JPG IMG_5286.JPG IMG_5276.JPG IMG_5331.JPG

    Tipsurile le-am prins cu coliere, nu am vrut sudura pentru ca e posibil sa le mai dau jos pentru a le vopsi negre.
    Sunt foarte multumit de rezultat, aceste cateva mici schimbari au transformat masina complet si acum e pe aceeasi masura de lungime cu motorul, arata mai sportiv si nu mai e atat de anosta.

    Vor mai urma si altele, insa pas cu pas :).

    IMG_5361.JPG IMG_5350.JPG IMG_5335.JPG IMG_5336.JPG
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 8 Mar 2019
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    si cum ma plictiseam, am zis sa ma apuc de-o disectie, nu e chiar de plictiseala dar niciuna din masini nu poate trece pe la mine fara sa o fac sa fie asa cum ar trebui. Problema e arhicunoscuta in lumea 3.0T, si anume, nu cea cu carbon build up cum v-ati fi gandit, ci cea legata de intinzatorul lantului superior parte sofer, in cele mai multe cazuri asta e de vina. Problema e foarte dezbatuta mai ales in USA si UK, unde sunt foarte multe Audi cu acest motor, existand si un TSB oficial emis de Audi of America.

    Se manifesta prin asa zisul, cold start rattle sau zornaila pe romaneste, probabil cei cu 3.0TDI(in special NFL) il cunosc bine si ei. In USA sau UK s-au schimbat cat timp masinile au fost in garantie si pare-se ca foarte multi au raportat problema incepand inca de la 20-30-40k km. Nu e un fenomen care sa genereze ruperea lantului, mai ales ca, multi care le-au schimbat au raportat ca zgomotul din pacate a revenit dupa o perioada, desi s-au folosit intinzatoare revizuite care exista pentru motoarele de dupa 2011 in sus.

    Pentru C6, nu exista pn revizuit, deci voi folosi acelasi intinzator original. Acum, ideea este ca totusi acel intinzator a dus destul de multi km, deci nu imi fac grii mari ca zgomotul ar reaparea, daca tine inca cel putin 100k km voi fi multumit. Voi inlocui deci ambele intinzatoare superioare si patinele de ghidaj, e un task destul de dificil fiind legat de distributie, deci cu implicatii serioase daca nu imi iese :). Sper insa sa nu fie cazul, mi-am cumparat calele de blocare pentru 3.0tfsi, am citit o gramada inainte de a ma apuca despre procedura si ma voi misca oricum usor si fara graba.

    Fiind in acest punct, am cautat-o si de carbon build up si spre surprinderea mea placuta, depunerile sunt extrem de reduse, admisia este chiar curata iar pe valve este extrem de putin, motiv pentru care nu cred ca ii voi face o curatare acum. Nici nu am sculele necesare, vreau sa imi cumpar un blaster pentru asta si sa fac ceva profi, la mana e de durata.

    Prima faza am demarat-o ieri si a constat in punerea in pozitia de service, altfel nu reuseam sa detensionez cureaua compresorului, voi face o cheie speciala pentru asta ca pe viitor daca mai e nevoie sa sar de etapa aceasta. Apoi scos antigelul din vas, vasul apoi dat jos, deconectarea unui catralion de mufe si linii de vacuum, demontarea in final a compresorului. Vor urma demontarea valvelor kombi, a corpului filtrului de ulei si in sfarsit capacele intinzatoarelor si ale axelor cu came, laborioasa deci lucrarea si e si pentru mine prima de aceasta amploare.

    Va urma... :)
     
    bobalex18, cogdao, paul14 și alți 10 apreciază asta.
  11. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Ce-ti mai place sa le desfaci ! :) Bravos pentru perseverenta, Astept sa vad si grilele de proiectoare custom,
    Hai noroc!
     
    Yngtmr apreciază asta.
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    alea mai au de asteptat :)
     
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Problema pe care o vad eu la blasting e ca daca supapele nu inchid perfect, gunkul PLUS cojile de nuca ajung in cilindri.
    La mana risti sa iti cada doar gunk si lichid de curatare.
    Ciudat ca nu exista piesa revizuita :(
     
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    teoretic, daca valvele nu ar inchide bine atunci s-ar simti deja pierderea de puterea plus un blow by de gaze in chiulasa, ceea ce nu e cazul la mine. Dar, cand faci curatarea trebuie invartit arborele cotit astfel incat sa ai supapele inchise pe portul unde lucrezi. Apoi, in timp ce faci blasting si aspiri, astfel ca riscul sa cada ceva, in eventualitatea ca supapele nu ar inchide bine, e mult diminuat. Exista niste adaptoare care se folosesc si iti permit sa faci si blasting si aspirare in acelasi timp, le-au creat astia prin US.

    Pentru C6 nu e piesa revizuita, poate pentru ca la C6 au fost putine cu problema asta, de asta poate nici nu e inclus modelul in acel TSB.
     
    lowlife apreciază asta.
  15. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Suberb exemplar de C6 si o motorizare pe masura, este chiar primul care il vad cu aceasta culoare. In legatura cu difuzorul si tips'urile, acum cand ma uit la a ta imi pare rau ca nu am facut si eu asa de la inceput, chiar daca aveam mai multa munca. Asa cum ai spus si tu, la fel si eu m-am chinuit mult sa dau jos difuzorul original si inca mai mult m-am chinuit sa il pun pe acesta, imi era frica sa nu il crap dar am reusit intr-un final fara surprize neplacute. La partea frontala mai ai de gand sa ii faci ceva gen un splitter RS style sau poate o bara de s line?
     
  16. skiper

    skiper 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Cu toate ca sunt la curent cu toate cele primite de masina , am trecut prin ele si aici si ma mananca sa ma apuc si io, iar :) . Dau acum search dupa un C6 3.0 TFSI misto .
    Keep up the good work si nu le fa pe toate chiar asa repede, ca apoi termini si te uiti dupa altele ;)
     
    mik15 și Yngtmr apreciază asta.
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    partea a 2a, am mai inaintat putin si am ajuns aproape unde trebuia, la intinzatoare. La inspectia vizuala totul e perfect, nimic in neregula, lanturile sunt intinse de nu le poti flexa, vom vedea cand vom da jos intinzatoarele prin comparatia cu noile intinzatoare.
    Urmeaza sa curat totul aici si apoi sa ma apuc de montat, de indata ce imi ajung toate piesele.
     
    Chriss_Deejay, cogdao, Mitiy și alți 5 apreciază asta.
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    si am mai inaintat putin...pe langa asta am curatat totul ce urmeaza a fi montat, am si aspirat V-ul pentru ca mai era nisip, praf si frunze scapate pe acolo, si, in speranta ca nu uit cum sa le pun inapoi :), o sa ma si apuc de procedeul invers. La fel, la inspectia vizuala a axelor cu came, totul pare a fi in grafic, nimic anormal, nu sunt depuneri deloc, nu este uzura vizibila a lobilor, depuneri care sa ridice semne de intrebare nu am gasit nici pe traseul PCV, sunt lucruri imbucuratoare care certifica faptul ca motorul e intr-o stare de sanatate foarte buna.

    Astazi am facut si un polish light al farurilor si am aplicat apoi un sealant pe ele, nu erau ele intr-o conditie sa aiba mare nevoie de asta insa daca sunt date jos am zis sa profit de faptul ca e mai usor de facut in felul acesta si pot acoperi toata suprafata lor.
     
    stefan550, z1daru, cogdao și alți 5 apreciază asta.
  19. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Oho, mik. Îți faci de lucru. Felicitări pt perseverență și dăruire.
     
  20. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Mersi Bogdan, imi face o mare placere genul asta de activitate, e reconfortant pentru mine ca dupa munca sa ma duc la garaj sa ma destind 2-3 ore lucrand la genul asta de proiecte si apoi daca nu o desfac nu ma simt bine, in felul acesta se creeaza acel bond intre mine si masina :)
     
    cogdao, stefan550, Adi24 și alți 7 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta