1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C7 2.0 TDI Multitronic MY 2013

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de dvr, 6 Mar 2016.

  1. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    A venit vremea pt o noua revizie - prima pe care nu o mai fac la reprezentanta.
    Motivele ar fi mai multe:
    - ultima data, la schimbul de ulei de la cutie, mi-au facut o oferta si cand am ajuns pt schimb, pretul a crescut cu ~ 20% (faceam oricum revizia la ei dar nu-mi place cand imi comunica una si apoi aproape ma pun in fata faptului implinit; in plus pretul final a fost mai mare decat in Germania pt o operatiune echivalenta)
    - acum mi-au transmis telefonic un pret, apoi m-au sunat inapoi sa-mi spuna ca e mai scump, le-am dat ok-ul si apoi ma suna din nou cu un alt pret si mai mare
    - vroiam sa incerc un alt ulei decat Castrol si Mobil 1 (ce folosesc ei acum la reprezentanta, cel putin la Pitesti)

    Asadar, i-am facut revizia la service-ul unui prieten si sunt foarte multumit de conditii. Nicio bataie de cap, au lucrat 2 baieti la masina si au terminat intr-o ora (fata de reprezentanta unde astepti mult mai mult). Am folosit numai piese OE (cele 4 filtre + surub baie ulei) si pt ulei am mers pe Motul X-Clean+. Pretul pieselor a fost 620 ron iar manopera 80.
    Desi e prematur, imi place mai mult cum se intelege motorul cu acest ulei decat cu Castrolul. Cu cel din urma, parca aveam ceva mai multe zgomote 'metalice' cand era motorul rece (cu Motolul aproape ca nu exista). In rest, ramane sa vad in timp.

    In alta ordine de idei, in weekend am trecut si la setup-ul de vara, i-am facut o curatare la interior (plus curatare si hidratare piele) dar n-am apucat sa o spal si la exterior.

    Masina a ajuns acum la 126.2k km iar consumul pe ultimii 53k km este de 6.6.
     
    borsy, Oudi și Adi24 apreciază asta.
  2. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Mai trezim putin threadul.

    Ieri, masina a ajuns la 130k km. In continuare totul impecabil si usor ma apropii de momentul cand va fi facut la mine mai multi km decat la primul proprietar.
    Pt a marca aceasta borna, am achizitionat un volan S-Line (cu padele si incalzire) dar si spira (cu H in coada), cu tot cu manete, necesara pt a functiona incalzirea in volan. Am mai comandat si niste prelungiri pt padele si abia dupa ce-mi vor veni voi merge la montaj.
     
    stefan550, borsy, Andu333 și încă o persoană apreciază asta.
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Bravo!
    Te pregatesti de iarna? :)
     
  4. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @rotitza mersi frumos!
    Stii cum e vorba aia cu facutul saniei vara :)
     
    Ultima editare: 14 Iul 2020
  5. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Acum 2 sapt, cu ajutorul colegului KUL (multumesc mult inca o data), am pus pe masina manetele, spira si volanul nou.

    In setul de manete + spira pe care eu le-am cumparat, una din manete este cu ACC (am stiut acest lucru de la inceput insa am vrut-o pt ca poate voi face la un moment dat retrofit la ACC si mai ales pt ca setul avea doar 40 de km de folosire - a fost pe o masina de test 2017 - de ex cand dau de manetele de semnalizare chiar se simte ca sunt aproape noi si mecanica este inca "dura"). In acest context, exista marea posibilitate ca, Cruise Controlul sa nu mai functioneze dupa instalare (pt ca nu regasea restul elementelor de ACC). Supriza placuta este ca totul functioneaza corect (am ramas insa cu o eroare pe log-ul masinii insa nu este nicio problema). Mutatul spirei noi pe manetele mele vechi nu a fost o optiune pt ca nu se potrivea spira veche cu cea noua (aparent sunt de la producatori diferiti).

    Acestea fiind spuse, totul functioneaza impecabil: cruise control, padele, incalzire in volan.
    Dupa 2 sapt de concediu si aproape 2k km facuti chiar ma bucur mult de retrofit. Mix-ul de piele perforata si normala chiar da un feeling foarte placut si n-as fi crezut sa fie o diferenta asa semnificativa intre volanul meu vechi si cel nou. Si padelele chiar pun in valoare mai bine motorul avand in vedere ca, cutia Multitronic e mai orientata catre confort.

    Prelungirile de padele pare ca sunt pierdute pe drum dinspre Asia spre Europa asa ca pt moment planul e on-hold.

    In alta ordine de idei, ieri am profitat de o zi libera si am facut o curatare si hidratare a pielii. Din nou e mult mai moale acum.
     
    Ultima editare: 4 Sep 2020
    Andu333, Oudi, stefan550 și alți 3 apreciază asta.
  6. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Am montat astazi si prelungirile de padele si chiar imi place mult cum arata (desi nu eram sigur daca sa le mai montez temandu-ma sa nu dea un aspect mult prea sport). Fiind pe “negru” mie imi dau un sentiment de elegant si la atingere fiind metalice se simt mult mai premium decat cele standard ale masinii.
     
    Oudi și lowlife apreciază asta.
  7. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    A aparut si prima problema la masina. Din fericire una minora. Broasca dreapta spate a cedat (cand nu se mai deschidea din interior, cand din exterior). De acum cateva zile aveam in bord eroarea "Child-proof lock System' Fault!". Am rezolvat ieri problema prin inlocuirea broastei. All good now!

    Totodata, am bifat si un retrofit care este foarte util - Wireless Carplay pt RMC. Imi doream o solutie clean, prin care sa nu raman cu piese si nici sa ma complic cu schimbarea intregului sistem media. L-am instalat de ieri si merge foarte bine (am testat Waze, Google Maps, WhatsApp si Spotify). Sper sa ma fereasca de amenzi :)
     
    Peto, Alex_WeS, Oudi și încă o persoană apreciază asta.
  8. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    A venit vremea si pt a 5-a revizie (de cand este la mine) la motor.
    Prematur (dupa doar 9.000 km) de data aceasta deoarece am ajuns la concluzia ca nu-mi place uleiul Motul. Motivul principal ar fi ca dupa 6-7.000 km cu el am inceput sa am regenerari mai dese ale DPF (inainte de Motul aveam foarte rar, acum aveam si la 300-350 km) si faptul ca mi se parea mie ca temperatura de functionare era cu ~ 5 grade mai mare decat la Castrol.
    Asadar am revenit la Castrol Edge 5w30 LL si am schimbat filtrul de ulei, busonul de la baie si filtrul de aer (toate OE). Pretul a fost 310 lei pentru piese iar operatiunea am facut-o, ca si data trecuta, in service-ul unui prieten.

    Am venit ieri de la Pitesti pe autostrada si mi-am confirmat faptul ca folosind Castrol temperatura este intr-adevar semnificativ mai mica decat cu Motul. Respectiv la mers constant 120-125 km/h am avut o temperatura de 90-91 pe cand cu Motul la dus am avut in jur de 96. Sa vedem acum cum va fi cu regenerarile. Sunetul motorului era placut si cu Motul (si este si acum cu Castrol nou) insa eu cand am trecut pe Motul am fost impresionat pt ca il comparam cu un Castrol vechi uzat destul de mult.

    Intre timp am trecut si la setup-ul de iarna.
    Km actuali: 135.500 km
     
    Peto, flavius89, Andu333 și încă o persoană apreciază asta.
  9. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    5 ani de la momentul achizitiei.
    Km actuali: 136.7k (si ~69k de la cumparare)
    Consumul mediu pe ultimii 63k km: 6.6

    Totul impecabil in continuare. Am schimbat recent stergatoarele (tot cu unele SWF).
    Atasez si o poza cu modificarile de anul trecut (volan, padele si carplay).
     
    Ultima editare: 20 Ian 2021
    george_gopo, rotitza și Oudi apreciază asta.
  10. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Foarte buna valoarea de consum, asta releva faptul ca e un motor sănătos. La mine e 6.5 pe ultimii 15.000 km. Eu voi încerca la viitoarea revizie varianta de lux de la Ravenol, varianta racing pentru ca asta are tungsten in componenta.
     
  11. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @flavius89 acelasi lucru il sper si eu. Avand in vedere ca am de multi ani masina si se comporta impecabil tind sa cred ca este totul in regula mai ales ca si eu am mare grija de ea. Observ in profilul tau ca ai acelasi motor dar cu Stage 1. Cum se comporta, de cat timp si km ai facut aceasta schimbare, cati km are masina ta ? Ma gandeam si eu la un moment dat dar pentru protectia cutiei am zis mai bine sa nu.
     
  12. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Bateria originala a cedat in weekend. Ma cam asteptam avand in vedere ca avea aproape 9 ani.
    Dupa lecturarea ariei despre baterii de la C6 si B8 am ajuns la concluzia ca e cel mai bine sa pun tot o baterie OE.
    Asadar, luni seara am schimbat bateria (poza 1) cu una identica (poza 2): Varta JCB 92Ah 850 A. Codarea s-a facut fara probleme in baza codului BEM de pe noua baterie. Costul 1550 ron cu tot cu montaj.
     
    borsy și AudiFannn apreciază asta.
  13. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    A mai imbatranit putin (140k & counting).
    Am luat in sfarsit o tavita de portbagaj - nu inteleg de ce n-am facut-o de cand am luat masina.
    In weekendul trecut i-am facut si un tratament de curatare si hidratare piele, mereu placut sentimentul de moale si fresh pe care-l are pielea dupa.
     
    Oudi și rotitza apreciază asta.
  14. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Am mai bifat un mic retrofit (folie geamuri spate si luneta) dar care se dovedeste foarte util. L-am facut acum 1 luna si nu stiu de ce nu l-am facut mai devreme.

    Am optat pt Llumar Comfort, opacitate 85%. Am vrut sa fie cat mai aproape de OE (deci nu complet opac), fara niciun fel de abtibilduri si sa nu aibe tenta de "mov"/"albastrui" ci sa fie cat mai neutra si "blending-in" cu masina. Sunt multumit de rezultat, atat estetic cat mai ales pt copil dar si pt instalatia de climatizare care mi se pare mult mai eficienta acum.

    Primele 2 poze sunt seara iar ultimele 2 dimineata.
     
    Ultima editare: 25 Iul 2021
    rotitza, Oudi, flavius89 și alți 3 apreciază asta.
  15. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    6 ani de la momentul achizitiei.
    Km actuali: 146.600 (si ~79.000 km de la cumparare)
    Este anul in care am facut cei mai putini km (10.000) de cand o am.

    Masina functioneaza excelent in continuare.
    Din cand in cand mai am o eroare de semnalizare pe unul din stopurile spate. Daca se intensifica atunci o sa-l schimb.

    Cum numarul redus de km pe care-l fac cu ea nu justifica sa o inlocuiesc, reimprospatam relatia printr-un retrofit la monitor de 9" cu Android si Apple CarPlay wireless. Deocamdata instalarea nu e terminata asa ca o sa revin in saptamanile viitoare cu mai multe detalii.
     
    Peto, Oudi, Ciprian.Mod și alți 2 apreciază asta.
  16. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Interesant, poate pui aici sau daca nu, in privat sursa de achizitionare a acestuia.
    Ms.
     
    Ciprian.Mod apreciază asta.
  17. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
  18. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Dupa cum mentionam intr-un post anterior, am instalat la inceputul lui Ianuarie un nou sistem media.

    Va las mai jos feedback-ul meu:
    + rezolutia este una extraordinara (mult mai buna si decat la varianta MMI "High" OE); filmele se vad wow
    + este o tableta cu sistem de operare Android, deci poti instala pe ea absolut orice (Waze, YouTube, Spotify, Digi, ...)
    + se conecteaza wireless la hotspot-ul telefonului si nu trebuie sa mai faci CarPlay
    + are modul dedicat de GPS (care functioneaza foarte bine)
    + are modul de GSM (eu nu l-am mai instalat) si daca iti iei SIM atunci nu ai nevoie deloc de telefon
    + poti face split-screen intre oricare aplicatii (de ex Waze si YouTube) - astfel tu scapi de amenda de la politie si copilul sta linistit :)
    + integrare foarte buna cu controalele masinii (poti sa o controlezi atat din controalele de MMI cat si de la volan)
    + touch-screen (te misti mult mai rapid asa si nici nu raman amprente)
    + citeste CAN (de ex daca esti in Waze si dai de comenzile de clima, iti vor aparea 'peste' Waze la fel ca la OE - foarte tare asta!)

    - pe modul CarPlay wireless, daca vrei sa misti manual harta de pe Waze se misca putin cam incet (de ex mult mai incet decat pe modul de 'tableta')
    - cand e soare puternic parca nu ai contrastul atat de bun
    - pe bluetooth nu se aude la fel de bine ca pe cel al masinii (aici poate sunt ceva configurari, nu am testat prea mult)

    Eu am avut anterior si modul Carplay Wireless pt RMC si pot face o comparatie directa.
    Ambele mi se par utile in felul lor avand in vedere diferenta de cost dintre ele. Ambele aduc o imbunatatire semnificativa masinii.
    La modul pt RMC practic nu ai minusurile de mai sus, instalarea este mai usoara si isi face treaba foarte bine cu minusul ca nu ai atata flexibilitate media si display-ul este unul mic cu o rezolutie slaba. In plus, interfereaza mai mult cu celelalte controale ale masinii (de ex schimbi o melodie pe Spotify si cateodata iti schimba ADS-ul masinii; la cel nou nu am observat astfel de interferente).

    Ca o concluzie, sunt foarte multumit de upgrade si 'inchide cercul' pt ca de la inceput de cand am luat masina mi-am dorit sa aiba display-ul de 'navi mare' :)
     
    Peto, Nap Marius Alin, vibeup și alți 9 apreciază asta.
  19. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Dupa o utilizare destul de intensa in ultimele saptamani, as mai completa la feedback-ul de mai sus:

    + eu nu folosesc vocea de la Waze (mi se pare ca e enervanta si da prea multe detalii) si deci nu tin unitatea media originala a masinii decat f rar pe AUX - in acest setup pe bluetooth se aude foarte bine pt ca se foloseste (cred) modulul de BT original al masinii

    - cand vrei sa parchezi, se trece pe camera masinii imediat cand pui in R insa cand o scoti din R, ea revine in Waze de ex (nu ramane pe mod camera pana la o anumita viteza cum face la original - ceea ce e enervant cand ai multe manevre inainte inapoi de facut pt ca vrei sa vezi si senzorii fata sau laterali)
    Workaround: inainte de a parca, trebuie intrat in modul original al masinii (de ex prin apasarea butonului Car)

    - cand vorbesti pe BT (desi il folosesti pe cel original al masinii), el schimba din Waze in modul telefon al tabletei si tu nu mai vezi Waze si nici nu poti face splitscreen - enervant pt ca daca te suna cineva cand tu cauti o locatie exacta trebuie sa renunti ori la apel ori la cautare
    Workaround: niciunul pana acum

    Altfel, foarte multumit de modul, m-a salvat de o groaza de timp pierdut si e o placere sa il privesti.
     
    Ultima editare: 27 Mar 2022
    vladtyny apreciază asta.
  20. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    O revizie mai mare de data aceasta deoarece, pe langa clasicele ulei si filtre, am decis sa schimb preventiv distributia si cureaua de accesorii.
    Am mers pe componente OE pentru:
    - kit distributie
    - kit accesorii
    - filtre (ulei, motorina, aer, clima)
    - ulei Castrol LL

    Operatiunea am facut-o in serviceul unui prieten si costul total a fost de 2.550 lei.

    Nu simt nicio diferenta dupa aceasa schimbare dar e mai bine sa sufli in iaurt decat sa te arda mai ales ca masina implineste 10 ani la finalul acestui an si doresc sa o mai tin ceva vreme.
    Distributia veche arata ok dar era putin miscata de la semn.
     
    Andu333, arazvan2002, rotitza și alți 3 apreciază asta.

Distribuie pagina asta