1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C7 3.0TFSI Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Mitiy, 20 Dec 2016.

  1. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Foarte frumos se aude!
    De curiozitate, la motorizarea ta este aceeasi problema cu consumul exagerat de ulei?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Mitiy apreciază asta.
  2. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    @Baroon, @cogdao mulțumesc!
    In aproape 2 ani și 20.000km de când am mașina, o singură dată mi-a cerut să ii adaug un litru de ulei. Ulterior, când am avut probleme la cutie și a fost dat scutul jos, am observat că era imbibat cu ulei. Am descoperit că pierdeam ulei pe la un oring. După ce l-am schimbat nu mi-a mai cerut niciodată.

    Referitor la sunet: am postat acum câteva luni că se aude un sunet ciudat la pornire, însă l-am ignorat o perioadă. Acum m-am decis să rezolv problema și am descoperit că era o problemă la toba intermediară. Astfel, am eliminat tobele intermediare și am sudat țeavă, rezultând un sunet îmbunătățit, mai sportiv și rezolvând și problema sunetului aiurea de la pornire.
     
    bobalex18, Andu333, TaZZuLeTz și alți 2 apreciază asta.
  3. Ramocea Sergiu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2019
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A6 C73.0tfsi Quattro 2014
    Ce ulei de motor folosesti?
     
  4. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Doar ulei original Audi/VW sau in cazul in care nu gaseam pe stoc la momentul reviziei, luam Castrol.

    Si pentru ca nu am mai scris in topicul asta de aproape 4 ani, fac un mic update; Masina inca este la mine, a facut 5 ani in martie de cand o am si a ajuns la 185.000.
    • A primit schimb de ulei la cutie la 120.000km si 160.000km, iar la 200.000 vine urmatorul.
    • I-am schimbat si intintinzatoarele/patinele care faceau zgomotul enervant la pornire, tot la 160.000km.
    • Eliminarea tobelor intermediare pe care am mentionat-o in postul de acum 4 ani a fost o greseala; am pus altele noi la 2 saptamani dupa ce le-am scos pentru ca produceau o rezonanta deranjanta la 2000-2200rpm.
    • Consumul, pentru cei curiosi este ~8.5l /100km in regim extra-urban (60-90km/h in interiorul localitatii, 90-120km/h in exteriorul localitatii pe drumuri nationale/express) si ~10l/100km mers strict autostrada (130-160km/h)
    • Suspensia pneumatica s-a comportat excelent pana in prezent, nu am avut deloc probleme cu pernele, am schimbat doar unele bucse in acesti 5 ani, insa confortul pe care il ofera este fantastic
    • Alt plus pe care il observi doar cand mergi cu o masina care nu are aceste optiuni sunt geamurile duble si parbrizul acustic, care chiar si la viteze mari fac sa fie liniste in masina si sa nu se auda vantul mai deloc.
     
    Ultima editare: 27 Sep 2021
    Oudi, jooopy1, lowlife și alți 7 apreciază asta.
  5. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Mașinile bune nu se schimbă. Bravo.

    Decât să faci schimburile la cutie la 40.000 km, nu mai bine le faci 75% și la 60.000 km ?
    75% adică faci schimbul, mergi 100 de km și îl faci iar. Așa reușești să schimbi cam 75% din cantitatea totală de ulei din cutie
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba mai mult de 75% din capacitatea cutiei daca face cum zici.

    Am am scos eu aproape 6 litri gravitational si ziua urmatoare am facut iar schimbul tot scotand 6 litri.
    Deci am schimbat undeva la 12 litri in 24 ore din capacitatea totala de 9 litri.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  7. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Mașina dă semne când vrea uleiul schimbat sau poate a fost doar Placebo; când are uleiul vechi in cutie, schimburile nu sunt atat de ‘sharp’ si cutie e o idee mai lenta, astfel ca fac schimburile atunci cand simt ca nu mai merge cum trebuie.

    @bobalex18 Strict din punctul meu de vedere, nu merita sa fac upgrade-ul la C7.5, iar C8-ul este incă prea scump și inca nu s-a depreciat suficient.
     
    stefan550 și bobalex18 apreciază asta.

Distribuie pagina asta