Bună ziua dragi colegi clubaudi.ro. Să nu te uiti in urma, să nu îți pară rău, să nu regreți, să fii împăcat cu alegerea făcută. Astazi va prezint AUDI A6 ALLROAD C7 intitulat Ursu’ . Acum 4 ani am decis să vând masina personală, un Audi A6 C6, o mașină care mi-a adus o mulțime de satisfactii si la care s-a lucrat destul de mult. La momentul respectiv am decis să fac o mișcare rațională și am ales alta marca . Insa sufletul a ramas Audi. .Ma uitam pe forum la masinile prezentate si apreciam comunitatea clubaudi. Așa se face că luna decembrie anul trecut, după o serie de evenimente cel puțin bizare pe care le am avut mașina precedentă, a venit hotărârea de a trece din nou la Audi. Mecanicii mult mai bine pregătiți, specializați Audi și comunitatea clubaudi.ro nu facut decat sa întăreasca aceasta decât această convingere. Si chiar dacă nu am postat pe clubAudi, timp de patru ani asta nu înseamnă că nu am fost prezent pe forum. Pana la urma pasiunea pentru o marca auto ramane, chiar daca ai sau nu acea masina,,daca e quattro sau nu, Duster or else sau poate ai vandut-o. Raman cunostinele pe care le ai si pe care le poti imparti cu cei de pe forum. Modelul ales a fost Audi A6 Allroad 4G. Am plecat pe un drum deja bătătorit de alți colegi care au lucrat foarte mult la această mașină. așa că am profitat la maximum de sfaturile lor. Pana la urma atunci cand pleci sa cauti o masina sunt o multitudine de aspect care iti pot scapa si care ulterior te vor face sa regreti decizia luata. Am vizualizat aproximativ 60 de masini , pana la momentul achizitiei. Am avut norocul sa pot trimite o persoana de contact in Germania , pentru a vizualiza masinile. Va recomand achizitia acestui model din reprezentante, astfel puteti fii scutiti de o gramada de neplaceri ulterioare. Mulțumesc colegilor clubAudi.ro ( Mihai, Sorin BET, KUL, Mabalaru, CataADC, Catalin 1987, Nucu, Roby, Florian) și scuze dacă v-am stresat cu telefoane și mesaje pe WhatsApp si cereri de VIN. Ideea acestei mașini a fost odată un coleg din Timișoara, după zicala : Sigur nu vei gresi daca iei BiTDI (mersic Anarchy) . In mare parte această motorizare vine de cele mai multe ori dotată și va aduce proprietarului destul de mare de satisfacție. Este doar o opinie personală, eu consider că trăim ultimii ani epoci auto aproape de final si că mașinile așa cum le știm noi nu vor mai exista. Acestea fiind spuse, după 2 luni de căutări am găsit mașina dorită la dealer-ul AUDI AALEN, am cumpărat o și mă bucur de ea. Dotările sunt bogate și prețul a fost pe măsură : - 3.0 BiTdi 104.000 km , revizii si inspectii la zi, fabricata 06.2014 - Havanna black vopsea - Insonorizare extra - Geam spate privacy cu nuanta inchisa - Faruri full led - Bose sound system - MMi High cu Sim si AMI - Pachet lumini interior - Pachet lumini exterior - Trapa panoramica - Kessy - Night Vision - 360 grd Surround view camera - PDC automat cu parcare - Distronic cu Side/Lane - Webasto cu telecomanda - Interior negru cu scaune comfort din piele perforate, ventilate si incalzite/fata/spate - Sistem sunet evacuare, standard pe motorizarea biTDI - Mai sunt si altele,lista e destul de lunga. Retrofit-urile realizate pana la acest moment sunt : - Kufatec sound booster (montat la momentul achizitiei la dealer, cu o fata lunga din partea agentului de vanzari) - ESM Maserati pentru un sunet mult mai pronuntat pe partea de evacuare, atunci cand se doreste - Volan RS6 si padele RS6 OEM - Selector viteze din piele perforate si buton start/stop RS6 - Jante BBS 20’’ CI-R, deosebite si care parca au schimbat total masina - Modul suspensie, cu aplicatie pe telefon de la LinkeAutomotive (multumesc KUL) - coloana volan electrica si Easy entry activat - Soft close usi completed - manere interior RS6 - pachet trim interior Competion cu memorii pe ambele parti (dotare foarte rara) , Beaufort Black (eu ii spun italianul in costum) - grille boxe usi B&O - MIB 2 retrofit cu prietenul Bose (probabil cel mai consistent upgrade si cel care a schimbat sunetul inauntru intr-un mare DA) – multumesc Florian, KUL, Mabalaru) - ceasuri de bord FaceLift Allroad cu map view – completarea perfecta a MIB2 - adaptor Carplay si Android wirelles dedicate - grile de aerisire FaceLift ca si completarea a pachetului FaceLift interior - stopuri FaceLlift cu semnalizare dinamica - faruri led cu semnalizare dinamica si sticla inlocuita - coating exterior Gyeon MOHS+
@gicu o prezentare frumoasa pentru o masina de exceptie Am admirat-o live la intalniri insa am privit fotografiile de doua ori si acum fiindca sunt fan declarat Allroad, in special motorizarea asta care mi se pare mai potrivita decat 3.0 TFSI pentru aceasta caroserie. Sa te bucure in continuare la fiecare pornire pe care o faci cu modulul evacuarilor pe ON. Ceva planuri pentru viitor?
Felicitari Gicu si bine ai revenit ! Ma bucur ca ai decis sa prezinti in sfarsit ursul Ai o masina super misto, sa te poarte peste tot cu bucurie ! Sunt curios ce urmeaza in materie de retrofituri...sigur nu te opresti aici !
Gicule ai facut alegerea perfecta. Tot timpu alegi ce e bun chiar daca dureaza cateodata cam mult pana te hotărăști. Sa fii sanatos si sa te bucuri de masina superba pe care ai ales-o.
Salut, modulul ESM Maserati si cel de la Kufatec au fost plug and play? Stiu de cel de la Kufatec ca este plug and play ca l-am avut si eu. Acum l-am trimis inapoi pentru upgrade la versiunea cu bluetooth si am comandat si modulul ESM Maserati. Multumesc. Am inteles ca isi pastreaza sunetul in turatii mari cu modulul ESM Maserati fata de ESM Audi, asa este?
@stefan550 . Multumesc mult pentru aprecieri. Initial ma gandeam la ceva elemente de FL.Ramane de vazut.Singurul regret e ca atunci cand ne-am intalnit, nu am apucat si eu sa fac un tur cu S4.Poate alta data. @RED. Da, timid ar spune Cata_Adc.Asteptam sa imi vina inspiratia, sa pot scrie ceva. Imi amintesc cum ma uitam la masinile la care se lucra pe forum (interiorul tau de la AllRoad este demential ), si eu eram legat , nu prea puteam sa fac nimic la masina pe care o aveam. Acesta este avantajul clubaudi.ro. Este o comunitate activa, de oameni entuziasti. Eu merg oarecum pe niste cai batatorite , ale lui 4G. SorinBEt,KUL,Roby, nu mai zic de colegul CMG care e in stratosfera cu modificarile la al sau bolid. De viitoar probabil soft close. Dar la modul ca va fi stocat pe un raft , pana la varsta la care nu imi voi face griji ca ar putea strivi degetele copiilor mei. Headup display nu e a fost un must, atata vreme cat vine parte dintr-un sistem ale carui componente sunt sensibile si ultra scumpe. @anarchy. True....dar tu stii mai bine asta. @cezar_1985 Modulele sunt plug and play. Va trebui sa reprogramezi modulul Booster de la Kufatec, sa stie ca o sa cante cu ESM Maserati. Altfel nu o sa ai nici un sunet si o sa te enervezi crunt. Bine ulterior cei de la kufatec o sa iti spuna ce si cum sa faci. Alt aspect, i-as spune eu negativ este ca vei capata o eroare permanenta pe modulul de sunet. Cei de la kufatec nu au rezolvat acest aspect. Fiind un modul non AUDI , masina va semnala la diagnoza acest lucru. Functional totul va fi ok. Cu toate astea sa dai mail la Kufatec si sa iti spuna ca stiu de problema si asa face toate denota un produs inca imatur scos pe piata as zice. Ohhhh....da suna bine rau. Eu merg pe 3 sau 5.Da sunetul merge mai sus in turatii. Fiecare dupa gust. @nucugheri. Eu multumesc mult Nucule. Ridic palaria in fata unui om super pasionat. @MRR. Multumesc pentru aprecieri. Sa avem parte toti de ele.
Dupa lungi cautari si multe masini verificate... pana la urma ai ales o masina frumoasa, dar cel mai bine ai ales combinatia motor-cutie. Sa o stapanesti sanatos si asteptam evolutia modificarilor, care sigur mai pot aparea. In anunite ungiuri, seamana mult cu masina lui @Cata_ADC. Este foarte interesant (si prima care o vad) ca nu a resetat niciodata memoria pe timp lung. Pe toata distanta totala, consumul mediu este de 9.2 l/100km... eu spun ca este foarte bun.
Masini sunt foarte multe de cumparat. Esential este sa nu te grabesti atunci cand le cauti, sa fii in legatura cu posesori ai respectivlului model si sa stii ce sa cauti. Sigur nu vei gasi masina cu toate optionalele instalate. Ideal sa fie cat mai multe, starea ei tehnica sa fie buna. .Astfel gradul de satisfactie pe termen lung fi unul mare.. Cum am spus si mai sus, vorbim de sfarsitul unei ere auto..Se vede deja de la FL. Nu mai ai 4 module separate ai un BCM mai destept.Nu vei mai avea butoane fizice, le vei avea desenate. Cred eu ca e mai ieftin sa desenezi decat sa manufacturezi. Probabil ca sunt deja batran, am avut pe ML o jucarie cu touch. Era foarte ok la ce stia sa faca, dar la drum era destul de distracting. Pana la urma vorbim de acelasi model, dar te asigur..abordari complet diferite. Eu sunt pe partea mai cuminte, Cata e mult mai sporty. @MarianMaxx. Multumesc de apreciere si astept sa te intorci pe topicul tau sa vedem ce mai face negresa ta. Ne mai suparam uneori, dar pasiunea auto nu are limite.
Ce poate fii mai frumos decat un A6 Allroad. Daca as avea de ales intre modelul asta si Q7 as alege clar allroad. Frumoasa sa ai noroc de ea. E superbă Cred ca ar da bine si niste jentii Vossen pe 20" Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
Felicitări pentru achiziție și raționament ! După mine, la momentul de față e mașina de familie și pentru familie potrivită ! Cu toate ca mă uitam la @Cata_ADC si uneori devine și aceasta neîncăpătoare cu 2 copilași și nevasta după tine ! Parca o văzusem la colegul @Ace99 la detailing chiar arăta foarte bine dacă vorbim despre aceeași mașina ! In configurația actuala nu văd ce i-ai mai adăuga ?! Ai ceva planuri pe viitor cu ea ? Una peste alta, sa te poarte sănătos pe drumurile patriei !
Multumesc pentru raspuns. Ma gandesc ca poate ii duce si pe ei capul sa il programeze dinainte doar am discutat cu ei pe mail si le-am spus ca vreau sa le folosesc impreuna, desi nu cred sa se oboseasca
Va rog sa continuați discuțiile legate de ESM sau altele pe topicul dedicat Gicu, tu ști deja părerea mea despre masina ta Ca o paranteza cred ca încă poți sa bei în cinstea mea ca te-am făcut sa mergi pe BiTdi deși îmi aduc aminte perfect cât de mult am vrut sa te fac sa nu alegi 204 cp și nici măcar cea de 245... Ziceai " da mai Cata, dar eu nu merg tare, caii aceeaia îmi sunt suficienți" iar eu nu și nu acum ai văzut bine de ce Bravo, tot ce ai făcut la masinuta este splendid next level cum ii spun eu. Planuri mai pot fi mereu dar pana atunci sa va bucurați cu drag de ea Trebuie neapărat sa facem cumva sa se cunoască Bigfoot și Ursu Maybe on a next meeting by the way, QWE2019 (quattro winter experience 2019) Mai aștept și alte allroad uri pe club Cu drag si spor la km va urez Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
@gicu cu mare drag, oricând, cu proxima ocazie S4 este disponibil pt o tura. Data trecută am rămas destul de mult la vorba, puteam da o tura. Și eu sunt curios sa văd cum se comporta bitdi in varianta fără modificări, sa pot face o comparație cu a lui @Cata_ADC fiindcă mă gândesc la o motorizare similară care sa înlocuiască A1. Referitor la jucăriile cu touch, care sunt tot mai întâlnite pe noile generații de masini, îți împărtășesc părerea, mi se par niște tâmpenii. Și eu am simțit ca trendurile se schimba și suntem la sfârșitul unei ere in materia auto, fiind unul din motivele pt care m-am decis sa mai păstrez S4 după ce am mai discutat la întâlniri ca eram pe punctul de a-l vinde.
Felicitari pentru achizitie!! Mi-a placut foarte mult si C6-le tau, ai facut o alegere f buna si acum! Sa ai numai drumuri bune!
Felicitari pentru prezentarea masinii pe forum!Imi aduc aminte cu drag de vremurile cand citeam topicul cu C6-le si ma bucuram de fiecare data cand aparea un update! Masina actuala este foarte frumoasa si are un motor jos palaria!Iti doresc sa te plimbe cat vrei tu si sa nu te supere niciodata! Sent from my iPhone using Tapatalk