1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C8 50 TDI - 2019

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de liquid_dimi, 4 Sep 2021.

  1. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Am trecut ieri de RAR, la Voluntari. Niste baieti de nota 10 ! Fara invarteli si suceli.

    In schimb maine am programata inscrierea la Giurgiu.
     
  2. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Gata, am reusit sa o inscriu.
     
    lowlife apreciază asta.
  3. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Salut,

    Ma puteti ajuta cu anumite informatii!?

    Daca setez din drive select '' Efficiency,'', imi scrie pe bord efficiency, iar cand se schimba vitezele automat, Am Litera E1,E2,E,3,E4,etc,

    La fel de des, tot pe '' Efficiency'' apare litera D1,D2,D,3,D4,D5,D6,..., dar uneori pe acelasi mod Efficiency sau chiar si alt mod cum ar fi '' Confort" imi apare litera S1,S2,S3,S4...,
    Am vazut ca atunci schimba mult mult mai bine, aproape fara lag;
    Intrebarea mea este: Ce reprezinta litera din fata treptelor de viteza, si cum anume se schimba, daca eu raman pe acelasi mod de condus;
    Daca este nevoie , pot sa atasez si 2 fotografii care sqa sustina ceea ce afirm.

    Sper ca s-a inteles ceva din ceea ce am scris mai sus
     
  4. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Litera e de la modul de setare a cutiei. E pentru Eficienta, D drive = condus normal, S sport si M manual. Pe E nu stiu, nu am mers niciodată dar in rest, modurile nu se schimba decat din Drive Select sau maneta de la schimbator sau padele sau se schimba singure doar de pe Manual daca ai schimbat din padele si nu pui maneta in mod M.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E = Efificency

    D = Drive

    M = Manual

    S = Sport

    In traducere se comuta singura cutia (automat sau cum a spus si @TDR adica asa cum vrei tu daca ai padele sau "te joci" cu schimbatorul de viteze) in functie de anumiti parametrii si stilul de condus.

    Este normal pentru ca schimba treptele mai sus adica la o turatie mai ridicata si nu mai simti intarzierea = LAG-ul respectiv.

    Toate intrebarile astea sunt explicate pe forum de sute de ori dar nu ai citit nimic din pacate. Te rog sa citesti manualul de utilizare si intretinere (sa nu intrebi cum il obtii pentru ca iti sterg instant intrebarea deoarece este scris pe forum cum iti faci cont sa intri in aplicatia My Audi si asa mai departe) si sa nu te mai repeti cu intrebari care "descopera apa calda".

    Invata sa conduci masina pe modul Sport in oras pentru ca face mult mai bine motorului schimbul vitezelor in turatie mai mare chiar daca ai un consum de combustibil mai ridicat dar nu vei distruge = termina motorul si cutia, in timp.

    Invata ce masina conduci si toate specificatiile modului de condus al unei cutii automate pentru ca vad ca nu le cunosti si trebuie sa inveti sa conduci o masina ce are cutie automata pentru ca in viitor o sa ai foarte multe probleme daca nu se respecta niste reguli obligatorii (cum se pleaca de pe loc cu o masina ce are cutie automata, cum acceleram progresiv = liniar si NU agresiv, cu dam kick down si in ce conditii) si asa mai departe.

    Fara replici la acest mesaj. O zi buna
     
  6. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @liquid_dimi ceea ce spui tu se intampla pentru ca ai setat modul Efficiency si automat a trecut si cutia pe E1, dar dupa oprirea motorul la urmatoarea pornire, cutia iti porneste in D. Ma refer la oprit motor, plecat, etc, nu la start/stop]
    Acelasi lucru se intampla si cand treci masina in Dynamic (sport), la repornirea motorului cutia porneste in D si trebuie sa comuti tu in S sau sa apesi din nou din drive select pe Dynamic.
    De aici diferentele intre E / D / S pe care le vezi in cluster fata de setarile din Drive Select.
     
    liquid_dimi apreciază asta.
  7. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Ca idee, mi-am facut cont pe My Audi. Am vazut optiunile masinii, ce iti permite aplicatia, chestii super elementare si manualul...
    O sa ma informez si din alta parte, ca aici sunteti cam suparati....
    Oricum, multumesc Ionut, raspuns simplu si la obiect; Intuiam ca asa este, dar aveam nevoie si de confirmarea cuiva, care stie cum se intampla la AUDI;
    Ca si idee, nu mi se pare asa de WOW acesasta masina; in 3-4 luni, cu putin noroc in Decembrie, sper sa trec la Porsche Panamera, asta sa il las nevestemii;
     
  8. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Treci la Porsche Panamera dragule, e “cu totul” alta masina”. Practic o sa vezi ca nu e nici o diferenta. Instructiuni de folosire a masinii gasesti pe tot internetul daca tot nu ai “cheful” necesar sa citesti cartea.
     
    Tundra Silviu și seba18 apreciază asta.
  9. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Prefer cartile, sa fie 51 :)
     
  10. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Ia-ti sefule Panamera. O sa iti placa. E in alta liga fata de celelate masini premium.

    Nu mi-ai spus marca si modelul anvelopelor de pe A6 si daca sunt cele originale.
    Iti vei da seama daca sunt din echiparea de fabrica dupa uzura si DOT.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La marca Audi anvelopele se vad daca sunt originale dupa un singur lucru: conform marcajului AO inscriptionat pe peretele lateral al anvelopei si atat.
    NU dupa DOT si nu dupa uzura. Nu invatati nimic si pe urma iar va suparati cand vi se atrage atentia. Hai sa va luminez si sa va invat :) pentru ca vad ca unora iar va da cu virgula. :)

    Coduri Anvelope originale pentru diverse marci auto.jpg
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  12. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Ma sterg la fund cu inscriptia 'AO' cat si cu celelalte.
    Nu am nevoie sa invat prostii, nu aici am nevoie sa fiu mai destept ca altii.
    Imi este suficient DOT-ul , uzura cat si anul fabricatiei masinii ca sa imi dau seama daca anvelopa este cea din echiparea de baza.

    Si ce te faci tu, cand eu la primavara o sa imi pilot sport 4 cu inscriptia AO? ai sa spui ca cu ele a venit masina mea?

    Mi se pare ca tu ai raspuns la o alta intrebare, nu la cea adresata de mine.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu cred ca ai probleme de logica si nu prea ti-a placut matematica la scoala. :)

    Cand o masina este an fabricatie 2020 si tu ai anvelope originale marcate AO cu DOT final 1022 (sa zicem) crezi ce eu (cel putin) o sa zic ca alea sunt anvelopele originale care au venit ca si prima echipare la livrarea masinii ?

    Ce am citat eu ii spui unui oligofren care nu judeca, nu mie care stiu cu ce "se mananca" masinile si marcile astea de peste 40 ani adica de cand unii dintre voi nici macar nu erati planificati nu nascuti. :)
     
    Lucian-Arad, MRR și TDR apreciază asta.
  14. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Salut,

    Atasez fotografie cu anvelopele de pe masina. Scuze pentru calitatea imaginii, poza a fost facuta noaptea, cu un telefon ... vechi;
     
  15. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Salut,

    Am fost la PBV1, pentru un schimb de ulei, intermediar. Calculatorul imi arata aproximativ 14.000 km pana la urmatorul schimb de ulei.
    M-am gandit sa il schimb... si prost am facut;

    In primul rand:

    1- Am fost programat la 7.30 dimineata, am ajuns la 7.45, mi-au bagat masina in service la 8.00. Totul ok, pana aici. De terminat, au terminat la 11.30. 3 ore timp de lucru pentru un amarat de ulei, completare lichid de frana, si inspectie generala.
    Bataie de joc, dar ca sa taxeze 650 lei manopera;

    2. Inainte avem Aral 5w30, acum mi-au pus, conform factura Castrol 5w30 LL 3;
    Impresii - pentru ulei: motorul cu zgomot mai pronuntat ( daca la relanti, este o idee mai pronuntat) in sarcina are un sunet clar de ''rontait'' , ''tipic'' motoarelor TDI de pe Pasat sau Skoda; Efectiv inainte era mai rafinat, abia daca auzeai motorul; Acum ai impresia ca este vechi... :(

    3. Mentionez ca nu am stat la fata locului, cand s-a efectuat interventia; Dar de schimbat uleiul sigur l-au schimbat, ca se observa o inrautatire (nu imbunatatire) a comportamentului motorului;
    Eu as fi optat pentru Liquid Moly si era sfant, dar in reprezentanta astia pun Castrol.
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ti-or fi pus ulei... uzat, de la alt client :))

    La Craiova, de exemplu, erau peste tot flyere cu Mobil prin 2017-2018. Acum pun Castrol din bidonase de Castrol.
    Mi se pare cam ciudat avand in vedere ca exista ulei in ambalaje "originale", cu cod Audi/VW.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  17. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    La orice reprezentanta poti sa mergi cu piesele tale si ei fac schimbul. In felul asta poti sa pui ce ulei vrei tu! Trebuie doar sa prezinti factura de achizitie prin care se certifica ca ce ai dus tu acolo e conform. Asta daca masina e inca in garantie. Daca nu e atunci nu iti mai trebuie factura!
     
  18. atti206 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 allroad 4F 3.0TDI
    La Cluj cere factura chiar daca nu e in garantie si accepta doar piese OE
     
  19. liquid_dimi 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 , 50 TDI, 2019
    Am ajuns la o concluzie boss-ilor, o sa mai studiez problema...dar chiar de la primul drum de la PBV1, am observat pe autostrada, ca la acelasi stil de mers, acelasi mod al masinii, consumul de carburant era simtitor mai mic; ( vorbesc cel de Short Term)
    Daca pe autostrada mergeam cu consumul cel mai mic de 7- 7.5 % , acum am ajuns la 6.5%;
    Am zis ca mi se pare; Apoi am incercat niste Kik Down, si mers f. sportiv, fiindca asa cum am scris acum cateva posturi, motorul e vizibil mai galagios, parca ''rontaie'', in loc sa ''ticaie'' ,si desi era zgomotos rau si nu imi placea noul feeling, am incercat foarte multe kik down iar apoi dusa pana la 200 km/h, si tot nu am trecut de 11 % consum;

    La fel azi cand am venit de la job, mers economic, 5,8, - apoi putin mai sportiv a urcat la 6,4; Mentionez ca pana cum nu am vazut consum cu cifra 5 in fata pe CB, de cand l-am cumparat; Mers, undeva la 70-100 km / h, drumuri judetene, prin localitati, intersectii, sensuri giratorii;

    Am si o teorie:
    Daca inainte am avut un megane 2, 1.5 DCI, si cand am trecut de la Elf la Liquid Moly am simtit o diferenta la consumul de ulei;
    Adica in primii 5000 km, Elful se pastra pe linia de MAX, iar in urmatorii 5 000 km imi consuma cam 350 - 400 ml, am tras concluzia ca isi pierde din proprietati la un moment dat, si ca este mancat de motor;
    Asa ca l-am schimbat cu Liquid Moly; Supriza... zgomotul la motor, s-a atenaut f. putin / nesemnificativ chiar, as putea spune, dar consumul de ulei...0 ml intre shimburi; Cumparam un bidon de 5 L, puneam 4.5 L la schimb, iar data viitoare cumparam un bidon de 4 L, il puneam si completam cu 500 ml de la schimbul anterior , ce ramasese in bidon;

    Deci e clar...

    Aici in schimb cred urmatoarele:
    Castrol fiind o companie f.f. mare, probabil se axeasza pe normele ... "Green" care inseamna emisii reduse, si consum redus de combustibil, celelalte aspecte fiind neglijate.... cum ar fi ungerea si zgomotul produs de motor;
    Intr-un fel are si logica, sunt in tandem (consum redus de carburant/ emisii reduse de noxe) ; (ulei cu vascozitate slaba / ungere precara/ zgomot motor pronuntat )

    Aral fiind o companie mica, fara pretentii in comparatie cu Castrol, probabil ca nu-s asa de '' fruntasi'' pe partea de ''GREEN'', si merg pe buna traditie a companiilor mai mici si care produc de calitate;

    Va zic, poate consuma un litru mai multa motorina cu uleiul Aral (nu stiu ce sa zic aici, mi se pare cam deplasta idee daca ma gandesc, sa fie asa mare diferenta de consum combustibil doar din diferenta de uleiuri...!!?? dar asa am observat ) dar motorul era extrem de silentios, cu cel putin 3db mai jos zgomotul; Si mai rafinat;

    Concluzie:
    Ulei de la companii mai micute, care n-au fost atinse de globalizare/implementarea ''Green'', si musai din DE, si atunci nu mai mergi cu zomot de TDI;... poti spune ca e o electrica; :)
     
    lowlife apreciază asta.
  20. Alex845

    Alex845 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 /3.0 55tfsi /2018
    eu am pus ulei Audi la benzinar , luat de la epiesa , motorul suna la fel , nu am observat diferente de consum , in general o conduc in S desi modul dinamic imi pare supersuficient uneori chiar si cel auto , reactioneaza imediat ca si cum e in sport . La mine e primul Stronic dupa bmw si simt ca reactioneaza mai bine sau cel putin imi place mai mult . Simpatica si A6 , farurile Matrix schimba joaca seara , dar in oras nu stiu daca le simti la treaba , in afara pe drumuri prost luminate sunt f eficiente. De aspect nu mai vorbim . E bine ca te-au primit la 14k pana la schimb , in cazul meu mi-au spus ca daca masina nu da vreo avertizare pot sa plec si sa revin doar cand zice masina ceva :))). Eu care ma asteptam sa discutam un plan de service, sa vedem istoricul masinii , ce mentenanta , eventuale recall sunt nici nu am avut cu cine sa discut ,obisnuit de 10 ani cu o alta atitudine am evitat comentariile si m-am refugiat la un service . Sa o stapanesti sanatos si fara incidente .
     
    Ultima editare: 19 Oct 2021
    liquid_dimi apreciază asta.

Distribuie pagina asta