Salut tuturor, Dupa 6 ani cu Audi A6 C5 am facut mult dorita schimbare : Audi A7 4G8 2014 3,0 TFSI Imediat i-am facut Stage 1 APR + un Xpipe Se misca si se aude bine foarte bine, mai ales dupa upgrade ! Sfaturi, pareri, observatii sunt binevenite ! P.S. Locuiesc in USA
Bine ai venit si mult succes cu noua achizitie, o sa-ti aduca multe bucurii ! . Pacat ca nu ne-ai aratat si C5-ul, vad ca esti in US, ma gandesc ca ai avut o motorizare destul de faina si pe C5.
Mulțam. @mik15 acum vine si C5-ul. Iinca il mai am, nu m-am putut desparti de el. Este un 3.0 V6 aspirat, bulletproof toata masina. Doar jantele si planetarele fata am schimbat la ea in 6 ani.
@marius83 - Ai sarit vreo 2 pasi, de la A6 C5 la A7 4G8 e ceva diferenta Felicitari de achizitie ! Ambele-s foarte faine ! Pacat ca nu ai descoperit forumul acum 5 ani ne povesteai mai multe despre A6 C5, avem pe forum cativa pasionati a modelului in sine. Asteptam feedback pe parcurs...Daca crezi ca va mai ramane mult timp in familie si A6-le ii poti face topic separat.
Faine ambele mașini, să te bucuri sănătos de ele. A7 e altceva oricum...și motorizarea e interesantă.
Si eu sunt in cautare de 3.0TFSI dar ma axez pe modelele mai vechi, unde exista cutie tiptronic. Ce cifra ai scos cu Stage 1 ? 430-450 hp ? Te duci mai departe cu filtrul de aer+tubulatura, fulie compresor, clapeta de acceleratie mai mare, racire imbunatatita, etc. sau ti-e frica de S-Tronic care deja e vestita pentru problemele la mechatronic si ambreiaje ? Cu distributia cum stai ? Am impresia ca la motoarele de 333 cai au din fabrica cele 2 supape raspunzatoare de desamorsarea distributiei sub separatorul de ulei, in loc de suruburi oarbe. Stiu ca in US mai toate 3.0TFSI au avut recall pentru intinzatoare+patine superiore, in 90% din cazuri stiu ca intinzatorul de pe partea soferului da probleme.
@audi66 Salut Baietii de la APR mi-au zis ca e 400 cp rated, sincer acum regret ca nu am mers cu IE (integrated engineering) care e mult mai agresiv la tune Masina e cu totul alta dupa stage 1, nu sunt sigur daca voi merge si cu stage 2 + ultracharger (indecis) sigur am sa fac un TCU tuning, test pipes cu siguranta, catalizatoarele sunt foarte restrictive Astept un intake de la IE care e backordered (vine luna viitoare)o sa fac un video dupa ce il instalez posibil o sa mai castig 10-15 cp de acolo Eu am varianta 3.0T cu 310 cp, nu am avut nicio problema cu intinzatorul Transmisia la fel, nu am avut nici o problema pana acum (eu am masina de doar 11.000 mile) sper sa o tina tot asa, dar am prieten cu stage 2+ A6 500 cp+ care ii da de-i sar capacele fara probleme, 3.0T e un motor bulletproof in general Daca vrei sa -ti iei 3.0 T recomand. Nu ai sa regreti P.S.: Daca o sa-ti iei fa-ti tuning la IE daca poti
Felicitări pentru achiziție ! Foarte frumoasa mașina. legat de putere încerca sa o măsori pe un dyno Maha și ai sa fi suprins dacă sare de 380 de cai la motor . Tu ești un caz fericit la 11 mii de km , dar sunt ceva probleme pe platforma asta . Norocul mare e cutia Tiptronic mult mai fiabila . In rest talpa , benzina și ulei la 5 k