1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A7 3.0 TFSI - proiect !

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de jooopy1, 8 Noi 2020.

  1. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Foarte bune piese aceste furtune, schimba enorm feedback-ul franei si adauga senzatie de siguranta.:beerchug:
     
    jooopy1 apreciază asta.
  2. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Astăzi ceva nou .. un upgrade la ultima versiune ECU 0008 , și un Stage 2+ dynamic de la 034 Motorsport !
     
    stefan550, bubu182 și seby2376 apreciază asta.
  3. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Ceva impresii, masuratori dragy etc? :D
     
  4. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Din păcat nu am apucat , am condus 40 de km ușor sa “” acomodeze softul “ i-am dat o talpa pe românește de mi-au bubuit downpipe-ul stânga dreapta . Pare mult mai agresiva , ca și timpi nu ma pot pronunța încă .
    Și la celălat 3.0 T , am reușit sa-i rup cardanul tot ieri , cadouri de mos :)
     
  5. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Având onoare sa o duc la mecanic pentru dowpipe-uri , am constanta ca toba intermediara sărise din coliere și am scapăt ieftin .
    Cu ocazia aceasta s- au montat și cauciurile de iarna , s-a făcut unghiul , și am reușit sa pun și furtunasele de frâna care au schimbat total senzația pedalei .
    Și fiind la maxim cu modificările și neavând ce sa mai fac la ea , ma gândesc sa o scot la târg și sa ma uit după un alt proiect .
     
    AudiFannn, asusx51r și bubu182 apreciază asta.
  6. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Între timp i-am mai schimbat sondele Lambda care “ aveau draci pe ele “ una mai facea figuri uneori așa ca le-am schimbat pe ambele, erau puțin afumate .
    Și o poza de ieri 31.01.22 spălată de mine, nu ma gândeam ca iese așa.
     
    Peto, Kox, cogdao și încă o persoană apreciază asta.
  7. CZR

    CZR 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 R, 2.0 TFSI, 540CP/640Nm
    Notabil este cand realizezi puterile astea safe, fara methanol, fara E85, fara ambele fulii schimbate, totul pe un motor stock/nedesfacut. La fel si racirea, tot stock.
    Ca romanilor le plac "build"-urile inutile, asta-i alta poveste.

    dyno-stage3.png
     
  8. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    @CZR
    Pare ca ați muncit ceva sa scoateți cifre mai mari, dar totuși , un 0-402 mai ales ca e o mașina care pune putere jos.
    In al 2-le-a rând cifrele sunt cifre, rezultate sunt pe circuit, dragy (acolo se văd numerele reale, in timp și nu neaparat cifre de dyno)
    Si nu in ultimul rând - putere la roata, pierderea este mult prea mare (de + 200 de cai) ceva nu e bine acolo.
    Vad ca nu v-a priit deloc comentariul meu, ca după multe luni sa veniți cu 2 fise dyno (care nu însemna nimic). Postați un 0-402, greutatea la mașina și după, jos pălăria .

    P.S.:
    La cifrele respective fără răcire, vara la +35 e mașina de o pedala sau un run și după, mai dispar 100 de cai pentru ca intra in protecție (probabil face 85 de grade pe admise).
     
    Mocanu.adi apreciază asta.
  9. CZR

    CZR 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 R, 2.0 TFSI, 540CP/640Nm
    Chiar are rost? Merite deranjul sa o masuram si pe strada doar pentru a continua o discutie inutila urmata de "sigur ati dat jos kg din ea, merge cu benzina de curse" si alte afirmatii de genul?
    Azi am vazut mesajul, azi am raspuns. Mi-a placut afirmatia cu "soft de raft". Curios de unde atitudinea, zice bine @Ionut Stancu
     
  10. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Adevărat, nu merita deranjul sa o măsurați pe strada. Aveți cifrele dyno din care reies 300 de cai la roata , care ajung pe asfalt. Cum ai menționat, nu are rost sa continuam discuția.
     
  11. CZR

    CZR 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Golf 7 R, 2.0 TFSI, 540CP/640Nm
    Corect. Astea sunt stage 2 de 480cp fiecare (cu o singura fulie schimbata + admisie)

    WhatsApp Image 2022-03-20 at 3.39.23 PM.jpeg WhatsApp Image 2022-03-20 at 3.39.05 PM.jpeg

    Weekend frumos!
     
    jooopy1 apreciază asta.
  12. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Absolut total de acord cu cele menționate de tine..
    Oricum..la pomul lăudat nu se merge cu sacul.
     
    jooopy1 apreciază asta.
  13. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Fiind nemulțumit de actualele Downpipe-uri , am decis sa le schimb ( îmi pierdea puțin pe la una din Suduri , și materialul era cam fragil )

    Pe partea de cutie am decis sa pun un tampon fix , care sa nu mai permită balans deloc la accelerări si decelerări.

    Și dacă tot suntem la +15 grade , scoatem de la magazie Cup 2-ul .
     
    Tundra Silviu, Kox și bubu182 apreciază asta.
  14. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Ca tot nu am mai postat , între timp :
    Vreme frumoasa , soare , in drum spre o destinație cu mult soare pe la frumoasa viteza de +270 scutul de sub bara care nu era prins cum trebuie , a decis sa se dezintegreze pe sub mașina luând cu el și o bucata din oala dreapta ( smulsa la propiu )
    Câteva mici upgrade-uri / mentenanța - curea noua compresor , pe dedesubt au venit o droaie de powerflex ( care au schimbat ținuta de drum , in special accelerația la plecarea după loc ( totuși cand stau in coloana / semafor fiind foarte dur tamponul de la cutie am o mică Vibrație (tampon negru de circuit )
    Și ultimul upgrade: un soft nou la cutie tot marca ( 034 Motorsport ) dacă pana acum am testat peste 15 softuri pe DSG și diverse mașini avute, pot spune ca acesta e cu totul altceva , rafinat la maxim , trecerile între viteze sunt ca la multitronic pe confort plus o grămada de “ futures” reglezi din tempomat advance launch , 2 steps launch , etc … plus ca între timp m-am jucat puțin și cu softurile disponibile pentru Motor .
     
    Peto și Mitiy apreciază asta.
  15. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Ca .. vara și plimbări , am găsit puțin timp sa mai pun 1-2 poze , mici update-URI
    - un alt sistem dedicat de răcire doar pentru Supercharged
    -contra aripa , mică mare parte pasager , ( mai lipsește cea mică din scut șofer .
    -scut bara fata
    - curea Supercharged care patina - doar 3 mii km , s-au manacat canelurile.
    - revizie ulei și filtre

    și câteva pozici
     
    AudiFannn apreciază asta.
  16. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Ce trece timpul , un an de la ultima postare și doar 4000 de km . Între timp, mașina a mers impecabil cu precădere , o lipsa de Boost după ce am scos-o de la hibernare pe 5500-7500 rpm nu mai aveam putere . După lungi investigații cureaua compromisului aluneca la turații mari . Așa ca astăzi in ziua postării , s-a făcut un mic schimb de ulei și o curea mult așteptata din Kevlar pusă pe mașina . A revenit la viața , a plus un filtru de aer care arată ca după război .
     
    stefan550 apreciază asta.
  17. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Si undeva la 6 luni de la ultimul post , ca na , vara a fost dedicată coupe-lui , am zis sa scot ragalia de la hibernat , și pentru ca vine frigul . Am zis ca o baterie noua și in rând de bujii , scăpăm de frig .
     
    bobalex18 și stefan550 apreciază asta.

Distribuie pagina asta