1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A7 3.0 TFSI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de MARRIUS24, 30 Sep 2014.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Observ ca vine din China, calitatea nu poate fi alta decat cea de plastic casant, ca orice alte elemente aftermarket de caroserie din materie plastic comercializate in Romania. Deci sfatul meu ar fi, de evitat. :)
     
  2. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    M-am interesat mai bine si intr-adevar nu e mare afacere. Per total tot kitul cred ca iese mai scump, au taxe vamale si cum ai spus si tu audi66 calitatea probabil lasa de dorit
     
  3. KLAU

    KLAU 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8E 2004 AVF quattro
    Eu am avut o problema cu acc la a7, calculatorul se afla sub bancheta spate,firele sunt usor de masurat,unul e master,celalalt e slave, daca ai nevoie de schema, da-mi pm, e pacat daca le ai sa nu functioneze.Din pacate apoi trebuie calibrare care trebuie facuta la reprezentanta, cost aprox 1200 ron la PBV
     
  4. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Salut , mersi frumos de info.
    Toate operațiunile au fost făcute ( calculator , fire , can etc etc) problema mea e de la radare , le-am achiziționat de curând iar acum urmează programarea la reprezentanta, destul de scumpa operațiunea de calibrare :(
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Un cost estimativ pentru adaptarea lor ?
    Cat a costat 1buc radar ?
     
  6. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    A trecut ceva timp de cand nu am mai postat , prea multe nu s-au intamplat:)
    De curand masina a trecut la Revo stage 1+ , modificarile sunt :

    -fulie compresor schimbata
    -soft motor
    -soft cutie S-tronic
    -admisie CAI Injen
    -evacuare completa Kline ( cu sistem de valve pentru alegerea sunetului :D )

    Estimez puterea masini la +460 cp in functie de combustibil
     
    Ultima editare: 27 Oct 2015
  7. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Sa le stapanesti sanatos. Si ceva poze cu masina? Ce difuzor ai ales? Cel de S7 sau altceva?
     
  8. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Mulțumesc , am ales difuzorul de S7
    Pregătesc un filmulet și poze :)
     
  9. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Super! Abia astept sa vad pozele si clipul. Tare mult ma gandesc si eu acum la un A7.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Bravo Marius :thumbs-up:
    Inca regret cand vad ce faci tu cu ea ca nu am optat pt 3.0 tfsi desi era un plan
    Asteptam pozele
     
  11. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Hai cu pozele macar, daca filmuletul nu e gata :))
    Ce diametru au tipsurile la evacuare?
     
  12. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    mai avem de centrat sectiunea finalelor si de tras furtunul de vacuum pentru activarea clapetelor
     
  13. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Arata bine. Din poze par sa fie de 100 mm tipsurile :)
     
  14. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
  15. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Fruuuumos sună!!!
     
  16. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Foarte tare!!!!!!!!
     
  17. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Am avut emotii cu evacuarea , 3.0 tfsi este un motor aspirat la baza si este foarte greu de obtinut un sunet placut in limita decibelilor , cu valvele inchise evacuarea devine mult mai silentioasa.

    imi mai ramane sa instalez un kit de racire pentru compresor si lista e completa dpmdv
    nu am vrut sa ma abat prea mult de linia OEM S-line , singurul compromis fiind fusta de S7
     
  18. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Nu mai pui niste poze/clipuri?
     
  19. sebi24

    sebi24 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2014
    Locație:
    Dej
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TFSI 2009
    Marius catalizatoarele le-ai schimbat?
     
  20. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Salut , nu am modificat nimic la galerii si cataliazatoare
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta