1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A8 D2 - 2.5 TDI - porneste greu - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de crystyy, 8 Iun 2011.

  1. crystyy 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 2.5TDI, 2000.
    De circa 2 luni detin un Audi A8, 2.5 TDI. 180 CP, an 2000, problemele masini au aparut imediat cum am scoso din service dupa remedierea numeroaselor garnituri ce nu mai etansau cum trebuie si curgea ulei peste tot, problema este ca atunci cand motoru este rece porneste la sfert de cheie dar cand este cald porneste foarte greu, tin sa mentionez ca inainte de interventia asupra motorului pornirea erea la sfert de cheie si la rece cat si la cald. Apelez la ClubAudi in ideia ca s-a mai lovit cineva de aceasta problema si ma poate ajuta cu niste sfaturi.
    Urmeaza in curand sa revin si cu poze la sectiunea utilizatori noi1
    Multumesc anticipat!
     
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Verifica cu testerul avansul din pompa. Sigur ii dereglat.
     
  3. crystyy 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 2.5TDI, 2000.
    Avansu din pompa a fost facut si la fel porneste.
     
    Ultima editare: 9 Iun 2011
  4. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    verifica releele din cutia in care se afla si ECU-ul , eu am avut unul din relee oxidat.
     
    Ultima editare: 9 Iun 2011
  5. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Un test cu vag-com i-ai facut ? Ai stocate ceva erori ?
     
  6. crystyy 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 2.5TDI, 2000.
    I-am facut test si nu imi da nici-o eroare iar releele au fost verificate si sunt ok, nu au oxid sunt perfect functionale.
     
  7. vladndr

    vladndr 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI
    Aceeasi problema am avut si eu la 2.0 TDI 140 cai(A3 2008). La rece pornea la sfert de cheie, la cald invartea 2-3 secunde pana pornea. Azi am dus-o la reprezentanta si au depistat ca era senzorul de turatie(sau pozitie, nu mai stiu exact) de la axul cu came. L-am schimbat si acum o ia la sfert de cheie si la cald si la rece.
    Sper sa ajute
    Numai bine
     
  8. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
  9. Marginean Bogdan MRG

    Marginean Bogdan MRG 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Ajaccio
    Masina:
    Audi A8 D2 2.5 TDI 1997
    Intrebare

    Salutare tuturor membrilor si posesorilor de audi.
    Am si eu o mica problema: am A8 D2 2.5 tdi an 1997 care dupa ce am ramas fara combustibil nu mai vrea sa porneasca. Bun problema cu motorina o stiam. Dupa un consum de aproximativ 55-60 de litri raman fara motorina practic, teoretic mai este in rezervor dar dupa ce am bagat motorina (plin) am amorsat instalatia am aerisit si a pornit greu. Ok si asta dar nu merge bine nici cum.
    Ma ajuta cineva cu o idee ? S-a mai lovit cineva de asa ceva ? stiu ca atunci cand se strica pompa in rezervor e problema cu modelele acestea indiferent de motorizare. In plus nu se accelereaza. Am pus masina p test. Absolut tot functioneaza, pedala de acceleratie, nu-mi da diferenta de presiune la injectoare, in momentul in care nu este pornita pe test presiunea de motorina imi indica 687 de mbar si valoare efectiva ar fi 900 si ceva, nu stiu exact acum dar pot sa va spun exact (in cazul in care este cineva foarte bine documentat).
    Cand o pornesc presiunea la mototrina creste 1200-1300 si valoare efectiva este tot aia. Eu tiind sa cred ca toata problema vine din spate din rezervor.
    Intrebarea este: stie cineva cum functioneaza pompa acolo ? Cand trebuie sa vina curent si cand nu. Mentionez ca masina a fost desfacuta bucatele, totul nou pe ea si cand spun totul este TOT.
    Am rulat 2600 km si m-am lovit de treaba asta. Acei 2600 de km i-am rulat facand plinul din aproximativ 400 in 400 de km. Stiam de problema cu pompele si am vrut sa evit ceea ce tocmai s-a intamplat. Credeam ca merg am testat si surpriza nu merg. Trebuia o data si o data sa vad. Ma ajuta cineva cu o idee ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Oct 2012
  10. miramira 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI quattro 2001
    La mine de vreo 2 luni nu a vrut odata sa porneasca. Am pornit-o cu o pompa de amorsat, foarte greu si a mers vreo 4-5 zile, dupa care iar nu a mai vrut, iar am pornit-o tot cu pompa de amorsat ca ramane fara motorina in filtru si pompa.
    Si asa ma chinuie de 2 luni, nimeni nu stie ce are, pe test doar "senzor nivel combustibil". Nimeni nu intelege de ce porneste la sfert 4 zile si a 5-a nu.
    Am inlocuit filtru,furtunele de la injectoare, 2 bujii , baterie noua, de cele mai multe ori a -2 a zi dupa ce alimentez nu porneste. Imediat dupa ce porneste merge perfect motorul, nu tremura deloc. Daca cineva are vreo idee ,va rog sa ma ajutati. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Ian 2013
  11. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Poate te ajuta,am avut un asemenea caz de pornire cu probleme cand si cand la A8 ,2.5 si am gasit pana la urma ca,tragea aer fals si se dezamorsa pompa,pe la conducta care alimenteaza webasto.Conducta respectiva iese din rezervor pe langa cele 2 conducte de tur si retur,din carcasa pompei din rezervor.La mine era crapata carcasa pe langa conducta respectiva.
     
  12. miramira 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI quattro 2001
    Remediere

    Ar putea fi la fel si la mine, unde sa ma uit exact, cum ai rezolvat tu, a trebuit sa scoti afara pompa aia de transfer ca eu am incercat sa o scot sa ma uit pe acolo si nu am reusit. M-am saturat sa dau bani la service-uri de 2 luni si nici o rezolvare. Numai bine ! Multumesc !
     
  13. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Adevarul este ca au trecut cativa ani buni de atunci,dar stiu ca am lucrat in portbagaj pe partea dreapta acolo era o canistra rotunda alba in rezervor ,din ea trage pompa de injectie si pe o conducta subtire si webasto.Returul intra tot aici iar canistra era alimentata cu ajutorul pompei din rezervor.Am sa caut ceva schema ,poate ne ajuta.
     
  14. miramira 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI quattro 2001
    Nu imi dau seama care este conducta de la webasto , am turul si returul cu furtune si din singurul surub de pe capacul ala mai iesa ceva ca un furtun mic dar din plastic,aia sa fie . Multumesc mult pentru ajutor !
     
  15. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Da ala este ,cel subtire din plastic.
     
  16. miramira 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI quattro 2001
    Multumesc, o sa mai uit si acolo cat de curand.
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca porneste bine cand e rece dar greu cand e cald incearca inainte de a porni sa scoti mufa de la senzorul de temperatura a apei. Sper sa va fie de folos.
     
  18. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    pai are vro legatura senzoru ala cu pornirea la cald ??? eu iam pus nou ca nu imi indica apa in bord si sa fie stricat?
     
  19. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Sau mai poti incerca pe un tester injectorul cu fir . La a mea aveam aceleasi simptome la rece pornea dar la cald nici vorba , doar dupa ce invartea bine la automat si ma refer ca ma chinuia 2-3 min pana reusam sa o pornesc , problema la injectorul meu era partea electronica fiind arsa nu mai raspundea la ce incerca sa faca calculatorul . Sau du-te la cineva care se ocupa cu reconditionat injectoare doar ca sa-ti verifice continuitatea la circuit scotand mufa si verificand cu un aparat pe lamele . Tot ce ti-am spus am facut la a mea si acum porneste perfect . Despre temperatura s-ar putea sa ai mufa de la senzor scoasa cum am avut-o si eu .
     
    Ultima editare: 14 Mar 2013
  20. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    eu am toate mufele bagate dar am sa. incerc si chestia cu injectorul cu fir sa vad daca are vro probelema... iti multumesc pt sfat
     

Distribuie pagina asta