In Essen, Germania, are loc Techno Clasica, cel mai important Salon de masini clasice, unde Audi a prezentat 7 modele. Intre acestea: castigatorul Le Mans 2008 R10 TDI, Audi Type C "Alpine Champion" din 1919, Audi 100 model 1982 si Audi Sport quattro S1 "Pikes Peak", cel care a facut denumirea quattro celebra. In foto, Audi 225 Front Roadster din 1935 si Audi quattro Spyder, concept prezentat la Frankfurt Motor Show 1991
putin istorie audi Iata un filmulet gasit pe youtube care ar il vad a fi interesant. Poate sunt si persoane care nu au vazut clipul http://www.youtube.com/watch?v=GP3c2wHxrNg Enjoy!
Audi Centennial Timepiece 100 ani de AUDI: - Un ceas cu bratara automatic cu tachometru - conceput de Audi Design, realizat de Chronoswiss; - inspiratia: ceasurile de bord utilizate de audi pe modelele antebelice; - v-a fii produs in 100 de exemplare ( oare de ce?!) din care 35 din platina si restul de 65 din aur alb; - pretul pt. platina este de 24.900 EUR, iar pentru aur alb, doar 14.900 EUR, comenzi la: Audi quattro GmbH on (+49 (0) 841 89 46 599) sau quattro@audi-shop.de (va rog nu incercati sa obtineti discount...)
100 ani de AUDI Cateva modele clasice dezvaluite (din nou) cu ocazia celor 100 de ani de istorie neintrerupta... comentariile sunt de prisos.
Daca tot se vorbeste despre istoria Audi as vrea sa postez si eu 20 de lucruri ce le-am aflat mai nou despre aparitia si existenta acestei masini. In caz de postez aiurea si nu are valoare sau de a mai scris cineva aceste lucruri rog moderatorii sa stearga postul 1. Multi sustin ca AUDI este un acronim care deriva din "Auto Union Deutschland Ingolstadt". Gresit. 2. Numele companiei a aparut in 1909, cand August Horch, fondatorul sau, a fost fortat sa iasa din cadrul acesteia. Acesta a continuat insa sa faca masini sub brandul Horch, dar a fost dat in judecata. Intr-o reuniune de familie, fiul lui August Horch a venit cu ideea de a utiliza termenul latin Audi. 3. Horch inseamna, in germana, "Asculta!". Audi inseamna, in latina, "Asculta!". 4. August Horch a fost inginerul cu ajutorul caruia Karl Benz a dezvoltat prima masina din lume, Motorwagen, in 1886. 5. Mai tarziu, in 1932, Audi s-a aliat din nou cu Horch, dar si cu DKW si Wanderer, formand Auto Union. In acel moment a aparut pentru prima data logo-ul cu patru cercuri. 6. Acestea reprezinta cele patru marci unite: primul e Audi, al doilea e DKW, al treilea e Horch iar al patrulea e Wanderer. 7. Sloganul Audi este "Vorsprung durch Technik", adica "Progres prin tehnologie". Este utilizat din 1970 de Audi in toate campaniile sale publicitare. 8. Sloganul a devenit atat de cunoscut incat a fost utilizat in filme. Intr-unul dintre episoadele serialului "Only Fools and Horses" (1986), un personaj masculin spune aceasta replica atunci cand o femeie de origine germana sa pregateste sa nasca. 9. Daca va place muzica de calitate, incercati cu incredere "Vorsprung Dyk Technik" - Paul van Dyk. Acelasi slogan apare in versurile piesei Zooropa (U2) sau ale melodiei Parklife (Blur). 10. Audi este primul producator german care a lansat o masina cu volanul pe partea stanga: Type K (1921). Pana atunci, in toate modelele teutone, soferul avea pozitie centrala. 11. Audi a ajuns la Ingolstadt in 1949, dupa ce rusii au demolat toate uzinele Auto Union in urma razboiului. 12. Auto Union a apartinut, pentru 6 ani, companiei Daimler (1958-1964). Volkswagen a cumparat ulterior compania si a redenumit-o Audi. 13. Primele modele Audi au fst denumite in functie de puterea dezvoltata de motoarele lor. Astfel au aparut Audi 50, Audi 80 sau Audi Super90 14. Quattro este o denumire inregistrata de Audi si folosita la denumirea tehnologiei sau sistemelor de tractiune integrala de pe modelele sale. Denumirea a debutat in 1980. 15. Quattro se scrie de fapt "quattro", fara majuscula. Litera mica deriva din faptul ca termenul cu majuscula ilustra modelul cu acelasi nume lansat de Audi in 1980. Iar Audi a vrut sa faca diferenta dintre sistem si numele acestui model. 16. Audi este primul constructor auto care a organizat un crash-test. Se intampla in 1938. 17. Audi R8, cel mai agresiv model al gamei actuale, este "umplut" cu piele la interior. Numarul cusaturilor este de exact 36.520. Cifra este identica in fiecare exemplar. 18. Audi a fost, in 1997, primul producator european care a lansat pe piata un model hibrid: A4 Avant. 19. in 2006, Audi a reusit prima victorie la Le Mans cu un model motorizat de un propulsor diesel. Motorul V12 a modelului R10 TDI a reusit un consum de 41 de litri/100 km. Un motor pe benzina reuseste abia 50-60 de litri/100 km in conditii de cursa la Le Mans. 20. Intre filmele care au subliniat calitatile dinamice ale modelelor Audi se numara Ronin (1998 - Audi S8), Layer Cake (2004 - Audi RS6 Avant), Transporter 2 si Transporter 3 (Audi A8 W12), Taken (2008 - Audi A3) sau Iron Man (2008 - Audi R8)
cu ocazia ceremoniei celor 100 de ani ce va avea loc pe 16 iulie, audi vor lansa un nou model. se presupune ca fie este vorba de audi RS5 fie R8 Targa. http://www.worldcarfans.com/9090424...stery-model-unveiling-scheduled-for-july-16th
RS5 sau R8 Targa sunt produse de nisa pe care nu stiu cat le ajuta in vanzari o lansare la Aniversarea de 100 de ani. Poate A5 Sportback?
nici nu cred ca celebrarea a 100 de ani se va face cu lansarea unui model ce ar genera volum de vanzari in viitor. un asemenea eveniment in mod normal ar trebui celebrat cu un model ce ar lasa asistenta cu gura cascata si RS5 sau R8 Targa ar fi super ok pt o astfel de situatie.
haideti sa va zic varianta care mi-ar placea cel mai mult cu masina surpriza lansata pe 16 iulie. posibil ca un audi ce se va numi RS5 sa nu apara niciodata pe piata si masina ce a fost vazuta deseori a fi testata sa fie de fapt un mulaj dupa Audi Urquattro. in fapt audi sa fi folosit niste spoilere ce te duc la rs5 si forma caroseriei sa fie de fapt un pic diferita. ur quattro ce ar putea apare, va fi complet construit din aluminiu si va cantari aprox 1400 kg avand sub capota un V6 3.0 cu doua turbine ce va dezvolta 425 cp. asta il va face mai rapid ca R8 V8 fsi si mai rapid ca RS6 V10 fsi si destul de aproape de R8-V10. e posibil ca audi sa lucreze de ani buni la acest model. in astfel de conditii, un RS5 nu-si va mai avea rostul si este f posibil ca audi sa fi jucat la cacealma cu acest audi RS5. in fond, ei au anuntat lansarea unui model surpriza. un RS5 sau un A5 sportback nici o surpriza nu e. in plus de asta, au circulat numeroase zvonuri ca urmatoarele generatii de S4 si S5 vor avea caroserie de aluminiu si maxim 1400kg +motoare de doi litri turbo de aproape 300cp si astfel masinile vor fi mai rapide cu mult fata de actualele generatii+un handling de rigoare. sursele postului meu: http://www.germancarblog.com/2009/04/audi-a5-quattro-sport-revival-of-ur.html http://www.germancarblog.com/2009/04/audi-launching-new-model-to-celebrate.html http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-16-2009_887826.html http://www.autoblog.com/tag/UrQuattro/ http://www.autoblog.com/2009/03/27/retro-comparo-fourtitude-puts-s5-against-ur-quattro/ ar fi f logic ca sarbatorirea a 100 de ani de istorie sa insemne readucerea la viata a unei masini mai vechi.
daca tot e surpriza, eu merg pe lansarea cu un an mai devreme decat se anuntase a lui A1 Sursa: Fourtitude
Ceremonia de aniversare a celor 100 de ani, din 16 iulie, va fi deschisa de Cancelarul German Angela Merkel Aniversarile vor dura 4 zile, timp in care vor exista printre altele concerte ale pianistului chinez Lang Lang, ale Frankfurt Neue Philharmonic Harmony, concert al Die Fantastische Vier (in 17 iulie), un Old Danube Ring demonstrativ pentru fanii motorsportului ( cu Audi din seriile DTM, STW, LeMans R8. R10 TDI, R15 TDI etc), concert cu Simfonia a IX-a de Beethoven in 19 iulie urmat de un foc de artificii la final Tot in 16 iulie seful Audi, Rupert Stadler, va lansa un nou model in prezenta a 2500 de invitati Tinand cont ca-s 2500 de invitati imi retrag presupunerea cu A1 si merg pe noul A8 prezentat en avant de Frankfurt
cica au fost invitati si fotbalistii +staff-ul de la bayern, real, barca si milan. audi are contract cu aceste cluburi si le furnizeaza masini gratis( off ce viata !!!) pt a-si imbunatati imaginea marcii.
Autobild a trecut in revista canditatii pentru lansarea din 16 iulie, de la marea aniversare a celor 100 de ani Audi. Avand in vedere numarul mare de modele aflate in teste finale, in 16 iulie ar putea fi lansat oricare din urmatoarele: - A1 (conceptul are deja multe luni de la aparitie, iar la prezentarea de la Salonul de la Paris 2008 a fost descris ca fiind 95% din modelul de serie) - RS3 (surprins de ceva vreme pe Nurburgring, nu pare totusi gata de lansare) - A5 Sportback (masina este practic gata, a fost surprinsa in fotografii spion aproape nedeghizata) - RS 5 (testata de mai multe luni, e gata de a intra in productie) - Q3 (model anuntat de mai multa vreme, despre care Elmundo sustine ca va fi prezent si la Salonul Auto de la Barcelona din mai) - R8 Targa (versiunea decapotabila a lui R8 a fost fotografiata de mai multe luni pe diverse circuite) - A7 (versiunea concept, denumita Audi Sportback, a avut mare succes la Detroit, iar fotografii cu versiunea de serie in teste in America au fost publicate inca din ianuarie) - A8 (urmatoarea generatie a navei-amiral ar putea fi un model bun de lansarea in fata a 2500 de invitati, insa fusese anuntata pentru Frankfurt in toamna) http://www.autobild.de/artikel/100-jahre-audi_895434.html
Audi Cup 2009 Audi aniverseaza cei 100 de ani si prin organizarea unei Cupe la fotbal, la care spectatorii vor admira evolutia unor staruri precum Cristiano Ronaldo sau Kaká Aceasta deoarece in cele 2 zile de competitie se vor intalni Bayern München, Manchester United, AC Milan si Boca Juniors Audi Cup 2009 se va desfasura pe Allianz Arena din Munchen in 29-30 iulie www.audicup.com
din 2012 A5 Quattro Sport http://www.sport.ro/masini/foto-audi-scoate-asul-din-maneca-noul-a5-quattro-sport.html