Dupa ce a aparut la diverse saloane auto sub forma de concept (Frankfurt 2009 http://www.clubaudi.ro/stiri-auto-generale/11729-iaa-frankfurt-septembrie-2009-a.html#post147398 sau Detroit 2010 http://www.clubaudi.ro/stiri-auto-generale/13977-detroit-naias-2010-a.html#post179649) Audi e-tron pare gata de productie Numele de e-tron nu va fi exclusiv al unui model, ci va fi alocat tutoror modelelor cu propulsie electrica (la fel cum denumirea quattro apartine tututor modelelor 4x4) A fost prezentata inclusiv o varianta A1 e-tron. Insa, pana la aflarea denumirii oficiale, sa ne referim la Audi e-tron ca fiind modelul bazat pe caroseria lui R8 Masina a fost surprinsa in teste de strada in Germania. Cu cateva saptamani inainte ca Mercedes AMG sa lanseze varianta electrica a SLS, Audi pare ca a pregatit raspunsul. Sursa: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/252907/audi_etron_scooped.html
Odata si odata trebuie sa ne debarasam de nebunia si murdaria petrolului. E bine ca si cei de la Audi recunosc.
toti recunosc totusi este departe ziua in care aceste masini vor deveni affordable pentru toata lumea Sincer este greu de inteles....cum ramane cu milioanele de camioane,cu avioanele care polueaza de 10 ori mai mult,,,,,,si nu vom putea trai fara ele... atunci ma intreb care este rostul acestor masini care au un pret mare si care sunt adresate unei categori sociale.....cum vad ei ca salveaza planeta!!! felicitari Audi pt aceasta masina......mai bine mai tarziu decit deloc
Audi R8 e-tron a facut o demonstratie la Le Mans 2010 Pentru anul viitor Audi a anuntat ca masina ce va concura la Le Mans va fi hibrida Mai multe informatii si fotografii pe http://forums.fourtitude.com/entry.php?87-Audi-Laps-Le-Mans-with-R8-e-tron-Prototype
Audi e-tron va fi produs de quattro GmbH in Neckarsulm, incepand cu sfarsitul lui 2012 Modelul e-tron prezentat demonstrativ la Le Mans este aproape de ceea ce se va produce la Neckarsulm ca prima masina sport electrica 4.43 m lungime, 1.90 m latime si 1.25 m inaltime. Ampatament de 2.65 m. Bateria plasata central in spatele cockpitului duce la o distributie a greutatii perfecta, de 42:58 intre fata si spate 230 kW/313 CP si o acceleratie de la 0 la 100 in 4.8 secunde, cu o viteza maxima limitata la 250 km/h Incarcatul bateriei dureaza 2.5 ore Sursa: Audi Olanda citata de audiblog.nl
e-tron a fost inscris de Audi pentru a participa la Silvretta E-Auto Rally in Austria, o competitie dedicata vehiculelor cu propulsie electrica http://www.autoblog.com/2010/07/09/audi-r8-e-tron-entered-in-road-rally/
Audi e-tron castiga Silvretta E-Auto Rally din Austria. Mai multe detalii si fotografii de la eveniment: http://www.dubdaily.com/?p=25011
Ceva imi spune ca la cursa asta cu masini electrice s-a condus mai mult in stil granny decat racing. Nu stiu, dar as vrea sa vad un filmulet ceva.
Nu gasesc un video ... Au fost doua sectiuni, una destinata masinilor clasice si una celor electrice. Audi a castigat la 0,5 secunde de locul doi, asa ca pare sa fi fost o cursa stransa Mercedes de exemplu a inscris 3 masini in cursa, un Smart electric drive, un B-class F-cell si, cel mai important, concurentul direct al lui e-tron, SLS AMG E-cell. SLS AMG E-cell va intra in productie inaintea lui e-tron, in cateva saptamani, deci practic e o masina definitivata, nu ca e-tron, inca in teste http://www.youtube.com/watch?v=_8yNuoctcVk&feature=player_embedded
Video: R8 e-tron castigator la Silvretta: http://www.youtube.com/watch?v=dst_nZn4zyk&feature=player_embedded
Imi place sigla cu high-voltage. La locomotive se interzice urcarea pe capota existand riscul de electrocutare, la audi se interzice sa se intre sub masina pentru a nu fi electrocutati . Super masina si mai ales sistemul de transmisie. Spatele trage numai electric.
Impresionant , frumos ce a realizat Audi. Unpic off-topic. Primul E-tron concept ( daca nu ma insel poate fi asta ) Are 4 motoare electrice datele fiind: 360HP si 2000NM Prima data am crezut ca e gluma , dar am vazut video-uri si documente + e-mail de la Audi sa fiu sigur )
La Salonul Auto de la Shanghai Audi va prezenta un A3 e-tron Concept. Motorul electric va dezvolta 136 CP si 270 Nm. 11,2 secunde pentru 0-100 km/h si viteza maxima de 145 km/h Incarcarea bateriei la reteaua normala de electricitate dureaza 9 ore, iar autonomia este de 140 km
A1 e-tron a castigat concursul pentru masini electrice, ce se tine anual la Sivretta (anul trecut a fost R8 e-tron) http://www.youtube.com/watch?v=6yfH1NgUHbc&feature=player_embedded