1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi - istorie in timp

Discuție în 'Stiri Audi' creată de lucian190, 7 Ian 2009.

  1. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    m-am gindit evident inspirat de catre un coleg sa facem cite un arbore genealogic in timp pentru fiecare tip de masina in parte. eu cred ca orice lucru trebuie sa aiba o istorie de unde a inceput si unde a ajuns. (inclusiv situl nostru - infintare, an, ziua, tata, mama, etc.). fara istorie esti un nimeni oriunde te-ai duce sau orice ai face mai devreme sau mai tirziu cineva va intreba. deci rog un moderator sau administrator sa faca o sectiune noua care sa se intituleze chiar asa ISTORIA MODELULUI AUDI A6 ; ISTORIA MODELULUI AUDI A4; ISTORIA MODELULUI AUDI A8 ; etc. care sa fie postata pe prima pagina. iar daca credeti ca este bine eu o vad prima sectiune si dupa celelalte sectiuni dar, cum credeti si voi ca este mai bine. in sectiunea fiecarui tip de masina / model de Audi cite or fi ele, fiecare dintre noi sa caute, ataseze, gaseasca, poze numai cu modelul masinii respective (poze cit mai vechi chiar primul model si pina in zilele noastre 2009). nici un scurt istoric al sitului nu ar fi rau asa ca o prefata introductiva. eu zic ca merita sa facem asa ceva si cei ce stiu mai putin vor vedea evolutia in timp a modelului masinii lor. ce ziceti domnilor? sper sa raspundeti + celor propuse de mine. va fi o sectiune super. cu multumiri lucian.
     
    Ultima editare: 7 Ian 2009
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Eu zic ca e frumos.
    Sunt pt.
    Eventual sa fie facut Sticky
     
  3. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    ciudat

    mai am rabdare. am crezut ca este un segment important dar...............cum doriti. nu vreau sa ma impun eu. doar am propus.
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ..ideea e buna insa nu e usor sa faci asa ceva .Un inginer de la Audi ar sti mult mai multe decat noi.
    Ce pot spune eu este ca pe A4 cateva motoare cu turbina 1.8T au copiat motorul ADR de 1.8i. si ADP-ul de 1.6 multe piese fiind indentice desigur cu exceptia a tot ce este legat de turbina.
    ADR-ul si ADP-ul are sigur un descendent un Audi 80 insa nu stiu care ..banuiesc ca un motor aspirat cu 16 valve.
    La A4 tdi-uri de asemenea exista toate se trag din Audi 80 multe dintre piese sunt identice pe A4 tdi..insa care pe care nu stiu , asta poate naste si polemici :)


    ...asta se poate face nu este usor si costa :)..insa nu va avea acuratetea unui inginer cu o vechime de 30 de ani de la Audi.
     
    Ultima editare: 8 Ian 2009
  5. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Si eu sunt pentru. Ideea este foarte buna.
    Iulian, pentru a face un istoric al modelelor audi nu cred ca este nevoie sa se intre in detalii atat de avansate, cum ar fi solutii tehnice si mecanice foarte detaliate.
    O sursa buna pentru fiecare model in parte cred ca ar fi Wikipedia.
     
  6. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Suna bine ! Incep sa ma documentez ! :)
     
  7. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    asa

    asa va vreau domnilor. scurt, cuprinzator si intotdeauna la obiect. si eu sunt de parere ca nu are rost sa intram prea mult in detalii si mai bine sa fie poze cit mai multe cu toate modelele in timp. cine are sa se uite intii daca nu deja este pusa respectiva poza.dar mai intii sa faca cineva aceasta sectiune!!!
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Da nu au rostul detaliile tehnice ci simplu motorizari si normal poze.
    Foarte frumos ca lumea se aduna. Asa e aici,incet da sigur.
    Alex ai teme;)
     
  9. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Uite aici un inceput: A6/100
    Mie wikipedia mi se pare o sursa ok de informatii, nu cred ca putem reinventa roata. Totusi ar putea fi traduse informatiile de acolo, si eventual postate mai structurat (dace se poate).
    A4 wikipedia
     
    Ultima editare: 8 Ian 2009
  10. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
  11. Eugen

    Eugen 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    A6 C6
    O idee foarte buna. Ajut cu ce pot :)
     
  12. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Neavand somn, am incercat si eu sa contribui la dezvoltarea acestui topic.
    Am scris cateva randuri si am atasat aici documentul word, pentru ca nu am dorit sa fac un topic nou.

    Insa in cautarile mele de informatii, am gasit si ASTA, cred eu foarte util, si asemanator cu ceea ce s-a vrut sa se faca aici, insa in acelasi timp descurajant pentru ca e nevoie de foarte multa munca (si timp in special) pentru a aduna un numar asa mare de informatii.
     
  13. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    bun

    incepe sa se contureze ceva, ceva si ma bucur ca putem avea un pic de istorie.
     
  14. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    fara comentarii 1

    am gasit niste poze care sper sa va placa ale unor "prosti" care incearca sa construiasca masini. asa ca..............vizionare placuta.
     
  15. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    fara comentarii 2

    continuare istorie
     
  16. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    fara comentarii 3

    vreau sa vedem cu totii un pic de S. F. ca doar uniiiiiiii gindesc nu????
     
  17. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    fara comentarii 4

    inchei cu cele 4 eternele cerculete si evident cu nivel R O M A N I E I de astazi.
     
  18. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    prima pagina din istorie

    Anii 1899-1914
    Putini stiu ca cele 'Patru inele' - simbolul prezent pe fiecare automobil marca Audi - reprezinta semnul distinctiv al unuia dintre cei mai vechi producatori de automobile din Germania. Acesta simbolizeaza fuziunea in 1932 a patru producatori de autovehicule independenti pana la momentul respectiv: Audi, DKW, Horch si Wanderer. Ei se afla la originea actualei AUDI AG.
    Insotiti-ne intr-o incursiune in evolutia automobilului si aparitia marcii Audi.


    1899 Infiintarea uzinelor Horch in Köln

    August Horch (1868 - 1951) a infiintat la 14 noiembrie 1899 in Köln-Ehrenfeld firma A. Horch & Cie. Acolo si-a dezvoltat primul automobil, care a fost terminat la inceputul anului 1901. In martie 1902 a urmat mutarea la Reichenbach in Saxonia si doi ani mai tarziu transformarea intr-o societate pe actiuni, legata de o noua schimbare de sediu. La 10 mai 1904 a fost infiintata uzina de automobile A. Horch & Cie. din Zwickau.

    1901 Primul automobil Horch

    In anul 1901 a circulat primul automobil Horch: era dotat cu un motor orizontal in doi cilindri, cu o putere de circa 4-5 CP. Un piston mic suplimentar in motor urma sa amortizeze vibratiile arborelui cotit. August Horch l-a denumit motor fara socuri. O alta inovatie: carterul motorului din aliaj usor, un pionierat in constructia de automobile.

    1904 Infiintarea unei societati pe actiuni

    Dupa infiintarea in anul 1899 in Köln si mutarea in 1902 la Reichenbach in Saxonia, primele succese ale automobilelor Horch au demonstrat necesitatea extinderii fabricii. August Horch s-a decis la recomandarea partenerilor de afaceri sa infiinteze o societate pe actiuni. Un teren nou a fost gasit la Zwickau. In anul 1904 a inceput fabricatia si astfel se puneau bazele lungi traditii in constructia automobilelor la Zwickau.

    1906 Neckarsulm: Traditie in constructia de automobile

    In anul 1906 a aparut 'Sulmobil'-ul, un vehicul pe trei roti cu un motor de motocicleta de 3,5 CP. 'Sulmobil'-ul insa nu s-a putut impune, astfel ca inca din acelasi an a inceput productia primului 'automobil original din Neckarsulm' cu un motor de 1308 cmc cu patru cilindri si 10 CP.

    1907 Originea DKW

    In anul 1904 Jörgen Skafte Rasmussen s-a lansat in afaceri cu o intreprindere de armaturi pentru instalatii de producere a aburului. In 1906, a cumparat o filatura in Zschopau in Muntii Metalici din Saxonia. In 1907 a inceput productia. In timpul primului razboi mondial, Rasmussen a lucrat la un automobil cu aburi, fapt care sta la baza celor trei initiale devenite simbolul marcii DKW (Dampfkraftwagen).

    1909 Horch devine Audi

    In anul 1909 au aparut neintelegeri intre August Horch si Consiliul de Administratie al uzinelor de automobile A. Horch & Cie. Horch a parasit intreprinderea fondata de el. La scurt timp, la 16 iulie 1909, a infiintat in acelasi oras o a doua intreprindere, uzinele de automobile Horch GmbH. Litigiul privind numele a fost pierdut de Horch. Solutia problemei: traducerea numelui sau ("horch"= asculta, auzi) in latina ("audi"). La 25 aprilie 1910 noua denumire a firmei, Audiwerke GmbH, a obtinut personalitate juridica.

    1913 Primul automobil Wanderer

    In anul 1912, a fost testat primul automobil Wanderer cu un motor in patru cilindri de 5/12 CP; in 1913 a inceput productia de serie. Abia aparut pe piata, micul automobil Wanderer a devenit vedeta operetei 'Papusica' de Jean Gilbert. Melodia principala a fost un hit: 'Papusica, tu esti lumina ochilor mei, papusica te iubesc asa de mult.' De atunci, micul Wanderer a fost denumit mereu 'Papusica' (Puppchen).

    1914 August Horch castiga cursa Alpilor

    Una din cursele cele mai cunoscute ale acelor ani a fost Cursa Internationala a Alpilor Austrieci. In anul 1911 August Horch a participat pentru prima data la aceasta cursa cu un Audi si a castigat locul intai. Acest lucru l-a incurajat si, intre anii 1912 si 1914, a concurat impreuna cu o echipa Audi in aceasta competitie. Rezultatele nu au intarziat sa apara: in toti cei trei ani Audi a castigat premiul pe echipe. La 27 iunie 1914 pilotilor Audi le-a fost inmanata Cupa Alpilor, ca urmare a celor trei victorii consecutive.
     
  19. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    modele

    sper sa va placa
     
  20. stcaro

    stcaro 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi 80/b4 avant motor 2.0(abk) benzina din 1994,116cp

Distribuie pagina asta