1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi preconizeaza 5 noi modele ecologice, inclusiv electrice

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 18 Ian 2009.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi a aprobat noua strategie de a construi in viitorul apropiat o gama de automobile ecologice.

    Planul a primit unda verde înainte de Crăciun şi va da naştere la o familie de autoturisme "ecologice", cu emisii scăzute de CO2 , numite intern de la E1 la E5 şi care includ de la masini mici de oras la masini sport

    La mijlocul lunii decembrie 2008, a fost aprobat proiectul numit E1 - raspunsul Audi la initiativa similara a rivalului BMW, numita de acestia "Project i" - o gama inovatoare de modele cu emisii reduse.

    Iata ceea ce echipa de R & D la Ingolstadt are in vedere in completarea gamei existente:

    Audi E1: cel mai mic model eco va fi si cel mai curat şi se bazează pe viitoarea platforma de modele a grupului Volkswagen numita NSF (new small family). Aceasta este în esenţă un mini bazat pe conceptul VW Up, modificat insa la caroserie si la interior, si care va fi dotat initial cu motoare de capacitate mica, benzina si diesel, iar ulterior cu un motor electric.

    Audi E2: Nu toate modelele eco ale Audi vor fi plictisitoare: modelul E2 are la baza reinterpretarea conceptului VW BlueSport prezentat la Detroit in aceasta luna, model sport cu motor central gandit a ameninta pozitia detinuta pe piata de Mazda MX5 in acest moment.
    Atuurile acestui model vor fi o foarte buna aerodinamica, caroserie ultra usoara si motoare mici de la un 1.2 FSI (75bhp/110Nm) la 1.2 TDI (75bhp/180Nm).
    Motorul electric aditional e o opţiune, dar cum un kilowatt oră costă între 400 euro şi 1000 euro in functie de tehnologie, bateria ce ar trebui sa alimenteze un motor electric de 60 de cai, cu o autonomie de 100 km ar adăuga cel puţin 5000 euro la pretul total - iar Audi considera ca este prea mult pentru aceasta clasa de modele.

    Audi E3: este Audi A2 renascut. Se va folosi din nou intensiv aluminiul, si va imparti platforma tehnica MQB cu urmatoarea generatie de A3 ce va fi lansata in 2011.

    Audi E4: are la baza conceptul Audi Roadjet, lansat in 2006 la Detroit dar asupra caruia s-a asternut apoi tacerea. Acest concept flexibil, cu plafon inalt, combina capacitatea de incarcare a unui minivan cu dinamica unui sportback. Un model hibrid este de asemenea avut in vedere.

    Audi E5: Acest model este tot unul sport, nu se cunosc detalii de design sau platforma folosita, pentru ca fiind ultimul din aceasta gama eco nu este avut in vedere a se lansa pana in 2014. Tinta lui este de a demonstra ca emisiile ultra-reduse de carbon si platformele ultra-usoare nu sunt incompatibile cu comportamentul sportiv, si se are in vedere si o versiune S.

    Atat BMW prin Project i, cat si Mercedes prin proiectul GUC intentioneaza sa creeze noi produse ultra-ecologice iar raspunsul Audi pleaca de la o evolutie a Audi Spaceframe Technology (ASF) folosita in prezent. Este foarte probabil ca Audi sa isi sarbatoreasca centenarul implinit in 2009 prin lansarea unui concept E.

    Sursa: CAR Magazine
     
  2. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Multumim de info ! Foarte interesant materialul !
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...acestea sunt anunturile oficiale proiectele adevarate sunt la top-secret.
    Sa treci direct la electric ar fi un dezastru ptr industria mondiala petroliera,
    pentru colectarea impozitelor la state,ptr tarile arabe etc ...lista poate continua.

    Speranta mea ramane piata asiatica ptr electric ,ei au spart multe piete din diferite domenii de ce nu ar urma si cea auto?:)
     
  4. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Industria petroliera nu moare asa usor, de la cateva masini mici cu autonomie scazuta. Vor trece multi ani pana se va dezvolta conceptul electric incat sa fie aplicat pe scara larga. Si oricum raman camioane, avioane, vapoare si multe altele bazate pe petrol.
     
  5. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Nu moare asa usor,dar treptat ne indreptam spre inevitabil. Peste cateva generatii sunetul unui V8 va fi doar o poveste,sau o inregistrare...e trist
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Daca se aplica ce au sub taraba toti marii prodicatori auto in maxim un an litrul de combustibil scade la 1/2.

    Haideti sa va spun un lucru care nu stiu cati il stiu:
    Aici in Franta producerea si folosirea de biocarburanti este interzisa si se face inchisoare:)
    ...dehh taranii pe aici folosesc ulei de rapita si floarea soarelui filtrat la tractoare,camioane diesel desigur la negru.


    off-topic: trecerea de la scavie la industrializare sa facut cu morti si raniti,
    nu bag mana in foc ca trecerea de la petrol-gaze la electric,eolian etc o sa se faca foarte pasnic.;)
     
  7. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    cum ar putea arata unele modele din viitoarea gama E
     
  8. lin67

    lin67 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 101cp anul 2003
    ulei de rapita

    Fratilor,masinile noastre A4 tdi merg si cu ulei de rapita???? Eu am avut un golf si si in cartea tehnica scria ca merge cu biodiesel adica ulei de rapita.Audi merg cu biodiesel???? stie cineva????
     

Distribuie pagina asta