1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi Q7 3.0tdi S line

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Motanelul, 19 Sep 2019.

  1. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Salutare Club Audi ,

    Prima postare pe acest forum , pana acum am postat numai pe vwforum (Actual posesor de Q7 si Golf 6 tsi , fost posesor de Touareg VR6 , golf 6 tdi ,scirocco tsi , golf 5 mpi , golf 4 mpi, golf 4 gti ) ….cred ca sunt oarecum fan VAG J).

    Pana acum am folosit forumurile (atat cele de vag cat si a altor marci detinute ) pentru a tine un log al masinii , cu bune si rele , cu costuri si pareri (subiective ) ..iar pentru ca am fost banat permanent (pentru ca am avut neobrazarea ca touaregul poate sa mearga cu 200km/h) se pare ca va trebui sa raman numai pe Audi !

    In orice caz, atasez cateva poze cu Q7 , este un S line din 2008 , 3.0tdi BUG 233 cp , la mine a ajuns fix in ziua in care a implinit 200 000km .Dotarile sunt decente …deocamdata imi e dor de sunetul de la VR6 , dieselul e mutulica (Touaregul a stat la mine aproape un an , timp in care am facut in jur de 38-40k km si nici dupa atati km nu m-am saturat de sunetul VR6-ului )

    IMG_9527.JPEG
     
    Oudi, mik15, MarianMaxx și alți 2 apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ei bine, acest Q7 cu motorul BUG te duce la 225km/h cu roti de 20"... garantat. :)
    Daca vrei sa auzi si mai frumos motorul, da jos buretele izolant de sub capacul de la motor ca si asa sigur este uscat si se rupe.

    Bine ai venit si hai cu pozele alea! :sign_welcome:
     
    bobalex18 și Motanelul apreciază asta.
  3. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Ceva mai multe poze cu Q7 :

    IMG_9517.JPEG IMG_9518.JPEG IMG_9524.JPEG IMG_9506.JPEG IMG_9582.JPEG IMG_9581.JPEG IMG_9601.JPEG IMG_9589.JPEG IMG_9469.JPEG
     
  4. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    @MarianMaxx - Buretele e deja jos :D,exact cum ai spus era sfaramat ...nu se compara cu sunetul benzinarului , pe Touareg tot r20 aveam , pe Q7 am niste anvelope noi dar de calitate indoielnica...voi merge pe aceleasi anvelope (90% convins ) cu ce am avut pe Touareg (General Grabber AT)

    Ceva mai multe poze si cu fostele atractii :

    IMG_3641.JPEG IMG_2940.JPG IMG_2675.JPEG d.jpg ORG_DSC05563.JPEG IMG_9337.JPG
     
    Marco_audi, Caprita Emanuel, MarianMaxx și alți 4 apreciază asta.
  5. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Monitorizarea de pe acest model e foarte reușită. Sa o stăpânești sănătos
     
    Motanelul apreciază asta.
  6. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Bun ,
    Am scris primele impresii si dupa aia pauza. Revenim ... am fost plecat de langa masina si nu am putut sa o folosesc dar la intoarcere am facut o reparatie care imi statea oarecum pe cap: schimbare distributie. De ce ? Pentru ca nu se auzea corect (cu toate ca toti mecanicii "profesionisti" au zis ca asa se aude motorul asta) nu era un zgomot de lant la pornire cat un zgomot de frecare al plasticului pe lant (masina a fost mai ieftina tocmai datorita acestui zgomot). Asa ca ... schimbare distributie 3.0 tdi:

    IMG_2479.JPEG IMG_2264.JPEG IMG_2366.JPEG IMG_2368.JPEG IMG_2303.JPEG IMG_2718.JPEG IMG_2785.JPEG Capture.PNG

    In poze se vede ca lanturile masinii erau putin mai lungi ca cele noi, foarte putin, neglijabil. Problema insa era una din patine care se rupsese in unul din punctele de prindere de pe metal (putea sa mearga asa masina, patina fiind rupta in partea in care nu mai intindea lantul).

    Am profitat de motorul demontat de pe masina si am schimbat tot ce inseamna garnituri pe el (si ceva senzori greu accesibili)
     
    Alex_WeS, Red_, stefan550 și alți 8 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Spune-le colegilor/userilor faptul ca esti inginer mecanic si ca ti-ai reparat (desfacuta bucati) singur mizeria aia :) de cutia automata DSG in 7 trepte care o ai pe alta masina. Nu inteleg toti abilitatile de care dai dovada si/sau cei care nu te stiu de pe alte forumuri. :)
     
    Alex_WeS, lowlife și stefan550 apreciază asta.
  8. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Cristi ai dreptate ... pe un alt forum am prezentat un rebuild al unui DSG in 7 trepte. Cred ca la topicul ala faci referire si faci o analogie asupra faptului ca nu e tocmai prima reparație făcută in garaj :)
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Felicitari pentru lucrare, mai ales ca a fost efectuata in conditii "modeste"! :applaus:
     
    smurff apreciază asta.
  10. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Da , mi-a lipsit elevatorul ...as fi scos motorul cu tot cu cutie și cadru H ...in rest la scule nu ma zgârcesc
     
  11. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Intre timp s-a mai alaturat un Audi (de data asta benzina) IMG_1433.JPEG IMG_1435.JPEG IMG_1432.JPEG ...daca tot e club Audi sa nu dezamagim :)
    Inainte sa intrebati ..nu am cenzurat numarul ..masina a avut numere preferentiale si tocmai ce erau date jos ...aia era dubluadeziva ramasa
     
    smurff apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa-i topic separat. Merci.
     
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    bravo pentru faptul ca iti bagi nasul in ele si le rezolvi :). A disparut acel zgomot de frecare pe care il aveai inainte? Te astept acum cu rezolvarea la 1.8tfsi cu consumul de ulei, tinand cont ca e prima generatie si sansele sa fie afectat sunt foarte mari.

    Personal 3.0tdi Euro5 mi s-a parut un motor excelent, al meu la 320k km cand l-am dat nu avea niciun zgomot de lant si mergea impecabil, imi e putin dor de el :).

    Bafta in continuare cu proiectele!
     
  14. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Merci ...si mie imi pare 3.0 tdi un motor ok ..si rafinat si echilibrat performate/consum .
    Zgomotul a disparut complet , motorul a primit si ulei de la Motul si e mai silentios ca inainte (avea castrol in el )
    Cat despre 1.8tfsi ...eu nu stiu sa scap de consumul de ulei decat : IMG_9786.JPEG
    IMG_1616.JPEG

    Cu un full engine rebuild si cu upgrade la pistoane si segmenti.... din moment ce s-a dus pe ulei...doar o interventie mecanica il poate pune pe calea dreapta (motorul din poze este un 1.8tfsi de pe A4 gri , identic cu cel de pe a5 )
     
    andyzaharia, K_Man, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    pai da, la asta ma si refeream :), e singura solutie.
     
  16. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Nimic special de raportat ....cam 1000km facuti de la schimbul de distributie , totul e ok ..am scapat si de toate micile scurgeri de ulei .
    Am facut si schimbul de ulei in cutie si grupuri ( am fost la un prieten in garaj...ce BINE e sa lucrezi iar cu elevator ! ) , am mers pe febi pentru cutie si motul in grupuri .
    Urmeaza upgrade-urile pe partea de putere si audio (NU AM NICI MACAR BLUEETOOOTH )
    Touaregul albastru e prieten de offroad (si nu , nu parcasem pe loc special , le potrivisem la unghi cu bordura pentru a le masura )
    79698514_560381741478170_7281452283919859712_n.jpg
    79733575_445584029679885_745059135162155008_n.jpg
    79964304_706046796467780_5746745591568793600_n.jpg
    80319855_946737915726935_7236906244630380544_n.jpg
     
    Alex_WeS, george_gopo, gabitza121 și alți 3 apreciază asta.
  17. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Iesit un pic mai devreme de la munca ....iesit un pic pe iarba (ca nu pot sa ii zic offroad ) .... Michelinurile de pe ea sunt absolut inutile pe iarba ..incepe sa imi placa trenuletul ...



    81234308_586672858560762_8118962746201997312_n.jpg 80068343_461695751396748_4540487525222842368_n.jpg 80114211_608615129948404_4250395435367137280_n.jpg 80771586_505244183678009_8644078478741733376_n.jpg
     
    Adi24, DrLexic, lowlife și alți 2 apreciază asta.
  18. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Ultima iesire cars and caffeine din anul 2019 ..destul de multe Audi-uri prezente, foarte multe rs4 ( si 2x R8 manuale.... targetul de adaugat in garaj w pentru 2020 )
    Intre timp a primit si un detailing interior Q7-le .
    M-am decis si directia pentru upgrade audio si intregare bluetooth , voi merge pe Audison Bit 8.9F , deocamdata in dubii cu difuzoare (focal K2 power sau Audison Voce , sunt putine optiunile in 2 ohm , caut 2 ohm ca sa am mai multa putere din partea amplificatorului . )
    80470648_581649859315657_8582853591088234496_n.jpg 80101597_3389615944445505_7151687169990459392_n.jpg 80105532_746569132486773_9008785235839549440_n.jpg 80789423_641302969738536_906951308840271872_n.jpg 79843865_572390170221943_7901614620517859328_n.jpg 80133690_1193938610805795_5438322400905134080_n.jpg 80282498_491849824786811_8293917942651813888_n.jpg
     
    mik15, stefan550, andyzaharia și alți 3 apreciază asta.
  19. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Pai dacă terminam anul cu cars and Caffeine , începem anul cu același lucru :)
    Am schimbat și becurile , unul din xenoane începuse sa dea semne de oboseala , am pus Night breaker laser 4500k ...superbe !
    Pe 18 Ianuarie apare și Audisonul , iar o data cu el Și insonorizantul .
    Btw ..a schimbat cineva difuzoarele din bord ? Am luat unele de 4 Inch de la micro precision ...sper sa le fac loc ...
    76811BD1-965B-4D55-A9F2-5CDC0A425CFA.jpeg B2155D1C-5C3E-44FF-9EDB-56684D4059EA.jpeg
    6BE3B437-0385-4265-937B-5E9DAD161D4D.jpeg 78FB1EB9-50F8-407F-8D64-CC9F1157B3AB.jpeg
     
    Andu333, bobalex18, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  20. Motanelul

    Motanelul 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2019
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Q7 3.0tdi 2008 , Golf6 1.4tsi 2011
    Am lăsat Q7-le sa își întindă un pic picioarele, am facut o iesire mai lunga sâmbătă (12 ore de condus). Masina se comporta perfect la drum lung. Am plecat complet incarcat pentru depanare (de la ulei, la baterie, de la tubulare la chinga ... întreg garajul), pentru ca am cumpărat o masina nemișcată de anul trecut din vara ... (normal ca le-am purtat degeaba , dar in caz de ceva erau acolo ). Consumul a fost unul foarte bun pentru stilul de mers (8.6%) .
    Dumincă a primit și upgrade la bluetooth. Am ales sa nu schimb MMI pentru ca nu stiu cât voi tine masina. Kit-ul de bluetooth se conectează pe optic și poți utilaza toate comenzile mașinii. Ttotul a fost montat ascuns, microfonul a fost montat in locația de fabrica, in plafoniera.
    Am profitat de ieșire și am făcut și câteva poze la malul marii.

    8565DC82-6D34-47ED-93CD-887A868FAD77.jpeg 6DBD1588-D0E8-4813-A6B0-23640199AE72.jpeg A624D5B4-E863-4575-8315-422F32B6C303.jpeg
     
    Horatius, Ciobanu Cristian, lowlife și alți 5 apreciază asta.

Distribuie pagina asta