1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi Q7 4M 2015

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de firepcmaster, 26 Iul 2020.

  1. firepcmaster

    firepcmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q7 4M, 3.0 CRCT, 2015
    Buna seara,
    Dupa cateva luni de la primul Audi cumparat, am ajuns la o masina de vis ( pentru mine ): Audi Q7 4M, fabricatie 2015.
    Am detinut mai multe masini de-a lungul timpului si de fiecare data am avut tendinta de a cumpara o masina cu optiuni/gadgeturi mai multe decat anterioara, asa am ajuns la aceasta masina, cate un pas, mai mic sau mai mare, la fiecare achizitie.
    Pot sa spun ca masina se afla intr-o stare nu foarte buna optic, cel putin la interior, fiind una din cele mai murdare masini pe care le-am achizitionat, dar se poate drege asta.
    Acum o saptamana a fost cumparata din Bucuresti ( vazuta la distanta ) si adusa pe platforma.
    Pentru achizitie am apelat la o persoana/firma din Bucuresti, specializata pe acest domeniu, pentru verificare. Am primit un raport in care mi-au fost semnalate problemele masinii. Totodata am reusit sa obtin unele informatii legate de istoricul service al masinii, un istoric complet cu revizii si interventii la timp, in reprezentanta.
    Pentru inceput o poza cu masina pe platforma si din fata.
     
    Azlat, Caprita Emanuel, Andu333 și alți 8 apreciază asta.
  2. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Frumoasa masina, dar si culoare. Sa te duca multi km fara probleme.
     
  3. firepcmaster

    firepcmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q7 4M, 3.0 CRCT, 2015
    Saptamana trecuta am facut si primele investitii.
    Anvelopele cu care a venit masina, desi aveau profil bun, erau fabricate in 2008 si aveau dimensiune neconforma, 255 50 R19. Am achizitionat 4 anvelope Bridgestone 255 55 19, DOT 2018. Le-am gasit la un pret de nerefuzat si cu profil de 7mm.
    Jantele sunt aftermarket, asa am cumparat-o si momentan am decis sa raman asa si de la toamna sa pun pe ele anvelope de iarna.
    La primavara cred ca voi trece la roti pe 20 cu anvelope de vara.
    Poze cu anvelopele noi si cele vechi.
    Iar la final cu ea cocotata pe cricuri la vulcanizare.
    Prima investitie anvelope + montaj / echilibrat - 700 Lei.

    Merci de urare Cain.
     
    Oudi și stefan550 apreciază asta.
  4. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.Pune mai multe poze cu ea, chiar daca optic nu arata bine, fa-i o descriere ca la carte(te poti inspira de la alti colegi), peste o perioada o sa fie o placere sa vezi evolutia :)
    Bafta
     
    firepcmaster apreciază asta.
  5. firepcmaster

    firepcmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q7 4M, 3.0 CRCT, 2015
    Urmatorul pas a fost schimbarea placutelor de frana. Uzura 75% fata, 85% spate. Nu au declansat inca senzorii de uzura.
    Am achizitionat senzori si placute fata / spate de la ATE. Cost total 1.500 Lei cu manopera.
    Interesant ca au fost schimbate atat placutele fata spate cat si discurile cu doar 18.000km in urma, conform istoric service Audi. Chiar asa repede se mananca un set de placute de frana ? Discurile in stare aproape noua pe fata, iar pe spate cu un foarte mic cant. Nu au necesitat a fi schimbate.
    Poze cu ele la achizitie, dupa din pacate nu am apucat.
     
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Pai chiar erau tocite, din ce reușesc sa vad in poze. Nu au cum sa se toceasca așa mult în 18.000 km, doar dacă a dat în frane "de toți banii". Dar ce prețuri sunt... si ai luat ATE...
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ba da au. Asa functioneaza inca de la primul Q7 si vad ca inca nu s-au invatat minte.
    Toate Q7-le au franele subdimensionate raportat la gabaritul masinii, este un fapt bine-cunoscut si discutat pe multe forum-uri.
     
    Kspic apreciază asta.
  8. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Da, franele se duc repede. La mine la rev 1 la 29k km placute fata spate, acum la 51k sunt duse 60%, am pus originale.

    La cum se misca masina si cum franeaza pt 2 tone, nu vad care e problema.

    La 90% din suv uri premium, ce chiar se opresc cand apesi pedala de frana gasiti astfel de uzura pe placute.

    Pretul e f bun ce ai tu.

    Iti recomand puternic sa renunti la aftermarket in ce priveste jantele. E foarte periculos sa aia asa ceva pe masina de 2 tone si nu uita ca ai o masina varf de gama, trateaz-o ca atare.

    Mai ales iarna , cand pot fi gropi nebanuite urmate de gheata. Daca ti-a crapat janta, ala esti...
     
    stefan550 apreciază asta.
  9. firepcmaster

    firepcmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q7 4M, 3.0 CRCT, 2015
    Multumesc pentru urari K3nt. O sa pun poze cu masina si o sa enumar dotarile, dar sa le descopar si eu inainte . Par a fi destule.
    Multumesc pentru sfaturi. Urmeaza si jantele, dar mai sunt detalii de pus la punct, inainte de jante.
    Inca din prima zi, cand a ajuns, pe partea din stanga, cand era pornita, se simtea un miros de motorina incinsa. La ridicarea capotei se auzea cum scapa pe langa un injector.
    Urmatorul pas logic a fost schimbarea saibelor de foc la toate injectoarele, suruburile de prindere si oringurile capac chiulasa/injectoare.
    Revizia a fost facuta cu 17.000km inainte asa ca am dechis sa schimb toate filtrele si uleiul. Am mers pe filtre Man si ulei Castrol longlife cu norma VW.
    Cost total inlocuire saibe si revizie cu manopera 2.360 Lei.
     
    mihaicristian și Oudi apreciază asta.
  10. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Iti recomand sa faci revizia undeva pe la 10.000 km si sa scapi de Castrol :). Încearcă Ravenol sau Valvoline, au altă calitate. Sunt mulți colegi aici care au făcut trecere asta.
     
  11. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Sau fa-o la 4000 mile cum recomanda firmele de productie ulei. Hai sa fim seriosi, nici o reprezentanta din lume nu schimba decat la 30k si asta si cand ai garantie, adica EI sunt responsabili.

    Scuze off-topic-ul dar nu prea stim sa intretinem masina by the book si multi dorei de colt isi dau cu parerea pt ca vor mai multi bani!
     
    bobalex18 apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu cu revizii la 30k nu ajungeam sigur la 700k km. Deci, nu degeaba e vorba aia, cum iti asterni asa dormi.
    Depinde cat de mult vrei sa protejezi motorul si distributia (cand e pe lant).
     
    lowlife, Iulian06, stefan550 și alți 3 apreciază asta.
  13. firepcmaster

    firepcmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q7 4M, 3.0 CRCT, 2015
    Va multumesc de sfaturi si recomandari. O sa le iau in considerare desigur, dar si experienta mea anterioara si informatiile de care internetul este plin, bineinteles trecute prin filtru propriu :).
    Pana atunci astept cuminte pana cand masina v-a fi intr-o forma perfecta mecanic si optic ( optic cel putin la interior ).
    Revin cu update-uri zilele urmatoare.
     
  14. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Dorelul de la VW (cel de pe partea de proiectare motoare) a decis ca se poate ajunge la un compromis, adica sa mergi 30.000 km cu un ulei in intervalul de schimb flexibil, dar a pus si niste conditii pentru asta.

    whatsapp_image_2020-02-28_at_12-22-11.jpg

    Acestea fiind spuse, doreii ca mine si ca altii de pe forum sau mai bine spus care vor sa va scuteasca pe voi sa bagati multi bani in reparatii va recomanda sa utilizati fluidele nu la un maxim admis de catre producatorul masinii (in anumite conditii imposibil de atins in Romania) ci dupa un interval de bun simt care sa nu va afecteze investitia (masina) si nici buzunarul (nu e cazul sa bagati avioane americane de fluide asa cum se tot plange pe unele forumuri din Romania)

    Pe scurt, masina ta din fabrica, de la prima umplere pleaca cu un ulei care se presupune ca ar fi Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W30.
    Uleiul original nu a fost facut niciodata cu reteta Castrol ci (conform unor surse) cu reteta Aral
    Uleiul original VW 5W30 504 507 a disparut si a fost inlocuit cu 0W30 fabricat (asa cum se banuieste) de Shell (cel de prima umplere). Daca folosesti acel ulei, este super ok, exista si variante mai bune, dar e ok.

    Aici ma opresc, nu vreau sa il supar pe Cristi aiurea cu discutiile despre uleiuri.

    Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea !
     
    lowlife, 911turbo, cata181 și alți 10 apreciază asta.
  15. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    firepcmasters stiu mașina destul de bine.

    1. Se schimbă plăcuțele la sub 30.000 km. Dar ciudat cu discurile.
    2. Vezi că e o informare pe ceva tacheți/arbore. Sper că ai garanție.
    3. Mașină are senzor de calitate a uleiului si iti spune/te anunta masina cand sa schimbi uleiul. Motoarele noi au senzor care monitorizează calitatea/viața uleiului. E și pe Octavia, e și pe Audi și pe Honda. Lucrează diferit dar e același principiu. Daca cumva "arzi" uleiul mai repede te anunță că trebuie să mergi la schimbat de zeamă. Fa schimburile de ulei ca la manual fara griji.
     
    firepcmaster și mirceacml apreciază asta.
  16. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Hai mai spune-ne cum ti se pare masina, ce dotari misto mai are, cum e saltul la suv-ul mare Audi...
     
  17. firepcmaster

    firepcmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q7 4M, 3.0 CRCT, 2015
    Merci @lucianmarius pentru schimbarea in directia corecta a topicului.
    Din pacate nu am apucat sa circul foarte mult cu ea, doar un drum pana la Cluj-Napoca.
    Chiar inainte sa fac trecerea spre Q7 am citit cam tot ce am gasit despre acest model, iar unul dintre topicuri ( din Romania , care de altfel sunt foarte putine ) a fost al tau si iti multumesc ca ai impartasit experienta ta.
    Pot sa spun ca este cea mai confortabila masina pe care am condus-o pana in acest moment. Pentru mine este o masina de vis.
    Nu am luat in considerare achizitia unui Audi Q7 decat in urma cu maxim 1 luna jumate. Am avut o incercare de a cumpara un Touareg prin februarie dar, din fericire :) , a esuat.
    Totodata nu am nici o experienta anterioara la volanul unui SUV din aceasta clasa, asa ca primele experiente au fost fantastice
    Principalele motive pentru care am cumparat acest model sunt confortul si pretul.
    Cele doua motive pentru care am cumparat masina aceasta sunt dotarile si pretul.
    Am deschis acest topic fiind constient ca am cumparat o masina care nu se afla intr-o stare perfecta, dar care poate ajunge foarte aproape de acea stare, in deplinatatea informatiilor culese si cu asumarea costurilor, mari spre foarte mari, de exploatare, intretinere si reparatie.
    O sa descriu masina in detaliu dar si pozele de dupa detailing.
     
    ASebastian, mihaicristian și stefan550 apreciază asta.
  18. firepcmaster

    firepcmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q7 4M, 3.0 CRCT, 2015
    Si daca tot am ramas peste program la serviciu, am zis sa fac si descrierea masinii.
    Este un Audi Q7, fabricatie 2015, motorizare 3.0 diesel 272 cai, 158.000 km, cu urmatoarele specificatii interesante ( pentru mine ):
    - faruri Led si stopuri cu semnalizare dinamica ( tanjeam dupa semnalizarea dinamica de cateva luni :D );
    - virtual cockpit - prima data cand am vazut unul live iar prima impresie a fost ca e prea inclinat, adica partea de jos e prea bagata inauntru, dar m-am linistit rapid - un gadget misto;
    - trapa panoramica, interiorul pare/este mai luminos si cel mai fericit pasager datorita acestui "accesoriu" este fetita mea, dar si ea se plictiseste repede totusi - ca punct negativ este caldura atunci cand uiti sa inchizi parasolarul;
    - pachetul de lumini interioare cu tot felul de luminite colorate dar fara sa ma fi jucat prea mult cu ele - un gadget fain, din nou;
    - pilot automat adaptiv - l-am folosit foarte putin pana acum, dar functia follow to stop este foarte tare, sau cum se zice face toti banii;
    - functie de mentinere a benzii de circulatie este iarasi un deliciu, alaturi de pilotul automat adaptiv - neasteptat de bine mentine banda ( autostrada fac referire doar );
    - nightvision, doar am deschis o singura data sa vad daca functioneaza - probabil o fi utila pe drumurile de tara sau prin zonele cu padure;
    - camere 360 grade - prima data cand am folosit un astfel de sistem si pare misto sa il ai, nu stiu daca e neaparat necesar si lateral, dar e bine ca e :);
    - functia de parcare automata - sunt curios sa o folosesc, probabil doar sa vad cum merge, dar cine stie, daca merge prea bine sa nu cumva sa devin dependent;
    - interior piele valcona - imi place foarte mult culoarea, nu sunt fan bej si negru am tot avut, iar aceasta culoare in tenta de gri este, pentru mine, perfecta;
    - scaunele fata electrice, cu memorie, atat pentru sofer cat si pentru pasager;
    - ventilatie si incalzire pentru scaunele fata, pentru mine, sunt un must have, din 2014 cand am descoperit scaunele ventilate;
    - masaj si o gramada de reglaje pentru scaunele fata, un adevarat deliciu , acum vre-o 4 ani credeam ca sunt baliverne, adica ce masaj poate sa iti faca - ei bine, va zic eu, conteaza ce crede sotia :)))), asa ce e necesar;
    - MMI plus touch x y z etc... ? sau sistemul de infotaiment foarte util cu acea rotita si butoanele din jur, alaturi de touch, este chiar in top cel mai bun folosit de mine pana acum ( poate doar la mercedes generatia noua este mai bun ) - imi place ca ecranul se poate ascunde, si mai ales ca "lucreaza" pe multe functii cu virtual cockpit-ul;
    - suspensia pneumatica, primul autoturism condus cu aceasta optiune, dar face toti banii;
    - keyless entry - da, pot sa zic ca nu mi-as mai lua fara, de cand am descoperit prima data optiunea asta - de ce ? Comoditatea :)
    P.S. ca bonus optiunea de deschidere a portagajului cu piciorul este foarte tare si poate cea mai fara rateu experimentata pana acum;
    - soft close usi - eee, asta e o mare grozavie, inutila daca ai si alte masini fara, pentru ca vei tranti usile la masina cu soft close si vei lasa usile intredeschise la restul ;
    - climatic confort/acoustic windscreen ( asa cred ca sunt toate ?), cu incalzire, din experienta este super util, dar nu am idee cum functioneaza la Audi, adica cat este de eficienta incalzirea, neavand ocazia sa il testez;
    - Heated and heat-reflecting/acoustic glass and privacy glass (dark-tinted windows) - asta cred ca tradus inseamna "geamuri fumurii", cert este ca imi place cum suna in engleza ;
    - sistem audi Bose 3D Surround Sound, suna bine, recomand - am mai avut un Bose in trecutul apropiat si era foarte tare comparativ cu ce avusem inainte;
    - climatronic pe 4 zone - l-am mai folosit si cred ca este avantaj in spate, nu stiu neaparat daca este necesar sa fie despartite zonele spate, dar clar este bine pentru un plus de ventilatie vara;
    - Digital TV , asta mi s-a parut tare, ma si vedeam uitandu-ma la vre-un serial, in caz ca raman incuiat afara din casa - sincer nu am folosit dar acum am devenit curios;
    - garage door opener, oare o functiona si la portile clasice ? , acum trebuie sa cheltui bani si pe niste brate electrice de deschidere a portii :sly:;
    - carlig de remorcare retractabil , asta chiar e o optiune utila , ma refer la carlig in sine, nu la faptul ca trebuie sa fie automat, mai ales ca mi-as dori sa plimb vre-o bicicleta cu mine, dar de fapt cred ca am mai mult dorinta de a cumpara o rulota, mega rulota, ca oricum poate tracta 3.500 kg :cool:;
    - vre-o cateva "presensuri" si sisteme de protectie pietoni, etc... plus alte optiuni care nu mi-au sarit in ochi sau sunt uzuale.
    Multe din optiunile de mai sus le-am avut si anterior, dar nu atatea in acelasi loc si atat de bine facute. Calitatea interiorului, a ansamblarii, mi-a placut foarte mult.
    Ce nu are si stiu ca mi-ar fi util, din experiena: perdelute soare la usile spate si headup display.
    Ce imi doresc sa aduc in plus: incalzire auxiliara/stationara.
    Si cateva poze, de dupa detailing.
     
    Ultima editare: 7 Sep 2020
    mihaicristian, Oudi, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  19. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Masina ta este foarte dotata. Poti sa te uiti la niste trimuri interioare lemn si piano black sau ce iti place tie, in combinatie cu pielea Valcona duc masina la urmatorul nivel de lux.

    Simti nevoia de upgrade faruri la matrix?
     
  20. firepcmaster

    firepcmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2020
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q7 4M, 3.0 CRCT, 2015
    Daca mi-as fi dorit sa aiba si matrix ? Cred ca da.
    Daca ii duc lipsa sau nevoie de upgrade ? Nu, pentru ca nu stiu cum e cu matrix si sincer nu am facut mai mult de 100 metri cu masina pe timp de noapte, deci nu stiu nici cum e fara matrix :)
     
    Caprita Emanuel apreciază asta.

Distribuie pagina asta