1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi R15 TDI va debuta in cursa de la Sebring

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 10 Feb 2009.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi a anuntat ca prima cursa oficiala a lui R15 TDI va fi la Sebring in 21 martie.

    Doua R15 TDI vor participa la celebra cursa de anduranta de 12 ore de la Sebring, Florida, ca un test si repetitie generala inaintea cursei de la LeMans din iunie 2009.

    Noul R15 va avea parte de numeroase imbunatatiri fata de precedentul R10, de care difera semnificativ, si a trecut cu bine testele initiale.

    Dr. Wolfgang Ullrich, seful Audi Motorsport, considera ca "până în prezent, R15 TDI a realizat ceea ce am aşteptat de la el" iar cursa de la Sebring, fiind foarte grea, este una potrivita pentru a descoperi chiar si cele mai mici puncte slabe.

    Audi a castigat de 8 ori cursa de la Sebring, ultima oara in 2007
     
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi a dat publicitatii primele fotografii oficiale ale R15
     
  3. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Urmasul revolutionarului R10 TDI a fost prezentat oficial cu o saptamana si jumatate inainte de a-si face debutul in cursa de 12 ore de la Sebring, lasandu-le totodata adversarilor destul timp la dispozitie pentru a-l studia anterior startului celebrei competitii de la Le Mans.

    Aceasta va avea loc pe 13 iunie, iar Audi pare mai decis ca niciodata sa-si continuie senzationala serie de victorii.

    Compania din Ingolstadt a inregistrat opt victorii in ultimele noua curse de la Le Mans (singurul an in care nu a
    izbandit fiind... cel in care nu a participat, 2003 fiind randul prototipul Bentley Speed 8 sa iasa la rampa), iar misiunea de a obtine izbanda cu numarul noua ar fi devenit extrem de grea pe masura ce modelul R10 “imbatranea” si, mai important, adversarii sai faceau progrese vizibile.

    Ca urmare, Audi a decis sa inlocuiasca triplul castigator al celebrei competitii de 24 de ore cu o masina aproape complet noua, ce are in prim plan un V10 TDI mai compact, mai usor si mai ecnomic decat agregatul cu 12 cilindri.

    Eliminarea celor doi cilindri, pe de alta parte, nu a afectat cu nimic nivelul performantelor, reprezentantii echipei germane declarand ca motorul produce peste 600 CP si un cuplu maxim de peste 1.050 Nm; in plus, el are un raspuns mai bun la input-urile pilotului, gratie revizuirii functionarii sistemelor de injectie si supraalimentare.

    R15 TDI este mai aerodinamic decat R10 TDI si beneficiaza de cateva solutii inedite pentru reducerea masei proprii. Preferata noastra este bateria litiu-ion, mai puternica si mai usoara decat una obisnuita, ce alimenteaza un sistem electric pus in slujba unor blocuri optice cu tehnologie LED (o alta premiera absoluta). Asadar – “Lights, camera, action”... Audi R15TDI

    Sursa:Auto.ro
     
    Ultima editare: 15 Mar 2009

Distribuie pagina asta