1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi R4

Discuție în 'Stiri Audi' creată de Adrian, 12 Iun 2007.

  1. Adrian

    Adrian Administrator Staff Member

    Înscris:
    8 Iun 2007
    Locație:
    Earth
    Masina:
    cu gandul la un Audi A8 W12 450hp ;)
    Audi doreste sa lanseze in anul 2010, modelul R4, un competitor serios pentru BMW Z4 2009. Acesta va fi conceput in colaborare cu o alta companie din grupul Volkswagen, probabil Seat. Audi R4 va fi construit pe o platforma total noua si va veni in variante doar cu doua locuri. R4 va beneficia de mai multe motorizari, in top situandu-se un motor V6 de 280-300 cai putere. Probabil vor fi aceleasi motoare care sunt acum pe Porsche Cayman si Boxter, acestia nefiind considerati competitori pentru viitorul R4.

    Problema cu noul R4 va fi pozitionarea lui, intre TT si R8, acesta "muscand" o parte din segmentul R8. Audi R4 va fi mai puternic decat un TT, dar sub R8 (V8 - 412 cai putere). Pentru cei care nu isi permit acum un R8 (peste 100.000 euro), noul R4 (estimat la 40.000-50.000 euro) va fi o optiune foarte buna. Audi R4 va face 0-100 km/h in mai putin de 5.5s si va atinge o viteza maxima de 250 km/h (limitata electronic).

    Pe aceeasi platforma cu R4 va fi construit si un coupe Seat, care probabil va fi cel mai scump automobil Seat din istorie (aprox. 40.000$), modelul fiind limitat la 6000 de unitati.

    Audi R4 va fi lansat in 2010, atat in varianta coupe cat si roadster.
     
    Ultima editare: 12 Iun 2007
  2. alecS3

    alecS3 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2007
    Locație:
    San Marino
    Masina:
    Audi S3 2.0 TFSI - 265 CP Quattro (2007)
    super !

    intre timp va intra in scena noul RS5 4.2 - 450 CP , V8
     
  3. alecS3

    alecS3 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2007
    Locație:
    San Marino
    Masina:
    Audi S3 2.0 TFSI - 265 CP Quattro (2007)
    incep sa ma gandesc tot mai mult la R4 .. pacat ca nu prea sunt fotografii pe net :(
     
  4. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    frumos rau acest R4 :hi:
     
  5. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    Este ceva special in adevaratul sens al cuvantului ...... :hubbahubba:
     
  6. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Beeeton

    E suparat rau R4.... :hubbahubba:
     
  7. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Pana in 2010 am si eu leasing la masina mea si poate imi cumpar un R4... DA DA sigur :):):)
     
  8. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Audi se pare că a prins gustul supercar-urilor şi după hitul R8 mai pregăteşte un model şi mai mic. De fapt, lansarea unui supercar mai mic nu este doar iniţiativa Audi, ci are la bază raţionamente economice în primul rând. Se ştie că folosirea platformelor comune este un lucru cât se poate de avantajos pentru părţile implicate. Din acest motiv constructorul din Ingolstadt bate palma cu Porsche şi fiecare îşi va îmbogăţi gama cu noi modele.

    Audi obţine modelul R4, iar Porsche câştigă o nouă platformă pentru modele sale mici. Mai mult decât atât Audi intenţionează să impună modelele cu indicativul R în istoria modelelor sport şi se aşteatpă chiar şi un R6, rival pentru actualele GT-uri Aston Martin sau Jaguar.

    Revenind însă la R4, acesta va avea două locuri, va prelua din inspiraţia fratelui mai mare şi va profita din plin de tehnologia TFSI, ducând motoarele mici turbo pe culmi înalte ale puterii. Suspensia magnetică şi sistemul Drive Select vor fi alte caracteristicii definitorii pentru micul bolid. După cum sugerează cei de la Motorauthority, cu această imagine, designul va merge pe aceeaşi linie, o formă puternic adusă către faţă, faruri cu LED-uri, combinând detaliile lui Audi TT cu cele ale lui R8. De asemenea, se pare că va fi inspirat destul de mult de conceptul Bluesport, pe care Volkswagen l-a etalat de curând. Ca preţ, va fi plasat deasupra modelului VW, dar sub viitorul Boxster.
     
    Ultima editare: 3 Feb 2009
  9. moiseiuliancristian 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Mi se pare ca Audi scoate pe piata mai multe masini decat este cazul, eu stiam ca vor lansa A7 dar intre timp au inventat un A5 Sedan. Prea multe masini pentru prea putine nevoie, parerea mea. Da, am vazut Audi Shooting Brake Concept (2005), ceea ce pare o incrucisare intre TT si Scirocco, probabil ca si de aici isi va lua din viitorul aspect exterior R4 dar de ce sa imi cumpar un R4 cand pot cumpara un TT? Ma indoiesc ca Audi va mai lansa o masina doar ca sa aiba si modelul "coupe" doua locuri ca si un Z4. Mai bine ar investi mai multi bani in departamentul "interioare" pentru ca A7 pare a fi un 5ar in costum facut de cei din Ingolstadt. Sa scoata naiba de pe piata A3/S3-ul asta ca are aceleasi forme de prea mult timp si sa faca versiunea Sportback mai scurta pt ca nu isi mai merita numele de "hatchback" ci mai degraba "avant". Va salut pe toti cei care va bucurati de un Audi sau aspirati spre un Audi :superman:
     
  10. Vladimir13

    Vladimir13 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2006
    Dar TT RS nu este un competitor serios pentru Z4 2009 ?

    Ar fi trebuit sa scoata o masina gen seria 6 de la Bmw.
     
  11. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    fotografii si barfe cu conceptul(sau ce-o fi asta) ce va fi prezentat la paris:

    http://www.autobild.de/artikel/audi-anniversario-in-paris-2010-1255754.html

    va fi botezat fie r4 sau r5 sau quattro anniversario sau sport quattro.

    aceasta masina era vorba sa aiba motor central dar pozele nu prea indica asta, sau poate ma insel.
    autobildul spune ca masina ar fi derivata din a5 ceea ce nu -i rau sau e acceptabil.
    pt r4 era vorba de o platforma comuna porsche/audi/vw cu motor central, maxim 300 cp si maxim 4 cilindri samd

    cine stie ce-o fi !

    tare mi-e teama de un golf 7 cu reteta binecunoscuta: motor transversal, planetare neegale, torque steer, haldex, understeer, 60-63% din kile pe puntea fata insa cu badge de audi. sa nu am gura pocita...
     
    Ultima editare: 16 Sep 2010
  12. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Poate vrea sa fie un R8 mai micut:)cam greu sa scoti 300 cp din 4 cilindri,ce imi vine in minte acum este TTS in 4 cilindri de 270 cp.Si asa daca s-ar ajunge la o astfel de putere nu ar fi echilibrat motorul,predispus la uzura enorma.
     
  13. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Amuzanta reteta Golfului, insa nu e asa.
    In primul rand exista cuvantul inegal, nu neegal. In al doilea rand, numai daca nu stii sa conduci poti sa critici o masina destul de competenta cum e Golful.
    Si in general, o masina cu tractiune fata va subvira, insa numai la limita. Fiecare masina are o limita pana la urma..Vom vedea cum e si R4-ul asta, insa sasiul probabil va fi refolosit in viitor si pe alte modele de la vw.
     
    Ultima editare: 16 Sep 2010
  14. Vladimir13

    Vladimir13 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2006
    In continuare nu vad pe cine vrea sa concureze Audi cu aceasta masina.

    Daca va avea 300cp, de ce ti-ai lua-o pe asta si nu un TT RS ? Care va fi pretul masinii ?
     
  15. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    aici m-ai prins si mi-e rusine.

    golful este o masina buna, nimic de zis, insa nu poti deriva din ea o masina ce sa se numeasca audi r4. ar fi o blasfemie dar sincer la audi ma astept la orice in goana lor pt marke tshare, pozitia de constructor cu cele mai multe masini vandute anual worldwide, scaderea de costuri prin imprumutarea de platforme si marirea pe banda rulanta a numarului de masini din gama.
    acum nu stiu cat de bine stiu eu sa conduc, insa golful e o masina inferioara la tinuta de drum multor masini direct concurente cat si unor masini non premium derivate din golf si am avut in fata blocului cam jumatate din masinile ce se merita sa le am din aceasta liga. stiu perfect ce poate un golf iar la cei 300k km poate am mai invatat si eu sa tin volanul in mana si pot compara.

    paul , masinile cu tractiune fata subvireaza oricum, nu numai la limita.
    chiar. nici nu mi-am imaginat ca acest r4 ar putea avea tractiune fata, ma gandeam doar la integrala. tractiunea fata ar fi culmea.
    poate sunt eu paranoic si prea cu garda sus fara sa fie necesar.

    revenind la cei 300cp, diverse variante de 2.0tfsi cu peste 300 cp se produc in serie pe unele modele speciale de leon cupra si asta este floare la ureche pt un producator de talia celor din grupul vag si nu numai.
    cica viitoarea generatie de audi S3 va avea 2.0tfsi cu 300 cp insa obtinuti din 2 turbine. poate asta va fi si reteta pt acel r4.
    limitele superioare ale unui motor sunt nebanuite: audi au testat 2.5tfsi-ul de pe tt-rs inainte de a fi produs, pana la o limita superioara de 720 cp. stiu, suna a poveste pescareasca.
     
    Ultima editare: 16 Sep 2010
  16. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Nu ii pescareasca,mai degraba nebunie.Dupa cum spuneam,4 cilindri si sa scoti puterile astea,deloc fiabil,durabil,rezistent.Poti sa-l injectezi cu de toate,n-spe turbine,ca o sa crape mai repede sau mai tarziu.Parerea mea este ca directia in care se indreapta dezvoltarea motoarelor nu este una buna.Defapt nu prea se dezvolta,ci se pompeaza,umfla motoarele.In loc sa incerci sa cauti o metoda prin care sa maresti eficienta termica a unui motor,sa-i cresti randamentul,sa-i scazi consumul si noxele,scot tot felul de supra,para,mega,terra,alimentate,ori asta eu o vad ca pe un tuning.
     
  17. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Asta cu limita superioara de 720cp a 2.5 tfsiului este adevarata, am citit-o si eu in noutatile cu privire la RS3, si am citit si ca acesta (RS3) va avea 350cp. Deci iar se pune intrebarea unde va pica R4, si daca va avea un public tinta.

    Oricum RS3 este un model derivat dintr-o masina obisnuita, iar TT-RSul intr-o anumita masura la fel, doar ca TT-ul este mai sportiv putin. R4-ul in schimb pleaca direct de la un sasiu sport si performant, cu centrul de greutate jos (asemanator TT-ului), insa pare mai exclusivist, si probabil ca va fi mai potent. Deci undeva peste TT-RS. Cred ca isi va gasi locul in gama, insa va avea concurenti pe masura de la alte branduri. Si aici va fi problema..

    Putin offtopic, traian si decebal, normal ca nu are nici o legatura golful cu r4-ul, insa mie golful mi-a lasat o impresie foarte buna, vorbesc de golf v, cu echipare sport, d-asta am tinut sa te contrazic in legatura cu ce ai zis, nu neaparat in strica legatura cu r4. Spune-mi te rog daca zici ca ai condus mai multe variante fata de golf, care ti s-a parut superioara in privinta tinutei de drum? sunt curios doar.
     
  18. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    pai masini derivate din golf 5 am condus:
    golf 5
    jetta
    octavia 2
    altele din clasa compacta:
    focus 2
    S40(masina derivata din focus 2)
    megane 2
    (toate astea le-am birjarit minim 5000km deci le-am cam surprins in toate ipostazele)

    au mai fost cateva compacte insa erau dintr-o generatie mai veche: fiat stilo, octavia 1 si astra g.

    revenind la masinile din generatia golfului 5, focus 2 si S40 sunt net superioare golfului 5 la tinuta de drum(potrivit concluziilor proprii) si o usoara impresie de superioritate mi-a lasat-o si jetta, desi masina aia este de fapt un golf sedan. Jetta mi-a lasat o impresie de mai "safe" in comparatie cu golf 5 atat pe drumuri virajate cat si la viteze mari pe autostrada.

    revenind la subiect,
    se pare ca R4 va fi entry level si va fi pozitionat sub audi TT, asta daca se respecta planurile initiale. Motorul de baza va fi un 1.4tsi.
    dar se si observa ca dimensiunile masinii sunt foarte mici.
    de asta mi-e frica de faptul ca masina va fi un derivat din golf 7(adica o interpretare audi pt urmatoarea generatie de scirroco) in cazul in care nu se vor respecta planurile initial de motor central samd.

    Astea-s doar speculatii. Poate stie Miti Bucur mai multe.
     
    Ultima editare: 17 Sep 2010

Distribuie pagina asta