A sosit si varful de gama... Audi R8 5.2 FSI quattro: motor V10, 5.2-litri, 525 CP, acceleratie pan ala 100 km/h in 3.9 secunde, viteza maxima 316 km/h Atasat aveti si comunicatul de presa in EN. Bafta!
da un pas important,insa parca i-ar sta mai bine cu V10-le TFSI de pe RS6 cu mici imbunatatiri sa treaca undeva de 600 de cai.O asemenea motorizare pe o asemenea caroserie,cred ca ar atinge 100 km/h in doar 3 secunde...insa l-ar lua cu fulgi cu tot pe Gallardo,asa ca ne multumim cu ce "avem"
foarte tare masina . O sa se ia la intrecere cu cele mai rapide masini din lume , ca paganiu , gallardo-u , Mclaren-u , Enzo-u s.a. daca mai fac ceva modificari la motor sa o duca in 600 de cai
dap, tocmai citisem despre acest Audi, parerea mea este ca era cazul sa treaca la V10 pentru a tine pasul cu concurenta. In articolul pe care l-am citit sunt mai multe detalii. Aici aveti linkul http://www.cbx.ro/citeste/stiri-auto/detalii/article/277/51.html
Eu inca nu am avut placearea de a conduce R8, dar din ce mi-au spus cei care au conduso si a caror parere conteaza, masina este de circuit, si trebuia sa fie oricum altceva intr-o familei cu frati de talia Lamborghini & Porsche. Cu atat mai mult, cu noua motorizare, avem deaface cu un racer de circuit...
Audi R8: 525 de cai intr-un supercar rosu! Audi a luat motorul de la Lamborghini, l-a domolit putin si l-a asezat in noul R8, un supercar asupra caruia nemtii au operat si unele (mici) modificari estetice. Dupa ce ati vazut cateva poze cu R8-ul vopsit alb, iata ca puteti acum vizualiza un nou set de poze cu versiunea V10 5.2L FSI quattro, insa pe rosu! Audi ar face bine sa duca la Detroit in ianuarie si supercar-ul rosu si furios, care va face cu siguranta senzatie. Audi a implementat tehnologia LED in toate farurile si stopurile, fiind acum mai eficiente atat pe timp de noapte, cat si ziua in lumina puternica. Caroseria din aluminiu vine in sprijinul motorului, pe care il ajuta sa impinga bolidul la 316 km/h. Cu aceasta viteza maxima, Audi R8 5.2 FSI nu ar fi prins topul celor mai rapide masini din lume realizat de catre noi, insa sta destul de aproape de Aston Martin Vanquish S, care 'prinde' 322 km/h. Audi a ales jante din aliaj de 19 inci, cu 10 spite care iau forma literei Y, aceste jante fiind special concepute pentru versiunea V10. R8-ul se vrea a fi o masina sport pentru uzul zilnic. Interiorul este confortabil si plin de elemente de lux. Exista un spatiu de depozitare de 100 litri sub capota frontala, dar si unul de 90 de litri in spatele celor doua scaune. Am zice noi ca este suficient loc pentru cateva bagaje depozitate inaintea plecarii intr-o excursie surpriza, cu apetit crescut pentru observarea peisajului dintr-o masina deosebita si nu din avion. Cine isi ia un asemenea Audi, trebuie sa-si aleaga si o partenera care nu doreste in mod intentionat sa plece cu tot dulapul intr-o excursie de cateva zile.. Pretul? Porneste de la 142.000 euro, in Germania. PS> Rog un moderator sa mute thread-ul in sectiunea Stiri Auto.
era deschis un topic nou si a fost mutat apoi...probabil ca trebuia sters ce am spus cand a fost mutat topicul se vede dupa ultima propozitie: " PS> Rog un moderator sa mute thread-ul in sectiunea Stiri Auto."
Noutati R8 5.2 FSI Salutare! Iata cateva imagini noi... ne apropiem de lansarea oficiala "pe strada" Bafta!
la criza economica actuala......cred ca nu va avea prea mult succes la vinzari,,, nu stiu sigur dar cred ca va avea aceiasi soarta ca si TT-ul.. o masina venita pe piata prea tirziu.........si acum criza mondiala+ pretul masini in topul vinzarilor se afla A3 A4 si A6.......
se pare ca r8 nu are prea multi fani..... http:www.themoforreport.com.au/181/audi-r8-atb-sportline-hit-me-with-your-ugly-stickhit-mehit-me/