Am vazut R8 Spyder !!! Masina arata asa cum suna, adica senzational! Insa aduce mult cu Lambo la partea de mecanism de decapotare. Masina din imagine este identica cu cea pe care ne-a fost prezentata la AUDI Forum in Neckarlsulm, in cadrul unui eveniment destinat dealerilor AUDI. Masina se afla deja in productie, sunt deja pe strada modelele destinate testelor finale. Mecanismul de capotare / decapotare lucreaza extrem de rapid, iar luneta are si rol de paravant cand acoperisul este pliat.
Ce am mai aflat, oarecum surprinzator la fabrica, cutiile de viteze pentru AUDI R8 sun fabricate in Italia la Sant Agata Bologneze... iar motoarele (similar cu marea majoritate a motoarelor AUDI) sunt fabricate in Ungaria la Gyor. Nu as spune o copie perfecta, mai degraba o adaptare perfecta a unui sistem deja existent, daca le vezi una langa cealalta vei intelege ce vrea sa spun. Oricum rezultatul conteaza, si masina arat "criminal". Cea pe care ne-au prezentato era vopsita Suzuka Grey cu interior Nappa negru + Carbon...
Continuarea... si prezentarea video & comunicatul de presa in engleza. http://www.youtube.com/watch?v=cFEVaqa02t0
Da, intr-adevar, insa am zis sa pun si unul de la lansare, cu ceva imagini mai de detaliu. Si inca un trailer oficial: http://www.youtube.com/watch?v=7MqsFlDtRZI&feature=player_embedded#t=34
Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro a primit "verde" la productie, primele modele se livreaza in urmatoarle zile. Dintr-o privire: Capota si caroseria: - capota textila ultrausoara cantaring doar 43 kg; - actionare electrohidraulica, deschidere / inchidere in 19 secunde, in timpul mersului pana la viteza de 50 Km/h; - ASF caroserie din aluminiu, rigiditate excelenta, masa de doar 216 Kg, masa totala la gol este de doar 1.720 Kg; - confortabil, spatios si cu ergonomie exemplara. Motorul: - 5.2-litri V10, FSI cu ungere cu carter uscat; - putere 525 CP, cuplu 530 Nm - performante: 0 – 100 km/h in 4.1 secunde, viteza maxima 313 Km/h. Transmisie: - cutie de viteza manuala cu 6 viteze sau secventiala R-tronic cu padele pe volan si functie Launch Control; - tractiune integrala quattro cu distributia puterii majoritar spate. Sasiu: - suspensie cu brate dublu A (similar motorsport); - suspensie "Audi magnetic ride" cu amortizoare adaptive; - frane de inalta performata cu discuri ceramice (optional); - jante 19-inch. Echipare: - lista generoasa de echipamente standard incluzand: navigatie, sistem audio Bang & Olufsen, tapiserie din piele, scaune reglabile electric, climatizare automata; - faruri cu tehnologie LED - microfon pentru instalatia de telefon integrat in centura de siguranta (optional). Pret - pretul de pornire in DE este de 154.400 EURO incl. TVA (ca si comparatie, fratele Gallardo Spyder costa echipat similar cam 240.000 EURO incl. TVA).
In Romania Audi R8 spider a fost livrat sau exista cineva care l-a comandat? off-topic exista ferrari enzo i nRomania?unde anume?
R8 Spyder quattro 4.2 FSI In trimestrul al 3-lea al acestui an, primele Audi R8 Spyder quattro echipate cu motorul 4.2 FSI urmeaza sa fie livrate in Germania. Pretul de pornire este €121,000 (5.2 FSI €163,000). Atasat, comunicatul de presa si datele tehnice. Sinteza: - motor V8 cu 430 CP / 7.900 RPM, cuplu 430 NM / 4.500-6,000 RPM, 90% din cuplu dispnibil intre 3.500 si 7.500; - tractiune quattro in standard; - cutie de viteze secventiala R tronic cu 6 viteze; - top textil izolat suplimentar fonic si termic cu actionare complet automata electrohidraulica, decapotarea / capotarea dureaza 19 secunde si se poate realiza pana la viteze de 50 Km/h; - caroserie din aluminiu cu componente de mari dimensiuni fabricate din fibra de carbon compozita (panourile laterale, capota motor); - acceleratie 0-100 Km/h in 4,8 secunde; - viteza maxima 288 Km/h; - consum mediu 13,9 l/100 Km; - greutate 1.740 Kg (incl. sofer 75 Kg si plinurile de lichide 90%); - jantele din standard sunt R18, anvelope fata 235/40, spate 285/35. Revin in curand cu imagini.