Audi RS5 in teste finale pe circuitul de la Nürburgring: http://www.autojunk.nl/clips/view/150939 "Audi RS5 este unul din cele 6 modele ce vor fi lansate de Audi in 2009" (Autoblog) Mi se pare mie, sau este cam exagerat sa numim "model nou" orice variatie pe tema unei masini deja existente, doar din ambitia Audi de a se lauda ca lanseaza 6 modele pe an? Sunt A5 decapotabil sau RS5 chiar niste modele noi, sau variante de caroserie si/sau echipare ale aceluiasi model?
Gama RS o poti considera model "nou"...are alte motorizari, alte suspensii, alte frane, alte sisteme...doar pe dinafara seamana cu modelul din care provine, in rest este o cu totul alta masina si facuta pentru un cu totul alt scop. La fel e si gama S (4,6,8), nu este acelasi lucru cu limuzina normala, nici daca pui tot S-line pe ea. Decapotabilele de asemenea intra in "model" nou date fiind particularitatile acesteia. Si celelalte marci auto (BMW, Mercedes) considera modele diferite anumite linii...un model convertible este diferit de unul coupe cu acoperis...la fel CL 65 AMG nu este acelasi lucru cu CL 650. La BMW la fel, seria 3 are trei modele (daca nu 4), cel clasic in 4 usi, un coupe si un coupe cabrio (nu stiu daca are si break)
La BMW, "S"-ul se cheama simplu 335 sau 535, iar corespunzator "RS"-ului este M. Daca apare sa zicem un A6 de 4.2 tdi cu frane ceramice si suspensie sport, se cheama ca am mai lansat un model?
Hai sa fim seriosi...diferentele nu sunt numai la franele ceramice si la suspensie. Iar aici nu vorbeam de S ci de RS
Da! Cu siguranta! Linia de modele RS se produce numai la Ingolstadt de catre baietii de la Quattro, asta inseamna multe piese / accesorii lucrate manual, montaje de piese & motoare realizate manual, cu alte cuvinte, alta atentie la detaliu. Asta in ce priveste fabricatia... in privinta tehnicii e alta poveste... nu am sa ma pun sa descriu piesele / subansamblele sau solutiile tehnice adoptate diferit fata de restul modelelor ca imi creste barba. De ce crezi ca modelele RS, M sau AMG se vand la preturi semnificativ mai mari decat ale masinilor "sursa"? Cu siguranta nu e vorba de marketing, toti ar vrea sa le poata oferii cat mai ieftin pentru a avea cat mai multi vectori de imagine pe strada nu in lista de preturi.
o intrebare care model de RS.....este handcraft.....motoare realizate manual......sincer nu stiut lamurestema ...thanks.
Quattro GmbH inseamna elita AUDI, din aceasta elita se recruteaza si baietii de la AUDI Motorsport, cei implicati in curse (mecanici & ingineri). Tot ce fabrica Quattro este supus unor controale / principii de calitate superioare, prin urmare, sunt multe repere fabricate / montate manual. Acest lucru este valabil pentru intreaga gama RS.
eu ma refeream doar la motoare daca sunt handcraft....sincer nu am gasit nimic... de AMG stiam ca este ansamblat manual... nu contest calitatea QUATTRO GmbH....dar nu am gasit nimic pe net sa ma conving... si ma refer la motoarele RS de serie si nu cele de la Motorsport vreau sa vad...ONE MAN ONE ENGINE.....asta inseamna handcraft....cu adevarat
parca era vorba de RS.....SI NU DE R8 ia chinuieste frate ca tu esti baiat destept si poate gasesti ceva pe you tube....sau un link unde scrie ca motorul de r8 se ansambleza....ONE MAN ONE ENGINE..... sa revenim la modelul RS.....care dintre ele este HANDCRAFT......de data asta concret nu vorbe... thanks....
Stimate documentatia nu o faci pe youtube ori pe alt site de genul. Vezi putin ca la fel ca si motorul Veyron-ului si a altor marci supersport din concernul VAG printre care si R8-ul motorul se asambleaza manual
...ce spui frate .....unde este linkul.....inca il mai caut nu fi rau nu il tine numai pt tine...... acum ai ajuns la veyron...hmmmmmm ....e clar m-ai convins
Nu am link ceea ce am citit a fost din Audi Magazine inainte chiar ca R8-ul sa se lanseze oficial la noi sau sa il vad. Sper ca Miti sa mai aibe numarul si sa il posteze. Pana atunci caut revista,desi nu cred ca am sanse sa o gasesc
Motorul de pe R8 se fabrica manual,si eu am citit intr-o revista,si nu doar motorul,multe inca alta elemente
Devinem offtopic ar trebui sa ne mutam pe topicul R8-ului. Daca imi aduc bine aminte cam 75 de oameni partcicipa la asamblarea modelului. Absolut totul este facut manual dupa care verificat de catre senzori etc. Pana dam de sursa sa stam la subiect si anume RS5
V8-ul de 4.2 twin-turbo, 450 CP, acceleratie 0-100 km in 5 secunde si viteza maxima limitata electronic la 250 km/h
Ce spui tu legat de Mercedes este marketing adevarat! De BMW ai auzit ca monteaza manual M-urile?! nu cred... asta nu inseamna ca nu se intampla... Aceste informatii le aveam de la un amic ce lucreaza de 16 ani in fabrica de la Ingolstadt. Pentru Toma necredinciosu am cautat mai adanc: In raportul anul AUDI de la finele anului 2007, la pagina 139, am gasit urmatoarea informatie: R8 si RS6 se fabrica manual la Neckarsulm !!! Imi cer scuze pentru locatia Quattro GmbH, va spusesem ca este in Ingolstadt... Acum sper ca esti linistit.