1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi RS5

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 16 Ian 2009.

  1. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Hungi, crede-ma, traian are dreptate....insa eu ma indoiesc ca RS 5 are 422 cp la flansa stock la fel cum e posibil sa nu aiba nici 450....insa e puternic influentat de conditiile atmosferice (nu la fel ca la supraalimentate totusi...)

    Nu uitati inca, ca SKN, doar cu soft si evacuare Milltek, afirma ca RS5 scoate 500cp...si cum e bien stiut ca la un motor aspirat (mai ales unul atat de performant ca RS 5-ului cu 107cp/litru) este aproape imposibil sa scoti mai mult de +~5% din puterea stock...dar 10% cum afirma SKN????:confused: Cred ca prea multe firme si-ar risca reputatia, asa ca personal, cred ca RS5 chiar are 450 cp, lucru dovedit si de timpii concreti obtinuti pe circuit AVAND IN VEDERE KG IN PLUS CARE le are fata de adversari!
     
  2. hungimahar

    hungimahar 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Avant 2003 2.5 TDI v6
    WTF man, daca imi explica cineva cum masori puterea la flansa prin roti cand scrie clar negru pe alb ca puterea la flansa se masoara direct de la motor nu prin roti eu imi mananc tastatura. Dupa cum am zis, cel mult poti estima puterea la flansa prin masurarea la roti, dar nu sa o determini exact. In majoritatea testelor dyno se specifica wheel horsepower ca n-are cum sa-ti spuna cat scoate motorul de sine statator.
     
    Ultima editare: 2 Noi 2010
  3. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    AAA....strict la partea asta ai dreptate! :) :) :)

    Pentru ca daca ar fi capabil cineva sa masoare exact pueterea la flansa prin roti, atunci s-ar sti exact macar din punct de vedere procentual care sunt pierderile pe aceeasi masina si acelasi tip de transmisie. Pana la urma, multi cand isi calibreaza standurile, iau ca etalon puterea stock declarata de producator al diferitelor masini pentru a face mici retusuri....

    P.S. traian, cu toate ca ai zis de vreo 2 ani de aceste procese, ai idee totusi cum s-au terminat????? Asta e tot ce conteaza si este si extrem de relevant, mai ales ca ele au avut loc in SUA unde protectia consumatorului este fantastica.
     
  4. hungimahar

    hungimahar 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Avant 2003 2.5 TDI v6
    Acum depinde la ce argument ziceai ca are dreptate. Da, daca e 420 la roti ar iesi destul de mult la flansa. Dar n-au cum sa determine prin acel dyno cat au la flansa deci...???
     
  5. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    eu nu stiu cu ce intamplari concrete vii tu, ca doar eu am venit iar tu ai comentat pe marginea lor.
    intr-adevar un dyno masoara puterea la roata. ti-am pus cateva masuratori dyno din urma carora se concluziona ca motorul de rs5 are 421 respectiv 422 cp. cu siguranta exista o formula matematica ce poate calcula puterea la flansa. atat timp cat oamenii care au facut masuratorile dyno au ajuns la cifrele de 421 respectiv 422 pt puterea motorului , nu stiu de ce sustii tu ca asta este de fapt puterea la roti. practic , tu sustii ca ca stii mai multe despre ce s-a intamplat acolo, decat cei ce au fost acolo.

    banzandu-ma pe ce spui tu ca cei 422 cp sunt masurati la roata si luand asta ca fiind reala, se poate estima ca motorul de rs5 are peste 500 cp. cum am concluzionat asta?
    pai daca are 422 cp la roti, trebuie sa luam in calcul si pierderile prin tractiunea integrala si prin transmisia automata pt a afla cat este la flansa. in general astfel de pierderi pt cutie auto si 4wd sunt pe la 20%. pt un motor de 500 cp la flansa, cu pierderi de 16% prin transmisie, raman 420 cp la roti, deci potrivit teoriei tale ca rs5 are 420 cp la roti, rezulta ca rs5 are motor de 500 cp minim.
     
  6. hungimahar

    hungimahar 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Avant 2003 2.5 TDI v6
    sa luam inceputul problemei, de unde stii ca acei 422cp sunt la flansa sau la roata? nu e specificat nicaieri. Tu doar presului ca-s la flansa ca ar fi prea mult pt a fi la roata, nu? asta nu e fapt concret care-l poti dovedi

    cat timp nu stim unde se afla acei 420cp masurati degeaba comentam daca e bine sau rau

    eu am mers pe principiul ca nici un dyno care la-m mai vazut nu spune puterea la flansa peste tot numai puterea la roata
     
    Ultima editare: 2 Noi 2010
  7. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    pai din trei surse sustin asta:
    1. cei ce au masurat , au concluzionat ca motorul are 422 cp fata de cei 450 cp cat sustine producatorul
    2. intr-adevar 422 cp sunt prea multi pt a fi la roata tinand cont ca un motor echipat cu tractiune integrala si transmisie automata pune pe asfalt cu aprox20% mai putin, de aici rezultand ca motorul de rs5 are intre 500 si 530 cp pt a putea pune jos 420cp si nu inteleg de ce audi ar declara doar 450 pt motor
    3.statistica ce spune ca toate motoarele de rs4 si r8 nu au 420 cp cat sustine producatorul ci aprox 380 cp si numeroasele procese ce au rezultat din asta.

    LATER EDIT
    daca te uiti pe pagina 33 unde este un tt-rs cu 345 cp masurati pe dyno, tu sutii ca aia sunt la roata, deci motorul de tt-rs are peste 400 cp de fapt si nu 340 cat spune producatorul.


    http://www.youtube.com/watch?v=5e0WLKFiAIo

    la 1:46 scrie pmaxmot: 421cp
     
    Ultima editare: 2 Noi 2010
  8. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Omule,tu te contrazici din cateva fraze.Tu imi spui ca ai 10 dyno-uri unde puterea la crank(volanta) este de 385-400 cp.Acum spune-mi tu cum pe dyno au calculat puterea la volanta?Treaba asta se face cu motorul dat jos.Apoi mai jos ca pe nici un dyno nu scoate sub 300 cp.Iar te-ai contrazis.Si ca sa-ti spun pierderile se calculeaza prin demultiplicarea cutiei de viteze,plus cele survenite prin cardan.O sa-mi fac timp special si o sa-ti calculez pierderile de putere la masina ta.Am intrebat acum amicul de la AR.Puterea din talon este cea la roata.Cu ajutorul MathCad-ului si formule de calcul se afla pierderile de putere.Deci S4 cu aproximativ 330 sunt reali si la roata,defapt pe dyno au iesit 345.
     
  9. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    asta e cea mai mare prostie pe care am auzit-o pe tema asta.
    puterea scrisa in talon este cea dezvoltata de motor nu cea pe care masina o pune pe asfalt prin intermediu transmisiei.
     
  10. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    L-am intrebat pe amicul meu si asta a spus.Ori n-am inteles eu,pentru ca normal ar fi puterea motorului.La POrsche ce ii scris in talon este si la roti..Am spus mai sus cum se calculeaza,iar simplu fapt ca S4 are 330 si cam aproximativ iese pe dyno,ce-ti sugereaza?Iar marketing?
     
    Ultima editare: 2 Noi 2010
  11. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Te rog citeste inainte de a posta, sau reciteste daca ai probleme in a fi atent....am zis 385-400 crank power si 300-330 maxim (cel din urma mi se pare exagerat) la roata. Iar ce ai zis in legaura cu puterea chiar e o tampenie!:sign_omg: Nimeni nu declara putrerea la roata si nici nu au luat macar in considerare asa ceva! Si apropo, sa inteleg ca Porsche cu 3.0 TDI de 239cp atat are la roata? :)) Asta ca sa nu continui cu zeci de exemple...
     
  12. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Ma faci sa ma repet.Tu trebuie sa fii cel atent cand postezi.Tu nu vrei sa intelegi ca nu poti masura puterea la volanta cu dyno.Ce este asa de greu de priceput?Inca astept o diagrama dyno.
     
  13. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Va rog nu mai poluati inutil acest topic! Mutati-va discutiile intr-un alt topic referitor la dyno-uri! Va multumesc!
     
  14. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Baiatule, ti-am explicat de 5 ori aceleasi chestii si nici nu ma contrazic cu nimic. Reciteste! In plus, ti-am zis si unde gasesti discutiile si graficele necesare pe o groaza de masini, dar daca nu stii sa cauti, am sa iti atasez urmatorul link pe care l-am gasit in 3 minute de cautari, unde arata clar puterea stock a unui S4 B8: 323 cp LA ROATA stock, si 360 cu soft APR stage I.

    http://www.audizine.com/forum/showthread.php/394013-2010-6sp-with-APR-91-tune-and-exhuast-before-and-after-dyno-results!!!!!
     
  15. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
  16. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Zilele trecute, am avut o dezamgire cand am avut ocazia sa savurez cateva RS5-uri pana in cele mai mici detalii live : anume, pachetul de frane ceramice, cel care costa 5050 euro fara TVA, vine echipatat doar pe puntea fata !!!:sign_omg:

    De altfel, este singurul RS 5, este singurul model Audi , din cele care au putut fi echipate cu frane ceramice, care sa nu le aiba si pe spate....LAME!!! Mai ales la asa un pret...:Flush::undwech:

    Chiar daca franele ceramice nu se justifica nici chiar pentru unele masini puternice gen BMW M3 (unde nici optional nu sunt disponibile) sau chiar Audi RS 5, totusi, e penibil din moment ce le bagi optional, si mai platesti si o groaza de bani pe acestea, sa nu fie disponibile pe ambele punti !!!
     
  17. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Asta pentru ca nu e vorba de o dotare pentru look ci pentru eficienta franarii in regim racing, ratiunea este probabil cea legata de costuri si distributia greutatii, un pachet complet costa in jur de 8.000 pe alte modele...
     
  18. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    CU siguranta nu poate fi vorba nici de costuri si nici de greutate, diferenta de greutate fiind insesizabilia. Iar la costuri, daca pentru R8 sau modele similare costa 8500 de euro in Germania cu tot cu TVA de 19%, atunci cu siguranta 100% din cei care opteaza pt frane ceramice pe RS 5 si platesc 6000 cu TVA de 19%, ar mai fi platit 1k-2k in plus sa aiba si pe spate daca ar fi stiut....
    Singura ratiune pentru care sunt convins ca nu pun si pe spate, este faptul ca efectiv nu sunt necesare, de asta am si pus accent ca la M3 nici optional nu se pot pune.... Si totusi, ar fi putut vopsi etrierele pe spate macar in aceeasi culoare ca cele de pe fata.
     
  19. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Si ar mai fii o chestie,George,ca sa pui Brembo si pe spate trebuie sa renunti la frana de mana electronica,eu si Miti am studiat deja problema asta!:)
     
  20. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    De chestia asta nu stiam....sa inteleg ca S8, R8 5.2 si Q7 W12, ultimele 2 venind cu frane ceramice standard au renuntat la frana de mana electronica? :blink:
     

Distribuie pagina asta