1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi RS5

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 16 Ian 2009.

  1. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Nu stiu,dar cel putin la mine daca comand chitul complet Brembo, trebuie sa renunt la asta!
     
  2. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Apropo, si franele de otel, tot Brembo sunt pe modelele RS. Presupun ca te referi la chitul de frane ceramice.
     
  3. ovytt

    ovytt 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2007
    Locație:
    Rm. Valcea / Bucuresti
    Masina:
    Audi RS5
    La R8 nu se pune problema ca frana de mana e mecanica. Si nu.. nu au renuntat. Am vazut si R8 si Q7 W12 si S8 cu frane ceramice
     
  4. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Tocmai de asta am si zis, pentru ca in cazul Q7 W12 si S8, am vazut personal ca aveau frana de mana electronica.
     
  5. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    posibil un rs5 cabrio:

    A mysterious looking copy of the Audi S5 Cabriolet has been spotted at Audi’s headquarters in Ingolstadt, featuring the front of an Audi RS5. What’s cooking?

    The car appears to be a stock Ibis White S5 Cabriolet with 20-inch wheel option other than what appears to be an OEM front fascia from the RS 5.

    There’s no actual confirmation that the piece is the RS 5 piece or something new from Audi but we’re guessing it is the stock RS piece. Knowing though is interesting because we’d always wondered if the piece would fit considering the RS 5 has those subtle fender blister flares.

    sursa: germancarblog.com
     
  6. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    rs5 versus m3 .
    it will be on TOP GEAR on sunday.
    stay tuned.
     
  7. ovytt

    ovytt 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2007
    Locație:
    Rm. Valcea / Bucuresti
    Masina:
    Audi RS5
    Da da am vazut si eu reclama BMW M3 Competition Pack si Audi RS5:box:
     
  8. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    adica e m3 cu upgrade ?
    ce are in plus acest competition pack?
     
  9. ovytt

    ovytt 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2007
    Locație:
    Rm. Valcea / Bucuresti
    Masina:
    Audi RS5
    E mai coborata cu 10mm vine cu alt set de jante mai usoare shi are un mod sport imbunatatit zic ei nu stiu exact..
     
  10. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    In fapt, in toate cele 4-5 teste in care M3 a fost vs RS5 pana acum (ma refer la testele profesionale, facute de diferite reviste si inregistrate video, etc) cei de la BMW au trimis DOAR VARIANTA CU PERFORMANCE PACKAGE !!!:detective2:
    Sunt convins ca si la testul TG au trimis aceasta varianta, ceea ce mi se pare si normal...
     
  11. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Clarkson cred ca o sa mizeze din nou pe M3 pentru ca ii fan declarat:)Ramane de vazut maine ce verdict o sa dea.
     
  12. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    m-am uitat acum pe youtube la niste rolling cu tt-rs si cred ca daca masina asta avea spre 400 cp, nu avea ce alege din rs5.
     
  13. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
  14. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    I-a dat secunda lui RS5:)Pe pista putin umeda,ei au trecut-o M(moist=umed) M3 a scos 1:26,5 si RS5 1:27,5.

    Deci?
     
  15. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    nu stiu nene unde sa dau click.
    in fine era de asteptat.
    am mai vazut 3 incercari de rolling pe you tube intre niste baieti si rezultatul e destul de clar, chiar si cand rs5 pleaca inainte.
    in principiu, rs5 are aceiasi cai ca si m3-420(desi audi declara 450), dar aproximativ 150 kg in plus si e si normal un asa rezultat.

    uite pe youtube episodul de aseara:

    http://www.youtube.com/watch?v=fhLqCVessyA


    ps.
    omul face o greseala spunand ca motorul este facut de lambo.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2011
  16. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Eu am spus si dinainte ca o sa castige M3 iar ei sugerau ca M3 cu packet-ul asta sport=0.Adica platesti bani in plus pentru nimic.
    Pai dai click pe ce link vrei ca sunt vre-o 5:D Apoi Save la torrent si dubluclick pe torrentul downloadat si se deschide in utorrent(programul il gasesti pe softpedia.com)Dupa parerea mea trebuie respectata divizia Motorsport de la BMW.punct.:respekt:
     
  17. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    in principiu, cu masini de aceeasi generatie audi nu pot emite pretentii in fata bmw din punct de vedere al handlingului(exceptiile sunt putine) tocmai pt ca audi sunt fwd biased (chiar daca au atasate o tractiune integrala).
    rs5 are aproximativ 57% pe puntea fata iar m3 maxim 52% iar asta influenteaza grav lucrurile si aceasta situatie este adusa de faptul ca motorul la audi este situat in fata puntii fata din cauza arhitecturii de de fwd.
    rs5 are tractiunea integrala ce catareste spre 100kg. rs5 este si un pic mai voluminos si mai bine antifonat iar asta inseamna iar intre 50 si 100kg.

    toate astea duc la un singur rezultat.

    cand audi vor putea sa faca masini ce in cele mai grave situatii au maxim 55% pe puntea fata, atunci lucrurile vor fi echilibrate. spun ei ca generatia urmatoare de a4/a5 de prin 2014 va fi mai usoara ca aproximativ 150 kg. daca isi pastreaza in continuare arhitectura de fwd, peste 100 din cele 150 kg audi trebuie sa le ia din jumatatea din fata a masinii(poate chiar aproape toate cele 100kg din zona compartimentului motor) punand acolo materiale f usoare.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2011
  18. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    nu stiu ce ar mai fi de adaugat.....M3 este peste
    RS5 masina confortabila, relaxanta,linistita cam asa declara Clarkson.....la noi buna pentru a merge la munte(quattro):)
    Concluzia daca vrei faster saloon? Standard M3 este alegerea perfecta
     
    Ultima editare: 21 Feb 2011
  19. Nemesis 31

    Nemesis 31 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2010
    Locație:
    IN
    Masina:
    Audi
    nu stiu la ce ne mai uitam de fiecare data cand testeaza vreun audi iese invingator cealalta masina testata
     
  20. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena

Distribuie pagina asta