Viitorul RS5, cea mai performanta versiune a coupe-ului A5, va primi sub capota acelasi motor V8 de 4.2 litri regasit sub capota lui RS4 si a radicalului R8. In aceste conditii, lupta in segmentul supersport se ascute: in timp ce BMW M3 vine cu un V8 de 4.0 litri si 420 de cai putere, RS5 va dispune de 450 CP dezvoltati de asemenea de un V8. Printre celelalte detalii importante legate de noul Audi RS5 se numara sasiul sport, jantele de 19 inch in diametru, dar si o cutie S Tronic cu dublu ambreiaj si sapte trepte acompaniata de omniprezentul sistem quattro. In ceea ce priveste partea estetica, noul RS5 va dispune de prize de aer marite si de un deflector posterior care va fi incadrat de doua tevi de esapament ovale enorme.
Ai putea sa te iei oleaca la tranta cu el, mai ales ca tu ai potentialul turbaciunii.... chestie la care s-a renuntat la RS-urile astea.... si nu inteleg de ce. Iti dai seama ce-ar fi motorasul asta (V8-4.2) cu un kit turbo pe el?
Inca un clip cu RS5 in teste la Nurburgring http://www.youtube.com/watch?v=AfnZ...blog.nl/%3Fp%3D14429&&feature=player_embedded Mai exista insa un post pe tema asta, poate ar trebui unit: http://www.clubaudi.ro/linia-modele-rs/7307-audi-rs5-teste-finale-nuerburgring.html