Razboiul cailor putere s-a incheiat, dar se pare ca cineva a uitat sa ii spuna asta si celor de la Audi.
asa a fost dintotdeauna si in orice domeniu. Asta e evolutie si se bazeaza numai pe concurenta, chiar si in natura.
Informatii despre Audi RS6 sedan, inainte de Paris Dupa versiunea combi, prezentata cu ceva timp in urma, iata ca germanii dau publicitatii datele sedanul, inaintea lansarii oficiale de la Salonul Auto de la Paris. Si in acest caz coordonatele principale sunt impresionate, bolidul fiind animat tot de agregatul V10 de 5 litri, supraalimentat, capabil de 580 CP si 650 Nm. Propulsorul se “lauda” cu injectie directa de benzina (FSI) si doua turbine (presiunea maxima fiind de 1,6 bari), prin a caror contributie RS6 dispune de momentul maxim aproape pe toata plaja de turatie - de la 1.500 la 6.250 rpm. Puterea este preluata si pusa eficient pe asfalt de sistemul de tractiune integrala quattro (via o cutie Tiptronic cu sase rapoarte), drept urmare acceleratia 0-100 km/h dureaza doar 4,5 secunde, ceea ce este un rezultat excelent pentru o limuzina de cel putin 1.600-1.800 kg. La acest nivel al performantelor (sa nu uit: viteza maxima, limitata, este de 280 km/h!) nu este nici o surpriza ca Audi ofera in standard, pe langa jantele de 19 toli, franele ceramice, cu posibilitatea unui upgrade al jantelor la 20” (in acest caz creste si diametrul franelor la 420 mm pe fata/356 mm pe spate).rs6-sedan-8.jpg Diferentele vizuale fata de versiunile mai slabe sunt evidente: RS6 are o grila frontala mai mare, gurile de admisie sunt imense, LED-urile luminilor de pozitie sunt specifice pentru gama RS, spoilerele fata-spate sunt mai coborate, impreuna cu pragurile, iar in spate se vede clar un difuzor, respectiv un spoiler disimulat in linia portbagajului. Interiorul este un exemplu elocvent de ce constructorul din Ingolstadt este atat de laudat pentru calitate. Totul este imbracat in materiale nobile (piele, alcantara, aluminiu, fibra de carbon) si tot habitaclul “urla” de atentia la detalii. Se mai remarca volanul tesit, instrumentarul completat cu martori pentru presiunea turbinelor/temperatura uleiului (plus un cronometru pentru distractia de pe circuit) si logo-urile RS6, plasate peste tot. Din echiparea de serie nu lipsesc nici acronimele sistemelor electronice de asistare, dar proprietarii cu veleitati de pilot vor afla cu bucurie ca ESP-ul poate fi decuplat total. PS: Pentru cei interesati, vanzarile vor debuta la scurt timp dupa eveniment.
Nu pot numi neaparat "a da peste nas" ... cred ca mai degraba cu RS, Audi tine pasul sau se mentine printre primii. Sa fim corecti si sa nu ne lansam in afirmatii "ba a mea e mai tare" ... Nu putem ignora M-ul sau AMG-ul si mai nou F-ul de la Lexus care vine destul de "tare" din spate atat ca performante cat si ca echipare .....
Audi RS6 by B&B In ultima vreme tot mai multi tuneri specializati in produsele casei din Ingolstadt isi incearca maiestria folosindu-l pe teribilul RS6 pe post de cobai, rezultand o serie de monstri mecanici. Este si cazul produsului B&B, un combi de 715 CP ce ajunge la 100 km/h in doar 3,6 secunde. B&B este cel de-al treilea tuner dupa MTM si Abt care reuseste sa il duca pe RS6 dincolo de granita celor 700 CP, insa, conform proverbului “cei din urma vor fi cei dintai”, se pare ca masina lor este cea mai rapida: in afara de faptul ca ajunge la 100 km/h mai repede ca un Ferrari Enzo, ea se mandreste si cu o viteza maxima de 320 km/h. Cum era de asteptat modificarile au fost ample, incepand cu ECU-ul motorului si terminand cu noua galerie de admisie, noul sistem de racire si instalarea unei evacuari special proiectate; in plus, tinuta de drum a masinii a suferit o ameliorare considerabila in urma instalarii unor suspensii sport (acestea au coborat garda la sol cu 25 mm), ce completeaza fericit prezenta rotilor cu jante de 21 de inch diametru.
In primul rand link-ul nu este ok. Apoi nu cred ca era necesar un topic nou. Mai avem cateva printre care si: http://www.clubaudi.ro/stiri-audi/44-audi-rs6-571-cai-putere.html
! Lincul functioneaza am controlat iar,dar dar e foarte plin cu foto mari si multe si se incarca greu.Cine are inet puternic o sa vada.Succese!