Worldcarfans spune ca , datorita faptului ca pe A1 clubsportquattro concept a incaput motorul de 2.5litri, exista posibilitatea ca acest motor sa fie pus si pe RS11 insa avand o putere si un cuplu sub 340 cp si 450NM. ar fi cea mai mare prostie, pt ca masina va subvira jalnic(nose havy). 2.0tfsi cu 270 cp mi s-ar parea optim.
S1 Sportback, in teste de iarna in Suedia In ultima fotografie, alaturi de un S3 Sursa: fourtitude.com
Se pare ca mitul "S1" s-a prabusit Cand au anuntat noul S1 ma gandeam la renastereaa clasicului UrQuattro ...
Audi S1 si Audi S1 Sportback sunt gata pentru debutul mondial la Salonul Auto de la Geneva (6-16 Martie), avand sub capota un motor turbo pe benzina de 2 litri (2.0 TFSI), cu injectie directa, care dezvolta 231 CP si 370 Nm si duce masina pana la 100 km/h in 5,8 secunde. Ele beneficiaza standard de tractiune integrala quattro si au un sistem de suspensie revizuit, in comparatie cu alte modele Audi A1, pentru a transmite mai bine puterea catre roti. Cele doua S-uri de intrare in gama au un ambreiaj hidraulic multi-disc montat pe puntea spate, care asigura functionarea tractiunii integrale. Fata de A1, care are suspensie spate semi-independenta, modelele S1 au suspensie independenta pe spate, cu patru brate. Franele au discuri de 310 mm diametru pe fata, cu etrieri rosii, iar rotile au dimensiunea standard de 215/40 R17, existand si o optiune pentru 225/35 R18. Preturile de pornire in Germania sunt de 25.168 Euro fara TVA, pentru S1, si de 25.882 Euro fara TVA pentru S1 Sportback. http://www.youtube.com/watch?v=Qksr62d3_P0 http://www.youtube.com/watch?v=CiQlOReEGEI http://www.youtube.com/watch?v=-TMreX60uoU
Nu inteleg de ce au scos modelul asta cu "asa putin" cai, tinand cont ca A1 Quattro are 256cp...e o diferenta de 25cp care sigur se simte.
Eu sunt ceva mai rautacios ... si consider ca au stricat faima legendarului S1 cu aceasta "jucarie de plus " ...