1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi S7 / RS7

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 21 Sep 2010.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi S7 surprins fara camuflaj.

    Zvonurile dau lansarea pentru Salonul de la Paris, la inceput de octombrie
     
  2. HESTILO

    HESTILO 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2008
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Alta marca
  3. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    si altele, de pe WCF
     
  4. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    S7 in teste
     
  5. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Oare ce motor o sa puna pe el?Personal cred ca o sa fie ceva pana in 400 cai...dar ramane de vazut.

    Off topic: uitandu-ma la pozele cu S7 m-am intrebat daca oare urmatoarea generatie de A5 va fi asemanator la partea fata cu A7/S7
     
  6. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30
    sa se fi aflat secretul motorizarilor pe pe variantele S si rs de la audi ?
    pt S pare a fi vorba de un 4.0cu o singura turbina si max 420cp iar pt RS, acelasi motor insa cu doua turbine si 563cp.


    In an effort to reduce emissions and improve fuel-economy ultra premium brand Bentley is looking to downsize with the introduction of an all-new V8 engine.

    As previously reported, Bentley is looking to sister brand Audi to co-develop a new direct-injection 4.0 liter V8 engine to be used in the Continental GT and future Audi performance models. Bentley says the new 4.0 liter direct-injection V8 will cut CO2 emission on the Continental GT model by a substantial 40 percent.

    Latest reports reveal the new V8 unit will be available in two versions. According to Autocar, the first version will have a single turbocharger producing 415 bhp (309 kW / 420 PS). The second version will be twin-turbocharged unit making 555 bhp (413 kW / 563 PS) - in line with Bentley's target output of at least 100 bhp per liter.

    The 4.0 liter V8 engine will debut in the Bentley Continental GT near the end 2011.

    Meanwhile, Autocar also reports that 2011 production for the Mulsanne is already reserved. The Arnage successor which starts at £220,000 is powered by a 6.75-liter twin-turbo V8 producing 505 bhp (377 kW / 512 PS) and 752 lb-ft (1020 Nm) of torque.



    Read more: http://www.worldcarfans.com/111020130586/new-bentley-v8-engine-to-get-turbos#ixzz1CkI4jVHr
     
  7. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    @traian: eu cred ca va pune acelas motor de pe RS6 si pe RS7 , sunt convins , au fost o multime de zvonuri pe site-uri/forum-uri auto. Pe S7 va fi ceva pana in 450 de cai exact cam ce ai zis tu.
     
  8. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30
    ar fi total gresit sa refoloseasca acel 5.0 v10 biturbo.
    motorul ala este destul de vechi la baza si cantareste si aproape 300 de kg.
    un v8 biturbo de ultima generatie, care sa cantareasca ceva peste 200kg ar fi cel mai indicat pt un handling superior si masina s-ar descurca mai bine cu ceva peste 550 cp decat cu acel v10 dar cu aproape 600.
     
  9. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    noi fotografii
     
  10. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Referitor la fotografiile de mai sus, unii sustin ca ar fi vorba de un testmule car pentr RS7, nu pentru S7.

    Argumente pro: bara fata tipic RS, cu prize mari de aer

    Argumente contra: masina a fost fotografiata in teste la "baza" de testari a Audi din Ingolstadt, nu la Neckarsulm (Heilbronn) acolo unde quattro GmbH testeaza modelele RS.
     
  11. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Din nou fotografii cu ceea ce pare a fi RS7 in teste.
     
    Ultima editare: 20 Mai 2011
  12. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Cu evacuariile alea 4 tin sa cred ca este vorba despre S7...sau poate daia au pus 4, ca sa-l "camufleze" :)

    Oricum si bara fata aduce a RS dar parca nu e mare diferenta de la un S-Line, poate pentru ca e pe negru si nu prea imi dau eu seama.
     
  13. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    S7 surprins in parcarea unui centru de cercetare al Audi
     
  14. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    S7 in teste:
     
  15. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Spyshots:
     
  16. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  17. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Arata prea tare pe negru mat :wub: Iar 550 cai inseamna un 0-100 pe undeva la 4 secunde :undwech: :respekt: Sa vedem cum o sa fie in comparatie cu CLS 63 AMG :)
     
  18. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30
    optimista cifra de 4 secunde pana la 100km/h, desi cu tractiune integrala, e posibil.
    m5 cu aproximativ acelasi motor, aceeasi greutate a masinii, dar fara tractiune integrala, are 4.4 secunde.
     
    Ultima editare: 5 Aug 2011
  19. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Motorul vechi de M5 te referi. Ca are deja o vechime sub centura.

    Motorul asta nou, sunt sigur ca are un twist.

    PS: Am condus un M5. Eu unul il consider o blasfemie. Nu l-as putea folosi niciodata. Este o masina de Formula 1.
     
  20. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30
    la noul m5 ma refer.
    4.4 s spun cei de pe bmw.de
     

Distribuie pagina asta