1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi Sport quattro S1 - 20 de ani de la prima victorie

Discuție în 'Stiri Audi' creată de Adrian, 13 Iul 2007.

  1. Adrian

    Adrian Administrator Staff Member

    Înscris:
    8 Iun 2007
    Locație:
    Earth
    Masina:
    cu gandul la un Audi A8 W12 450hp ;)
    Acum doua zile s-au aniversat 20 de ani de la victoria lui Walter Röhrl de la Pikes Peak Hill Climb, acesta conducand atunci un Audi Sport quattro S1. Röhrl, acum pilot de teste pentru Porsche, a fost campion mondial de raliuri in 1980 si 1982 si s-a alaturat echipei Audi in 1984. Din multele victorii care urmau sa vina, cea din 1987 de la Pikes Peak Hill Climb din Colorado a fost una dintre cele mai memorabile. Dupa retragerea Audi din campionatul mondial de raliuri din anul precedent, acest succes a marcat inceputul tehnologiei quattro.

    Modelul S1, dotat cu un motor de 2.1L (5 cilindri) dezvolta 600 de cai putere @ 8.000 rpm si un cuplu motor de 590 Nm @ 5.500 rpm, multumita turbocompresorului Three-K K28. Puterea motorului era transmisa printr-o cutie de viteze cu sase rapoarte, care chiar si atunci folosea principiului ambreiajului dublu pe o transmisie quattro echipata cu trei diferentiale blocabile.


    Sursa: MotorAuthority
     
  2. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    s1 power

    audi s1 a reprezentat,reprezinta,si va reprezenta foarte mult in istoria WRC-ului.o masina extraordinara,la un propulsor de 2,1 litri sa dezvolti 600 de cai ,mi se pare ceva fantastic.audi a dovedi si dovedeste a este pionerul industriei auto mondiale
     
  3. d'oro

    d'oro 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 tdi 2001 ajm 116 hp 285 nm
    din cate stiu e singura maisina care a facut un bolid de f1 0-50 km/h(dc nu o confund cu s2???)
     
  4. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    unii piloti aveau un sistem sa-i spun "primitiv" de DSG :) si anume aveau pedala de ambreiaj actionata automat prin apasarea unui buton, ed la un fel de telefomanda de o tineau in mana dreapta, si atunci cand schimbau treptele apsau butornul cu aceiasi mana. apasarea (braierea si debraierea) pedalei de ambreiaj facandu-se extrem de repede.
    am vazut niste filmulete cu chestia asta si mi s-au parut so funny :)
     
  5. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Si frana o calcau cu piciorul stang. In cursele de raliu se procedeaza in modul acesta.
     
  6. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    E greu de sa franezi cu piciorul stang daca nu esti obisnuit, pentru ca nu ai simt in picior, apesi prea tare si te dai in bot! Eu m-am obisnuit pe vremea cand aveam un Golf 1 pe carburator, dimineata pe trig o tot acceleram cu piciorul drept ca sa nu se opreasca si cu stangu schimbam vitezele dar si franam! Am fost "AS" pe vremea aia, acuma cred ca as fi pe parbriz la o frana su stangul! Ce vremuri!!!:):):):sign_ot:
     
  7. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Eu am icercat la masina mea ....... e foarte greu pana te obisnuiesti
     
  8. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    but is so funny! :))
     
  9. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    La multi ani si asteptam imbunatatiri la noul S8 ( mai multi cai )
     

Distribuie pagina asta