1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi TT 8j-MK2 2008 - 2.0 TFSI - jurnal de bord

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Balasa Ionut, 26 Dec 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Hey, salutare dragi impatimiti auto!

    Numele meu este Ionut Balasa, sunt o persoana foarte tipicara si imi place sa am mare grija de lucrurile mele in genaral si mai ales de masina mea, detin de curand masina din profil.
    Ca si comparatie fata de masinile anterioare pe acest segment ar mai fi umatoarele:

    1. Civic Type R - 2008 - 18.000km aceasta a fost configuratia cand am cumparat-o si am avut o in posesie 1 an de zile.
    Motorizare 2.0 aspirat 201 CP, masina din punctul meu de vedere este epica si motorizarea este o inginerie pur si simplu cu un sunet de exceptie cand ajunge la zona rosie de 8200rpm.
    Locul 1 din punctul meu pe viraje cu o suspenise f buna:) este o chestie care a ramas foarte bine intiparita in gena mea de sofat.
    Dezavantaj nu avea un cuplu senzational dar compensa destul de ok acel V-tec.

    2. Corsa OPC - 2012 - 21.000km aceasta a fost configuratia cand am cumparat-o si am avut o in posesie 2 ani de zile.

    Motorizare 1.6 turbo 192 CP, o masina care surprindea lumea din jur pe cat de puternica poate sa fie.
    Cu aceasta masina nu prea ma lua nimeni in seama ca pot sa depasesc cu toate ca din punctul meu de vedere se diferentiaza foarte mult de o masina stock, iar fetele celor depasiti sunt chiar impresionante:D.
    Pentru o masina de clasa mica ii fugea curul destul de repede cea ce este normal.
    Un mare plus pentru cuplu, pentru niste scaune senzationale si sunetul de la evacuare care se auzea intr un fel destul de interesant in interior.

    In prezent detin un Audi TT an 2008 de 2 saptamani cu urmatoarea configuratie:2.0 TFSI 200CP manual cod motor BWA tractiune fata km 118.000.
    • De cand am cumparat o am efectuat urmatoarele:
    Tija pompa injectie - OEM 198 lei - voi la cati km o schimbati? parea destul de obosita, vezi poza mai jos.
    Distributie, curea CONTI, pompa de apa HEPU - 620 lei
    Lantul plus intinzatorul - FEBI - 362 lei
    Stergatoare Valeo - 100 lei
    Furtun evacuare gaze in galerie - 60 lei
    Burduf planetara stanga cel din exterior SKF - 65 lei
    Filtru de aer - MAN - 48 lei ( un sistem destul de complicat fata de toate filtrele de aer pozitionate f practic din punctul meu de vedere)
    • Mai vreau sa schimb urmatoarele:
    Uleiul, voi ce ulei puneti in BWA aurile voastre? eu am pus pe toate 5w30 Castrol nu am avut probleme.
    Filtru de ulei bineinteles impreuna cu filtrul de polen si filtrul de combustibil.
    Si cred ca de aici incolo poate sa vada zona rosie destul de des cu gandul ca am schimbat aceste piese esentiale, am ratat ceva ce nu cunosc despre acest BWA?
    Folosesc masina asa cum am folosit si fostele masini si anume day by day.

    • Ce vreau sa imbunatatesc
    Din pasiune pentru masini mi am dezvoltat latura pentru detailing auto, la primavara va primi un detailing complet exterior.
    Tot la primavara ii caut un set de jante pe 19 de preferat in momentul de fata are jante de 17 cu gume de iarna plus vara.
    In rest masina va ramne stock si cat mai ingrijita din ambele puncte de vedere estetic si mecanic.

    Pareri si impresii TT:
    Am reusit sa prind o zi cu asfalt uscat soare si 8 grade cu +:) trage destul de bine pt anii ei si KM dombanditi, iti pune zamabetul pe fata, asta este si scopul pe care il caut la o masina nu doar sa ma duca din punctul A in punctul B.
    Astept zilele calduroase sa ma pot pronunta despre sasiu, suspensie si directie, din pacate mai am mult de asteptat:(
    Per toatal este o masina care se ridica la asteptarile mele pana in momentul de fata cu o singura exceptie, destul de zgomotoasa in habitaclu la viteze de peste 120km.h. Am urmarit un filmulet cum iti poti imbunatatii antifonarea garniturilor de langa geam acum sa vedem daca am sa schimb garniturile cu totul sau am sa aplic acel truc.

    Va multumesc,
    Ionut
     
    Oudi, borsy, arazvan2002 și alți 7 apreciază asta.
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Salutare și bun venit in club ! :) :hi:

    Ți-ai ales o mașina deosebita, forumul ducea lipsa de un TT mk2, chiar și stock întoarce destule priviri ! :icon_thumright:
    Mentenanța ușoară și drumuri bune !

    P.S. Legat de ulei cauta in topic dedicat și / sau ia legătura cu colegii @borsy si @Kspic !
     
  3. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Frumoasă" jucăria "Să te bucuri sănătos de ea fără incidente.
     
  4. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Bine ai venit! Ai o jucarie foarte frumoasa, mi-ar placea sa o vad live pentru spatiul interior si anumite detalii, si eu urmaresc un TT pe steroizi ca achizitie viitoare. Mai adauga niste poze fiindca e pacat sa nu admiram mai mult o masina asa de frumoasa. Eu recomand inlocuirea bobinelor si a bujiilor, in caz ca nu s-a intamplat deja asta, iar daca ai planuri pentru modificari ale motorului ar trebui sa treci printr-o curatare de admisie fiindca adnuna in timp foarte multe depuneri.
    Referitor la ulei, arunca o privire pe topicul dedicat fiindca sunt foarte multe propuneri cu argumente in spate, se poate urmari aici: http://www.clubaudi.ro/threads/uleiuri-pentru-motoare-cu-benzina-la-audi.277/
     
  5. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Super, sa o stapanesti sanatos. Si pe mine ma tenteaza asa ceva, pentru folosire ocazionala sau chiar zilnic daca suprafata de rulare ne permite. Daca nu e secret, cat a costat, provenienta etc
     
  6. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Multe mii de km fara incidente Potter :)
     
  7. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Foarte misto masina, sa o stapanesti sanatos. Si...:sign_welcome:
     
  8. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Hey va multumesc pentru urari baieti si pentru primire:)
    Alex ce supriza placuta sa te regasesc pe aici, ms frumos.
    Stefan cand ai timp da-mi un semn daca vrei sa vezi masina.
    In weekend am sa revin cu ceva poze mai promitatoare, astazi am aranjat o aripa care avea 2 indoituri prin procesul PDR (Paintless Dent Repair) care au iesit impecabil si am mai invatat un lucru despre masina, toata partea din fata a masinii este din aluminiu iar partea din spate otel, interesat...:).
    Partea proasta este ca a costat dublu reparatia pentru aluminiu, am poza doar inainte nu si dupa, o gasiti mai jos.
     
    stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  9. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    OK, mi-am facut de lucru si weekend-ul asta :)
    Din cauza frigului si lipsa unui garaj incalzit nu am mai avut rabdare sa stau cu motorul prafuit asa ca am fost la un "specialist" sa o curete.
    Am apelat la tipul respectiv la recomandarea unui prieten si am mers pe incredere, cand am ajuns acolo l-am auzit cum vb cu un tip hai ca trebuie sa fac o spalare la baiatul asta si ne apucam de restul, la care eu ce, poftim??! Cum adica spalare? cu apa si chestii de genul ? la care el: da. Poker face am fost. Pai nu stiam ca le curatati cu jet de apa si solutii, stai linistit ca nu se intampla nimic bla bla... eu stiam foarte bine in sinea mea ca nu, dar am zis fuck it, hai sa vedem cat de costisitor o sa ies din chestia asta. :)
    Dat cu chimicale lasat putin dat cu jet de apa apoi suflata cu aer si nu in ultimul rand dresing pt. plastice.
    OK, sa ii dau o cheie....minune, a pornittt, plec de acolo si in drum spre casa dau sa fac niste depasiri nebune si simt ca mai am aproape jumatate din putere. Bravo Ionut si asa nu aveai ce sa mai mesteresti ... cu toate ca nu am primit nici o eroare in bord.
    Ajung acasa pun VCDS pe masina si gasesc eroarea asta:
    000818 - konck sensor 2 (G66)
    P0332--signal too low
    Daca sambata a fost un soare superb am fost si la un self wash stiind ca am dat o in bara la motor am zis sa fac treaba cu mana mea...
    Intre timp mi au sosit si numerele la masinuta :)
    Mai jos poze cu tot "meniul"
     
  10. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Astazi de dimineata am rezolvat TT-ul:)
    Aseara deja dadusem comanda de senzor cu toate ca eram convins din ce am citit pe forum-urile din afara ca nu este nevoie neaparat de inlocuit la prima vedere.
    Am sters eroarea pt a 2 oara si a revenit la viata si puterea sa vedem daca am scapat doar cu o atentionare din partea motorului ca nu i-a priit.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  11. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Bun,

    Asa cum pt mine este aproape vara sunt in cautari maxime de ceva adidasi de vara.
    Am gasit un set frumos pe 19 Rotor (printre preferatele mele):)
    https://www.olx.ro/oferta/jante-aud...a3-a6-a4-q3-q2-vw-skoda-seat-r19-IDaE4NJ.html
    sau
    https://www.olx.ro/oferta/jante-audi-a3-a4-a6-a8-q3-segment-oem-235-40-19-hankook-IDbN7YF.html
    sau
    https://www.olx.ro/oferta/jante-audi-rs4-originale-19-5x112-anvelope-IDbMSnx.html
    Eu am actual 245 45 17 8.5j et 50, vreau sa pastrez recomandarile producatorului.
    La 19 este ok 9Jx19h2 Et52?
    Daca stiti alte oferte sunt deschis propunerilor:D
    Voi ce ati alege?
     
  12. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salut,

    eu as alege Rotor fara discutie.Sunt frumoase si Segment-urile dar le pun pe locul 2, cele de Rs mie nu imi plac...

    Bafta
     
    Balasa Ionut apreciază asta.
  13. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Eu as merge pe ultima varianta, cred ca ar da mai bine cu culoarea masinii tale.
     
  14. RazvanRXR

    RazvanRXR 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0 TFSI 211cp Quattro 2009
    Salut, eu as merge pe rotor, e faina combinatia de culori.
     
  15. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    John, Rotor fara dar si poate, stii ca iti placeau inca de anul trecut :)
     
  16. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Hey, multumesc pentru pareri si impresii.
    Se pare ca Rotor este castigator.
    Ce sa zic, lunga este asteptarea pana la +10 grade:D
     
  17. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Rotor fara nici o îndoială
     
  18. demireloaded

    demireloaded 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi TT 8J 2.0TFSI BWA
    salut! aceeasi masina acelasi motor. 115k km - probleme:

    * amplificator bose
    * faruri sticla crapata - greu de gasit si aftermarket si dezmembrari, iar pe OEM e 1000 euro un far la o masina care nici 10k euro nu mai face nu stiu daca se merita.) momentan situatia nu e grava dar cand ploua imi face putin condens in far.
    * brat amortizor torpedou rupt.
    * incalzire scaun sofer - nu mai merge.
    * stopuri - probleme cu impamantarea (google "audi tt Rear Light Earthing Issue") * daca nu ti s-a intamplat deja.

    altele:
    * ulei numai 0W40 - consuma cam 1litru la 5000-7000km (functie de stilul de condus)
    * benzina - OMV sau e-fix 98 <
    * jantele 19 vara (RS4 style 8J0601025 N/AG) si 18 iarna (5 spoke s-line 8J0601025 CE)


    La ce ma mai astept dupa ce urmaresc pe forumul ttuk:
    * macara geam
     
  19. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Multumesc de info demireloaded:)
    Din fericire pentru mine nu ma regasesc in problemele mentionate inca de tine si sper sa stau departe de ele:D
    La ulei am asteptari de consum ulei, dar sa vedem la cat se rezuma, in momentul de fata nu a fost nevoie sa completez in 2000km.
     
  20. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Vestitorul de primavara a sosit:)
    Nu am mai avut rabdare si am pus noile jante.
    Nu a fost Rotor castigatorul pentru ca nu era apropiat de recomandarile producatorului.
    Am luat speedlinurile astea ce au o culoare dementiala :)
    Sunt luate fix de pe un TT comandat din Romania.
    255 35 19.
     
    Oudi, demireloaded, RazvanRXR și alți 6 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta