Audiblog sustine ca faceliftul lui Audi TT va fi prezentat in premiera la Salonul Auto de la Leipzig, 10-18 Aprilie 2010 Deocamdata lipsesc fotografiile, spion sau oficiale.
Un comunicat de presa al Audi confirma informatiile referitoare la prezentarea faceliftului TT la Leipzig. "Audi will present a spectacular lineup of premieres at the AMI Leipzig, along with its current model range. The product improvement of the Audi TT Roadster and Audi TT Coupé will be shown to the public for the first time during the exhibition. Other highlights include the German premiere of the new Audi A1, the Audi A8 and the Audi RS 5 Coupé, the Audi e-tron show car and the car that won the 2009 DTM (German Touring Car Masters). Source: Audi AG"
The 2011 TETE.. http://www.carmagazine.co.uk/News/S...adster-facelift-2010-first-offical-pictures-/ Noul TETE..facelift adica..
Asadar din cate am inteles faceliftul consta in: LED daytime running lights lumini de ceata cu inele cromate tevile mai mari la evacuare prize de aer modificate Noua generatie Audi TT a crescut si in dimensiune, masurand acum 4,19 m lungime, 1,84 m latime si 1,35 m inaltime. La interior se remarca insistenta cu care s-a facut apel la suprafetele de aluminiu. Tot pentru habitaclu, clientii pot alege dintr-o paleta de trei culori, iar caroseria va veni, la alegere, cu o gama de noua nuante. In ceea ce priveste gama de motorizari, au fost confirmate urmatoarele: 1,8 TFSI, cu o putere de 160 cai si un TDI de 2,0 litri, care dezvolta 170 CP. Propulsorul TFSI de 2,0 litri si 200 CP a fost inlocuit cu unul cu aceeasi cilindree, care ofera in plus 11 CP. Acesta inregistreaza un consum de numai 6,6 litri la 100 km, in timp ce nivelul de emisii CO2 este de 154 g-km. Audi TT echipat cu noul motor TFSI de 2,0 litri si 211 CP este disponibil si cu transmisia S-Tronic cu sase trepte, la care se poate adauga si tractiune integrala. Varfurile de gama raman totusi TTS, pus in miscare de un TFSI de 2,0 litri, care produce 272 CP, si TT-RS cu TFSI-ul de 2,5 litri, cu o putere de 340 cai. sursa: auto.ro