1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Auto Hold Assist la A4 B8 - montare ulterioara - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de alecs.ro, 3 Iul 2014.

  1. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Da, e normal. Se activeaza ori cand apesi frana ori cand simte ca incepe sa se miste masina ( "sa o ia la vale" ). Daca masina sta pe teren drept si nu se misca nu o sa se activeze.
     
  2. adrian112

    adrian112 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0TDI 2008
    Tin sa te contrazic pentru ca la masina mea intra orice ar fi. Cand ajunge la 0 km/h.
    Am cutie automata, poate ca asta e problema. Masina tinde sa plece dupa loc tinand-o in D.
     
  3. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Comportamentul este diferit la masinile cu autohold si cutie manuala fata de cele care au cutie automata. La manuala este exact asa cum a scris @bmdbmw.
     
  4. adrian112

    adrian112 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0TDI 2008
    Am inteles. Multumesc pentru informatie.
     
  5. mihai_avb 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Salutare colegi, salut @paulkf
    Doresc sa fac retrofitul acestui optiuni si am nevoie de 2 informatii, daca ma puteti ajuta...
    1) Ati utilizat rubber seal la capatul cablului care intra in Pompa ABS (pentru a preveni infiltrare de umiditate), daca da, ce grosime?
    2) Puteti estima lungimea cablului de la pompa prin habitaclul calculatorului pana la buton?
    Multumesc mult !
     
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    1) Evident ca am folosit mansoane din cauciuc. Grosimea nu as putea sa ti-o spun cu precizie, dar au undeva la 2-3mm la exterior.
    2) Depinde ce traseu urmezi. Daca vii prin partea pasagerului este mai lung, ajungi undeva la 4-5m. Pe partea soferului trebuie sa demontezi roata stanga, carenajul si rezervorul pentru lichidul de parbriz, dupa care treci firele prin mansonul din cauciuc. Traseul ar fi undeva la 2-2,5m pe partea asta.
     
    Reviver și mihai_avb apreciază asta.
  7. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Salut
    Stie careva ce cod au pinii care vin in mufa abs?



    Daca ai cutie automata dai o gaura prin cauciucul unde e loc pentru pedala de ambreiaj treci cablul pe acol apoi demontezi rezervorul de lichid parbriz si daca te uiti atent cu o lanterna o sa il vezi, il apuci cu un patent cu cioc lung si pe urma il prinzi pe conducta de la abs pana la mufa si aia e.
     
    Ultima editare: 5 Iun 2018
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cauta in ETKA dupa codul 4F0 973 038 (este mufa cu 38 pini ce intra in pompa ABS), dai jos la informatii suplimentare si iti alegi de acolo set de pini la ce grosime doresti.
     
  9. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Eh nu am Etka din pacate...daca doreste un coleg sa caute multe multumiri!
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  11. ioanidis84

    ioanidis84 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi cag
    Salut ....
    Este 1at ? Multumesc!
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Da, este 1AT. Pentru mai multa siguranta verifica sa aiba sa aiba si 8K0 907 379 T pe partea din plastic.
     
  13. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Va salut,
    Azi mi.a venit kitul de auto hold dar am primit un pin cu un fir taiat in el...aveti idee ala unde vine?in mufa de la buton?
     
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Pinul acela este specific panoului de sigurante.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cu acel pin si fir alimentezi butonul ADS din panoul de sigurante de pe partea soferului.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  16. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Se poate putin mai explicit :D
    Imi functioneza butonul dar nu imi arde ledul :(
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca vrei mai simplu dar nu ca din fabrica, introduci un fir cu pin dedicat in mufa butonului la pozitia 11 si faci strap cu firul deja existent,
    de la pozitia 7 din aceeasi mufa.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  18. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Sa rezolvat
    Se pare ca acel fir cu pin e daca vrei sa iei alimentarea de altundeva..(gen cum a zis nucu)
    Dar ei au dat si posibilitatea sa faci cu alimentarea din tablou unde asa am si facut.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acel pin cu fir (atasat in poza ta) se pune/monteaza in panoul de sigurante NU in alta parte si NU altundeva. Acel pin este cealalta parte din imbinarea cu celalalt pin din tabloul de sigurante. Nucu ti-a spus altceva dar nu ai inteles tu. Bafta
     
    alecs.ro apreciază asta.
  20. mihai_avb 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Am montat butonul AHA, functioneaza perfect doar ca mi-as dori sa fie activ tot timpul la pornirea motorului,fara sa-l mai activez manual de fiecare data.
    Am gasit cateva informatii interesante, dar la mine nu se aplica, nu stiu motivul (poate vcds clona, poate anul fabricatie 05/2013)

    1)
    03-ABS -> Security-16 -> Code "20103" -> Adaptation-10 -> AUTO HOLD functional status, always active

    2)
    03-ABS -> Security-16 -> Code "24990" -> Adaptation-10 -> AUTO HOLD functionality, active

    3)
    03-ABS -> Coding-07

    Byte 08 = 03
    Byte 19 = C0
    Byte 23 = F7
    Byte 25 = 41 (Auto transmission) or 43 (manual transmission)

    Am incercat sa bag codurile de securitate de mai sus si nu m-a lasat (decat cel indicat de ei 61378)
    A reusit totusi cineva sa activeze optiunea ? Pentru ca sigur se poate.
     
    eugenr apreciază asta.

Distribuie pagina asta